סערה בעקבות הוראת ראש העיר אשקלון בעניין העסקת ערבים - "החלטה פסולה"

אורי אריאל תומך: "בזמנים כאלה צריך לנקוט בצעדים מיוחדים". העיתונאי זוהיר בהלול: "מזכיר לי תקופות חשוכות בהיסטוריה"
 | 

קריאתו של ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, להפסיק את העסקתם של עובדים ערבים המתגוררים בישראל לבניית ממ"דים במוסדות חינוך בעיר מעוררת סערה. שמעוני פרסם בפייסבוק את הדברים הבאים:

"על אף שהאחריות להצבת מאבטחים הינה של המשרד לביטחון פנים, הנחיתי להציב החל ממחר בבוקר מאבטחים חמושים בכל אשכול גנים (כ-40 גני ילדים) הסמוכים לאתרי בנייה בהם מועסקים פועלים ערבים. כמו-כן, בגנים בהם מבוצעות עבודות להקמת ממ״דים על ידי פועלים ערבים, יפסקו העבודות עד להודעה חדשה. אני מודה למשטרת אשקלון על שיתוף הפעולה ההדוק בנושא ולתורם שהסכים לממן את עלות האבטחה בגנים".





<שר הבינוי אורי אריאל רק הוסיף שמן למדורה כשאמר ש"בזמנים כאלה נוקטים באמצעים מיוחדים ועל כל אחד לבדוק מי עובד איתו".

העיתונאי זוהיר בהלול, אמר הבוקר בגלי צה"ל: "מזכיר לי אסוציאציות לפרקים מאוד חשוכים בתולדות האנושות. אני מודע לעובדה שישראל עוברת תהליך של רדיקליזציה ופחדים, אבל לא ייתכן שמדינת ישראל שהוקמה על ידי תנועת הצלה של היהודים, דווקא היהודים מנסים לעשות לערבים את מה שחו על בשרם. אני מוקיע נחרצות את המעשה הנתעב שנעשה בהר נוף, אבל בכל זאת השפיות צריכה לגבור. אני מתחנן בפניכם לעשות הבדלה והפרדה – ידם של 21% מאזרחי המדינה לא הייתה במה שהיה בהר נוף, אנחנו קשובים ורוצים לחיות בשלום בישראל. אנחנו מנסים להיות פלסטינים וישראלים, עכשיו מפטרים אותנו ומוקיעים אותנו. שמעתי מבחורה שאמרה שלא תיסע כעת ברכבת בגלל שהיא עוטה מטפחת ומפחדת מקריאות גזעניות, אל תתנו למלתעות הפחד האלה להשתלט, ידינו לא במעשים האלה".

"אני רוצה לגנות את כל כל מעשי הגזענות האלה ואת דבריו של אריאל", אמר יעקב פרי, שר המדע. "ישראל צריכה לפעול נגד הטרור, אך עלינו גם לפעול להרגעת הרוחות, ואין מספיק קריאות כאלה. הערבים הם באמת חלק ממדינת ישראל, אסור להפלות אדם על רקע לאום או דת".

יו"ר מרצ, זהבה גלאון: "ההחלטה של ראש העיר שמעוני, שהתקפל בפני ההורים והחליט להרחיק ערבים באשר הם מגני הילדים בעיר, היא מאותם הדברים שמבטיחים לנו הנצחה של האלימות והשנאה גם בדורות הבאים, והיא בדיוק ההפך מאומץ ומנהיגות. כך גם ההשתלחויות חסרות האחריות של נתניהו, וליברמן, ובנט, וכל השאר, שמעודדים הורים בישראל לחשוב שפועלי בניין הולכים לרצוח להם את הילדים".

יו"ר האופוזיציה בוז'י הרצוג: "החלטתו של ראש עיריית אשקלון היא החלטה פסולה ובלתי מוסרית שעלולה רק לתרום לאווירת הפחד וההפחדה. גם בעתות מלחמה קשים מאלה של הימים האחרונים - לא נקטה ישראל בצעדי אפליה וקיפוח כלפי הערבים החיים אתנו כאזרחים שווי זכויות. לאן נגיע אם נלבה את היצרים ביננו? מצופה מכל הנהגת המדינה לגלות אחריות, לגנות את ההחלטה הלא ראויה ולחזק את החיים המשותפים והבטוחים של יהודים וערבים בארץ הזאת".

ציונה קניגר, ראש נציבות שוויון זכויות בעבודה: "מדובר באפליה גזענית, ולא חוקית לפי חוק שוויון זכויות בעבודה וחוקים אחרים. צריך לגלות מנהיגות – המכתב כבר בדרך לראש עיריית אשקלון, הנטל עליו להוכיח שאין אפליה. המישור המשפטי והסמכויות של הנציבות לא יספיקו לנו. אני קוראת למעסיקים ולמנהיגים שלנו לגלות מנהיגות, אי אפשר לשים דבר כזה על אוכלוסיה שלמה – כמו שאי אפשר לפטר אתיופים כי הם אתיופים, או קבוצה של נשים. כמובן שאם יש סכנה מיידית אז יש לשקול פיטורין, אבל חייבים להוכיח זאת. איפה הכלכלה תהיה אם דברים כאלה יימשכו? לאן זה מוביל אותנו?"

תגובות לכתבה(45):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 36.
    עיתונאי מטומטם!!
    דוד 20/11/2014 14:05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה לא מבין שזה כאמצעי זהירות!! אם יקרה משהו בגלל שאחד העובדים טבח ילדים אז מה תגיד?! המחבלים ששחטו את המתפללים עבדו בבית כנסת ובמכולת בקרבת מקום! כשרדפו יהודים באירופה וגירשו אותם ממקום עבודתם, הם מעולם לא טבחו במעסיקים שלהם או כדומה. פה זה הפוך, כי הם עובדים אצלנו ושוחטים אותנו!! חוץ מזה, עדיף להעסיק יהודי או רוסי או רומני או כל עם אחר שאתה יודע שהוא לא ישחט אותך כי הוא בא לעבוד נטו!!!
    סגור
  • 35.
    ראש עיר קשקשן תבציע בלי להכריז (ל"ת)
    ערק 20/11/2014 13:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 34.
    כל הכבוד לראש העיר איתמר שמועני
    יגאל פנקר 20/11/2014 12:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ישר כוח .
    סגור
  • 33.
    בהלול
    מוטי 20/11/2014 12:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ההשוואות שלך לערבים ולמה שקרה ליהודים בגרמניה-הזויות. כ"כ אתה נגד הכללות נכון. אז גם לא כל הערבים מפוטרים, מדובר בשוליים. וכן אני חושב שאין לפגוע בפרנסת הערבים אזרחי המדינה
    סגור
  • 32.
    אזרחי המדינה
    מוטי 20/11/2014 12:11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מה לעשות אבל הערבים הם אזרחי המדינה וגם אם רובם היו מעדיפים שלא נהיה פה,רובם אזרחים הגונים שרוצים לחיות בשקט ושלווה. ולכן אין לפגוע בפרנסתם !!!!
    סגור
  • טען עוד
  • 31.
    אפשר לחלק משרוקיות לחרדים שלא משרתים בצהל ,ככה יוכלו
    בא 20/11/2014 11:49
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לישרוק חזק עד שיגיע איזה גבר עם נשק להציל אותם .להזכירכם חרדים יקרים את מצוות הגנה על עם וארץ ישראל שהיא מיצווה מרכזית בתנך .
    סגור
  • אתה מדבר לא לענין!
    דוד 20/11/2014 14:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הם היו חוצניקים וחוץ מזה אפילו אם היה להם נשק הם כמעט לא יכלו לעשות כלום כי טבחו בהם בהפתעה גמורה!
    סגור
  • צבועים! רוצים אותנו רק אם נעזוב את הדת
    מוטי החרדי 20/11/2014 13:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תראה את ההסתה נגד עופר וינטר! והוא לא חרדי. מניסיוני, כחרדי ששירת בצהל, מנסים לשכנע אותך לעזוב את הדת. אם לא מצליחים , עוצרים את הקידום, או ממליצים לך לעבר לרבנות הצבאית. העיקר שתסתלק להם מהעיניים. רק השבוע אמר קצין בכיר שחרדי שרוצה ללכת לקצונה צריך לעזוב את המסגרת החרדית.
    סגור
  • 30.
    החלטה מצויינת שילכו לעבוד בעזה
    איציק 20/11/2014 11:42
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כולם מחבלים נבזים אין אמונה בערבי עד מותו
    סגור
  • 29.
    ההחלטה שגויה ויש לשנותה!
    חני 20/11/2014 11:35
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אני ימנית אבל גם אני חושבת שערבי-ישראלי זכותו לעבוד כמו שלי יש זכות לעבוד. הוא אזרח מדינת ישראל ואין שום סיבה שלא יוכל לעבוד באשקלון. ראש העיר צריך לבטל החלטה זו - ומיד!!
    סגור
  • 28.
    אשקלוני גאה בראש העיר שלי
    שלום 20/11/2014 11:16
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ערבי נשאר ערבי גם אם הוא מחופש ל"ערבי ישראלי"...
    סגור
  • 27.
    חשוכה או מתקדמת
    יחי 20/11/2014 11:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    העתונאי בעלול מזכיר לו ימים חשוכים אולם כאשר רוצחים יהודים לא שמענו אותו כנראה שהוא חושב שלרצוח יהודים זו קדמה כמו שחבריו המוסלמים רוצחים בשם האיסלם
    סגור
  • 26.
    מאיפה זה בא לראש העיר?הוא רוצה לחלק את המדינה? (ל"ת)
    שמואל 20/11/2014 11:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    ת"א
    יוסי 20/11/2014 11:05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני לא מאמין שאתה נכד לניצולי שואה , אפילו לא לרגע כי בדוגמא שלך אתה מבזה את זכרם של אותם קדושים שנרצחו על ידי הנאציים ועוזריהם ובאם ירצחו ילדים קטנים בני שנתיים ושלוש אתה תבוא ותסתכל להורים בעניים ותגיד להם זה מחיר ה"נאורות"? תתבייש לך!! תומך ברצח ילדים יהודים בשביל "מוסריות" חולנית
    סגור
  • 24.
    אדון בהלול - אין דבר כזה ישראלי ופלישתיני!!!
    משה ב 20/11/2014 11:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מנימת דבריך -אתה בעצם פלישתיני-הגר לטריטוריה פלשתינית-לשטחים, ותרגיש נוח ולא מיעוט "מקופח".
    סגור
  • 23.
    לזוהיר המהבול כנס
    יהודי 20/11/2014 10:59
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לי זה מזכיר תקופות חשוכות, פעם זה היה ליל הבדולח והיום זה נקרא בוקר התפילין, אתם חשוכים שתקועים אי שם, תמשיכו כך בסוף תפסידו.
    סגור
  • 22.
    אסור לפעול ע"י פגיעה מכלילה בכלל התושבים הערביים ב..
    ייאי 20/11/2014 10:57
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בישראל ולא לפגוע בתעסוקתם.יש מה לעשות והרבה נגד העבריינים שביניהם והמסיתים שביניהם וכל השנה:לרסק התנועה האיסלאמית,לשלול אזרחות מחכי"ם מסיתים ואח' ,לא לאפשר סגירת דרכים ולפעול גם בירי חי לשם כך ולמניעת כל סכנה לאזרחים ולשוטרים.על המשטרה לפעול כל השנה וביד רמה בישובים הערביים ולבצע אכיפה מוגברת ובמיוחד תפיסת אמל"ח.לזוהייר בהלול:היהודים באירופה מעולם לא חתרו תחת המדינות שחיו בהן,לא ביצעו מהומות וסגירות דרכים ולא הזדהו עם האוייב ובוודאי שלא ביצעו פיגועים.בוודאי שמדינת ישראל לא עוסקת בהשמדה של הערבים.כך שלשמוע אותך בכל פעם עורך השוואות ואנאלוגיות בין השמדת יהודים בשלושת ה30 וה 40 באירופה,היא לא רק מקוממת אלא פשוט שיקרית.אתה גורם בעצם בדבריך להטעיית הציבור הערבי במשמע:"מדינת ישראל משמידה אותכם כמו שעשו הנאצים." בכך אתה מסית אותם להתנגד לאותה "השמדה" דימיונית ולכאורה לגיטימי מה שהם עושים נגד זה.זוהייר אתה מדבר בצורה רהוטה ולכאורה מתונה אבל אתה מדבר שטויות שהרבה טיפשים משתכנעים שהן אמת מדברי "המתון" .לפיכך אתה מסיתם לבצע מעשים מסוכנים.חזור בך ואל תהיה שותף לגורמים שיביאו לעוד שפיכות דמים.
    סגור
  • 21.
    ערבים
    שילה 20/11/2014 10:50
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מה הקשר בין גיזענות לביטחון הילדים הם רוצחים אותנו היהודים בגרמניה לא רצחו מתפללים וילדים.......
    סגור
  • 20.
    בהלול חשוך ומסית
    עופר 20/11/2014 10:36
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תפסיק לבלבל לנו במוח,זה שאתה שדר וכתב לא אומר שאתה סמל הדו הקיום....אתה דו פרצופי שצריך להחליט מי אתה ערבי הנאמן למדינת ישראל נטו או ערבי עוכר ישראל שחצה את הקוים מזמן....ומטיף לעם היושב בציון מוסר וערכים. תתבייש לך
    סגור
  • 19.
    שבעלול יסע לסוריה ויבדוק שם את האור הגדול שמפיץ דאעש
    תקופת אור בהסטוריה 20/11/2014 10:33
    הגב לתגובה זו
    3 0
    דמוקרטיה וערבים זה שני הפכים.
    סגור
  • 18.
    בתור נכד למשפחה יוצאי שואה אני מתבייש
    ירון 20/11/2014 10:29
    הגב לתגובה זו
    3 11
    גזענות טהורה. בושה! אולי תסמנו את הערבים עם סרט סימן על היד שנבדיל אותם.. וכמובן שנסמן טלאי על חנויות שמעסיקות עובדים ערבים.אין לי מילים לטיפשות, גזענות, אין מקום בעולם הזה לאנשים שחושבים ככה. איכככככססססס
    סגור
  • נסה לנסוע לטייבה
    יהודי מתבייש ומפחד 20/11/2014 14:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שבוע שעבר יהודי שנסע לבקר חברים בטייבה, הותקף, ושרפו את מכוניתו כשהוא היה בתוכה. למזלו ערבי אחר הוציא אותו והציל אותו ממות בטוח בשריפה. אז אם אתה מתבייש בגיזכנות, סע לבקר ביישובים הערביים להזדהות איתם. אני מקוה שתחזור חי. לא בטוח.
    סגור
  • אני לומד בטירה.. הכל תענוג, שערבי יסע להתנהלות?
    ירון 20/11/2014 16:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שערבי ישראלי יסע להתנחלות.. מה יקרה לו? מספיק שערבי יסע בלילה לבני ברק ותהיה בטוח שיקרה לו משהו.. גזען טיפש.
    סגור
  • אפרטהייד
    יהודי שפוי 20/11/2014 11:38
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אני מסכים לכל מילה שכתבת. נכון, יש בעיה עם הפלסטינאים, אך קריאות כמו של ראש העיר מעבר להיותן עבירה על חוק יסוד של הכנסת, מצדיקות טענות של שונאינו על קיום אפרטהייד בישראל. לא בשביל זה בנינו מדינה. אני מתבייש !!!!
    סגור
  • גם אני מתבייש !!!!!!
    אלי 20/11/2014 10:44
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אורי אריאלי יארוס לנו את המדינה הוא וכל חבורת ההזויים שלו.הבית היהודי הוא בית של מחרחרי מלחמה שיכורי כח וגזענים.
    סגור
  • גם אני מתבייש להיות יהודי איך מתאסלמים?? (ל"ת)
    זוהיר בהלול רץ לכנסת 20/11/2014 12:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    השדרן זוהר בעלול המומחה לגזענות במדינה.
    הערבים לא ממש גזענים 20/11/2014 10:29
    הגב לתגובה זו
    11 0
    הערבים לא ממש גזענים ולכן כמעט אף יהודי לא מעיז לגור בישוב ערבי. אפילו ביפו התנגדו הערבים להקמת שכונה יהודית.
    סגור
  • 16.
    עם מטומטם אנחנו במקום להתחבר ולהבין את הבעיה שיש לכולנו
    ראש עיר אמיתי!!!!!!! 20/11/2014 10:22
    הגב לתגובה זו
    12 1
    אז אנחנו בוחרים להלחם בראש עיר אמיץ שפועל לפי השכל הישר!!!כל הכסילים למינהם הם יבואו על הילדים שלכם הם פרא אדם כולם!!!
    סגור
  • ראש עיר שהבין שביבי וחבורת הליצנים שלו עם הבית היהודי
    אלי 20/11/2014 10:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כבר לא מסוגלים לשמור על הילדים שלנו.ממשלה עלובה
    סגור
  • 15.
    הם צודקים
    תקינות 20/11/2014 10:21
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אסור להפלות!!! לערבים יש זכות לעבוד בכל מקום. ליהודים יש זכות להגר לארץ אחרת שבה אין פחד מרוצחי דעעאש חמאס ופתאח של אבו מאזן. לאנשי השמאל יש זכות לשלוח את ילדיהם במקומות שבהם יש אבטחה ואין עובדים שעלולים לרצוח אם משהו ירגיז אותם. או על כבוד המשפחה. אז הכל בסדר! ואסור לאיזה ראש עיריה מהדרום לקלקל את האדיליה והדלווה.
    סגור
  • 14.
    מר בהלול, אילו אסוציאציות מעלה לך שחיטת יהודים ברחוב? (ל"ת)
    מיכאל 20/11/2014 10:19
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 13.
    בושה
    ישראלי שפוי 20/11/2014 10:17
    הגב לתגובה זו
    2 8
    בתור יהודי וציוני אני מתבייש באנשים כמו ראש עיריית אשקלון. החלטתו נוגדת את חוק השוויון וכבוד האדם ויש להעמידו למשפט !! חורה לי שעם נרדף שסבל בעבר וסובל עד היום מגזענות, נוקט בצעדים דומים. אל תשכחו את מה שנאמר בתנ"כ : איש אחד חטא ועל כל העדה תקצוף ?? יש להעניש את הפושעים אך להעניש עונשים קיבוציים
    סגור
  • אתה לא לענין!
    דוד 20/11/2014 14:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הבעיה היא שזה לא אחד שחוטא אלא המונים שמחים בטבח! עד שלא יקרה לך משהו לא תבין, וכדאי שתתעורר!!!
    סגור
  • 12.
    זוהיר בהלול היקר
    אנונימי 20/11/2014 10:15
    הגב לתגובה זו
    10 0
    אני לא מבין מי נתן לך במה בתור עיתונאי. חתיכת קשקשן, שמענו את הדעות החשוכות שלך בעצמך לפני מספר חודשים אז אל תתייפיף כשנוח לך. אל תשכח, אתה בסה"כ שדרן כדורגל עם עברית עילגת...
    סגור
  • 11.
    זוהר בדיוק מייצג את מה שקורה ויקרה אם לא תתעוררו ערבי י
    כל הכבוד ראש העיר!!! 20/11/2014 10:15
    הגב לתגובה זו
    11 0
    יקומו עלינו ולא נוכל לעצור אותם!לא צבא ולא נעליים.
    סגור
  • 10.
    למר בהלול.אני מקווה שאתה גם זוכר שבהסטוריה
    פתאל אפרים 20/11/2014 10:14
    הגב לתגובה זו
    12 0
    וגם בעתיד מותר גם מותר להתגונן ואף לתקוף את מי שמחבל בך.
    סגור
  • 9.
    היורה ביהודה גליק עבד במכון בגין סאדאת
    אמר סליחה שאני יורה 20/11/2014 10:14
    הגב לתגובה זו
    13 0
    הוא הכיר אותו היטב, גם לפני כ30 שנה בצעירותי בחיפה אחד האנשים בשכונה (שמו צינר ז"ל) שהעסיק פועלים ערבים נרצח ע"י אחד הפועלים שהוא העסיק ועבד איתם יום יום... עם של רוצחים, זה לא מטריד את זוהיר בהלול?! מחלקים סוכריות על הטבח בביה"כ בירושלים..
    סגור
  • 8.
    לזוהר בהלול
    מנחם 20/11/2014 10:13
    הגב לתגובה זו
    9 0
    כשנרצחים יהודים אתה פוחד להגיב! שערבים לא ירצחו אותך ?
    סגור
  • 7.
    זוהיר בהלול גייס חמישי- המעשים של האחים שלך לא מזכירים?
    רוני 20/11/2014 10:11
    הגב לתגובה זו
    10 0
    כמובן שכאשר יהודים רק מנסים כן ולפעמים בטיפשות להגן על עצמם פולטים כל מנהיגי הערבים ושכמותם הערות כמה אנחנו גזענים - מעשי עמו של זוהיר מזכירים תקופות אפלות ותמיד - תרבות של רצח ודם נטו! ונראה אותו מעיר להם משהו השבע הזה עם הלשון המגעילה!
    סגור
  • 6.
    למה אפליה? בנתיים הפיגועים הרצחניים נעשי עלידי ערבים אז
    ש 20/11/2014 10:11
    הגב לתגובה זו
    13 1
    להיזהר. ברגע שלא יהיו פיגועים וברגע שהם יעריכו את המדינה שהם גרים בה תפאדל....בואו נאכל חומוס יחד אבל כל עוד יש חשש מפםיגועים,צריך להיזהר.
    סגור
  • 5.
    אין כלל מקום להשוואה
    מיכאל 20/11/2014 10:10
    הגב לתגובה זו
    11 0
    נמאס מההשוואה לתקופת ה-30 באירופה. אז יהודים לא עשו שום פיגועים אלא חיו בשלום והיו אזרחים נאמנים. כאן חלק לא מבוטל מהערבים לא רק שלא מגדירים את עצמם כנאמנים למדינה אלא אף עושה הכל למחיקת המדינה. על זה כל ציבור הערבים משלם מחיר כבד - אבל האשמים הם המנהיגים וה"פעילים" הערבים, לא מי שמנסה להתמודד ולמנוע עוד קורבנות
    סגור
  • 4.
    אדון בהלול, זה איסלאם הקיצוני שהביא לתושבי כדור הארץ
    pan 20/11/2014 10:10
    הגב לתגובה זו
    11 0
    תקופה חשוכה !!! כל מוסלמי הפך פוטנציאל למעשי אלימות נגד אנושות ,,,,,,,,,,,,,, לא מסכים? תראה מה הם עשו ועושים כרגע ברחבי העולם ובמיוחד באסיה !!! לא השאירו חלקה שלמה ללא מלחמה ואלימות אכזרי ביותר !!! לכן החלטה פשוטה לא להעסיק מוסלמי תגובה הכי פשוטה המתבקשת להגנה צודקת ומינימלית מיצורים שכל רגע יכולים להפוך לחייה הכי פראית
    סגור
  • 3.
    זוהר בהלול
    אפר 20/11/2014 10:06
    הגב לתגובה זו
    8 0
    רצח בבית כנסת מזכיר את תקופות הפאר של ההיסטוריה המוסלמית איפה היה הגינוי של זוהר בהלול לרצח בבית הכנסת המוסלמים משחר ההיסטוריה שלהם רצופה דם ורצח דת האיסלם היא דתו של השטן
    סגור
  • 2.
    מה הבעיה ? לא רוצה ערבים בגן של הילד שלי !!! (ל"ת)
    יהודי 20/11/2014 10:04
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • 1.
    מה הבעיה ה"חזירים והכלבים" מהקוראן לא נותנים עבודה
    מלמל 20/11/2014 10:04
    הגב לתגובה זו
    14 1
    הרי מאחורי כל עץ לשיטתכם מוסלמים פאנאטיים מסתתר יהודי שצריך לשחוט אותו
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות