
צילום: רמי זרנגר
TV
חברות המזון לחצו - והקמפיין של משרד הבריאות ירד: "כבר לא שואלים כמה עולה המילקי - אלא מה יש בתוכו"
השיח שמתנהל מספר שנים בארה"ב בדבר אחריות תאגידית מתגלגל לדלתן של החברות
משרד הבריאות העלה לפני יותר משבוע קמפיין בעד צריכת מזון בריא, או יותר נכון: נגד צריכת מזון מזיק. הנושא מתגלגל כעת לדלתן של החברות שניסו, ואף הצליחו, להוריד את הקמפיין של משרד הבריאות. אמיר אדר ממיטב דש מסביר את ההשפעה על חברות המזון והמשקאות באחוזת בית, כאשר השיח שמתנהל מספר שנים בארה"ב בדבר אחריות תאגידית - מגיע גם לישראל.
- 3.ג'אנק 09/06/2016 11:40הגב לתגובה זולכל ההורים, הוותיקים ואלה שבדרך, כולכם יודעים אילו מוצרים עניים בערכים תזונתיים או חסרים כלל, אל תקנו אותם!! זו לא הדרך לקניית שקט ע"ח בריאות הילדים שלנו,כל החטיפים מלאי מלח, חומרים משמרים, שומנים מסוגים שונים, אינם משביעים, אין בהם ויטמינים, ואינם תורמים ל"דחיית הסיפוק המיידי", משום שלוקח זמן להכנת סלט או ארוחה מזינה.
- 2.יוסי 09/06/2016 07:34הגב לתגובה זוושכח על מה הוא ממונה....
- 1.אחד 08/06/2016 18:52הגב לתגובה זואבל הרבה הורים פוחדים מהטרור של הילדים, אז חורקים שיניים וקונים. עבדים.