ילין לפידות במקום הראשון במדד השירות של האוצר בתחום קופות הגמל

ציון כמעט מושלם לילין לפידות בזמני המתנה למענה טלפוני, וציון משוקלל כמעט כושל להפניקס - מה עוד אפשר ללמוד ממדד השירות של קופות הגמל שמשרד האוצר פרסם השבוע?
 | 

מרבית הכתבות שמתפרסמות על קופות הגמל נוגעות בעיקר לתשואות שהן נושאות, ותשואות זה חשוב, אבל חשוב גם לקבל שירות הולם. אגף שוק ההון, ביטוח וחיסכון של משרד האוצר פרסם את מדד השירות לקופות גמל, שמתבסס על נתונים כמו שביעות רצון והמלצות של לקוחות, תלונות הציבור וזמני המתנה למענה טלפוני. הציון הממוצע של כלל חברות הביטוח הוא 76, ציון לא מזהיר במיוחד.

החברה שזכתה במקום הראשון היא ילין לפידות עם ציון של 91 נקודות כאשר בכל 3 הקטגוריות החברה נמצאת במקום הראשון. את המקום השני תופסת איביאי עם 87 נקודות ובמקום השלישי אנליסט עם 85 נקודות. בקטגוריית זמן ההמתנה זכתה ילין לפידות בלא פחות מ-99 נקודות שהן 36 נקודות מעל הממוצע - וזאת כנראה הודות לכך שילין לפידות היא ככל הנראה החברה היחידה שעובדת ללא מערכת ניתוב שיחות, דבר ראוי להערכה בהתחשב בכך שאפילו כשמתקשרים למסעדות בימינו, אנו נאלצים להקיש לא מעט ספרות רק כדי להגיע למישהו שיקח מאיתנו הזמנה. למקום האחרון בעניין זמני ההמתנה הגיעו פסגות ומנורה, עם ציון של 31 נקודות.

הנתונים בשני המדדים האחרים (מדד תלונות הציבור ומדד שביעות רצון) מעט גבוהים יותר, ובהנחה שציון עובר הוא 56 כמו באקדמיה, אז הפעם שום חברה לא נכשלה. גם במדדים אלו מובילה ילין לפידות, עם ציון של 91 מבחינת שביעות רצון ו-90 במדד תלונות הציבור. במדד שביעות הרצון סוגרת את הרשימה הפניקס עם ציון 61 (והיא גם בעלת הציון הנמוך ביותר המשוקלל - 59), ואת מדד תלונות הציבור סוגרת כלל עם ציון 57.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

תגובות לכתבה(51):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 35.
    כשתחילים לדבר על שירות...זה בא במקום תשואה? (ל"ת)
    ארי 14/11/2017 10:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    ילין לפידות מעולים
    אסתי 02/11/2017 11:12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אני רוצה לפרגן לנציג שלהם בשם ניר עושה עבודה מעולה!!!
    סגור
  • 33.
    מנורה - שיא בחוסר מקצועיות ואמינות רמת שירות זוועתית
    איציק קרבצ'ינסקי 05/07/2017 22:32
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גיליתי לפני יותר מחצי שנה שחסרים הפקדות לקופת הפנסיה , לקופת הפיצויים ולקרן ההשתלמות של מנורה. עד היום הם לא החזירו לי תשובה היכן נעלם הכסף בהזדמנות הראשונה אעזוב אותם לחברה אחרת כנראה לילין לפידות
    סגור
  • מנורה - נסו להתקשר טלפונית - אין סיכוי שיענו לכם !!! (ל"ת)
    אלמוני 07/11/2017 08:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    פתח תקוה
    משה 25/06/2017 10:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פסגות ממש על הפנים
    סגור
  • טען עוד
  • 31.
    מה שנכון נכון
    יהושע 05/06/2017 17:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כלקוח של החברה התקשרתי היום לילין אחרי כמה צלצולים קצרים ענתה לי בחורה ולאחר ששמעה את בקשתי היא הבטיחה שתוך זמן קצר יחזרו אלי מי שיכול לתת לי תשובה ואכן קח היה. חבל שכלל לא מאמצת את השיטה אתה מתייבש בטלפון ומבטיחים שיחזרו אליך למחרת.
    סגור
  • 30.
    אלטשולר שחם לא עונים בכלל ולא חוזרים להודעות!!! (ל"ת)
    שי 13/05/2017 05:46
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • כנל מיטב דש (ל"ת)
    ניר 05/07/2017 23:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 29.
    לא לומדים
    isa 12/05/2017 02:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נשמע שהמגיבים משקיעים רציניים! איך לא למדתם שאין מה להשקיע בארץ! לא בניהול תיקים ולא בנדל"ן רוצים תשואה? התקשרו ל SAFE FUTUR טלפון בגוגל
    סגור
  • 28.
    אין תשואה במשך שנתיים ,מה נותן מענה טלפוני???
    אבי 04/05/2017 19:36
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אם לקוח לא משיג תשואה במשך שנתיים ואף יורד ברוחים משנת 2015,תבינו אם יש מקום להכנס לקופה הזו
    סגור
  • 27.
    חברות הביטוח הגדולות פשוט גונבות אותנו באלפי שקלים
    אריק 18/04/2017 00:31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כלל והפניקס גנבים , פשוט מעלימים לך כל שנה 3 חודשים מהביטוח מנהלים והפנסיה, אלעק המעסיק לא הפקיד , חברות הביטוח מחוייבות לשלוח דוחות למבוטח כל רבעון , בפועל הם לא עושות את זה ורק אחרי כמה שנים אתה מגלה שהגנבים פשוט העלימו לך 3 חודשים מכל שנה , כמובן שמה שנשאר לך זה לדבר ללמפה, לא עונים לטלפונים ולא מגיבים למיילים, כל חוק הפנסיה נוצר בגלל לוביסטים של חברות הביטוח הנבזיות שגונבות אותנו, ועוד לא דברתי על דמי הניהול ההזויים והתשואה השלילית שמורידים לך 9.5% מהפנסיה , בושה למדינה הזאת
    סגור
  • אין דין ואין דיין הממשלה מפקירה את הפנסיות שלנו
    אבי 25/06/2017 08:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ועדת בכר הכישלון הגדול של ועדה פעם יכולנו לגשת לפקיד בבנק ולשאול היום עושים לנו טובה שעונים
    סגור
  • 26.
    לא מופתע
    אבי 16/04/2017 20:56
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אני איתם מ2006 עוד לפני שמישהו הכיר אותם
    סגור
  • 25.
    ממצאים מוזרים
    מישהו 10/04/2017 13:54
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ילין, אי.בי.אי ואנליסט הם במקרה גם שיאניות התשואה בתקופה האחרונה, אז הגיוני שיהיה עומס פניות, מה שיוריד את שביעות הרצון מהשירות. ציון גבוה מלמד שישראלים אכפת רק מהתשואה.
    סגור
  • הנה למדת שחתירה אמיתית לטוב לא תוגבל לתחום בודד (ל"ת)
    צריך לשאוף לטוב בכל 13/04/2017 09:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    ילין לפידות והיתר
    אהוד 10/04/2017 04:19
    הגב לתגובה זו
    5 6
    ילין ולפידות הינם אנשי מקצוע וותיקים המתייחסים ברצינות ובכובד ראש לתחום. הכרותי עם דב ילין הינה מעל 30 שנה ונראה לי שמה שהוא שכח האחרים לא ילמדו מסכנים האחרים שרצים ובוחרים רק לפי עמלת ניהול ומוצאים שרלטנים שונים ומשונים המשך הצלחה בדרככם המקצועית,ממשיך להנות מתשאותיכם
    סגור
  • 23.
    לא זול לעבור בית השקעות...העיקר התשואות (כמו רופא)
    אלי 07/04/2017 08:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בית השקעות מוכר את התיק וקונה 50% קרנות נאמנות שלו....
    סגור
  • 22.
    וחבל שלא עשיתי את זה קודם
    יפרח 03/04/2017 11:56
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא יאמן כמה כאב ראש הייתי חוסך אם היתי עובר לילין לפידות כבר לפני! כל המקומות הקודמים שהייתי שיגעו אותי!
    סגור
  • 21.
    עם דש קשה מאד לייצור קשר. עברתי השבוע לילין לפידות (ל"ת)
    אורי 31/03/2017 14:19
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • ככה זה כשמפטרים עובדים ללא הצדקה. (ל"ת)
    עובדת דש לשעבר 01/06/2017 00:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    כל הכבוד
    זורבה 28/03/2017 09:09
    הגב לתגובה זו
    5 2
    תמשיכו ככה יאיר ודב. אנשים שאיכפת להם. תשאירו צנועים ומקצוענים ותמשיכו להוביל בגדול. מכל הלב.
    סגור
  • 19.
    פסגות?
    עובד 12/02/2017 18:30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא בפיסגה- רק בתחתית
    סגור
  • 18.
    הלמן אלדובי
    ממיק 25/01/2017 18:24
    הגב לתגובה זו
    4 2
    תשואות נמוכות ומשתרכים לאחור,לא מומלץ מניסיון
    סגור
  • 17.
    כסוכן השירות הוא חרפה
    כתבה ממומנת 23/01/2017 15:52
    הגב לתגובה זו
    1 5
    לא ייתכן שאין מענה לסוכנים שאחראים ליותר ממחצית הגיוסים.לקוחות ממתינים ללא מענה.חברה קמצנית בעובדים
    סגור
  • 16.
    מנורה מבטחים ופסגות בושה וחרפה
    דני 21/01/2017 14:39
    הגב לתגובה זו
    11 1
    כאחד שמנסה להוציא את הכספים מהם כבר כמעט חודשיים משגעים אותי מתעללים בי שולחים אותי מפקיד לפקיד וכל זה שזה כמובן הכספים שלי שעבדתי 25 שנה בשבילם אני קורא לכל מי שיכול שלא יתקרב לקופות אלה ויתרחק מהם כמו מאש בושה וחרפה ! מאחל להם לכל העשרות פקידים שעברתי שיעברו בדיוק מה שעברתי! להקיא עליהם!!
    סגור
  • מלת המפתח סוכן טוב
    רפי 16/06/2017 17:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה לא צריך להוציא לבד חייבים סוכן טוב שיודע לעשות את העבודה נאמנה בזריזות וביעילות. מדבר מתוך נסיון. פניתי לסוכן מעולה שלא הכרתי אותו מקודם ותוך תקופה קצרה העביר את קרנות ההשתלמות שלי מפסגות לילין לפידות. בעלות 0!!!
    סגור
  • 15.
    שרות
    ילין לפידות 19/12/2016 00:32
    הגב לתגובה זו
    17 0
    גם אותי מלווה בילין לפידות המון זמן בחור מדהים בשם גיא לוטון. ואין מה לדבר הם מ ק צ ו ע נ י ם
    סגור
  • 14.
    הפניקס. שירות מגעיל.
    מאוכזב מהפניקס 04/12/2016 15:06
    הגב לתגובה זו
    12 2
    כאשר העובדים מרגישים ממורמרים ושמנצלים אותם ככה נראה גם השירות. ..... מה הפלא. מקום ראשון מהסוף. הפניקס
    סגור
  • 13.
    אני באי בי אי והשירות גרוע ביותר...
    איש ישר 28/10/2016 22:27
    הגב לתגובה זו
    6 3
    חשבתי לעבור, עכשיו אני רואה שהאחרים יותר גרועים? אגב הייתי בדש והיה סבבה...
    סגור
  • 12.
    בילין לפידות אותו אדם מטפל בי קרוב ל 9 שנים כל הכבוד
    טל 18/10/2016 11:52
    הגב לתגובה זו
    22 1
    כיף לעבוד עם אנשים שמכירים אותך ונותנים שירות טוב כל כך
    סגור
  • 11.
    הפניקס
    ענת 18/10/2016 07:55
    הגב לתגובה זו
    13 4
    כל כך צפוי. הפניקס הוציאו את הנשמה עד שקיבלתי את כספי. ואני לא מרוצה. פעמיים, נותרה בי ההרגשה שלא קיבלתי את כל הכסף שמגיע לי. לא סומכת עליהם.
    סגור
  • 10.
    סחבת לתשלום
    יעקב בוקמן 12/10/2016 21:59
    הגב לתגובה זו
    11 1
    אני עומד מספר חודשים אומלל ובזוי לפני חברת כלל לקבל את כספי התגמולים שמגעים לאישתי שנפטרה לפי החוק.אבל לחברת כלל אין חוק.הם מחזיקים את הכסף וכל הזמן יש תירוצים.למה לא הבאת טופס ולמה זה. כל הטפסים הבאתי ביום הבקשה.הצילו ...לא להתקרב אליהם.חברה עלובה.
    סגור
  • 9.
    ילין לפידות לא ידידותית למעסיקים
    בוג 11/10/2016 15:45
    הגב לתגובה זו
    4 9
    לצערנו, זו החברה היחידה שלא מאפשרת למעסיקים פרטיים העברה בנקאית של ההפרשות והניכויים ודורשת מהם העברה בשיקים או דרך גורמי תיווך/סוכני ביטוח יקרים. שיטה זו גורמת לעיכובים קבועים בהעברה כספית לחשבונות העובדים.
    סגור
  • העברה דרך מסב
    מבין או לא מבין 10/01/2017 07:56
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הכי פשוט. תוכנת השכר יוצרת קובץ ומעבירים את הקובץ דרך מסב (מרכז סליקה בנקאי).
    סגור
  • 8.
    כל הכבוד
    דורית 22/09/2016 19:44
    הגב לתגובה זו
    10 7
    לקוחה של ילין לפידות ואכן השרות יוצא דופן לטובה.מענה אנושי מייד העברת אינפורמציה מעולה והכוונה מדויקת. שמחה על הבחירה!!!
    סגור
  • בילין פשוט קמצנים מידי כדי לשלם על מערכת ניתוב שיחות
    רועי 24/10/2016 23:54
    הגב לתגובה זו
    4 21
    כשמתקשרים אי אפשר לדעת עם מי מדברים השיחה מגיעה למי שינוי מנהל השקעות, תפעול אבל רוב הסיכויים שאתם מדברים עם המזכירה.. בינתיים הולך להם
    סגור
  • בולשיט... עבדתי שם, וזה מתוך אמונה שקודם כל תבין שמישהו
    ישראל ישראלי 24/01/2017 14:59
    הגב לתגובה זו
    10 0
    מטפל בך ומעביר אותך לנציג המתאים, שזה עדיף מלהתייבש בנתב שיחות ואז לגלות שאתה בתור הלא נכון בכלל
    סגור
  • במנורה פשוט לא מגיבים על הפניות במערכת המשוכללת שלהם (ל"ת)
    א 23/01/2017 15:34
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • מסכים. מנורה לא שמים על הלקוחות שלהם (ל"ת)
    אורי 31/03/2017 14:15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • מול לקוח לא כבד הם מעמידים....מנהל מכירות (ל"ת)
    הזוי 05/01/2017 09:23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 7.
    לקוח מאוד לא מרוצה של פסגות (ל"ת)
    מאור 16/09/2016 15:25
    הגב לתגובה זו
    11 2
    סגור
  • גם אני
    דן 09/10/2016 14:14
    הגב לתגובה זו
    6 8
    הייתי כזה ומאז שעברתי לילין אני מרוצה מאד
    סגור
  • 6.
    ילין לפידות טובים בשירות ובתשואות.מזמן העברתי הכל אליהם
    יורם 14/09/2016 14:05
    הגב לתגובה זו
    23 5
    השירות של אנליסט יחסית טוב, אולם התשואות לא כל כך. לפני כ-5 שנים העברתי הכל לילין לפידות (לאחר מחקר מעמיק)ולא מתחרט על כך לרגע. אנליסט השתפרו במקצת בשנה האחרונה, אולם רחוקים מילין לפידות
    סגור
  • 5.
    השירות חשוב. אבל חשוב להעמידו מול התשואות. אנא... (ל"ת)
    י.ס 07/08/2016 11:15
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • 4.
    מרוצה
    אברהם 04/08/2016 11:29
    הגב לתגובה זו
    8 4
    גילוי נאות, אני לקוח של ילין לפידות כ 10 שנים. מרוצה מהתשואות אבל השירות שלהם מעולה. אין ניתוב שיחות . המרכזנית עונה אחרי צלצול אחד. המענה מהגורם המקצועי מהיר. ואם תפוש חוזרים אליך תוך זמן מאד קצר.
    סגור
  • 3.
    לקוח מרוצה
    דודי 28/07/2016 06:41
    הגב לתגובה זו
    8 2
    ילין לפידות = הובלה בתשואות לאורך זמן. גילוי נאות אני לקוח שלהם מאז 2008 ומרוצה מאוד מהתשואות והשירות.
    סגור
  • 2.
    לקוחה לא מרוצה של פסגות
    אורית 27/07/2016 18:08
    הגב לתגובה זו
    13 3
    המתנתי על הקו, העבירו אותי למוקד הודעות, עברו 6 ימים ולא חזרו אלי
    סגור
  • תקחי את הכסף ותעברי
    עופר 24/01/2017 11:00
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לאור שירות גרוע של דש העברתי את הקופה שלי מהם. אל תתני לאף אחד לשכוח שהוא חי מהיד שלך ולא להיפך.
    סגור
  • דש
    עובדת דש לשעבר 01/06/2017 00:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק לידע כללי נציגי השירות בדש ברובם עושים מלאכתם נאמנה אבל..
    סגור
  • מוקד השירות של פסגות...
    מורנו 03/08/2016 12:47
    הגב לתגובה זו
    10 2
    קצת שוכחים מי הלקוח, ומי עובד אצל מי... מילא אם הייתה תשואה חיובית.
    סגור
  • 1.
    גם ראשונים בתשואה וגם בשירות. פששש (ל"ת)
    גדעון 27/07/2016 15:09
    הגב לתגובה זו
    18 8
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות