מנכ"ל שופרסל ל-Bizportal: "במותג הפרטי הצמיחה היא אדירה - יכולים להגיע לנתח של 20% תוך שנתיים-שלוש"

שופרסל פרסמה הבוקר דו"חות. המכירות בחנויות זהות - גידול של 1.4%, בין היתר בשל "שינוי במפת התחרות"
 | 
telegram
(4)

ענקית קמעונאות המזון הישראלית חברת שופרסל -0.46% שופרסל 3,433 -0.46% שופרסל בסיס:3,449 פתיחה:3,397 גבוה:3,448 נמוך:3,397 תמורה:2,782,035 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מדווחת הבוקר על דו"חותיה הכספיים לרבעון השלישי מהם עולה כי החברה עברה לרווח של 47 מיליון שקלים וזאת לעומת הפסד של 24 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. 

הכנסות החברה הסתכמו ב-2.98 מיליארד שקלים, בדומה לתקופה המקבילה אשתקד. המכירות בחנויות זהות (פעלו באופן מלא ברבעון השלישי השנה וברבעון המקביל אשתקד) גדלו בשיעור של 1.4%. לפי דיווח החברה, הגידול נבע בעיקר מהתקדמות ביישום התכנית העסקית ומשינוי במפת התחרות. המכירות למ"ר בחנויות החברה ברבעון השלישי השנה היו 5,836 שקלים, בהשוואה ל-5,464 שקלים ברבעון המקביל אשתקד, גידול של 6.8%, הנובע בעיקר מצמצום בשטחי המסחר.

מניית שופרסל שיורדת עכת 0.7%, זינקה כמעט 20% תוך מספר ימים, זאת ככל הנראה ברקע להסתבכות הנוספת של מגה. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

בשיחה עם Bizportal אמר היום מנכ"ל שופרסל איציק אברכהן כי "הצגנו תוצאות יפות מאוד וזה מראה שתכנית אסטרטגיית הצמיחה שלנו עובדת". לגבי הזינוק במניה בימים האחרונים שקשור ככל הנראה להתסתבכות המחודשת של מגה, אומר אברכהן כי "שוק ההון ממהר לצאת בהכרזות ובניתוחים, כשאתה מצליח ישר מחברים את זה למשהו אחר. ההצלחה שלנו קשורה לפעולות שאנחנו עושים וזה בלי קשר לכך שאני מקווה שמגה תעבור את המשבר הזה ותמשיך לתת תעסוקה ל-5,000 העובדים שלה". לגבי המותג הפרטי אומר אברכהן כי "אנחנו בקצב צמיחה אדיר ויש לנו עוד סדרה של מהלכים בדרך שייצוא עד פסח. היום אנחנו עומדים על נתח שוק של כ-16% במותג הפרטי מסך המכירות ויכולים להגיע ל-20% תוך שנתיים-שלוש. ורק שתבין שבאירופה הממוצע הוא 17%. המתחרים שלנו חשבנו שנקבל סטירה, אבל התכנית שלנו עובדת ונמשיך להוביל את השוק וגם להתחזק".  

רפי ביסקר, יו"ר הדירקטוריון ואיציק אברכהן, המנכ"ל: "תוצאות הרבעון משקפות את המשכה של מגמת השיפור בביצועי החברה וחזרה לשיעורי רווחיות נאותים. מגמה זו הנה תוצאה של יישום אסטרטגיית החברה לצמיחה, פיתוח עסקי וחדשנות וזאת לצד התייעלות תפעולית ונדל"נית וצמצום בהוצאות. במהלך הרבעון האחרון, המשיכה החברה בקידום מוצרי המותג הפרטי מתוך מטרה להציע ללקוח אלטרנטיבה מוזלת ואיכותית למוצרים הממותגים.  החברה ביצעה מספר השקות משמעותיות בקטגוריות שונות ובראשן השקת מוצרי הבשר הטרי האיכותי מסוג ANGUS, אשר הובא ישירות לישראל מארגנטינה וזכה לתשואות יוצאות דופן מלקוחות הרשת. לצד זאת, פעלה החברה במהלך הרבעון לשיפור תנאי הסחר מול הספקים, ולהשתתפותם של הספקים והיבואנים הגדולים בהפחתת יוקר מוצרי המזון."

עוד אמרו השניים, כי "שופרסל ממשיכה לפעול לקידום צמיחה באמצעות חיזוק סניפים קיימים, פיתוח מנועי הצמיחה של הרשת, שיפור השירות וחווית הקנייה, הרחבה של תחום האונליין והדיגיטל ופיתוח פעילויות עסקיות חדשות מתוך מטרה לתת מענה לצרכי השוק המשתנים והמתחדשים ולאפשר ללקוחותינו ליהנות ממוצרים ומשירותים חדשים ומגוונים."

תגובות לכתבה(4):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שמחה מוקדמת מידי, כמה יצרנים ימשיכו לעבוד איתך לאחר
    אורח 05/11/2015 08:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיגלו כי אתה עושק אותם כמו את החקלאים?
    סגור
  • 3.
    גם ברמי לוי המותג הפרטי צובר תאוצה
    רק מותג פרטי 04/11/2015 14:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתמול חזרתי הביתה מהקניות, ושמתי לב שחלק גדול ממה שקניתי היה מוצרים של רמי לוי (חומרי ניקוי, נייר טואלט ועוד עוד) - מוצרים באמת סבבה. הישבן שלי מסתפק בנייר סביר, לא צריך 17 שכבות.. זה לא שמוצרים אחרים אני קונה מותגים..
    סגור
  • 2.
    דווקא המותג הפרטים של שופרסל אחלה
    בן 04/11/2015 14:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני למשל קונה כל הזמן חלב שופרסל בקרטון. אותו מוצר בשקל פחות (15%..).
    סגור
  • 1.
    נתון נכון לרבעון אחד-בגלל הבלגן במגה
    משה 04/11/2015 09:51
    הגב לתגובה זו
    0 3
    הרבעון הרביעי חזר להיות חלש,אני מדבר לפי תנועת הקונים,מותג הבשר כוסות רוח ,סתם דוגמה קג פילה מדומה טרי 100 שח ברמי לוי 75 שח,לגבי המותג הפרטי נו באמת.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות