הוט: צניחה של 95% ברווח הנקי - 32 אלף לקוחות הכבלים נטשו

 | 
telegram
(9)

הוט פירסמה הבוקר תוצאות לא טובות לרבעון השלישי של השנה ורשמה בשורה התחתונה צניחה של 95% ברווח הנקי ל-4 מיליון שקל בלבד. ברקע: נטישת מנויים בגזרת הכבלים והטלוויזיה וכן עלייה במספר מנויי הסלולר.

ההכנסות של החברה ירדו ב-2% ברבעון השלישי לעומת התקופה המקבילה והסתכמו ב-999 מיליון שקל. הירידה בהכנסות מיוחסת לאובדן לקוחות במגזר הכבלים המתקזזת בעלייה מהכנסות במגזר הסלולר.

הרווח התפעולי ברבעון הסתכם ב-85 מיליון שקל, לעומת 197 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון בסך של 112 מיליון שקל ברווח התפעולי נובע בעיקרו מקיטון בהכנסות בסך של כ-21 מיליון שקל, מגידול בהוצאות תפעול של 66 מיליון שקל ומגידול בהוצאות אחרות בהיקף 36 מיליון שקל.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

בתוך כך, החברה איבדה במהלך התקופה כ-32 אלף לקוחות במגזר הכבלים, ו-10 אלף במגזר הטלוויזיה.

סלולר

בזירת הסלולר הוט רשמה עלייה בהכנסות ל-237 מיליון שקל לעומת 226 מיליון שקל ברבעון השלישי אשתקד. מספר מנויי הוט מובייל עלה ל-1.171 מיליון מנויים, לעומת 974 אלף מנויים בתקופה המקבילה אשתקד.

ההפסד התפעולי מפעילות הסלולר ברבעון השלישי הסתכם  ב-100 מיליון שקל, לעומת הפסד של 43 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

תגובות לכתבה(9):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    מבין את הנוטשים - המון תקלות המון ניתוקים ועוד בכל הש (ל"ת)
    מבין אותם 28/10/2015 21:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    כן ירבו הנוטשים ...חבורת הזבל ,,עושקים את הלקוחות ועוד
    אביב 28/10/2015 12:16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יותר את העובדים שלהם ...מי שעשה טעות ויצטרף אליהם מהר מאוד יתחרט ....אליהם הוא כבר לא ישוב ...מי שהיה לקוח הוט ועזב אליהם הוא כבר לעולם לא יחזור ....נקודה אז אפשר לרמוס אנשים אבל כמות הלקוחות בכל זאת מוגבלת ובאיזה שלב רובם עשו כבר את הסיבוב בהוט ...אז כנראה שהשלב הזה הגיע והיו יותר נוטשים מאשר לקחות חדשים זה כבר לא יהיה ...
    סגור
  • 6.
    הפתרון הוא ממש פשוט
    א 28/10/2015 11:51
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הוט, תפסיקו להיות חזירים: תורידו מחירים, תפתחו ערוצים ותגדילו חבילות אינטרנט והעיקר של העיקר - תתחילו לכבד לקוחות ולהקשיב לצרכים שלהם.
    סגור
  • 5.
    זו התוצאה של:זלזול,ניצול והתעמרות בלקוחות !!! (ל"ת)
    אילן 28/10/2015 11:18
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 4.
    הוצאות ניהול וכלליות
    דלי גופמן 28/10/2015 10:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לבדוק מה מקור הגידול בהוצאות תיפעול, קרוב לוודאי נראה קפיצה בסעיף משכורות בד"כ של מנהלים
    סגור
  • טען עוד
  • 3.
    הוט: צניחה של 95% ברווח הנקי - 32 אלף לקוחות הכבלים נטש
    חיים 28/10/2015 10:24
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מה הפלא, חברה המתעמרת בלקוחות שלה, במקום להסביר פנים ללקוח, מחמיצים פנים מילה זל מילה...
    סגור
  • 2.
    הם מתעקשים לגבות הרבה כסף!!! (ל"ת)
    מה הפלא 28/10/2015 10:15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    לא ברור איך פירמידת בזק לא מתפוצצת ? (ל"ת)
    פששששששששש 28/10/2015 10:06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • יש לבזק לובי בממשלה (ל"ת)
    א 28/10/2015 11:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות