
צילום: יוסי וייס
ושוב, חברת החשמל חייבה בטעות 15 אלף לקוחות פעמיים
חברת החשמל הודיעה הבוקר (ג') כי ב-21 באוגוסט בוצע בטעות חיוב כפול לכ-15 אלף לקוחות ששילמו בכרטיס אשראי. עוד נמסר כי חברת החשמל פועלת לזיכוי מיידי וכי ידועים לה הלקוחות שאותם חייבו פעמיים כך שאין הם צריכים להתקשר ולעדכן.
נזכיר כי גם בתחילת חודש יולי השנה בוצע בשגגה חיוב כפול ללקוחות מאזור גוש דן, כאשר אז נמסר כי "בשל המעבר למערכת מחשוב חדשה ללקוחות, עליה עדכנו מספר פעמים מראש, חויבו בטעות חלק מהלקוחות מגוש דן בהוראת קבע באשראי חיוב כפול". חיוב כפול שכזה התבצע בטעות גם בדצמבר 2015, אז לא שוחררה כל הודעה לצרכנים מחברת החשמל, ולאחר שהתגלו החיובים הכפולים - חברת החשמל נטעה את האשמה בזכיין חדש שסלק את חשבונות החברה.
- 8.לירון 23/08/2016 15:16הגב לתגובה זועל זה נאמר שיטת המצליח
- 7.ואותי שכחו לחייב בארבעת החודשים האחרונים-2 חשבונות (ל"ת)שאולי 23/08/2016 13:26הגב לתגובה זו
- 6.עמי 23/08/2016 13:10הגב לתגובה זו...זה שווה המון וניתן לשימוש בטיולים... :-)
- 5.זה עלול לקרוא העיקר שיתקנו מהר (ל"ת)אלי 23/08/2016 12:14הגב לתגובה זו
- 4.יגאל 23/08/2016 12:12הגב לתגובה זואני עובר למתחרים!
- 3.אוף 23/08/2016 12:03הגב לתגובה זונמאס לי . אני במינוס
- 2.שי 23/08/2016 11:14הגב לתגובה זואין מצב שבטעות לא יחייבו לקוחות
- 1.עצוב שככה מתנהג מונופול (ל"ת)אזרח מודאג 23/08/2016 10:41הגב לתגובה זו
- נאור 23/08/2016 11:04הגב לתגובה זוהם מזכים את כולם. זו התנהלות מצויינת שמראה על אחריות.
- מי אצלך במשפחה עובד ומקבל חשמל בחינם ? (ל"ת)יעקב 23/08/2016 11:24