אלדד תמיר: "החלטת הממונה זה חלם", ולא תאמינו מה דעתו כעת על מניות הגז
הכרזת הממונה על ההגבלים עסקיים, דיויד גילה, הבוקר לפיה הוא מתכוון להכריז על כך שכניסת דלק ונובל ל'לויתן' הינה בגדר הסדר שלא קיבל את אישור בית הדין, עוררה לחץ מכירות עצום במניות הגז בת"א . לדבריו של הממונה - "דרוש טיפול שורש למונופול הגז". לנוסח המלא של דברי הממונה - לחץ כאן
לאחר חידוש המסחר (קצת אחרי 13:20) המפולת נבלמת. {אבנר יהש} שצללה הבוקר עד 20%, נסחרת כעת בירידה של 11%.
רציו יהש
-0.32%
רציו יהש
347.9
-0.32%
בסיס:349
פתיחה:349
גבוה:353
נמוך:345.2
תמורה:3,507,167
לעמוד ציטוט
חדשות
גרפים
פרופיל חברה
המלצות
כתבות נוספות בנושא:
שצללה עד 24% הבוקר, נסחר כעת בירידות של 15% "בלבד".
בשיחה עם Bizportal אומר אלדד תמיר, מנכ"ל תמיר פישמן כי "זה חלם שכך מנהלים את הדברים, הממשלה הזאת מראה כל הזמן איך לא מתנהלים כמו שצריך. מדובר בעונש עצמי שמסב הפסדים אדירים – הממונה ידע על הבעלויות, הממשלה עשתה הסכם וכעת היא מבטלת אותו, זה דבר דיי הזוי במדינה דמוקרטית".
עוד אומר תמיר כי "יש בעיה בטיפול במונופולים במדינה, אי אפשר לחתום על הסכם ואז לחזור ממנו, אנשים שוכחים שרוב הכסף לפיתוח המאגרים מגיע מהציבור, הוא סופג את ההפסדים העצומים, זה דיי הזוי. אני מאמין שבסוף הצדדים יגיעו להסכמה, אין ברירה אחרת". לגבי המפולת היום מניות בגז, אומר תמיר כי "השוק מגיב בהיסטריה מיותרת. מבנה הבעלויות לא רלבנטי לשווי המשק, זו הזדמנות קנייה כרגע, בסיכון, אך בהחלט הזדמנות".
"לא יהיה איחור בהזרמת הגז"
בעניין הכותרות לפיהן שוק הגז יכנס לקיפאון של שנים, אומר תמיד "לא יהיה איחור בהזרמת הגז המתוכננת, לאף אחד אין אינטרס לדחות את מועד ההפקה. יכול להיות שיצחק תשובה יימכור כעת את תמר, יש המון פתרונות".
איש העסקים יצחק תשובה הגיב הבוקר להחלטת הממונה בגלי צה"ל, ואמר: האם אני צריך להיות קורבן אחרי שסיכנתי כל כך הרבה כסף? חמש שנים בוזבזו ולא צריך לשכוח את ההכנסה הגבוהה הצפויה לישראל ולחברת החשמל. אם תתקבל ההחלטה למכור את מאגר לוויתן - הדבר יוביל להורדת דירוג האשראי של ישראל ולבעיה עם הסכמים בינלאומיים שנחתמו עם מדינות אחרות".
רפי גוזלן, הכלכלן הראשי של IBI: "המשק בתהליך של טיפול בענפים אשר המבנה שלהם לא נמצא במקום הכי נכון, זה לא חדש – ראינו את זה בסלולר וגם במזון, משקיעים זרים בהחלט מודעים לזה – בטווח הקצר הם לא יגיעו לכאן, אין ספק שההחלטה תרתיע אותם, אבל בסופו של דבר הם יחזרו".
ממחלקת המחקר של IBI נמסר כי "עוד מוקדם לדעת מהי ההשפעה של המהלך של הממונה על ההיגבלים, בכל מקרה רמת הסיכון בחברות עלתה באופן מהותי, מדיבורים על פיקוח ועד הכרזה על הסדר כובל ופירוק השותפים בלוויתן, הלחץ על מניות הסקטור צפוי להימשך וקשה לראות איך בתקופה הקרובה הם יתפקדו, כשברקע מחירי הנפט ממשיכים לקרטע והבחירות הקרובות מובילות את הפוליטיקאים להצהרות פופליסטיות לוחמניות".
"עד שלא תובהר הסוגיה לא ניתן יהיה להתקדם בפיתוח המאגר"
נעם פינקו, פסגות ברוקראז': "אנו סבורים שעד שלא תובהר הסוגיה לגבי אישור האחזקה של דלק ונובל במאגר לווייתן לא ניתן יהיה להתקדם בפיתוח ובתכנון המאגר, ובוודאי בחתימת חוזים מול הלקוחות. הואיל ואנו לא יודעים מתי המאגר יפותח ועל ידי מי אנו שמים את כל המלצותינו למניות לווייתן (דלק קידוחים, אבנר, דלק קבוצה ורציו) בעדכון עד להבהרת הסוגיה. נציין כי בתרחיש הבסיסי שלנו אנחנו עדיין מניחים כי תושג דרך שתאפשר לשותפים הנוכחיים להחזיק ב-2 המאגרים, בין ישירות מול הממונה על ההגבלים (אולי באמצעות פשרה אחרת מול השותפות שתוכל להגדיל בצורה כזו או אחרת את יכולת התחרות) ובין במעורבות של גופים ממשלתיים ומדיניים או משפטיים. לאחר התבררות העניין נוכל להביע שוב את דעתנו לגבי שווי השותפות במאגר."
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
42.הגזהבל 24/12/2014 01:20הגב לתגובה זו0 0ושקר הנפט BB = טייקון .....סגור
-
41.אשםשובה 24/12/2014 00:58הגב לתגובה זו1 0בכל הבעיות של לויתן , חסר תועלת.....סגור
-
40.למה לא מוזילים דרסטי את הגז?! זה שייך לכולם.! (ל"ת)איציק 23/12/2014 23:48הגב לתגובה זו0 0סגור
-
39.אני הולך להגיש תביעה ייצוגית כנגד המדינה יאלה להתארגן (ל"ת)יעקב 23/12/2014 23:11הגב לתגובה זו1 0סגור
-
38.אני הולך להגיש תביעה ייצוגית כנגד המדינה (ל"ת)יעקב 23/12/2014 22:39הגב לתגובה זו0 2סגור
- טען עוד
-
אי אפשר להגיש תביעה ייצוגית נגד המדינהעשיו 23/12/2014 23:28הגב לתגובה זו0 0ככה החוק עובד. בטח שאי אפשר להגיש תביעה נגד ממונה שתפקידו למנוע מונופולים שרק עושה את עבודתו - מונע מונופלים.סגור
-
37.הירידות בשווקים - משקפים את ההבדל בין רווח מונופליסטיאלי 23/12/2014 22:00הגב לתגובה זו3 0לבי רווח מתחרות. מי שתומך במונופול אומר בעצם שהוא בעד ש-7 מיליון ישראלים יסבסדו את המשקיעים בגז - במקום שהמשקיעים ירוויחו רווח הוגן, ניתן להם גם רווח מונופוליסטי. אולי עוד חברות ירצו לקבל סידור כזה? למה רק תשובה?סגור
-
36.יש להגיש תביעה יצוגית נגד הרגולטורחזי 23/12/2014 20:26הגב לתגובה זו6 2ותביעה אישית נגד דויד גילהסגור
-
על מה בדיוק? על זה שהוא עושה את עבדותו?אלכס 23/12/2014 23:30הגב לתגובה זו0 0ומונע קיום של מונופול גס בלי פיקוח? התביעה הבאה היא נגד המשטרה שלא נותנת לגנבים לפעול בשקט? הרצון של בעלי המניות להרוויח לא גובר על החוק שקובע שמונופול בלי פיקוח זה דבר לא חוקי.סגור
-
על מה ? על זה שהוא עושה את עבודתו נאמנה?חזי 23/12/2014 23:21הגב לתגובה זו0 0ומונע ממונופול לפעול בלי פיקוח? אולי תגיש תביעה נגד רונית קן, שאפשרה את המצב הזה והלכה להיות דירקטורית בחברת גז.סגור
-
35.הפסדים של מיליארדים שנגרמו למשקיעים, יש לפצות בתביעות יpan 23/12/2014 19:40הגב לתגובה זו1 1יצוגיות נגד מדינה ובמוסדות בינלאומיותסגור
-
34.כולכם תומכים ב"שוק החופשי" עד שזה מגיע לכיס שלכם נכון?חבורה של צבועים 23/12/2014 16:59הגב לתגובה זו7 2תשובה הוא מונופול שיוכל להכתיב מחירים למדינה , מבלי שיש לו תחרות . אז לכל אבירי השוק החופשי והתחרות שהשקיעו עצמם לדעת במניות הגז , המונופול של תשובה זה פתאום בסדר הא? חבורה של צבועים.סגור
-
33.מי ירצה לעשות איתנו עסקים ?נורא . איפה הייתם ? 23/12/2014 16:54הגב לתגובה זו6 3עסק זה לא עסק , מילה זה לא מילה . נותנים לאנשים לנהל , נותנים להם סמכיות ואחרי שנים , אופס טעינו ,הולכים אחורה ?!סגור
-
32.חימןביץ ברורמן גילהאלי 23/12/2014 16:21הגב לתגובה זו9 1זן הנבחרת הבולשביקית שתביא אותנן למצב שרוסיה נמצאת היוםסגור
-
31.אין כסףףףףףף....לא יכול לקנות כלום.... (ל"ת)יופיטר שוקי הון 23/12/2014 15:12הגב לתגובה זו0 1סגור
-
30.רציו תסיים בעלייות היוםאחד שיודע 23/12/2014 15:06הגב לתגובה זו0 4ככה זה תמידסגור
-
29.הכותב מטעם תשובה!!במקום שאין אנשים השתדל להיות איש!אמיתי 23/12/2014 14:57הגב לתגובה זו4 3יישר כח לגילה איש אמיץ נטול פניות, ולא פוחד לא מההון ולא מהשלטון....קם באומץ מול הטייקון המדושן ועוצר את החמדנות האדירה שלו.(זוכרים התספורת בדלק נדלן? תשובה חייב לנו הרבה כסף שלא שילם והפיל לנו את קופות הגמל). אם לא היינו ערב בחירות קרוב לוודאי שפוליטיקאים רבים כמו מירי רגב ועוד...היו מתערבים לטובת תשובה בשיטת שלח לחמך...סגור
-
יתכן שצודק אבל התעורר מאוחר מדי.ק 26/12/2014 02:53הגב לתגובה זו0 0מונופולים בארץ הם בעיה גדולה. בחיפושי נפט וגז תמיד היה נדמה לכולנו שאין סיכוי שיתממשו. סביר שמדינת ישראל כרגיל נותנת שינצלו אותה ולא גבתה את האחוז המגיע לה מהתמלוגים. אבל אחרי ועדות שישינסקי ובג"ץ ולחץ אמריקאי לטובת אנרג'י לקום ולשנות את כללי המשחק מעורר בעיות לא קלות. בחיי היום יום שלי לא הייתי רוצה לשחק עם מי שבאמצע המשחק הופך את הלוח.סגור
-
28.זה עלול לקחת שנים על גבי שנים עד שמשהו יזוז שוב (ל"ת)מנד 23/12/2014 14:54הגב לתגובה זו0 0סגור
-
27.ומאז יצא מתוק הערכות שווי של תמר ומכירת יקפיצו את לויתןשישקו 23/12/2014 14:40הגב לתגובה זו0 0כמחזיק בלויתן תוך מספר ימים הירידה תהיה סבילה וכאשר תמר ימכר השווי של לויתן יהיה ראלי .לא אתפלא עם וודסייד יקנו את החלק של נובל ודלק בלויתן כ70% יתאים להם לסנרגיה עם קפריסין.סגור
-
26.תשובה - הקוזק הנגזלאנונימי 23/12/2014 14:22הגב לתגובה זו5 3אם בכלל ילך כסף לאיבוד, הרי אלו הם כספי הציבור שתשובה ברוב פקחותו, ובחר מרעיו, פועל כך. הרווחים אליו, ההפסדים על הציבור.סגור
-
25.בטווח הקצר משקיעים לא יגיעו לכאן בטווח הארוך כולנו נמות (ל"ת)גוזלן 23/12/2014 14:13הגב לתגובה זו6 1סגור
-
24.כל הבלגן הזה נובע מעסקנים שמנהלים כלכלה. הבעיה היא -פלורליסט 23/12/2014 14:01הגב לתגובה זו0 0הבעיה אינה בהתנהלות של גילה היום. הצורך האקוטי הינו ניקוי אורוות העסקנים בכל משרדי הממשלה והרשויות, הנהגת שקיפות מלאה, מכרזים פתוחים מקצועיים לבעלי תפקיד ושימועים פומביים. ביבי ועסקניו העלו לרמת אבסורד את פרשנות המושג משילות ואת המינויים של אנשי אמון ודלתות מסתובבות. התוצאה כשלונות מהדהדים בכל תחום. מענין לבצע מחקר על כל הועדות שהוקמו ב-6 השנים האחרונות ומה היו תוצאות ההשקעה בהן. המדינה אינה עסק פרטי של ביבי, כץ או כל שר אופורטוניסטי. הגיע הזמן שתהיה שקיפות מלאה של הדיונים בועדות הכנסת וועדות יעודיות ושהציבור יוכל לשפוט את ההחלטות ואיכות השלטון במהלכו, לא בדיעבד, כדי שלא נגיע למשבר בכל ענין השכם והערב.סגור
-
23.להגיש תביעה יצוגית נגד דיויד גילה על הפסדי המשקיעיםאנונימי 23/12/2014 14:00הגב לתגובה זו13 3צריך להתאגד כל המשקיעים הקטנים והפרטיים ולהגיש טביעת ענק ייצוגית נגד דויד גילה...סגור
-
?????? תביעה נגד נפרץ החוזים האיןמה של המדינהשי 23/12/2014 16:21הגב לתגובה זו0 0החל מהמיסוי!סגור
-
נכון, הפרת הסכם של מדינה מחייב פיצוי. (ל"ת)איתי 23/12/2014 14:54הגב לתגובה זו4 2סגור
-
משקיע שהפסידיוסי 23/12/2014 14:42הגב לתגובה זו5 1מעוניין להצטרףסגור
-
22.המפקח ששינה את דעתו גרם לנזק רב,ויש לפטרו בהקדם. (ל"ת)אחד 23/12/2014 13:52הגב לתגובה זו8 3סגור
-
21.הדג מסריח מהראשיגאל 23/12/2014 13:42הגב לתגובה זו10 3כמו שראש הממשלה מתנהל כך מתנהלים שאר הדברים במדינה אין דרך ,חתמתם על הסכם וכל הצדדים חתמו כמדומני אתה לא יכול לפתוח אחריי כמה חודשים מדינת עולם שלישי אבל מה לעשות הדג מסריח מהראש!!!!!!!!!!!!סגור
-
ברור - ביבי תמיד אשם גם שפקידי ממשלה סתומיםמשה ראשל"צ 23/12/2014 22:29הגב לתגובה זו0 0מחליטים החלטות שהם נגד"קפיטליזם חזירי " אבל אם תשובה לא היה מוצא גז כולם היו לועגים לו ושמחים לאיד עכשין אף אחד לא ישקיע בתחום חיפשי גז וכולם ילכו ללבנון וקפריסין - ואנחנו נפסידסגור
-
ביבי הביתהארתור 23/12/2014 18:25הגב לתגובה זו2 1עד כמה אתה צודק!סגור
-
צודק בהחלט. זמנו של ביבי קצר (ל"ת)אזרח 23/12/2014 16:07הגב לתגובה זו1 2סגור
-
ביבי לעולם ועד ואתם המטומטמים תצביעו יהיר לפיד (ל"ת)משה ראשל"צ 23/12/2014 22:30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
20.תקנו תקנו מטומטמים (ל"ת)עילאי 23/12/2014 13:37הגב לתגובה זו2 1סגור
-
19.הגז בישראלקובי 23/12/2014 13:27הגב לתגובה זו6 2עצוב לראות איך המדינה מנוהלת כל הזמן מבטלים הסכמים בלי לחשוב על כל האזרחים שהשקיעו במניות את החסכונות שלהם , ופוגעים בשם המדינה שלו יודעת לכבד הסכמים.סגור
-
18.מר אלדד בטח מדבר מהפוזיציה (ל"ת)ג 23/12/2014 13:24הגב לתגובה זו8 3סגור
-
17.שלטון הפקידיםיאיר 23/12/2014 13:24הגב לתגובה זו7 1הסכם הוא לא הסכם, פקידים מחליטים, משנים את דעתם, הכל נזיל. לא אקלים להשקעות. פחות שלטון של פקידים - יותר כלכלה מתפתחת.סגור
-
16.הן בתמר והן בליוויתן יש נפט סדר גודל עצום...חבל להרוס.. (ל"ת)יופיטר שוקי הון 23/12/2014 13:16הגב לתגובה זו4 1סגור
-
15.מסכן תשובהנפגע אגחי תשובה 23/12/2014 13:14הגב לתגובה זו5 0בטח שלא אתה צריך להיות קורבן אתה רגיל להקריב את הציבור על חשבונךסגור
-
גם אני הפסדתי 44000 שח בדלק נדלן...גם אני כועס..יופיטר שוקי הון 23/12/2014 13:34הגב לתגובה זו5 044000 שח שלי בדלק נדלן הלכו....ואינם....סגור
-
גם תשובה הפסיד-יותר ממך,למה לזרות לו מלח על הפצעים? (ל"ת)אחד 23/12/2014 13:53הגב לתגובה זו1 3סגור
-
14.אין הנהגה בישראל - שוחטים את הכלכלה ומנועי הצמיחהמבין 100 23/12/2014 13:11הגב לתגובה זו7 0חלם ,טפשות, הפקרות. רשלנות. פשע!!! איזה חברה תרצה להשקיע בענף חיפושי הגז ונפט בארץ. לא מאמין. למה להשקיע בכלל בבורסה בארץ. כשיש אלטרנטיבה טובה פי 100 בארה"ב.סגור
-
13.תשובהרונית 23/12/2014 13:06הגב לתגובה זו4 5סוף סוף נעשה צדק עם עם ישראל וזה לא מוצא חן בעיני חברות ההשקעה והטיקונים שרגילים להרוויח מליארדים לעשוק את עם ישראל ולבצע תספורות באגחים מאגרי הגז הם של עם ישראל ולא של חבורת מליארדרים על חשבוננוסגור
-
ומה עם הכסף של האנשים הקונים?! די עם הסיסמאות!מרלו 23/12/2014 16:24הגב לתגובה זו1 0כני גם נגד פגיעה בעשירים, אני נגד רובין הוד,נחתם חוזה תכבדו!אבל לא לשכוח אותנו, צחהור המשקיעים הפרטיים שבזכותם עכשיו יש לך גז במעמקי הים,אסל מה אכפת לך שכנבו מאיתנו, כנראה את אוהב גז גנוב כי מןפ כנובים ימתקו, גנב!סגור
-
מה לא הבנת? הוא השקיע מכספו בחיפושי הגז.ל 13 23/12/2014 13:39הגב לתגובה זו1 2המדינה גם לוקחת 50% מהרווח . כשהוא מרויח המדינה מרויחה המאגרים של עם ישראל אז למה ממשלת ישראל לא מצאה בעצמה גז?סגור
-
כשהשקיע בחיפושים בטוח שלא ישן בלילהאורי 23/12/2014 13:30הגב לתגובה זו2 1הוא לקח סיכון שיכול להפסיד,היום המדינה בועטת בו, הטייקונים דבילים שמשקיעים פה, כשיעזבו יהיו כאן מלא מובטלים, מי יעסיק אותם ביבי ,או אולי הרצוג וציפיסגור
-
רונית למה המדינה לא עומדת בהסכמיםעדי 23/12/2014 13:25הגב לתגובה זו8 1זה לא פייר כלפי מי שהשקיע ומצא,המדינה שלחה אותו לסכן את כספו, אם לא היה מוצא גז המדינה לא היתה משתתפת איתו בהפסדיםסגור
-
רק רוצים לקחת ולחלק ביניהםהפקידים החזירים 23/12/2014 18:16הגב לתגובה זו0 0משכורות ופנסיות תקציביות על חשבוננו גם תמלוגי הגז יגיעו בסןף לכיס עובדי המגזר הציבורי החלמאי והמטומטםסגור
-
עדי למה תשובה לא שילם את חובותיו?pini_z 23/12/2014 14:04הגב לתגובה זו1 0יצחק תשובה המדושן גזל מיליארדים מהציבור באמצעות תספורות באג"ח דלק נדל"ן בעוד שבמקביל יש לו רווחי עתק במיליארדים מעסקי הגז. זו התנהגות חזירית לשמה והוא הצחיק אותי שעכשיו הוא טוען שהוא קורבן....אחחח איך הגלגל מסתובב.סגור
-
12.מה שווה שווי המשק אם הסיפור יגרר שנים על גבי שנים?באקס 23/12/2014 12:55הגב לתגובה זו3 0גם ככה שוק האנרגיה העולמי מצמצם הוצאות עכשיו אז מי בדיוק יכנס להשקעה כזו יקרה ומסוכנת ? אתה? גם ככה שום דבר לא זז , וודסייד כבר היו פה וברחו אז עכשיו יבואו שהנפט 60 דולר?סגור
-
11.איך הגענו למצב שפקיד אחד מחליטהבלתי מאמין 23/12/2014 12:54הגב לתגובה זו11 3בענין שיש לו כ"כ הרבה אספקטים ומעורבים בו עשרות מיליארדי $ ובוחר להכניס את כל המערכת לסחרור ללא יכולת תגובה חופשית של הפוליטיקאים ערב בחירות? מדינת עם תהליכי קבלת החלטות אומללים. בזמנו ועדת טרכטנברג שקלה להטיל מס עזבון - החלטה טפשית אם אינה מלווה בהטלת כנראה בלחץ הבולשביקים.סגור
-
10.אפשר גם אפשר ואם ההסכם לא יבוטל אני אגיש תביעה לבגץ (ל"ת)עילאי 23/12/2014 12:51הגב לתגובה זו4 5סגור
-
9.יצחק תשובהפיני 23/12/2014 12:51הגב לתגובה זו6 2מגיע לו שילמד לשלם אגחים ולא להסתתר מאחורי חברה בעמ ?סגור
-
8.שפיותמקס הזועם 23/12/2014 12:49הגב לתגובה זו5 0איפו כל האנליסטים המלומדים״ שתמיד יש להם דעה בכל נושא בעיקר אם הדבר מוביל לירידות בניתוח פשוט ניתן להבין שלא גילה יקבע אלה בית המשפט ולמיטב שיפוטי יש כאן אבסורד שמצד אחד מורים לתשובה למכור את החברות שבבעלות צולבת ומצד שני חוזרים בהם מהסכם תוסיפו את נובל וקבלו התקלות של הממונהסגור
-
7.אני מניחשרוןן ב 23/12/2014 12:47הגב לתגובה זו11 0שיש עיוד כמה צדיקים בסדום ועמורה של מדינת ישראל שנותרה בולשביקית בנשמתה. רק פנייה לבית המשפט על הפרת הסכמים חתומים (מישהו בכלל מבין את המשמעויות שצד אחד מפר חוזה חתום לגבי תוהו ובוהו ואנרכיה), ולחץ של ממשלת ארה"ב על ישראל, יפתרו אחת ולתמיד את שלטון הפקידוקרטיה הבולשביקית בישראל. אנו זוכרים היטב את המסגד שרצו גורמים זדוניים לבנות ליד כנסיית הבשורה בנצרת, וממשלת ישראל הפחדנית לא עשתה דבר לשנות את התופעה הנוראה, עד שהגיע איום מהוותיקן, והכל הסתדר. אין שם מסגד. רק שפה כזאת מבינים הפחדנים.סגור
-
USA should dictate to Israel how to behave what isSo 23/12/2014 22:07הגב לתגובה זו0 0Next.סגור
-
6.חוסר אחריות ציבורית ולאומיתזה לא רק חלם זה 23/12/2014 12:46הגב לתגובה זו11 0למה המדינה צריכה להסתבך על ידי הריסת דברים במקום לפתור דברים.הנקמנות שאנשים מביעים מתוך קנאה למי שמפתחים את המשק הוא בלתי נתפס.סגור
-
5.ישראמקו מתחרה מול דלק!ורציו מול דלק!מה הבעייה?יופיטר שוקי הון 23/12/2014 12:45הגב לתגובה זו2 0ישרמקו ודלק שתי שחקניות ורציו תהיה שלישית..ונובל מתחרה בכולם.. מה הבעיה?סגור
-
4.דוויד גילה חיי בהזיות!אי אפשר לבטל הסכמים!יופיטר שוקי הון 23/12/2014 12:42הגב לתגובה זו11 3מה זאת אומרת לבטל הסכמים?זה לא חוקי...סגור
-
עובדה שאפשר (ל"ת)גידי 23/12/2014 13:27הגב לתגובה זו2 0סגור
-
3.אני לא מסכים עם בתי השקעות אבל הפעם הם צודקים!יופיטר שוקי הון 23/12/2014 12:40הגב לתגובה זו17 4אי אפשר לבטל הסכמים חתומים!סגור
-
מדוע המדינה מטילה מיסים כמו מס בורסה מעם .זה בסדראבי 23/12/2014 19:30הגב לתגובה זו0 1המדינה מטילה על האזרחים הפשוטים מיסים כמו מס בורסה מעלה מעם בלי לשאול את האזרחים אז מותר לשנות ולהפר חוזים ומיסים על טיקונים כמו אזרחים רגיליםסגור
-
2.אז תקנה למה אתה ממליץ לי לקנות ואם אני יפסיד אתה תשלםעילאי 23/12/2014 12:40הגב לתגובה זו13 4לי את ההפסד תגיד שאתה עמוק מושקע יחד עם חברייך ומחפש למכור לאזרחים תמימים שיפסידו כמו שעשיתם עם רציו ומניות הגז בשערים בשמיים המלצתם ומאז אנשים מופסדים 70 אחוזסגור
-
1.קול שפויאלדד תמיר 23/12/2014 12:38הגב לתגובה זו20 7אלדד תמיר מבין עניין כל הכבוד ! סוף סוף דיעה שקולה ומתונה לגבי הסקטורעם אמפטיה למשקיע הקטן !! שאפו אלדדסגור
-
נתקעתם בפנים הא? (ל"ת)קול תקוע 23/12/2014 12:58הגב לתגובה זו5 2סגור
-
כן אני בפניםכן אני בפנים 23/12/2014 13:22הגב לתגובה זו6 0אני בפנים ומפסיד הרבה כסף זה עושה לך טוב על הנשמה ?סגור