הגאולוג של רציו: "הרישיונות בים ניתנו בלי מכרז כי לא היה ביקוש, ותשמע מה אני אומר לך - בלי נובל לא היו מוצאים כלום"

בשיחה עם BizportalTV מתייחס מנהל החיפושים של רציו לפוטנציאל הגז והנפט - וגם לסחבת הבלתי נגמרת
 | 

איתן אייזנברג, מנהל תחום החיפושים בשותפות רציו יהש התארח באולפן BizportalTV והתייחס לנושאים שעל סדר היום. בין היתר אמר אייזנברג כי "עד היום גילינו רק חלק מהגז באגן, יש עוד הרבה גז לגלות. וחשוב מזה - יש פוטנציאל לגילוי נפט ועדיין לא מצאנו טיפה אחת. אני מאמין שהנפט נמצא מתחת לגז". אייזנברג התייחס לעובדה כי לאחרונה נתגלו תגליות גז גדולות, להשלכות של כך - וגם לאיום עליו עובדים כעת ביפן. לגבי ההפגנות והלחץ נגד מתווה הגז, אמר אייזנברג כי "אני המום מזה, זה מיעוט קטן של צעקניים שמנצלים את זה שאנשים רוצים למחות נגד הון-שלטון". אייזנברג התייחס גם לכך שיוסי לנגוצקי נחשב ל'אבי תגליות הגז', ולדברים שאמר פרופ' זליכה בסדרה 'מגש הכסף'.  
 
 

תגובות לכתבה(98):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 67.
    גם בר רפאלי קיבלה ג'יפ של לקסוס שעולה 600 אלף שח בחינם
    חרטטא 17/12/2015 20:38
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אין דבר כזה בכל העולם לקבל משהו בחינם כי אין ביקוש. למה שלא תתן לנו משהו בחינם כי אין ביקוש ? אההה הבנתי. זה עובד רק בכיוון אחד . אתה אוהב לקבל בחינם מתנות ששוים מיליארדים כי אין ביקוש. לתת לא בא בחשבון. גם בר רפאלי קיבלה ג'יפ של לקסוס שעולה 600 אלף שח בחינם. כנראה שאין ביקוש לג'יפ הזה.
    סגור
  • 66.
    הרשיונות ניתנו בחינם, טוב, אבל למה הכל לאותן חברות ?
    ranr 17/12/2015 11:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שחילק את הרשיונות היה מלכתחילה למנוע ריכוז גדול מדי של רשיונות באותן ידיים וגם להתנות החזרה של חלקן לידי המדינה במקרה של התאגדויות שיוצרות מונופול. סוף מעשה במחשבה תחילה. וגם נשאלת השאלה איך החומר הגיאולוגי לא הגיע לידי המדינה כנדרש. כל זה לא שייך למחירי הגז אלא לניהול תקין של אוצרות הטבע של המדינה.
    סגור
  • למה הכל לאותן חברות ?
    התשובה נמצאת בכתבה 22/12/2015 16:25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אומר לך הבן אדם שאף אחד לא רצה להשקיע אז בא חברה וקיבלה את הרישיון -זה למה הכל לאותן חברות
    סגור
  • 65.
    אייזנברג נשמע כמו איש הגון אבל זה לא מצדיק את התמלוגים (ל"ת)
    בשמיים 13/12/2015 11:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 64.
    רק וועדת חקירה ממלכתית תגלה איך היתה ההתנהלות.
    בנצי 01/12/2015 15:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    או התנהגות סבירה, או התנהגות שגויה בשגגה או התנהלות פלילית.....אני ממש לא מחווה דעה אבל לטעמי,וועדת חקירה בראשות שופט היא חובה.
    סגור
  • טען עוד
  • 63.
    אייזנברג זרק כפפה אני מרים להנחתה כנסו
    הכי ותיק 38 01/12/2015 00:01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לדעתי אייתן פוצח ב מונולוג כדי להגן על עצמו ב תביעה שהוגשה מטעם שדות נפט .התביעה טוענת ש אייתן אייזנברג כ גאולוג של רציו עשה שימוש ללא אישור ב במפות ובתוצאות הגאולוגיות של חברת שדות נפט מדובר ב סכומי עתק מושקעי רציו קנו ביטוח להגנה על זכויותכם
    סגור
  • 62.
    מדוע לא העלתם את לנגוצקי לכתבה? הוא זה שגילה את המרבץ
    אבי 25/11/2015 10:38
    הגב לתגובה זו
    5 4
    ולא חסרים פה קשקשנים. הקרב כעת הוא בשלב ההכרעה לכן כמות השקרים והטינופת של השקרן ביבי וחברו הטייקון תשובה יעלו על כל דבר
    סגור
  • 61.
    צודק שמוליק על זליכה
    דוד 21/11/2015 06:31
    הגב לתגובה זו
    9 2
    גם אני חושב כמוך על זליכה הוא קקר אמיתי שמחפש פרסומות.שיפרסם כמה כסף הוא מקבל מהמככלות המטומטמות שמעסיקות אותו
    סגור
  • 60.
    עכשיו סתמו את הפה המלוכלך שלכם
    ביביזיון 21/11/2015 01:47
    הגב לתגובה זו
    3 4
    דו"ח שהוגש לנתניהו: ישראל תשלם קנס של 100 מיליארד שקל על מונופול הגז רשות החשמל שכרה את שירותיו של יו"ר רשות האנרגיה האיטלקית כדי לבדוק את חוזי הגז של מונופול תמר ? הממצאים: מחיר הגז בישראל כפול מהנדרש, התשואה של בעלי המאגר כפולה מהממוצע בעולם - ותנאים דרקוניים בחוזים יחמירו את הפגיעה במשקhttp://www.themarker.com/dynamo/1.2516025
    סגור
  • 59.
    זליכא,פטפטן קשקשן ומדבר ברשעות פורפסור מרושע (ל"ת)
    ישראל 20/11/2015 21:21
    הגב לתגובה זו
    8 6
    סגור
  • ואתה ממש נופת צופים (ל"ת)
    דברי השודד 24/11/2015 23:50
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 58.
    רגע!אם קיבלתם את זה בחינם אז תשלמו מיסים גבוהים!!!
    שאלה 20/11/2015 20:56
    הגב לתגובה זו
    4 5
    למה אתם לא מוכנים לשלם מספיק מיסים, על הרשיונות אתם מודים שלא שילמתם, אז תשלמו על הגז.
    סגור
  • שמעת בכלל על דוח שישינסקי? (ל"ת)
    איתן 22/11/2015 11:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 57.
    סודי ביותר לא להפיץ
    שלום כהן 20/11/2015 19:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    https://www.facebook.com/Yaronbennun/videos/950161941671761
    סגור
  • 56.
    נבלה
    לשמוליק 20/11/2015 19:37
    הגב לתגובה זו
    4 6
    אם זליכה היה רוצה הוא היה היום מליונר ומשתלב בחברות העושקות אותנו הוא ישר כמו שאין הרבה היום לצערינו ובגלל זה זרקו אותו אני מכיר א סובבי נתניהו וכולם כולל הוא מושחתים
    סגור
  • 55.
    זליכה....נבל ברשות עצמו..!
    שמוליק 20/11/2015 18:58
    הגב לתגובה זו
    9 8
    "הפרופסור" המתוסכל ומר הנפש הזה מנצל כל פרצה בזירת השיח הציבורי כדי לנגח את השלטון ולא משנה לו באיזה תחום ועניין.... העיקר אצלו זה שמתנהלת בסביבה המזדמנת מחאה כלשהי...הוא מיד קופץ על העגלה ומצטרף למחול השדים המתחולל עליה והוא עושה זאת בצביעות במוסר כפול ומתוך צרות עין חולנית...פשוט זוועה האיש הנואל הזה....
    סגור
  • הנבל האמיתי זה אתה ושקרניהו (ל"ת)
    ביבי 20/11/2015 20:54
    הגב לתגובה זו
    3 7
    סגור
  • תגיד ליצחק תשובה ששלח אותך שיפסיק לזבל לנו את המוח
    שמטוב 20/11/2015 19:44
    הגב לתגובה זו
    8 4
    בלי קשר לשאלה האם זליכה צודק או לא - נראה שיצחק תשובה, הספר השודד, הוא גם מומחה להזרמת מי ג'ורה לתוך התגובות. זליכה הוא אדם ללא כל התכונות המגונות והמוזרות שהספר השודד מדביק לו. לפי גובה הנאצות נגד זליכה נראה שמוטב למדינה להלאים את הרכוש שלו במקום להפקיר אותו בידיו. אם הדלק יהיה בידיו של תשובה הוא ישתמש בו כדי יזיק למדינה, זאת בגלל בשל אופיו המושחת שמתגלה דרך ההשמצות המלוכלות שלו.
    סגור
  • 54.
    זליכה מיותר ופטתי
    סיון 20/11/2015 17:31
    הגב לתגובה זו
    7 8
    מחפש עבודה אצל נוני . אולי כבר מועסק
    סגור
  • 53.
    ברור שהגיאולוג של רציו ייכתוב כך
    אמנון 20/11/2015 17:05
    הגב לתגובה זו
    4 6
    מה רציתם שיכתוב? את האמת המלאה? עדיף להסתיר את האמת כי היא עלולה לפגוע ברציו. בלי מכרז כי לא היה ביקוש ?????? הנה ה "לא היה ביקוש": http://m.nana10.co.il/Article/1138830?sid=120
    סגור
  • אבל זו האמת אפילו באם לא כולה.....
    זקה 31/12/2015 09:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומי יביא את הכסף להמשך הפעילות גם נובל ולא אחר ואחכ יבואו כולם וירצו להיות שותפים בחגיגה ועל זה נאמר עושה מעשה כזמרי ומבקש שכר כפנחס .ומי שלא מכיר זאת בבקשה ספר במדבר פרשיות סוף קורח והתחלת פנחס..שכולם יבואו וישקיעו וימצאו וירויחו ויתנו לנו להנות
    סגור
  • 52.
    זליכה חסר הבנה כלכלית
    דוד 20/11/2015 16:20
    הגב לתגובה זו
    8 8
    על מה משלמים לך 100000 בחודש אפס.מסית.
    סגור
  • מעניין...החשב הכללי לשעבר, היועץ הכלכלי של ביבי לשעבר
    אפי 24/11/2015 00:15
    הגב לתגובה זו
    3 3
    פרופסור, רו"ח מוסמך ממשפחה של רורי חשבון, ולא מבין בכסף...מממ, לא, אתה פחחח
    סגור
  • 51.
    זליכה מטעה כרגיל
    דוד 20/11/2015 16:19
    הגב לתגובה זו
    9 9
    למה אתה לא מפרסם את השכר שאתה מקבל עם היית מותר קצת אז הסטודנטים המסכנים שאתה כל כך דואג להם היו משלמים פחות. אתה צבוע ומגעיל תרתי משמע
    סגור
  • 50.
    נשמע כמו הדובר של נובל ולא גאולוג (ל"ת)
    גיא 20/11/2015 15:49
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • 49.
    חשוב מאוד מי שמחזיק מניות ש שדות נפט
    הכי ותיק 38 20/11/2015 15:44
    הגב לתגובה זו
    2 4
    נכון להיום מתנהלת תביעה בגין שימוש ב דוח גאולוגי של שדות על פי הידוע לי הבוררות נגד הגאולוגים של רציו שעשו שימוש ללא היתר באים תתקבל הבוררות יתכן ו חלק מ מניות רציו יועברו ל משקיעי שדות ראו כתבה ב גוגל בנדון
    סגור
  • 48.
    מתווה רמאיהו לא יעבור.יש שופטים בירושלים (ל"ת)
    rekev mirit 20/11/2015 14:40
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • 47.
    עוד שליח של מושחתיהו (ל"ת)
    pipi 20/11/2015 14:35
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • 46.
    מלא תגובות ממומנות
    אמיר 20/11/2015 13:41
    הגב לתגובה זו
    4 6
    מישהו בכלל קונה את הדעה של בעל אינטרס?
    סגור
  • 45.
    אם אתה רוצה לתת למישהו לפרסם את העמדה שלו תקרא לזה פרסו
    ליוסי פינק 20/11/2015 13:25
    הגב לתגובה זו
    2 2
    זה לא ראיון ששואל שאלות קשות ומתמודד עם המרואיין ושואל שאלות חוזרות ותקיפות התבקשות מהתשובות של המרואיין שכידוע אינו חף מאינטרסים.
    סגור
  • 44.
    רציו לא היתה שותפה עם נובל היא פשוט לא יכלה לעמוד בממון
    הלו הלו מה אתה אומר 20/11/2015 13:13
    הגב לתגובה זו
    3 2
    פשוט מאד והכניסה אותם לשותפות שלא עברה את הממונה על ההגבלים.מה לעשות הנשדדים תושבי המדינה לא מתלהבים מכך. ולמה לא מפתחים את השדה בקפריסין ל מ ה ???
    סגור
  • 43.
    זה לא מצדיק מכירת הגז במחיר מופקע (ל"ת)
    לילי 20/11/2015 11:31
    הגב לתגובה זו
    5 7
    סגור
  • 42.
    "ניתנו רשיונות בלי מכרז, כי אף אחד לא עמד בתור"...
    בחייך 19/11/2015 23:00
    הגב לתגובה זו
    4 12
    נו בחייך, אתה חושב שכל הציבור מטומטם? את מי זה מעניין שאף אחד לא עמד בתור? רשיונות תמיד צריכים להינתן עם מכרז אלא אם אנחנו חיים במדינה כמו פארגוואי, וכנראה שזה מה שנהיה ממדינת ישראל. מושחתים נמאסתם!!! אני לא רואה שום הצדקה ולא משנה מה היו התנהלויות הדברים, אין שום הצדקה שחברה תגרוף 70-85% מהרווחים. לפחות 50% צריך ללכת לקופת המדינה.
    סגור
  • המדינה לוקחת 62%, מה אתה רוצה? (ל"ת)
    איתן 22/11/2015 11:33
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 42 זה בדיוק מה שקורה
    במקום סיסמאות עובדות 22/11/2015 09:58
    הגב לתגובה זו
    2 4
    המדינה לוקחת 70% מהרווח של המשקיעים. אז מה הבעיה שלכם?
    סגור
  • אתה יכול לנהל מכרז עם עצמך
    42 אתה קשקשן 20/11/2015 08:58
    הגב לתגובה זו
    10 4
    תגיד תודה לחברות שמצאו את הגז ועזרו לקדם את המשק הישראלי ואת איכות הסביבה בישראל. בלעדיהם לא היה פה גז ויכולת להמשיך לנהל מכרזים עם עצמך ואף אחד לא היה מחפש פה גז או נפט.
    סגור
  • 41.
    "ניתנו רשיונות בלי מכרז, כי אף אחד לא עמד בתור"...
    בחייך 19/11/2015 22:57
    הגב לתגובה זו
    4 7
    נו בחייך, אתה חושב שכל הציבור מטומטם? את מי זה מעניין שאף אחד לא עמד בתור? רשיונות תמיד צריכים להינתן עם מכרז אלא אם אנחנו חיים במדינה כמו פארגוואי, וכנראה שזה מה שנהיה ממדינת ישראל. מושחתים נמאסתם!!! אני לא רואה שום הצדקה ולא משנה מה היו התנהלויות הדברים, אין שום הצדקה שחברה תגרוף 70-85% מהרווחים. לפחות 50% צריך ללכת לקופת המדינה.
    סגור
  • 40.
    השנה היינו משלמים מליארדי שקל
    ללא תשובה 19/11/2015 18:20
    הגב לתגובה זו
    3 4
    על הגז השנה הוזרם שיא בכמות מתמר המעט בסכום של 1.5 מליארדשקל בגלל החום שרב השנה הוזרמה כמות שיא תשובההוא התשובה למתנגדי הגז מיתווה
    סגור
  • 39.
    עובד בכיר במכללה 150000 לחודש
    זילכנ ושודדי הקופהבק 19/11/2015 18:11
    הגב לתגובה זו
    10 6
    עשו יד אחת כלומר קומבינה כמעט מעל מיליון שח לשנה נראה לכם שאין כאן שחיתות???היה הממונה על השכר באוצר לחתול נותנים לשמור על החלב??רדיפת בצע
    סגור
  • 38.
    בקריה מי מקבל שכר כזה
    זילכנ ושודדי הקופהבק 19/11/2015 18:07
    הגב לתגובה זו
    5 2
    שודדים שודדים שדדו לי את. הלילה 90000 כולה כסף קטן לגרעינים פיצוחים תראו. י מדבר? אילו קיבל גוב אצל תשוב היהפוצח בשירים וריקודים שירים אחרים היו ננשמעים זמירות אחרות וואלק זילכה 90000 שח לחודש
    סגור
  • 37.
    בקריה האקדמית אונו
    זילכנ ושודדי הקופהבק 19/11/2015 18:02
    הגב לתגובה זו
    6 3
    90000 שח לחודש לירון זילכה זוהישחיתות והוא מדבר על שחיתות חהחהחה.......
    סגור
  • 36.
    מאמין לכל מילה שלו. איפה היה עד עכשיו? (ל"ת)
    הרצל 19/11/2015 17:42
    הגב לתגובה זו
    11 2
    סגור
  • 35.
    הוא נזרק עי ביבי
    תשאלו את זילכה 19/11/2015 17:19
    הגב לתגובה זו
    10 7
    החוצה אישיות שלילית הזילכה הזה חשב יקבל גוב אצל נתניהו קיבל בעיטה החוצה התנהגותו שלילית ועשה מיליונים מעיסקי בלוף הם נגד מיתווה הג ז ואת השחיתות של הלזה מקבלים
    סגור
  • מושחתיהו המושחת הגדול ביותר צריך לבעוט בו לכל הרוחות (ל"ת)
    rekev mirit 20/11/2015 14:43
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 34.
    מאיין המיליונים שקיבל
    תשאלו את זילכה 19/11/2015 17:14
    הגב לתגובה זו
    10 8
    זוהי השאלה מושחתים
    סגור
  • 33.
    כל נושא הגז נגוע בשחיתות ושוחד! עדיף להשאיר (ל"ת)
    את הגז מתחת לים ! 19/11/2015 15:31
    הגב לתגובה זו
    5 10
    סגור
  • לא יודע נושא הגז סורי
    זה אני 21/11/2015 10:48
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אבל עם העקרון אני מסכים, כול המדינה נגועה בשחיתתותת. לסגור
    סגור
  • 32.
    חייב לעבור
    דודו 19/11/2015 15:29
    הגב לתגובה זו
    6 5
    המתווה חייב לעבור זה טוב לכולנו מספיק עם הסחבת ופופולידים וצרות עין המשקיעים לקחו סיכון אדיר ומגיע להם להרוויח גם ששינסקי זה מיותר מספיק דפקו אותם כל יום שעובר זה נזק שימותו הקנאים
    סגור
  • 31.
    אין מידתיות במיתווה הגז
    שלמה יצחקי 19/11/2015 15:03
    הגב לתגובה זו
    3 8
    הראו במבט שני שהיה עוד משקיע שרצה להכנס ולא נתנו לו. לא דאגו לבעיפים נגד דליפה ולהדתת הוצאות הביטחון על חברות הגז. כל תהליך קבלת ההחלטות סובל מאי שקיפות וניסיון לעקוף את הדמוקרטיה. יש פה הרבה מה לחקור...
    סגור
  • 30.
    ביתי שלמדה אצל זליכה-המרצה הכי גרוע שהיה לי
    איציק 19/11/2015 15:02
    הגב לתגובה זו
    14 4
    אמרה לי-שהוא אדם מנופח לא יודע להרצות,בושה וחרפה למכללת קרית אונו להעסיקו.רק השם ישנו
    סגור
  • מרצה מצוין! שמעתי הרצאות שלו ביוטיוב (ל"ת)
    ממליץ גם לך 17/12/2015 13:19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • אם הוא היה תומך במתווה הוא היה אחלה מרצה.צבועים (ל"ת)
    pipi 20/11/2015 14:37
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • רק אנאלפאביתים לומדים באונו, אז אני ממליץ לך (ל"ת)
    ולבתך לשתוק... 19/11/2015 15:28
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • אותו
    אתה 19/11/2015 16:35
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אחד מתגובה 33. ואתה טיפש מדופלם. מכל הרעיונות המפגרים, שלך הוא ההזוי ביותר. אתם חבורה של אנשים נכים בשכל.
    סגור
  • 29.
    רציו השקרנים
    ערן 19/11/2015 14:56
    הגב לתגובה זו
    6 11
    הצטרפו אחרי שיוסי לנגוצקי מיפה את כל הים הישראלי. תמר זו הנכדה שלו. לא הנכדה של מנכ"ל רציו. תמשיכו לשקר.
    סגור
  • 28.
    האנרכיסטים משקרים את הציבור ללא בושה כשהם טוענים ל"שוד"
    שודדי היושרה 19/11/2015 14:16
    הגב לתגובה זו
    13 3
    כל מי שרוצה לטרוח קצת יוכל למצוא שכ 60-70% מהכנסות הגז יועברו לציבור האזרחים באמצעות מיסוי - שמקורו בוועדת שישינסקי. אז מדוע טוענים צרחנים מקצועיים, בניהם כנראה כמה אנשים טובים ל"שוד". עירית לינור סבורה שהבעיה היא "הקרן החדשה" או כספים שתורמות מדינות אירופאיות שמטרתן פגיעה בממשלה, ובישראל, כך, או כך, נראה שמופעלת פה מכונה משומנת של שקר והונאה על ידי קבוצה אנרכיסטית שמצליחה לגייס אלפי אנשים לקמפיין שקרי או מוטעה, קמפיין שאין לו הצדקה, ואין לו סיבה, למעט הסיבה להבאיש את ישראל ולציירה כמדינה מושחתת. אני אישית די מתעב את הקיסר ביבי ואת הקיסרית שקנו לה עתה מטוס ב- 400 מיליון ש"ח. אבל תגידו: לא היה יותר סביר להוציא אלפי אנשים על הביזבוז הזה? לפחות זה אמיתי ולא שקרי. לא היה עדיף להוציא מאות אלפי אנשים כדי למנוע מתושבי כפר עקב וממחנות החמאס בירושלים(מישהו יודע איפה נמצא הכפר הזה?) לקבל תעודות זהות ישראליות, להקרא "תושבי מזרח ירושלים, ולקבל מימון לחינוך ובריאות לביטוח לאומי, על חשבון אזרחי המדינה שנאנקים תחת העול? תגידו אנרכיסטים שקרנים שצורחים שוד שוד: לא עדיף להלחם במכירת המדינה לחרדים?
    סגור
  • יא טמבל, אצל מי אתה עובד?
    דברי השודד 24/11/2015 23:47
    הגב לתגובה זו
    2 3
    השקרים הם שלך. כאילו אתה לא יודע שסינדלו היטב את וועדת שישינסקי, הרי עד שלא ירוויחו פי שלוש מההשקעה (שהלכה בעיקר על קניית אנשי מקצוע ויחצני"ם בכסף.....) כאילו שאתה לא יודע על החוזה מול חברת החשמל ועל המחיר אותו ישלמו האזרחים על המתווה הזה (פי שלוש בערך ממחיר הגז כיום, שרק יורד...) וכאילו אתה לא יודע שהכסף שיכנס לקופת המדינה יזרום בעיקר לתחזוק הטוטאלי של מאפיית ההון-שלטון-עיתון. וכאילו שאתה חושב שאני לא יודע שאתה חבר מרכז ליכוד. חחחח.....
    סגור
  • 27.
    כל המחלוקת מסתכמת בכמה ירויחו תשובה ונובל
    אילן 19/11/2015 14:15
    הגב לתגובה זו
    4 12
    אף אחד לא טוען שהיזמים לא צריכים להרוויח ...השאלה היא כמה.........וכנראה שהגזימו ונתנו יותר מידי........את ההסכם בין המדינה לבין החברות אף אחד לא טורח להראות לנו האזרחים למרות שאנחנו שותפים מלאים לדיל המתרקם......אז שיהיה בהצלחה לכולם!
    סגור
  • ומי יקבע כמה הם צריכים להרויח?
    במקום סיסמאות עובדות 22/11/2015 10:08
    הגב לתגובה זו
    0 3
    זליכה? יחימוביץ? אי אפשר גם לקחת 70% מהרווח וגם לקבוע ליזמים באיזה מחיר למכור. שלי יחימוביץ רוצה להפוך אותנו לברית המועצות או לונצואלה. ובקשר לטענה שתשובה ונובל הם מונופול ויכולים לדרוש כל מחיר, אז נקבע במתוה שהמחיר לא יעלה על המחיר ליצוא. בעולם תשובה אינו מונופול והוא צריך להתחרות עם יצרני גז אחרים.
    סגור
  • שהיית
    נניח 19/11/2015 16:39
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מקבל מכרז מהמדינה לחיפש זהב, וכל הסיכונים וההשקעות עליך. ונניח שמצאת את הזהב, והמדינה היתה באה פעם אחת ומכפילה את המסים (ששינסקי א'), בניגוד להסכם, ואחר כך היו מוסיפים עוד מסים (ששינסקי ב'). בכל בניגוד להסכם החיפש המקורי שקיבלתי - מה היית עושה? תתייחס לזאת גיבור קשקשן. זה בדיוק המצב. אם בגלל עלובים שכמותך מדינת ישראל תיגרר לבוררות בינלאומית, היא תוציא מיליונים בהוצאה, ותפסיד בגדול.
    סגור
  • 26.
    אין גז בזול וגם שישנסקי . המחאה נגד הגז היא נגד ביבי
    הגז 19/11/2015 13:58
    הגב לתגובה זו
    18 3
    הממשלה נתנה לצבור להיות נגד הטייקונים שנעלמו מזמן כדי להסיט את תשומת הלב ממחדליה. עכשיו המחאה של הגז חוזרת לממשלה . כי נגמרו הטייקונים וברחו מפה . מעניין שהצבור טוען שהאשלג והגז של "כולנו" אבל הקרקעות של קק"ל. עם מוסת וטיפש
    סגור
  • 25.
    זליכה המרצה הכי גרוע שהיה לי!!! אגומניאק (ל"ת)
    מיכל 19/11/2015 13:46
    הגב לתגובה זו
    23 5
    סגור
  • 24.
    זליכה כמו הדוד רק עושה לביתו. לא להתיחס אליו (ל"ת)
    פול 19/11/2015 13:45
    הגב לתגובה זו
    20 6
    סגור
  • 23.
    והמניות לא מגיבות . כאשר היו בשורות רעות
    נו בשורות טובות 19/11/2015 13:43
    הגב לתגובה זו
    16 1
    שחטו את ליויתן ובמיוחד את רציו ומה עכשו?
    סגור
  • מניות לא יכולות להגיב
    יאיר 19/11/2015 13:51
    הגב לתגובה זו
    4 5
    מניות הן דבר שאנשים קונים ומוכרים. אין להן יכולת להגיב לשום דבר. אם הן "אינן מגיבות" זה משום שאנשים לא שינו את המחיר בו הם מוכרים או קונים אותן. אם אתה סבור שמשהו השתנה לטובה - קנה עוד, איש לא מפריע לך. אל תבוא בטענות לאנשים שלא מוכנים לשלם לך יותר עבור המניות שלך.
    סגור
  • 22.
    שישנסקי- מדינת ישראל מפרה הסכמים על חשבון
    שכחתם את 19/11/2015 13:40
    הגב לתגובה זו
    15 3
    המשקיעים. כולם יברחו מפה גם בגלל שישנסקי
    סגור
  • 21.
    זליכה מתמחה במניפולציות ובחצאי אמיתות (ל"ת)
    זליכה, השמאל נכשל 19/11/2015 13:37
    הגב לתגובה זו
    18 2
    סגור
  • 20.
    N.R.
    Avi 19/11/2015 13:28
    הגב לתגובה זו
    2 7
    ...אם כולם חכמים מבינים ויודעים למה המחירים בשמים...
    סגור
  • כי צריך להאכיל את כל הלוביסטים ומלחכי הפינכה (ל"ת)
    זליג 20/11/2015 10:59
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 19.
    רציו המלכה
    המאמינה 19/11/2015 13:25
    הגב לתגובה זו
    14 4
    משקיעים אל תחששו המתווה בקרוב וכל הצרי עין מנסים להטעות!!! הוא צודק במיליון אחוז אף אחד לא רצה לקדוח ,, ועכשיו הקנאה!! לא חוששת לרגע המשך בשורות טובות אם ירצה השם ועצת השם היא תקום!!!
    סגור
  • את עושה רע לרציו..די מהעין רעה (ל"ת)
    גל קרני 19/11/2015 14:49
    הגב לתגובה זו
    3 8
    סגור
  • יותר נכון המטומטמת (ל"ת)
    hhh 20/11/2015 14:47
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 18.
    רציו זה הזמן (ל"ת)
    כול מילה בסלע 19/11/2015 13:20
    הגב לתגובה זו
    18 1
    סגור
  • 17.
    למה לא ניסו לפרסם מכרז בינלאומי? למה מסרו זיכיון חינם
    משקיף 19/11/2015 13:15
    הגב לתגובה זו
    5 15
    בלי שסיכמו על הכנסות למדינה מגילויים. מהלכים עלינו אימים שנאבד הכל אם נדרוש לקבל את מה שמגיע לנו כמדינה וכתושבי מדינת ישראל. מספיק עם האיומים במסווה מלומד,ביבי,דרוש וקבל את מה שמגיע לכולנו.
    סגור
  • פירסמו טיפש!אף אחד לא רצה להגיע!פחדו מחרם ערבי (ל"ת)
    האמת 19/11/2015 13:45
    הגב לתגובה זו
    15 0
    סגור
  • היה מיכרז קבוע אבל לא באו לפה
    שטיימץ גם פחד 19/11/2015 13:44
    הגב לתגובה זו
    13 0
    רק נובל באה
    סגור
  • 16.
    למה ברייש גז ברחה מתמר ולמה שטיימץ ברח..כי היה סיכון גד
    הוא גילה הלוויתן, 19/11/2015 13:04
    הגב לתגובה זו
    14 2
    ולכן פחדו
    סגור
  • 15.
    וא גילה את הלוויתן, הוא דיבר על המאגרים לפני 5 שנים. הו
    הוא גילה הלוויתן, 19/11/2015 13:03
    הגב לתגובה זו
    14 1
    וא גילה את הלוויתן, הוא דיבר על המאגרים לפני 5 שנים. הוא אומר שיש נפט. עד היום הוא לא טעה. היחידי שמבין מה שהוא אומר ויש לו קבלות. כל האחרים קשקשנים.
    סגור
  • 14.
    זליכה לא מבין מה זה "פי הבאר" ומפה הטעות שלו
    ד 19/11/2015 13:00
    הגב לתגובה זו
    19 1
    שהמדינה מרוויחה רק 15%...ממש טעות ולאר מתאים לו.
    סגור
  • 13.
    זהו שקר גס. ראיתי אתמול את מבט שני בערוץ 1 על קורות
    אם ירצה השם 19/11/2015 12:49
    הגב לתגובה זו
    7 21
    מתווה הגז. היה שם משקיע יהודי עם ניסיון רב בקידוחי נפט וגז שרצה להתחרות והוועדה הממשלתית דחתה אותו בקש. היו מתחרים נוספים. נובל הצטרפה בשלב מאוחר. הכל מעשיות.
    סגור
  • מי שצופה
    כל 24/11/2015 14:04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בערוצי התקשורת, בעיקר בחדשות, יהפוך, בעל-כורחו לטומטום. התקשורת הטלוויזיונית היא האויב.
    סגור
  • תמים הסמאל שולט בתקשורת. שונאים את היהודים (ל"ת)
    קליפ 20/11/2015 12:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 12.
    חח משקיעי גז בכיינים. הגז שייך לכווולם!
    א.ל. 19/11/2015 12:35
    הגב לתגובה זו
    6 22
    בבורסה לא תמיד מרוויחים. תפנימו. שודדי המשאב הציבורי לדין!
    סגור
  • 11.
    צודק לגמריי
    ישראל 19/11/2015 12:31
    הגב לתגובה זו
    25 3
    מתווה הגז ומניות הגז הכי קרובים איי פעם לאישור..הבום הירוק בדרך בהצלחה !!
    סגור
  • 10.
    אי אפשר היה לעשות הסכם באם ימצא הגז? (ל"ת)
    חי 19/11/2015 12:30
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 9.
    נו זה ידוע. זליכה מושך באף את כול מי שאין לושג.
    אנונימי 19/11/2015 12:30
    הגב לתגובה זו
    23 2
    הוא פופוליסט גדול
    סגור
  • 8.
    הוא אומר את האמת
    צ'אק 19/11/2015 12:27
    הגב לתגובה זו
    22 7
    לפחות צדיק אחד שמדייק בעובדות ואומר את האמת ללא פופוליזם ואג'נדה פוליטית קומוניסטית
    סגור
  • 7.
    במילה אחת. צודק (ל"ת)
    יעקב 19/11/2015 12:25
    הגב לתגובה זו
    21 4
    סגור
  • 6.
    כדאי להקשיב לו טוב טוב!!!
    יעקב 19/11/2015 12:19
    הגב לתגובה זו
    24 4
    הוא גילה את הלוויתן, הוא דיבר על המאגרים לפני 5 שנים. הוא אומר שיש נפט. עד היום הוא לא טעה. היחידי שמבין מה שהוא אומר ויש לו קבלות. כל האחרים קשקשנים.
    סגור
  • טעות בידיך, לפני24 שנים
    שאול לא המלך 19/11/2015 12:36
    הגב לתגובה זו
    10 1
    הוא היה אצלי בעסק, כאשר שאלתי אותו מה אתה עוסק? ו הוא ענה לי גאולוג, בתוך כדי שיחה אמר לי שבים התיכון יש עתודות של גזו גם נפט
    סגור
  • 5.
    בום חזק למעלה (ל"ת)
    רציו המלכה בקרוב 19/11/2015 12:15
    הגב לתגובה זו
    20 3
    סגור
  • 4.
    חבל על הזמן לבזבז אנרגיה על זליכה .הוא שונא את כולם (ל"ת)
    אריק 19/11/2015 12:09
    הגב לתגובה זו
    22 6
    סגור
  • 3.
    צודק זליכה פופוליסט ואופוטיוניסט (ל"ת)
    אבי 19/11/2015 12:07
    הגב לתגובה זו
    19 4
    סגור
  • גדוד הטוקבקיסטים של תשובה עושה פה שעות נוספות (ל"ת)
    שמטוב 19/11/2015 16:51
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור
  • אתה מפגר וחזיר.
    כרגיל 24/11/2015 14:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמובן שלא יפרסמו זאת, שהרי צריך להגין על הבולשביקים של צפון-קוריאה.
    סגור
  • כל פעם התגובות המסריחות האלו..גדוד הטוקבקיסטים..מגעיל (ל"ת)
    הרצל 19/11/2015 17:46
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 2.
    מדוע מנסים כל הזמן למצוא הסבר הגיוני לשוק המניות ? (ל"ת)
    חיים 19/11/2015 12:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    אם אני ארצה טלויזיה אני אפתח טלויזיה
    22 19/11/2015 12:03
    הגב לתגובה זו
    12 0
    כל פעם שאני רואה כתבת וידאו אני מעביר לאתר אחר
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות