חברת החשמל
צילום: יוסי וייס

ושוב, חברת החשמל חייבה בטעות 15 אלף לקוחות פעמיים

אסנת פרץ | (11)
נושאים בכתבה חברת החשמל

חברת החשמל הודיעה הבוקר (ג') כי ב-21 באוגוסט בוצע בטעות חיוב כפול לכ-15 אלף לקוחות ששילמו בכרטיס אשראי. עוד נמסר כי חברת החשמל פועלת לזיכוי מיידי וכי ידועים לה הלקוחות שאותם חייבו פעמיים כך שאין הם צריכים להתקשר ולעדכן.

נזכיר כי גם בתחילת חודש יולי השנה בוצע בשגגה חיוב כפול ללקוחות מאזור גוש דן, כאשר אז נמסר כי "בשל המעבר למערכת מחשוב חדשה ללקוחות, עליה עדכנו מספר פעמים מראש, חויבו בטעות חלק מהלקוחות מגוש דן בהוראת קבע באשראי חיוב כפול". חיוב כפול שכזה התבצע בטעות גם בדצמבר 2015, אז לא שוחררה כל הודעה לצרכנים מחברת החשמל, ולאחר שהתגלו החיובים הכפולים - חברת החשמל נטעה את האשמה בזכיין חדש שסלק את חשבונות החברה.

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    לירון 23/08/2016 15:16
    הגב לתגובה זו
    על זה נאמר שיטת המצליח
  • 7.
    ואותי שכחו לחייב בארבעת החודשים האחרונים-2 חשבונות (ל"ת)
    שאולי 23/08/2016 13:26
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    עמי 23/08/2016 13:10
    הגב לתגובה זו
    ...זה שווה המון וניתן לשימוש בטיולים... :-)
  • 5.
    זה עלול לקרוא העיקר שיתקנו מהר (ל"ת)
    אלי 23/08/2016 12:14
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    יגאל 23/08/2016 12:12
    הגב לתגובה זו
    אני עובר למתחרים!
  • 3.
    אוף 23/08/2016 12:03
    הגב לתגובה זו
    נמאס לי . אני במינוס
  • 2.
    שי 23/08/2016 11:14
    הגב לתגובה זו
    אין מצב שבטעות לא יחייבו לקוחות
  • 1.
    עצוב שככה מתנהג מונופול (ל"ת)
    אזרח מודאג 23/08/2016 10:41
    הגב לתגובה זו
  • נאור 23/08/2016 11:04
    הגב לתגובה זו
    הם מזכים את כולם. זו התנהלות מצויינת שמראה על אחריות.
  • מי אצלך במשפחה עובד ומקבל חשמל בחינם ? (ל"ת)
    יעקב 23/08/2016 11:24