תחרות חמה: זה מספר הלקוחות בטלוויזיה שאיבדה הוט ב-Q1
קבוצת HOT, הנמצאת בשליטת פטריק דרהי, פרסמה היום את הדוחות הכספיים לרבעון הראשון והציגה ירידה קלה של 2.3% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל אשתקד ל-996 מיליון שקל ובשורה התחתונה נרשם רווח נקי של 29 מיליון שקל - ירידה של 33%.
הסיבה לירידה בהכנסות: הירידה בתקופה ביחס לאשתקד נובעת בעיקר כתוצאה מאובדן לקוחות החברה במגזר הכבלים המתקזזת בחלקה בעליה מהכנסות במגזר הסלולר. ההכנסות מכבלים ירדו ברבעון ב-4.3% ל-782 מיליון שקל.
לחברה 846 אלף מנויי טלויזיה - ירידה של 30 אלף לעומת הרבעון המקביל אשתקד, 712 אלף מנויי אינטרנט - ירידה של 27 אלף לעומת הרבעון המקביל אשתקד ו-672 אלף מנויי טלפון - ירידה של 8 אלף לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
הוצאות התפעול גדול ב-5% ל-457 מיליון שקל. עיקר העלייה נובעת מגידול בעלויות רכישת מכשירים עבור מגזר הסלולר בסך של 20 מיליון שקל.
הוט מציינת שנמשכת מגמת המעבר של לקוחות לטריפל, ונכון למועד הדו"ח הכספי, קרוב למחצית ממנויי הקבוצה לכבלים (כ-46%) מנויים על שירותי הטריפל (גידול של כ-5% לעומת רבעון מקביל אשתקד). מהירות הגלישה הממוצעת של הלקוחות הגיעה ל-58.8 Mb. לראשונה מאז כניסתה לשוק הסלולר החברה הבת HOT mobile חוצה את רף מיליון הלקוחות - גידול של 84,000 לקוחות ברבעון, ומציגה את הצמיחה הגבוה ביותר ברבעון בקרב חברת הסלולר. HOT mobile מסכמת גם כן רבעון שיא בהכנסותיה העומדות על 228 מיליון שקל לרבות עלייה של 72% בהכנסות ממכירת ציוד קצה ל-50 מיליון שקל. הוט: "הרבעון הראשון מסמן המשך השקעה מסיבית בתשתיות - מעל רבע מיליארד בהשקעה בתשתיות, בהרחבת רוחב הפס, ובציוד קצה בבית לקוח. בין יתר המהלכים ברבעון הראשון השיקה החברה מהירות של 500 Mb ללקוחות עסקיים במרכזי העסקים הגדולים במרכז הארץ והיתה הראשונה להשיק מהירות של 500 Mb בארץ".
- כך תבחרו את ספקית הטלוויזיה הכי מתאימה לכם
- קנס קטן של 2 מיליון שקל לחברת הוט - לא ניתקה לקוחות למרות שביקשו
קבוצת הוט עוסקת בשידורי טלוויזיה רב-ערוצית, אספקת שירותי גישה לאינטרנט מהיר רחב פס על גבי תשתית הכבלים למגזר הפרטי והעסקי, שירותי טלפון, שירותי ISP, שירותי סלולר ושיחות בינלאומיות.
- 3.דנדון 12/05/2015 21:34הגב לתגובה זובעיק להיזהר מהטלפון. מפברקים שיחות.כשמתחילים לגנוב מפסיקים לשלוח חשבונית.
- 2.אנונימי 12/05/2015 18:53הגב לתגובה זותתיבשו על הטלפון הרבה זמן, וגם אם תשיגו אותם,אחרי 40 דקות אז לטכנאי הביתה תחכו עוד שבוע לפחות.
- 1.har y 12/05/2015 10:57הגב לתגובה זואינני מחובר ומעולם לא היה לי אינטרנט שלהם..המלצתי.לכולם לבדוק חיובים..פעם הוט היו שולחיםדפי חשבון והפסיקו לשלןח על דעת עצמם ובניגוד לדרירשתי..מינואר התנתקתי מהוט..איזה כייף.
- בן עזרי בנימין 12/05/2015 11:34הגב לתגובה זוניגמרו התירוצים הוט לא הוגנים אחרי שנים ממשיכם לגבות לא בהתאם לשירות שהם מספקיםך