עסקת ענק לנייס: רוכשת את inContact בכמעט מיליארד דולר: "המהלך המשמעותי בשוק מזה שנים"
חברת נייס הודיעה היום כי נכנסה להסכם לרכישת חברת inContact (סימול בנאסד"ק: SAAS), הספקית המובילה בשוק מרכזי שירות לקוחות בענן ב-940 מיליון דולר. שתי החברות הנ"ל חוברות יחד לספק לראשונה מערכת משולבת ומקיפה למוקדי שרות לקוחות בענן.
על-פי תנאי ההסכם נייס תרכוש את inContact עבור 14 דולר למניה במזומן (החברה נסחרת לפי 9 דולר בנאסד"ק, מה שמהווה פרמיה ענקית של 55%). נייס מתכננת לממן את הרכישה מקופת המזומנים שלה ולקיחת חוב של עד כ- 475 מיליון דולר. העסקה צפויה להסגר לפני תום 2016, בכפוף לקיומם של תנאים מסוימים, הכוללים קבלת אישורים רגולטורים ואישור בעלי המניות של inContact.
מניית נייס 0.84% , שפתחה את יום המסחר בירידות של מעל ל-2%, עולה כעת במעל ל-1%. עם זאת. בשל האפסייד הענק אותו מעניקה נייס ל-inContact, ושימוש בלפחות 465 מיליון דולר במזומן - יהיה מעניין לראות את תגובת השוק בניו-יורק לעסקה הזו.
הרכישה יוצרת לראשונה חברה אחת המציעה בצורה אחודה תשתית שרות לקוחות בענן משולבת עם מגוון יישומי WFO ואנליטיקס, ותציב את החברה בראש ספקי מוקדי שרות הלקוחות בענן. לפי הודעת החברה, החיבור הייחודי של תשתית ויישומים מקדם את הפיכתו של מוקד שרות הלקוחות ל Experience Center. מה שיאפשר חיבור מבוסס אנליטיקס מתקדם של לקוחות, עובדים וערוצי תקשורת בצורה שמתמקדת בהתאמה אישית בזמן אמת ומענה להעדפות המשתנות של הלקוחות. ברק עילם, מנכ"ל נייס: "היום אנו יוצאים למהלך המשמעותי ביותר בשוק שלנו מזה שנים, עבור נייס ועבור עולם שירות הלקוחות. יחדיו, נייס ו -inContact ממציאות מחדש את מושג שירות הלקוחות באמצעות השילוב של יישומי אנליטיקס ומרכז שרות הלקוחות הטובים ביותר עם תשתית מוקד הלקוחות בענן. חיבור חסר תקדים זה הינו במוקד החזון שלנו להפיכתו של מרכז השרות ל Experience Center. אני נרגש לקראת רכישה חשובה זו שתבסס את מקומה של נייס כמובילת השלב הבא בהתפתחות שרות הלקוחות".
מתחילת השנה עלתה מניית נייס בכ-10%, והיא נסחרת לפי שווי שוק של 14 מיליארד שקל. בשנתיים האחרונות טסה מניית החברה במעל ל-90%. משקלה במדד המעו"ף עומד על 7.25%.
- 1.משקיע 18/05/2016 13:45הגב לתגובה זומקווה שכגורילה מובילה בתחומה תהיה לה הצלחה מרשימה.