בן כספית: "זכותה של אירופה לסמן את המוצרים, מחול הצביעות שלנו לא מחזיק מים"

 | 

הציבות האירופית אישרה אתמול את המסמך הקורא למדינות לאכוף סימון מוצרים מההתנחלויות ברשתות שיווק, והמערכת הפוליטית בארץ הגיבה בזעזוע גדול והקימה קול צעקה. שגריר האיחוד האירופי זומן לשיחת נזיפה ובכירי המערכת הפוליטית הוציאו התייחסויות חריפות מאוד לגבי המהלך - מאניטשימיות ועד סתם צביעות. אך מול התגובה הישראלית הזועמת, פרסם הבוקר בן כספית, הפרשן הפוליטי של מעריב, טור נוקב על העניין, וכך הוא כותב:  

"כבר מזמן לא נראה כאן מופע צביעות מרשים כמסדרשכבש אתמול את המפה הפוליטית שלנו. כמעט כולם, מקצה עד קצה (חוץ מהערבים ומרצ), הביעו שאט נפש, עלבון צורב, זעם קדוש ומה לא מול ההחלטה האירופית לסמן את המוצרים המיוצרים מעבר לקו הירוק. הגדיל לעשות יאיר לפיד, שמנסה לייצר אלטרנטיבה לנתניהו, כשכינה את ההחלטה האירופית “אנטישמיות”. היו כאלה שהציעו לסמן לא רק את המוצרים, אלא גם את היהודים עצמם, כמו אז, בימי השואה."

"צר לי, אבל מחול הצביעות הזה לא מחזיק מים. זילות שואה כזו לא נעשתה כאן מאז ימי המופתי (של נתניהו). הדבר המפתיע היחיד בהחלטה האירופית אתמול הוא שלקח להם כל כך הרבה זמן להגיע אליה. זוהי זכותה של אירופה לסמן מוצרים שמיוצרים באזור שלתפיסתה הוא אזור כבוש. בואו נתפלל שהתופעה הזאת תישאר רק באירופה".

כותרת ראשית

- כל הכותרות

"נתניהו היה זה שטבע את הביטוי “אין ארוחות חינם”. עכשיו המושג הזה מתנפץ לנו בפרצוף. עשרות שנים עושה ישראל מה שהיא רוצה, מתעלמת בבוטות או באלגנטיות (תלוי באיזו ממשלה) מכל החלטות הקהילייה הבינלאומית, ממשיכה לבנות בהתנחלויות, מצפצפת צפצוף ארוך על שאר העולם - ואחר כך באה בטענות כשהעולם מחליט לבדל את תוצרת הארץ מתוצרת השטחים, לתפיסתו." למאמר המלא  - לחץ כאן

תגובות לכתבה(138):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 104.
    זכותינו להגיד לך שאתה אניטישמי ופוגע במדינת ישראל
    יוכי 09/09/2017 15:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה כולה עיתונאי קטן וכל מה שמעניין אותך זה להעיף את נתניהו ולהחליף את השלטון גם במחיר של פגיעה במדינת ישראל שאתה בעד החרם הכלכלי על המדינה. אתה שייך למיעוט אנרכיסטי ומסוכן.
    סגור
  • 103.
    סימון מוצרים כמו סימון יהודים בלאי צהוב
    חיה 06/09/2017 09:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בן כספית, בקשה לי אליך, נראה שאתה לא מרוצה מהמנהיג, מהמוצרים, ומאחיך היהודים מהבחירה הדמוקרטית באמת כואב הלב, מתסכל לחיות במדינה שלא מקבלת את ה"חכמה" שלך קנה כרטיס צד אחד ואל תחזור יעזור לך וגם לנו
    סגור
  • 102.
    כספית האנטי
    סיון 19/11/2015 07:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בשורה אחת עם יחימוביץ כבל וההוא עם הכינוי ״פרופסור״ מקרית אונו
    סגור
  • 101.
    היית ונשארת לא רלוונטי
    י. 18/11/2015 12:40
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תסלח לי אבל אתה מדבר שטויות וכנראה נהנה לעורר מהומות. אינך ראוי להיות עיתונאי שמשמיע את שטויותיו בציבור. קרא מה שאתה כותב ממרחק של שבוע חודש ושנה.
    סגור
  • 100.
    אתה לא חכם במיוחד
    אלה 16/11/2015 23:07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אנשים כמוך נותנים לגיטמציה להמשיך ולהחרים את ישראל ולסמן את מוצרינו,כך החלה השואה בסימון בתי עסק יהודים.
    סגור
  • טען עוד
  • 99.
    לא להתרגש מהכוזר הזה.
    רז 16/11/2015 07:47
    הגב לתגובה זו
    4 1
    חבר של דנקנר שמעז להצטייר כחושף שחיתויות.
    סגור
  • 98.
    המגעיל הלאומי
    ברוך המקיא 16/11/2015 00:52
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לאחר שלא הצליח בדרכי נועם להתנגד לשלטון הליכוד החיט כספית לעבור לדרך מתריסה . כמו ילד קטן שרוצה לקבל תשומת לב ומתחיל בפרובוקציה כדי שיתייחסו אליו אלא שגם הצעד הזה לא גורם לפרסום של כספית אלא לגועל נפש עד הקאה!!
    סגור
  • 97.
    מאמר בן כספית
    רוזי 15/11/2015 18:36
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אם חזרתו למעריב של מר בו כספית ביטלתי המינוי של מעריב לאחר למעלה מ-30 שנה. שמאלן מקומך בעיתון שונאי ארצנו "הארץ"
    סגור
  • 96.
    כספית אדם מגעיל -תמיד היה (ל"ת)
    גידי 15/11/2015 17:27
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 95.
    קדימה
    אשר חזות הנדלניסט 15/11/2015 15:47
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אולי זו זכותה של אירופה לסמן מוצרים יהודיים, אבל זו חובנו כעם למחות ולגנות ולקנות רק מוצרים תוצרת כחול לבן. ומר כספית, היום מסמנים מוצרי אוכל, מחר יסמנו: עיתונאים, אנשי אקדמיה, רופאים, אנשי צבא, עו"ד - או אז מה תאמר, זו זכותם?!!
    סגור
  • 94.
    כנראה מחפש ג׳וב בהארץ (ל"ת)
    פרשן 15/11/2015 14:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • שיחפש ג'וב בחוץ לארץ (ל"ת)
    חיה 06/09/2017 09:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 93.
    שירת הברבור של הכוזר התורן.
    רז 15/11/2015 14:14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    .
    סגור
  • 92.
    בן כספית צודק
    דורון 15/11/2015 13:49
    הגב לתגובה זו
    2 8
    בן כספית צודק לחלוטין. אירופה לא מכירה בשטחים שנכבשו ב- 1967 כחלק ממדינת ישראל, ולכן עומדת על כך שהמוצרים המיוצרים מחוץ לשטח ישראל של ה- 4 ביוני 1967 יסומנו ככאלה. אין לי ספק שחלק מהמפעלים הללו יעבירו את פעולותיהם לתוך ישראל שממערב לקו הירוק על מנת לשמר את לקוחותיהם.
    סגור
  • 91.
    הדבר גם אחרי סוף השבוע האחרון!
    בהנחה שאתה חושב אותו 15/11/2015 12:46
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אם כך, אתה צבוע "בצבעי" חולשה וזלזול בהיותך יהודי. אתה יהודי חלש אופי וחסר בך כל כבוד עצמי. חבל מאוד כי החזקתי ממך! רק פרט אחת בקשתי ממך - דפדף בדפי ההיסטוריה ואראה לנו דוגמה, רק אחת, שבה התנהג המערב כפי שמתנהגים עתה עם מדינת ישראל......רק אחת...
    סגור
  • 90.
    לבן כספית על הצביעות שלנו היהודים
    דני סלע 15/11/2015 12:32
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ק ש ק ש ן
    סגור
  • 89.
    עיתונאי שעובר בתדירות כזו מעיתון לעיתון[מועף]הוא כשלון
    reuven.hus 15/11/2015 11:18
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סדרתי
    סגור
  • 88.
    אדון כספית הלא מכובד
    מריאן 15/11/2015 10:20
    הגב לתגובה זו
    5 1
    בוא נראה כמה מדינות מערב אירופה מחזיקות בשטחים כבושים (מקווה שלא שכחתי מישהי) - בריטניה, ספרד, צרפת, הולנד, דנמרק, טורקיה וכולן או חלק מהאיחוד האירופי או חלק מנאט"ו. רק כדוגמה קטנה, האם העולם מסמן על בקבוקי ליקר קורסאו המצוין שהוא מיוצר בשטח כבוש הולנדי? מר גספית הלא מכובד, היקן בדיוק עובר קו הצביעות?
    סגור
  • חפיפניק חמום, אפילו להכנס לויקפדיה התעצלת !
    סנואו 17/11/2015 14:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ב-1 בינואר 1954 הוענקה לאי אוטונומיה כטריטוריה של האנטילים ההולנדיים. במשאל עם שנערך ב-8 באפריל 2005 באי קוראסאו ובאי סן מרטן הצביעו התושבים בעד היפרדות מהאנטילים ההולנדיים והפיכה ליחידה עצמאית כחלק מממלכת ארצות השפלה, בדומה לאי ארובה, ונגד עצמאות מלאה או הפיכה לחלק מהולנד. שינוי זה נכנס לתוקף ב-10 באוקטובר 2010.
    סגור
  • 87.
    אירופה אינה מכירה בשטחים כישראל, לכן זכותה לסמן אותם. (ל"ת)
    מוטי442 15/11/2015 08:49
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 86.
    סומן כנדרש!
    מיכל 15/11/2015 01:12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ישראל העבירה מידע לצרפת על זהות מבצעי הפיגוע בפריז, לא לפני שסימנה את המידע כנדרש ע''פ הנחיות האיחוד האירופי כתוצרת בסיס 8200 במז' ירושלים
    סגור
  • 85.
    אלו בדיוק הכתבות שמדרבנות את אויבנו לפיגועים=לגיטימציה (ל"ת)
    פרנסה משנאת יהודים 14/11/2015 22:56
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 84.
    כמה טוב שלא קניתי מינוי מעיתנך שדעותם איסלמים/נאצים וכ" (ל"ת)
    פ.צ 14/11/2015 22:24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 83.
    לסמן את בן כספית ולא לקנות ממנו כתבות (ל"ת)
    דעתו ידועה מספיק 14/11/2015 18:36
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • הפצת הגועל ברבים
    ברוך המקיא 16/11/2015 00:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הפצת דיעותיו ברשת האינטרנט יעזור לקדם הדעה שלך
    סגור
  • 82.
    נקמתו של אלוקים
    מיכאל 14/11/2015 07:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    צרפת והעומד בראשה הולנד,תומכת בסימון חוותה לילה נורא של טרור איסלמי 158 הרוגים ומאתיים פצועים זה מה שמחכה להם למדינות אירופה שקולטות מיליוני מוסלמים,ומסמנות מוצרים...... נקמתו של אלוקים מגיעה מהר מאד.
    סגור
  • אם אתה חושש מנקמת אלוקים
    חילול שבת ?! 14/11/2015 22:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בתורה הקדושה כתוב: מי שמחלל שבת מות ימות ומקבל עונשים חמורים ביותר (כותב, מאזין ורואה חדשות, מפעיל אינטרנט או טלפון -זה חילול שבת )
    סגור
  • 81.
    סימון יהודים ותוצרתם היה נהוג באירופה מאז המאה ה-13 (ל"ת)
    תלמד היסטריה 14/11/2015 02:56
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 80.
    ברור שזו זכותם, אבל גם לנו זכויות.
    ronstern 14/11/2015 02:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    השלב הבא של חוקי הסימון הוא בכל מדינה בנפרד, מאחר ואין ארוחות חינם, צריכה ממשלת ישראל לקשור חקיקה כזו עם חקיקה נגדית לסימון מוצרים ממדינה שמעבירה חוק זה. כפי שהארופאים אומרים "זו לא החרמה" אבל אני אישית אשתדל לא לרכוש מוצרים מסומנים. גם אם זה אומר לא לרכוש מכוניות אירופאיות, או באיקאה וכדומה.
    סגור
  • 79.
    אדם בזוי שלא ראוי להתייחסות (ל"ת)
    כל מי שקונה מעריב 13/11/2015 21:11
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 78.
    וזכותנו לכנות זאת גזענות אנטישמית
    גלי 13/11/2015 17:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אם זה לא היה אכן מה שזה. אבל זה כן מה שזה
    סגור
  • 77.
    מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו...
    הנביא 13/11/2015 15:00
    הגב לתגובה זו
    6 1
    בן כספית שובר כל שיא של שנאה עצמית - תתבייש !!!
    סגור
  • למה תוקפים אותו ?
    מיסכן, מחפש רייטינג 14/11/2015 22:12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אין לו ממה להתפרנס , אז תוקף את עמו ומולדתו אולי זה יעזור לו .
    סגור
  • 76.
    כתוב בתורה
    עופר כהן 13/11/2015 12:26
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בונייך ומחרבייך ממך יצאו .אז השמאל שהם קוראים לעצמם אליטה רואים כמה הם מפגרים וסתומים
    סגור
  • 75.
    כספית !!! זמנך תם!!! השמאל לא עובר אחוז חסימה (ל"ת)
    מאוחר מיד 13/11/2015 09:17
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 74.
    איך אומרלאדם כזה
    הכל שנאת יהודים 13/11/2015 07:56
    הגב לתגובה זו
    4 2
    לך לעאאזאזל וזוהי אף מחמאה הוא רוצה אזרחות מאירופה
    סגור
  • 73.
    מרכז
    ישראלי שפוי 12/11/2015 19:03
    הגב לתגובה זו
    2 4
    על פניו, בן כספית צודק ואכן מבחינה המשפט הבינלאומי, השטחים אינם כלולים בתחום מדינת ישראל וההסכם עם מוסדות הקהילה האירופית אינו חל עליהם. חשוב לציין כי לא מדובר בחרם אלא בדרישה לתשלום מכס בכניסה למדינות השוק. יחד עם זאת, יש כאן התחסדות של הקהילה האירופית שעד לפני מספר שנים לא נפנפה בדגל הזה ואין כלל ספק שההחלטה כרגע לא נובעת עקב נסיבות משפטיות אלא עקב הרצון להפעיל לחץ פוליטי על מדינת ישראל !! ישראל בצדק מציינת שהחלטת סימון המוצרים החריגים חלה רק על ישראל. איני יודע אם תורכיה מייצאת לאירופה ייצוא חקלאי מקפריסין התורכית, אך אם כן, לא מוטלת הדרישה על התוצר והוא ממשיך להיות פטור ממכס בייבוא למדינות השוק. לגבי מדינות אחרות מסוכסכות אין זה משנה, כי בכל מקרה הן חייבות במכס בכניסה למדינות השוק
    סגור
  • לאתר הזה אינני מבין
    סה המיץ של הזבל 13/11/2015 08:03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    איך ראיינתם נבל חנזיר שפל באתר
    סגור
  • נניח שמייבאים מוצרים מפוקנד
    הכל שנאת יהודים 13/11/2015 08:01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    האם מסמנים אותם ?שטח כבוש בריטי מארגנטינהצבועים אמרנו כל השטחים בעולם נכבשו גם אמריקה נכבשה מידי האינדינים כנל יש היה כיבוש ערבי הר הבית שטח כבוש וכו וכו...
    סגור
  • 72.
    אין כמו הטמבל המחליא הזה לשיר לו את השיר
    דוד 12/11/2015 18:46
    הגב לתגובה זו
    5 4
    זבל זבל לך מכורתי.
    סגור
  • 71.
    לבת חרא/פית
    דניאל 12/11/2015 18:09
    הגב לתגובה זו
    4 3
    כמה תיסכול !!כמה שנא עצמית עיוורת !!בוז לך !!! מוקצה שכמוך !!! גדעון לוי נגנז ממפת חיינו ואתה מנסה בכל דרך לתפוס את מקומו המצחין !!כל הסירחון לך !!! { - : [-
    סגור
  • אדם לא מכבד את עמו ,לא צריך לדבר אליו מילים גסות. (ל"ת)
    לא יפה! 13/11/2015 13:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 70.
    כספית,כתבה מרושעת מהולה בטמטום (ל"ת)
    ישראל 12/11/2015 17:19
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • 69.
    יש להקים מדינה יהודית בלבד או לעזוב המשיחיות (ל"ת)
    אירופה לאבכיסשלביבי 12/11/2015 16:30
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 68.
    אין גבול לטיפשות של הכותב.
    אביב 12/11/2015 16:13
    הגב לתגובה זו
    9 6
    מנסה להתפרסם כבעל דעה הפוכה. לעשות רעש כביכול. טיפש מטופש...
    סגור
  • אתה מתכוון שהוא תופס כותרות . נו פירסום בחינם . (ל"ת)
    בא 12/11/2015 17:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 67.
    כל פעם שבן מקבל בעיטה בעכוזו ונזרק מעיתון הוא נופל על ר (ל"ת)
    אני 12/11/2015 16:10
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 66.
    נא לא להתרגש מהכוזר הנלעג הזה.
    רז 12/11/2015 15:35
    הגב לתגובה זו
    6 3
    .
    סגור
  • 65.
    האירופאים סימנו גם אנשים
    אבי 12/11/2015 15:20
    הגב לתגובה זו
    0 3
    בטלאי הצהוב סימנו יהודים וכעת מסמנים מוצרים ישנם שלבים .....
    סגור
  • 64.
    מר כספית : גם תל אביב היא התנחלות לפי תפיסתם
    נילי 12/11/2015 15:10
    הגב לתגובה זו
    7 3
    של הבדואים הפלסטינאים . אז מה גם שם מותר לאירופאים לסמן את המוצרים ? לא יהיה סוף לזה ! לא ירחק היום שיסמנו את כל מוצרי "היהודים " .לעניות דעתי אירופה האנטישמית פשוט הכריזה מלחמה על ישראל והיהודים תרצה או לא . הפעם חייבים להחזיר מלחמה שבעתיים אל חיקם מר כספית! מספיק עם השאננות : אירופה אנטישמית ואויב לא מהיום !
    סגור
  • 63.
    בן כספית - עוד מתוסכל ששונא את נתניהו פפחחח (ל"ת)
    משה ראשל"צ 12/11/2015 15:02
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • 62.
    לכל הלאומנים, רוצים את השטחים שסופחו? תגיעו להסכמה עם
    מוטי 12/11/2015 15:00
    הגב לתגובה זו
    1 5
    העולם, על הקוקי שלי הפלסטינים שמנסים להטביע אותנו איתם. אבל להתעלם מכל העולם כל כך הרבה זמן זה טמטום שנשלם עליו ביוקר. נכון לתקופה קצרה אנחנו מרוויחים שפע וסגסוג אך מהר מאד נגיע למיאוס ובטח ביבי ידע לפנות אז את מקומו למי שיאלץ להתמודד עם הבלאגן שיצר. חייבים לכפות על הפלסטינים הסכם, כזה שיספק את הקהילה הבן לאומית ואותנו.
    סגור
  • 61.
    אפשר להגיד הכול כול עוד אתה לא לבוש בכתום ומעליך לא
    בא 12/11/2015 14:57
    הגב לתגובה זו
    4 1
    עומד מזוקן לבוש בשחור שמחזיק חרב גדולה . אתה תירגע רק כשדעש ישבו 10 קילומטר מתל אביב .
    סגור
  • 60.
    כתב דימיקולו
    פיטר 12/11/2015 14:47
    הגב לתגובה זו
    9 1
    במילה 1, אידיוט! הבעיה היא לא הסימון! למה רק את ישראל ולא את כל השטחים שבמחלוקת בעולם!
    סגור
  • 59.
    ובנו גדולה מטיפשותם של המנהיגים
    הטיפשות של אסד 12/11/2015 14:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לו היה מסכים לחתימה דעאש במורדו. ת הגולן היום מה השימחה אצל הכתב ???מה התמיכה שלו בעניין כמה אפשר להיות סתום מוח וסתום עיין?
    סגור
  • 58.
    47 שנה אומרים לכם שההתנחלות לא מקובלת ושמתם קצוץ.
    צביצ 12/11/2015 14:45
    הגב לתגובה זו
    3 8
    פשע ההתנחלות יתנקם בכל המדינה. אפילו הימין לא סיפח את ההתנחלויות לישראל כי העולם לא סובל את הכיבוש ושוד הקרקעות. אין אנטישמיות, יש גועל נפש מהצביעות של ישראל הימנית השקרנית. ימין בחרתם, טרורו ושינאה יצרתם במו ידכם.
    סגור
  • התנחלות בלשון הקודש היא התישבות בארץ הקודש לעם ישראל
    נילי 12/11/2015 15:20
    הגב לתגובה זו
    9 0
    בלבד .האדמה הזאת אינה שייכת לאף עם חוץ מהיהודים ! לכן זו לא תפיסת שטח סתם כלשונם. הגיע הזמן ששמאלנים כמוך יפתחו את ספר הספרים מדי פעם ולהתעמק בו ואז תבין על מה מדובר ..
    סגור
  • 57.
    רגש נחיתות
    ארי 12/11/2015 14:33
    הגב לתגובה זו
    4 1
    נכון הרבה נגדנו אז זה אומר לעבור לדום ? ולנו אין דיעה וצרכים ? ובכלל כשאני (לא מתנחל וגם ללא כיפה) שומע דעות מהשמאל מרגיש שעדיין יש גלותיים בתוכנו שמייצגים את המסכן שאין לו אפילו את הזכות לאינטרסים משלו.
    סגור
  • 56.
    הכתב נזרק ממעריב
    ארגון 12/11/2015 14:20
    הגב לתגובה זו
    7 2
    ממורמר את הזבל מוציא עלינו עם ישראל
    סגור
  • באם מעריב זורק אותך זה מראה מי אתה (ל"ת)
    זקה 12/11/2015 14:59
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • הייתי מקבל אותו לעבודה לחודש שיתרגל ,ואז מפטר אותו . (ל"ת)
    בא 12/11/2015 14:58
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 55.
    קצת מידתיות
    אלכס 12/11/2015 14:16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    למה נותנים לעיתונאי קטן במה כל כך גדולה? הוא וכמוהו מייצגים את 1% מהאוכלוסיה אך החסיפה שלהם היא 80% במדיה .
    סגור
  • 54.
    את מי הם מסמנים?
    יאיר 12/11/2015 14:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם מסמנים את תוצרת ההתנחלויות ולא את תוצרת ישראל. בעיניהם יש הבדל (גם בעיני). זאת עובדה שצריך להבין אותה. התגרות בלתי פוסקת באמריקה ובאירופה מסכנת את עתיד ואת קיום המדינה. צריך להיות חכם ולא "צודק".
    סגור
  • השטחים הם 10 קילומטר מתל אביב ,הם רוצים לחלק שטח
    בא 12/11/2015 15:02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    של 40 קילומטר רוחב לשתי מדינות עוינות , הם הכוונה לאירופאים ולמפלגה הדמוקרטית האמריקאית , ומוכרים לנו שזה לטובתינו , שטחים תמורת שלום המציאו האמריקאים רק לישראל .
    סגור
  • 53.
    בן כספית
    חיזי 12/11/2015 14:12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    זכותי לסמן את בן כספית כהידיות מדופלם
    סגור
  • 52.
    סימון המוצרים כמו
    ארגון רבני אירופה 12/11/2015 14:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איסור ברית מילה שחיטה יהודית אנטישמיות מודרנית הם גרים שם ויודעים מה קורה היום באירופה אנטישמיות מודרנית
    סגור
  • 51.
    אמונתם של המגיבים כאן
    שאול 12/11/2015 14:10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חלק גדול מהמגיבים כאן מזהים את ההתנחלויות עם ישראל. העניין הוא שהעולם לא רואה כך את המצב. התגרות בעולם ופעולות נגד הקונסנסוס הבינלאומי תביא בסופו של דבר לחיסול המדינה.
    סגור
  • מה זה קשור להתנחלות או להזדהות המגיבים .....
    זקה 12/11/2015 14:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה כמובן איש שמאל לא כל כך חכם וגם שמך לקוח משמאול אבל לא זה העניין אסביר לך בשפה פשוטה זה לא ההתנחלות זו אנטישמיות לשמה באם ההתנחלויות לא היו קיימות הם עשיו שונאינו היו מוצאים סיבה אחרת .אני מקוה שאתה קורא קצת ולא נתון לשטיפות מח .ובכן בשנות ה30 בגרמניה אמרו שהיהודים אשמים בכל דבר רע שבא לעולם אבל על מנת שלא יאשימו אותם אז בגזענות הוסיפו שגם רוכבי האופניים אשמים ואולי תבין זאת
    סגור
  • לחרם מוצרים ר.הגולן?
    האם אתה שותף 12/11/2015 14:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תענה
    סגור
  • מי עומד מאחורי זה
    אתה טיפשצבדוק 12/11/2015 14:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השמאל הקיצוני כאן ואגונים אנטישמיים באירופה בתחפושת אנטי ישראליים
    סגור
  • 50.
    עוד זבל שמאלני ששופך את הזבל שלו (ל"ת)
    רוקי 12/11/2015 14:09
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 49.
    מי שכותב כאן לא בהכרח ימני
    לנה מסמנים? 12/11/2015 14:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא רואה מתבונן ראייה אינטלקטואלית
    סגור
  • 48.
    מה הסיבה לסימון
    לנה מסמנים? 12/11/2015 14:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכוון שלחרם יש משמעות קשה אז מסמנים גם יהודים יש להם סימן והאנטישמיים המודרניים באירופה רצו להסיר אותו כמו היווהים איסור ברית מילה זה הביא למרד החשמונאים מול היווהים והמיתיוונים האנטישמים ניסו למנוע ברית מילה ושחיטה יהודית וכעת האנטישמיות המודרנית כן כן שמרכזה באירופה ותמיד כך היתה מרימה ראש אירופה מרכז האנטישמיות בעולם כך עפי סקרים ושיאה כעת אנטי ישראליות היא גם האנטישמיות המודרנית היא מושרשת בעמים האירופאיים ראו מה קורה ליהודים בשבדיה יורקים עליהם ברחוב מקללים ואף אלימות מנת חלקם של היהודים שם. לכן הסימון אקט אנטישמי ומי שתומך בו תומך באנטישמיים החדשים .יתכן והכתב לא מודע לכך שיבדוק מי עוד מאחורי זה
    סגור
  • 47.
    לא ברור למה מתנחלים ובונים עסקים בשטח פלסטין. (ל"ת)
    אחד 12/11/2015 13:58
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 46.
    נכון
    יאיר 12/11/2015 13:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מסכים מאד לדעתו של בן כספית
    סגור
  • החברה השמאל הקיצוני
    ארגון 12/11/2015 14:17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מעודדי החרם מזכירים את המיתיוונים
    סגור
  • להזכיר לך אתה וחבריך השמאל הקיצוני
    ארגון 12/11/2015 14:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מקבלים כסף מהאנטישמיים הללו ומעודדים חרם
    סגור
  • 45.
    החרם יביא לפיטורי פלסטינים מהמפעלים המוחרמים
    תעסוקה ליהודים 12/11/2015 13:38
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ישנם כמה עצות להחרמה :1.לפרסם מספר הפלישתינים שייפגעו מפיטורים עקב החרמת המפעלים.2. אפשר לשנות תווית המוצר שנועד לייצוא עם כתובת ברעננה או רמת השרון.
    סגור
  • 44.
    תזכורת שאנחנו העם הנבחר !!!
    הכל בידי שמים 12/11/2015 13:25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שוחטים אזרחים בכל העולם כובשים שטחים בכל המדינות ורק ארץ ישראל מעניין אותם , למה!? למה!? כי כל העולם קיים בשביל ישראל שהוא העם הנבחר
    סגור
  • 43.
    הם מסמנים אותנו?! לא ולא !!! עשיו שונא ליעקב
    הכל בידח שמים 12/11/2015 13:16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ברוך אלוקינו שבראנו לכבודו והבדילנו מן התועים ונתן לנו את תורתו תורת אמת וחיי עולם נטע בתוכינו...וכן המבדיל בין קודש לחול הבדיל את ישראל מן העמים, עכשיו היהודים הקימו מדינה ושכחו להבדל הגדול שיש בינינו לעמי העולם , אז הקב"ה שולח אותם שיבדילו בינם אלינו.
    סגור
  • 42.
    מצב מדאיג
    אזרח מודאג 12/11/2015 13:14
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כתבות מסוג זה רק מעידות עד כמה מצבנו חמור. הבעיה היא לא אירופה ולא העולם , אנו מהווים האיום הגדול ביותר של עצמנו, לולא הייתה אחדות בעם כל זה לא היה קורה כלל אך כל עוד תהיינה כתבות שכאלה המצב רק יחמיר. עם ישראל מקבל עוד ועוד רמזים לכך שעליו להתאחד כגוף אחד אך החומריות והרדיפה אחר הבצע והשררה מוליכות את כולנו שולל וחבל.
    סגור
  • אחדות?
    שקד 12/11/2015 14:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחדות עבורך היא הסכמה לדעות שלך. אחדות יכולה לכלול התכנסות תחת דעות שונות משלך. אבל נדמה לי שאתה מסתכל על העולם דרך פתח צר.
    סגור
  • לשקד יאללה נחזיר
    האם אתה שותף 12/11/2015 14:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ר.גולן דעאש יושב שם גם חיזבללה מה יהיה עם ישובי הכנרת??? כמה אפשר להיות הזוי
    סגור
  • 41.
    יאללה העם רואה בהם
    המתבונן 12/11/2015 13:04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בחבורה הזאת לא רלוונטי
    סגור
  • 40.
    לאן שהולך נזרק
    המתבונן 12/11/2015 12:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נוחת כאן וצועק חרם חרם .... יחרם עליו
    סגור
  • 39.
    רואים שהשמאלנים שונאים תמדינה
    המתבונן 12/11/2015 12:55
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מתחברים תמיד עם נגדנו כלכלע מדיני פסיכים אמרנו
    סגור
  • 38.
    לבן כספית-כל מדינת ישראל היא התנחלות!
    חני 12/11/2015 12:46
    הגב לתגובה זו
    7 0
    המוסלמים סביבנו לא מבחינים בין השטח שבתוך ה"Eו הירוק" לבין השטח מהקו הירוק לירדן, כך שהדיבורים שלך הם סתם בעלמא. חבל מאד שהריב הוא בינינו ואינך מצליח להגיע להסכמה עם המוסלמים שסביבנו. אתם יש לנו בעיה ולא בתוכנו. תתחיל להילחם היכן שנמצא שדה הקרב ותפסיק לחפש אותי כאויב. אני גרה היכן שאני גרה כבר 20 שנה ולא פגעתי בחיי בזבוב. באירופה חוששים היום עקב ריבוי המוסלמים ולא עקב מקום מגורי, ואתה החכם לא מבין זאת???
    סגור
  • 37.
    זכותם של הקוראים לסמן את בן כספית כשמאלני עוכר ישראל (ל"ת)
    עבר זמנך אין לך קהל 12/11/2015 11:29
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 36.
    אשרינו מה טוב חלקנו...זכינו
    zev 12/11/2015 11:27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זכינו יש בתוכנו לא סתם שונאי ישראל ועצמם אלא באמת אנשים ישרים כמו בן כספית שמעלתו העיקרית שונא ביבי ולכן כל דבר שקורא בעולם ביבי אשם .לפיכך אירופה יכולה לעשות הכל כי האשם נמצא וקיים אז מה ההבדל בין היום ושנות השלושים באירופה גם אז היהודים היו אשמים וגם אז היהודים היו צבועים אז מה נשתנה .נראה שכספית ועוד כמה כמוהו ממשיכים לקרא את השטירמר
    סגור
  • 35.
    בן כספית צודק
    ישראל 12/11/2015 11:19
    הגב לתגובה זו
    2 8
    כל הפוליטקאים צבועים ומנסים להתחנף למתנחלים המשיחיים והמסוכנים.
    סגור
  • פסיכי אמרנו
    המתבונן 12/11/2015 12:58
    הגב לתגובה זו
    2 3
    יש תכדורים יסדר לו תראש לימני קיצוני
    סגור
  • 34.
    ממשלת שרון הסכימה ב2003 בהסכם סחר מועדף לא לכלול (ל"ת)
    סחורה מהשטחים ולסימו 12/11/2015 11:08
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 33.
    ביבי על זה נאמר " זה הכל בגללך" יה חתיכת בכיין. (ל"ת)
    יורק על העולם ובוכה. 12/11/2015 11:06
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 32.
    ביבי הביא את החרם על ישראל כמו שארדואן הביא על טורקיה. (ל"ת)
    שניהם אהובים בעולם. 12/11/2015 11:04
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 31.
    זכותם וזכותנו. מי שצבוע הוא כספית עצמו (ל"ת)
    יאל 12/11/2015 10:52
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 30.
    מסכים עם כל מילה (ל"ת)
    חזי 12/11/2015 10:45
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 29.
    כמה שהוא צודק !! היהירות של הימין (ל"ת)
    שלומי 12/11/2015 10:37
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 28.
    הכתב הזה נודד
    חהחהחה..... 12/11/2015 10:33
    הגב לתגובה זו
    4 2
    נודד.. ונזרק עד שמגיע לביזפורטאל גם כאן מקבל שטוזה נוראית מהמגיבים למטה לא נראה מישהו תומך בו חהחהחה......
    סגור
  • 27.
    עוד כמה שנים כספית יצטרך לבקש מקלט ברוסיה , סבלנות
    הקומץ השמאלני גוסס 12/11/2015 10:30
    הגב לתגובה זו
    9 1
    לקראת הסיום הם מפרפרים חזק ובועטים לכל הכיוונים, אני גר בתל אביב 40 שנה ולא שמעתי מעולם רוח כל כך ימנית ,אפילו בשכונות השמאלניות הקשות (פלורנטין,לב העיר) יש כמה עשרות אלפים מוסתים עי הארץ דה מרקר אבל אפילו האשכנזים כבר נגעלים מהם (בעיקר הדור הצעיר שכבר מתחיל לפקפק בשפיות של הוריו) אני לא רוצה לחשוב על רמות השנאה אליו בפריפריה התנחלויות. הוא ומשפחתו יהיו כמו לורד האו האו אחרי מלחמת העולם השניה במידה ונגבור על החיה הערבית.
    סגור
  • 26.
    מדינת ישראל משועבדת למדינת המתנחלים
    ישראלי 12/11/2015 10:30
    הגב לתגובה זו
    6 6
    המתנחלים הם פחות מ-5% מהאוכלוסיה, אבל יש להם נציגות של 70% במרכז הליכוז ו-90% בישראל ביתנו ו-100% בבית היהודי. מעל 40% מחברי הכנסת הם. מתנחליים ובממשלה יש להם רוב מוחלט. כך השתלטה חבורה מושחתת על משאבי המדינה. ילד בהתנחלות מקבל מהמדינה פי-5 מילד באשקלון. המדינה מספסדת דירות בכ-50%. בהתנחלויות. המדינה משלמת משכורות ל-70% מהמתנחלים. בן כספית צודק.
    סגור
  • 25.
    בן כספית
    אליקופטר 12/11/2015 10:29
    הגב לתגובה זו
    5 1
    במקום לכתוב ב"מעריב" כתבות נלוזות בשכר זעום שילך עם כתבות כאלה לנוני מוזס ויתקבל אצלו במעמד בכיר
    סגור
  • 24.
    להטיל חרם עליו
    האם הכתב יסכים 12/11/2015 10:29
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ? האם בגלל דעותיו הקיצוניות יסכים כי יסומן יוחרם?
    סגור
  • 23.
    המתנחלים הם יהירים והם מלגלגים עלינו בתוך ישראל
    קג 12/11/2015 10:21
    הגב לתגובה זו
    3 5
    אני אישית שמח שמכניסים להם. תענוג
    סגור
  • 22.
    אם אתה לא מסכים עם כספית כנראה שאתה אדיוט שטוף מוח
    רועי 12/11/2015 10:21
    הגב לתגובה זו
    2 6
    יש פה משפט אחד בכל הכתבה שלא מוכח עובדתית?
    סגור
  • 21.
    בושה וחרפה
    דלי גופמן 12/11/2015 10:19
    הגב לתגובה זו
    3 5
    בושה וחרפה שאדם כזה בא מתוכינו...........עם כל המשתמע מכך
    סגור
  • 20.
    לכל הימנים-אם זה רק השטחים איך זה אנטישמיות? (ל"ת)
    קג 12/11/2015 10:19
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • השמאל הקיצוני כאן
    המתבונן 12/11/2015 13:01
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מתחבר לשמאל. האנטישמי המודרני האירופאי
    סגור
  • 19.
    בעבר שטופת רצח יהודים
    מעניין שאירופה שהיתה 12/11/2015 10:12
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מיליונים נטבחו באירופה יבשת מקוללת ארורה שמאז שהיהודים הגיעו אליה לאחר החורבן הרומאי בית שני טבח ה בעם היהודי לא היתה יבשבת שבה דם יהודי היה הפקר אנטישמיות הפרוטוקולים של זקני ציון ששימשו את הנאצים להשמדת יהודי אירופה לא היתה. יבשת ששעבדה עמים ראה קולנאליזם וניצול עמים יבשת ארורה ששלחה יהודים למשרפות. היכן ולא שתק האפיפיור. זמן השואה ? העמים האירופאים שטופי דמים הביאו שתי מלחמות עולם ושואה על יהודי אירופה היכן היו ההולנדים בשואה מלבד אנה פראנק רכוש רב נשדד על ידם רכוש יהודי תולדות העם היהודי באירופה רווי דם הרג שרפה .איך לתמוך בחרם היום חרם של אצטישמיות מודרנית
    סגור
  • 18.
    עוד שמאלני שמלא בשנאה עצמית... החרם (ל"ת)
    יפגע בפועלים הערבים! 12/11/2015 10:04
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • 17.
    סימון מוצרים
    שלומי 12/11/2015 10:03
    הגב לתגובה זו
    10 2
    זה עצוב שהאירופאים לא מבינים שמי שיפגע מהחרם הם עובדים פליסטינים במפעלים המוחרמים ,אז הם באו לברך נמצאו מקלקלים . ולמר כספית ההיתנחלויות הם לא הבעיה ההנהגה הפלאסטינית היא הבעיה .
    סגור
  • 16.
    נתניהו לא מדבר עם אובמה ומרקל ומתחבר רק לפוטין
    קרה במשמרת של נתניהו 12/11/2015 10:02
    הגב לתגובה זו
    3 5
    אז מה כולם פתאום מתפלאים. העניין הזה היה על הפרק שנים אבל ראשי ממשלה קודמים תמיד ידעו להדוף את זה. ביבי כמובן ניכשל גם במבחן הזה. "הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם . . "
    סגור
  • מזמן לא יצאת מהמערה שאתה חי בה (ל"ת)
    אליקופטר 12/11/2015 10:32
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 15.
    את מי מעניין מה חושב חדל האישים והנוטר הזה (ל"ת)
    אוסקר 12/11/2015 10:01
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 14.
    אני שואל
    פסיכולוג חובבן 12/11/2015 10:01
    הגב לתגובה זו
    4 2
    האם הגישה של הכתב לא נובעת משינאה למדינה?
    סגור
  • מסוכיסט
    דלי גופמן 12/11/2015 10:16
    הגב לתגובה זו
    4 3
    לא היא נובעת משנאה עצמית, מהצורך להיתחנף לשונאי ישראל, מהצורך להראות כביכול כמה הוא הומני. צר לי לכתוב כאן כי בן כספי מראה כמה יהוא ידיוט ומזוכיסט ולא יותר מכך
    סגור
  • 13.
    מאירופה עושה כך אף
    אף לא מדינה חוץ מאיר 12/11/2015 09:59
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לא טורקיה אסיה ארהב . מדוע לא יסומנו מוצרים של איזורים שהאירופאים כבשו ועדיין מחזיקים הבריטים כבשו אתאיי פוקלנד מארגנטינה אז למה לא מטילים חרם על בריטניה הכל הכל מדובר באנטישמיות מודרנית שתחילתה באירופה כמו האנטישמיות הבזויה של ימי הביניים ובמאה הנוכחית טרום מלחמת העולם השנייה ובזמן המלחמה יהדות אירופה הושמדה עי פוגרומים מאז שהיהודים הגיעות אינקווזציה אנוסים ובסוף השואה הנוראית זוהי אנטישמיות מודרנית וקשה לא היתה אנטישמיות כזאת באירופה מאז מלחמת העולם השנייה.
    סגור
  • 12.
    וזכותנו לחשוב שאתה לא פיקח כמו שאתה חושב על עצמך (ל"ת)
    משה 12/11/2015 09:54
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 11.
    כלום לא מעניין אותך חוץ מלנגח את נתניהו....אידיוט (ל"ת)
    יגאל 12/11/2015 09:52
    הגב לתגובה זו
    10 3
    סגור
  • מזוכיזם
    דלי גופמן 12/11/2015 10:09
    הגב לתגובה זו
    4 2
    זה כבר לא קשור מי נמצא בממשלה ...........זה קשור שהאדם הזה בן כספית הזה הוא אדם מזוכיסט, רקוב, יהודה איש קריות שעל מנת למשוך תשומת לב הוא מוכן לחבור לאויבי ישראל.......בושה וחרפה........... כנגד אנשים כמהו וכנגד אירופה הצבועה צריכים להכיל חוק ולקרוא ליהודה שומרון חבל עזה ורמת הגולן שטח ישראלי לכל דבר שאף מנהיג פוליטי הזוי לא יעז להחזיר אותם לערבים ועוד עבור מה ......... פיסת נייר שכתוב עליו שלום אשר לא שווה כלום גם היום. ראה שלום עם מצרים החזרנו סיני תמורת שלום במקומם קבלנו גבול ערבי קרוב יותר לישראל, מסות של בדויים שברחו מסיני לארץ מפחד ושנאת המצרים כלפיהם שהיתרבו ותופסים כל חלקה טובה בנגב...........כמו כן יצאים מהם מחבלים המוכנים לרצוח יהודים רק לשם אלהא ומוחמד...........
    סגור
  • 10.
    הערה והארה
    מורפי 12/11/2015 09:51
    הגב לתגובה זו
    4 3
    מה לעשות אם גם ממשלת הימין לא קוראת ליהודה בנימין ושומרון מדינת ישראל.
    סגור
  • 9.
    אתם אתר כלכלי ולא פוליטי
    לאתר ביזפורטאל הנכבד 12/11/2015 09:50
    הגב לתגובה זו
    6 2
    טוב שהבאתם אזם כזה פשוט להראות שגם אצלנו יש אנשים שתומכים בחרם על תוצרת מהגולן יהודה ושומרון ומי יודע אולי הם יעברו לחרם כללי אדם זה רע ה מדוע להחרים מדוע לתמוך בחרם כך נראה מהכתבה שלואגב .
    סגור
  • 8.
    טימטום ושנאה עצמית
    דלי גופמן 12/11/2015 09:48
    הגב לתגובה זו
    9 5
    חתיכת מטומטם, קשה לך להבין שארופה לא יכולה לקבוע למדינת ישראל מה הם שטחים כבושים............אחרת היא חייבת להחליט גם שארה"ב הינה שטח כבוש על ידי לבנים רודפי בצע שכבשו את צפון מרכז ודרום אמריקה מידי הינדינים.........אם ארופה לא היתה אנטישמית היא היתה צריכה במקרה הטוב להחליט לא לסמן את המוצרים הישראלים המיוצרים באזור שמכונה על ידי שונאי ישראל שטחים,,,,,,,,,,במקרה הרע ארופה היתה צריכה לסמן מוצרים שמגיעים מיבשות אמריקה מיבשת אוסטרליה שנכבשו על ידי הלבנים הגזלנים שלווה בטבח האינדיאנים והבוריג'ינים.....גם היום האינדיאנים והאבוריגינים מופלים לרעה עם כל המשתמע מכך........... והחדשות הטריות למה אירופה לא מסמנת מוצרים מרויסה הגדולה והחזירה אשר פלשה לא מזמן לגאורגיה ובאוקרינה...........מה יש לך להגיד על זה מזוכיסט אחד..........תתבייש לך ידיוט מזוכיסט.......
    סגור
  • אתה קובע לעולם?
    רחל 12/11/2015 14:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתה מנסה לקבוע לעולם במה הוא מכיר ובמה הוא לא מכיר. מה אפשר לעשות העולם לא מכיר בהתנחלויות כחלק ליגיטימי של ישראל.צריך להכיר סוף סוף בעובדות החיים - צודקות או לא צודקות ולפעול למען שמירת מצבנו כחלק מהעולם הנאור.
    סגור
  • 7.
    בן רודף את נתניהו עם הרבה
    יורם וולף 12/11/2015 09:44
    הגב לתגובה זו
    9 3
    קשקושים וחוסר הבנה ומידע עכשיו הוא מצא לו מקום מתאים ליד דרוקר השותף החדש בסלידתו ממשלת הליכוד כאשר המפעלים הישראלים יפטרו אלפי עובדים פלסטינאים וזה יקרה אז כספית ישנה את עורו ויתקוף שוב את נתניהו ככה זה אצל אנשים צבועים
    סגור
  • 6.
    סימון מוצרים הוא כחרם
    לאתר ביזפורטל 12/11/2015 09:44
    הגב לתגובה זו
    8 2
    למה אתם נותנים במה לאדם שתומך בחרם על מוצרים ישראליים מהגולן ויהודה ושומרון למה אתם כאתר כלכלי נותנים במה לאדם שתומך בפגיעה ץכלכלת ישראל?? שאלה בכתבתו תומך בסימון מוצרים ומה. כוונה כמובן חרם חרם....
    סגור
  • מה אפשר לעשות?
    יאיר 12/11/2015 13:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    העולם לא מכיר בהתנחלויות כחלק מישראל. אתה יכול לנסות לשכנע את העולם או להכיר בעובדות.
    סגור
  • 5.
    הבן כספית הזה ירד מהפסים. ליצן קיצוני נוטף רעל במאמריו.
    ישראלי 12/11/2015 09:41
    הגב לתגובה זו
    15 5
    אני מציע שישמור את דעותיו הקיצוניות לעצמו. למה הקוראים צריכים להתעצבן מהטיפוס הזה.
    סגור
  • הבנת הנקרא.
    יאיר 12/11/2015 13:58
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בכלל לא קר5ת או לא הבנת את תוכן הכתבה של בן כספית. אתה רואה דעה מתונה ישר אתה נדלק בלי לנסות להבין דעה מפוכחת.
    סגור
  • זה סוג של פרנסה ,כמו של גדעון לוי (ל"ת)
    נעמי 12/11/2015 09:54
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 4.
    זכותה של אירופה...צודק לחלוטין
    zev 12/11/2015 09:39
    הגב לתגובה זו
    8 6
    זכותה של אירופה לסמן מוצרים להחרים ישראל לגרש יהודים ואפילו לשים אותם על רכבות .ומה הזכות של היהודים לחיות בשקט בארצם שנתנה להם לפני הברברים האלה ולפי אותה לוגיקה עקומה ומעוותת שלך זכותה של ישראל היא לדכא את הפלשתינאים לא לתת להם אוכל לשים אותם במחנות .אבל היות ואנחנו לא כמוהם ומתנהגים כמו בני אדם נשארה לנו זכות אחת קטנה לחיות בשקט בארצנו ואתה נממש ואת הזכויות של אירופה אתה יכול לדחוף...
    סגור
  • 3.
    אתה שמאלן הזוי ומנותק (ל"ת)
    יהודי גאה 12/11/2015 09:35
    הגב לתגובה זו
    13 6
    סגור
  • 2.
    אולי זכותה של אירופה תקפה, אבל רק ישראל ???
    ranr 12/11/2015 09:33
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אני מסכים עם זה שיללות והעלאת נושא השואה הם זילות. מנגד, אילו עוד מוצרים המיוצרים באיזורי מחלוקת בעולם מסומנים ??? כאשר נשאל השגריר האירופי לגבי טיבט, הוא אמר שטיבט היא חלק מסין. אז הצביעות מרוחה על הקיר, אלא שאין בכך שום חדש. ממשלת ישראל אמורה לטפל בנושא באלגנטיות וביעילות ולא ע"י האשמות ובכי ונהי.
    סגור
  • 1.
    סימון מוצרים אז עד הסוף כולל טבע אינטל כיל אפליקציות
    הצלף 12/11/2015 09:30
    הגב לתגובה זו
    8 4
    אם האירופאים גברים אז עד הסוף שלא יעזו להשתמש במוצרים של חברת טבע ( מי שמחרים שימות !!! ) שלא יעזו להשתמש האייפון (המצאה ישראלית ) שלא יעזו להשתמש במלח מים המלח בקיצור שיחזרו 200 שנה אחורה אם אתה גבר אז עד הסוף ועוד משהו !!! נא לעשות הצעת חוק לשים דגל ישראל על כל מוצר ישראלי כחוק !!!!
    סגור
  • רק התנחלויות
    יאיר 12/11/2015 13:56
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לא ישראל מוחרמת אלא רק ההתנחלויות. מה לעשות? העולם לא מכיר בימינו בכיבוש של עם על עם אחר. גם לא בגזל אדמתו. צריך לפקוח עיניים ולהכיר במציאות. אין לזה ולאנטישמיות שום קשר.
    סגור
  • ואת החמצן לא המציאו בישראל?
    שמאל ימין שמאל ימין 12/11/2015 10:00
    הגב לתגובה זו
    5 1
    עכשיו השרוט מנחס לעצמו גם את האייפון....
    סגור
  • אתה חי בסרט, לא לקחת היום כדור?? (ל"ת)
    BBZYOT 12/11/2015 10:00
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • תוסיף את וויז , ואפילו פייס ...יהודי או ישראלי זה אותו (ל"ת)
    נעמי 12/11/2015 09:56
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • אנחנו גם המצאנו את הכבישים את המטוסים ואת העננים
    קג 12/11/2015 10:22
    הגב לתגובה זו
    4 2
    נראה אותם בלי גשם
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות