ילין לפידות במקום הראשון במדד השירות של האוצר בתחום קופות הגמל
מרבית הכתבות שמתפרסמות על קופות הגמל נוגעות בעיקר לתשואות שהן נושאות, ותשואות זה חשוב, אבל חשוב גם לקבל שירות הולם. אגף שוק ההון, ביטוח וחיסכון של משרד האוצר פרסם את מדד השירות לקופות גמל, שמתבסס על נתונים כמו שביעות רצון והמלצות של לקוחות, תלונות הציבור וזמני המתנה למענה טלפוני. הציון הממוצע של כלל חברות הביטוח הוא 76, ציון לא מזהיר במיוחד.
החברה שזכתה במקום הראשון היא ילין לפידות עם ציון של 91 נקודות כאשר בכל 3 הקטגוריות החברה נמצאת במקום הראשון. את המקום השני תופסת איביאי עם 87 נקודות ובמקום השלישי אנליסט עם 85 נקודות. בקטגוריית זמן ההמתנה זכתה ילין לפידות בלא פחות מ-99 נקודות שהן 36 נקודות מעל הממוצע - וזאת כנראה הודות לכך שילין לפידות היא ככל הנראה החברה היחידה שעובדת ללא מערכת ניתוב שיחות, דבר ראוי להערכה בהתחשב בכך שאפילו כשמתקשרים למסעדות בימינו, אנו נאלצים להקיש לא מעט ספרות רק כדי להגיע למישהו שיקח מאיתנו הזמנה. למקום האחרון בעניין זמני ההמתנה הגיעו פסגות ומנורה, עם ציון של 31 נקודות.
הנתונים בשני המדדים האחרים (מדד תלונות הציבור ומדד שביעות רצון) מעט גבוהים יותר, ובהנחה שציון עובר הוא 56 כמו באקדמיה, אז הפעם שום חברה לא נכשלה. גם במדדים אלו מובילה ילין לפידות, עם ציון של 91 מבחינת שביעות רצון ו-90 במדד תלונות הציבור. במדד שביעות הרצון סוגרת את הרשימה הפניקס עם ציון 61 (והיא גם בעלת הציון הנמוך ביותר המשוקלל - 59), ואת מדד תלונות הציבור סוגרת כלל עם ציון 57.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
35.כשתחילים לדבר על שירות...זה בא במקום תשואה? (ל"ת)ארי 14/11/2017 10:04הגב לתגובה זו0 0סגור
-
34.ילין לפידות מעוליםאסתי 02/11/2017 11:12הגב לתגובה זו1 2אני רוצה לפרגן לנציג שלהם בשם ניר עושה עבודה מעולה!!!סגור
-
33.מנורה - שיא בחוסר מקצועיות ואמינות רמת שירות זוועתיתאיציק קרבצ'ינסקי 05/07/2017 22:32הגב לתגובה זו1 1גיליתי לפני יותר מחצי שנה שחסרים הפקדות לקופת הפנסיה , לקופת הפיצויים ולקרן ההשתלמות של מנורה. עד היום הם לא החזירו לי תשובה היכן נעלם הכסף בהזדמנות הראשונה אעזוב אותם לחברה אחרת כנראה לילין לפידותסגור
-
מנורה - נסו להתקשר טלפונית - אין סיכוי שיענו לכם !!! (ל"ת)אלמוני 07/11/2017 08:56הגב לתגובה זו0 0סגור
-
32.פתח תקוהמשה 25/06/2017 10:58הגב לתגובה זו1 0פסגות ממש על הפניםסגור
- טען עוד
-
31.מה שנכון נכוןיהושע 05/06/2017 17:43הגב לתגובה זו1 0כלקוח של החברה התקשרתי היום לילין אחרי כמה צלצולים קצרים ענתה לי בחורה ולאחר ששמעה את בקשתי היא הבטיחה שתוך זמן קצר יחזרו אלי מי שיכול לתת לי תשובה ואכן קח היה. חבל שכלל לא מאמצת את השיטה אתה מתייבש בטלפון ומבטיחים שיחזרו אליך למחרת.סגור
-
30.אלטשולר שחם לא עונים בכלל ולא חוזרים להודעות!!! (ל"ת)שי 13/05/2017 05:46הגב לתגובה זו3 1סגור
-
כנל מיטב דש (ל"ת)ניר 05/07/2017 23:47הגב לתגובה זו1 0סגור
-
29.לא לומדיםisa 12/05/2017 02:41הגב לתגובה זו1 0נשמע שהמגיבים משקיעים רציניים! איך לא למדתם שאין מה להשקיע בארץ! לא בניהול תיקים ולא בנדל"ן רוצים תשואה? התקשרו ל SAFE FUTUR טלפון בגוגלסגור
-
28.אין תשואה במשך שנתיים ,מה נותן מענה טלפוני???אבי 04/05/2017 19:36הגב לתגובה זו5 2אם לקוח לא משיג תשואה במשך שנתיים ואף יורד ברוחים משנת 2015,תבינו אם יש מקום להכנס לקופה הזוסגור
-
27.חברות הביטוח הגדולות פשוט גונבות אותנו באלפי שקליםאריק 18/04/2017 00:31הגב לתגובה זו4 0כלל והפניקס גנבים , פשוט מעלימים לך כל שנה 3 חודשים מהביטוח מנהלים והפנסיה, אלעק המעסיק לא הפקיד , חברות הביטוח מחוייבות לשלוח דוחות למבוטח כל רבעון , בפועל הם לא עושות את זה ורק אחרי כמה שנים אתה מגלה שהגנבים פשוט העלימו לך 3 חודשים מכל שנה , כמובן שמה שנשאר לך זה לדבר ללמפה, לא עונים לטלפונים ולא מגיבים למיילים, כל חוק הפנסיה נוצר בגלל לוביסטים של חברות הביטוח הנבזיות שגונבות אותנו, ועוד לא דברתי על דמי הניהול ההזויים והתשואה השלילית שמורידים לך 9.5% מהפנסיה , בושה למדינה הזאתסגור
-
אין דין ואין דיין הממשלה מפקירה את הפנסיות שלנואבי 25/06/2017 08:41הגב לתגובה זו1 0ועדת בכר הכישלון הגדול של ועדה פעם יכולנו לגשת לפקיד בבנק ולשאול היום עושים לנו טובה שעוניםסגור
-
26.לא מופתעאבי 16/04/2017 20:56הגב לתגובה זו0 2אני איתם מ2006 עוד לפני שמישהו הכיר אותםסגור
-
25.ממצאים מוזריםמישהו 10/04/2017 13:54הגב לתגובה זו3 1ילין, אי.בי.אי ואנליסט הם במקרה גם שיאניות התשואה בתקופה האחרונה, אז הגיוני שיהיה עומס פניות, מה שיוריד את שביעות הרצון מהשירות. ציון גבוה מלמד שישראלים אכפת רק מהתשואה.סגור
-
הנה למדת שחתירה אמיתית לטוב לא תוגבל לתחום בודד (ל"ת)צריך לשאוף לטוב בכל 13/04/2017 09:21הגב לתגובה זו0 0סגור
-
24.ילין לפידות והיתראהוד 10/04/2017 04:19הגב לתגובה זו5 6ילין ולפידות הינם אנשי מקצוע וותיקים המתייחסים ברצינות ובכובד ראש לתחום. הכרותי עם דב ילין הינה מעל 30 שנה ונראה לי שמה שהוא שכח האחרים לא ילמדו מסכנים האחרים שרצים ובוחרים רק לפי עמלת ניהול ומוצאים שרלטנים שונים ומשונים המשך הצלחה בדרככם המקצועית,ממשיך להנות מתשאותיכםסגור
-
23.לא זול לעבור בית השקעות...העיקר התשואות (כמו רופא)אלי 07/04/2017 08:35הגב לתגובה זו2 0בית השקעות מוכר את התיק וקונה 50% קרנות נאמנות שלו....סגור
-
22.וחבל שלא עשיתי את זה קודםיפרח 03/04/2017 11:56הגב לתגובה זו1 1לא יאמן כמה כאב ראש הייתי חוסך אם היתי עובר לילין לפידות כבר לפני! כל המקומות הקודמים שהייתי שיגעו אותי!סגור
-
21.עם דש קשה מאד לייצור קשר. עברתי השבוע לילין לפידות (ל"ת)אורי 31/03/2017 14:19הגב לתגובה זו5 3סגור
-
ככה זה כשמפטרים עובדים ללא הצדקה. (ל"ת)עובדת דש לשעבר 01/06/2017 00:49הגב לתגובה זו0 0סגור
-
20.כל הכבודזורבה 28/03/2017 09:09הגב לתגובה זו5 2תמשיכו ככה יאיר ודב. אנשים שאיכפת להם. תשאירו צנועים ומקצוענים ותמשיכו להוביל בגדול. מכל הלב.סגור
-
19.פסגות?עובד 12/02/2017 18:30הגב לתגובה זו2 1לא בפיסגה- רק בתחתיתסגור
-
18.הלמן אלדוביממיק 25/01/2017 18:24הגב לתגובה זו4 2תשואות נמוכות ומשתרכים לאחור,לא מומלץ מניסיוןסגור
-
17.כסוכן השירות הוא חרפהכתבה ממומנת 23/01/2017 15:52הגב לתגובה זו1 5לא ייתכן שאין מענה לסוכנים שאחראים ליותר ממחצית הגיוסים.לקוחות ממתינים ללא מענה.חברה קמצנית בעובדיםסגור
-
16.מנורה מבטחים ופסגות בושה וחרפהדני 21/01/2017 14:39הגב לתגובה זו11 1כאחד שמנסה להוציא את הכספים מהם כבר כמעט חודשיים משגעים אותי מתעללים בי שולחים אותי מפקיד לפקיד וכל זה שזה כמובן הכספים שלי שעבדתי 25 שנה בשבילם אני קורא לכל מי שיכול שלא יתקרב לקופות אלה ויתרחק מהם כמו מאש בושה וחרפה ! מאחל להם לכל העשרות פקידים שעברתי שיעברו בדיוק מה שעברתי! להקיא עליהם!!סגור
-
מלת המפתח סוכן טוברפי 16/06/2017 17:58הגב לתגובה זו0 0אתה לא צריך להוציא לבד חייבים סוכן טוב שיודע לעשות את העבודה נאמנה בזריזות וביעילות. מדבר מתוך נסיון. פניתי לסוכן מעולה שלא הכרתי אותו מקודם ותוך תקופה קצרה העביר את קרנות ההשתלמות שלי מפסגות לילין לפידות. בעלות 0!!!סגור
-
15.שרותילין לפידות 19/12/2016 00:32הגב לתגובה זו17 0גם אותי מלווה בילין לפידות המון זמן בחור מדהים בשם גיא לוטון. ואין מה לדבר הם מ ק צ ו ע נ י םסגור
-
14.הפניקס. שירות מגעיל.מאוכזב מהפניקס 04/12/2016 15:06הגב לתגובה זו12 2כאשר העובדים מרגישים ממורמרים ושמנצלים אותם ככה נראה גם השירות. ..... מה הפלא. מקום ראשון מהסוף. הפניקססגור
-
13.אני באי בי אי והשירות גרוע ביותר...איש ישר 28/10/2016 22:27הגב לתגובה זו6 3חשבתי לעבור, עכשיו אני רואה שהאחרים יותר גרועים? אגב הייתי בדש והיה סבבה...סגור
-
12.בילין לפידות אותו אדם מטפל בי קרוב ל 9 שנים כל הכבודטל 18/10/2016 11:52הגב לתגובה זו22 1כיף לעבוד עם אנשים שמכירים אותך ונותנים שירות טוב כל כךסגור
-
11.הפניקסענת 18/10/2016 07:55הגב לתגובה זו13 4כל כך צפוי. הפניקס הוציאו את הנשמה עד שקיבלתי את כספי. ואני לא מרוצה. פעמיים, נותרה בי ההרגשה שלא קיבלתי את כל הכסף שמגיע לי. לא סומכת עליהם.סגור
-
10.סחבת לתשלוםיעקב בוקמן 12/10/2016 21:59הגב לתגובה זו11 1אני עומד מספר חודשים אומלל ובזוי לפני חברת כלל לקבל את כספי התגמולים שמגעים לאישתי שנפטרה לפי החוק.אבל לחברת כלל אין חוק.הם מחזיקים את הכסף וכל הזמן יש תירוצים.למה לא הבאת טופס ולמה זה. כל הטפסים הבאתי ביום הבקשה.הצילו ...לא להתקרב אליהם.חברה עלובה.סגור
-
9.ילין לפידות לא ידידותית למעסיקיםבוג 11/10/2016 15:45הגב לתגובה זו4 9לצערנו, זו החברה היחידה שלא מאפשרת למעסיקים פרטיים העברה בנקאית של ההפרשות והניכויים ודורשת מהם העברה בשיקים או דרך גורמי תיווך/סוכני ביטוח יקרים. שיטה זו גורמת לעיכובים קבועים בהעברה כספית לחשבונות העובדים.סגור
-
העברה דרך מסבמבין או לא מבין 10/01/2017 07:56הגב לתגובה זו3 1הכי פשוט. תוכנת השכר יוצרת קובץ ומעבירים את הקובץ דרך מסב (מרכז סליקה בנקאי).סגור
-
8.כל הכבודדורית 22/09/2016 19:44הגב לתגובה זו10 7לקוחה של ילין לפידות ואכן השרות יוצא דופן לטובה.מענה אנושי מייד העברת אינפורמציה מעולה והכוונה מדויקת. שמחה על הבחירה!!!סגור
-
בילין פשוט קמצנים מידי כדי לשלם על מערכת ניתוב שיחותרועי 24/10/2016 23:54הגב לתגובה זו4 21כשמתקשרים אי אפשר לדעת עם מי מדברים השיחה מגיעה למי שינוי מנהל השקעות, תפעול אבל רוב הסיכויים שאתם מדברים עם המזכירה.. בינתיים הולך להםסגור
-
בולשיט... עבדתי שם, וזה מתוך אמונה שקודם כל תבין שמישהוישראל ישראלי 24/01/2017 14:59הגב לתגובה זו10 0מטפל בך ומעביר אותך לנציג המתאים, שזה עדיף מלהתייבש בנתב שיחות ואז לגלות שאתה בתור הלא נכון בכללסגור
-
במנורה פשוט לא מגיבים על הפניות במערכת המשוכללת שלהם (ל"ת)א 23/01/2017 15:34הגב לתגובה זו3 1סגור
-
מסכים. מנורה לא שמים על הלקוחות שלהם (ל"ת)אורי 31/03/2017 14:15הגב לתגובה זו3 0סגור
-
מול לקוח לא כבד הם מעמידים....מנהל מכירות (ל"ת)הזוי 05/01/2017 09:23הגב לתגובה זו3 1סגור
-
7.לקוח מאוד לא מרוצה של פסגות (ל"ת)מאור 16/09/2016 15:25הגב לתגובה זו11 2סגור
-
גם אנידן 09/10/2016 14:14הגב לתגובה זו6 8הייתי כזה ומאז שעברתי לילין אני מרוצה מאדסגור
-
6.ילין לפידות טובים בשירות ובתשואות.מזמן העברתי הכל אליהםיורם 14/09/2016 14:05הגב לתגובה זו23 5השירות של אנליסט יחסית טוב, אולם התשואות לא כל כך. לפני כ-5 שנים העברתי הכל לילין לפידות (לאחר מחקר מעמיק)ולא מתחרט על כך לרגע. אנליסט השתפרו במקצת בשנה האחרונה, אולם רחוקים מילין לפידותסגור
-
5.השירות חשוב. אבל חשוב להעמידו מול התשואות. אנא... (ל"ת)י.ס 07/08/2016 11:15הגב לתגובה זו5 4סגור
-
4.מרוצהאברהם 04/08/2016 11:29הגב לתגובה זו8 4גילוי נאות, אני לקוח של ילין לפידות כ 10 שנים. מרוצה מהתשואות אבל השירות שלהם מעולה. אין ניתוב שיחות . המרכזנית עונה אחרי צלצול אחד. המענה מהגורם המקצועי מהיר. ואם תפוש חוזרים אליך תוך זמן מאד קצר.סגור
-
3.לקוח מרוצהדודי 28/07/2016 06:41הגב לתגובה זו8 2ילין לפידות = הובלה בתשואות לאורך זמן. גילוי נאות אני לקוח שלהם מאז 2008 ומרוצה מאוד מהתשואות והשירות.סגור
-
2.לקוחה לא מרוצה של פסגותאורית 27/07/2016 18:08הגב לתגובה זו13 3המתנתי על הקו, העבירו אותי למוקד הודעות, עברו 6 ימים ולא חזרו אליסגור
-
תקחי את הכסף ותעבריעופר 24/01/2017 11:00הגב לתגובה זו5 1לאור שירות גרוע של דש העברתי את הקופה שלי מהם. אל תתני לאף אחד לשכוח שהוא חי מהיד שלך ולא להיפך.סגור
-
דשעובדת דש לשעבר 01/06/2017 00:54הגב לתגובה זו0 0רק לידע כללי נציגי השירות בדש ברובם עושים מלאכתם נאמנה אבל..סגור
-
מוקד השירות של פסגות...מורנו 03/08/2016 12:47הגב לתגובה זו10 2קצת שוכחים מי הלקוח, ומי עובד אצל מי... מילא אם הייתה תשואה חיובית.סגור
-
1.גם ראשונים בתשואה וגם בשירות. פששש (ל"ת)גדעון 27/07/2016 15:09הגב לתגובה זו18 8סגור