הפנים החדשות של לאומי: ערן זרחוביץ' הוא "אופנת כהן ביזאר"

השחקן, חביב סמנכ"לי הקריאייטיב מצרף לרשימת הלקוחות שלו עוד מותג ענק והפעם בנק לאומי שעולה בקמפיין חדש לשירותי הבנקאות הדיגיטליים שלו
 | 

קמפיין חדש לשירותי הבנקאות הדיגיטליים של לאומי עולה הערב לאוויר, עם פנים חדשות בפרונט: שחקן 'ארץ נהדרת' ערן זרחוביץ' בדמותה של "אופנת כהן ביזאר", רכזת החוגים, או בטייטל הרשמי "ראשת אשכול חוגים".

זרחוביץ', מהקומיקאים המצליחים והעסוקים בישראל ומי שנחשב לחביב סמנכ"לי הקריאייטיב, מככב בלא מעט פרסומות בשנים האחרונות.

הוא חוזר לחיקו של מקאן תל אביב לאחר נפילה כואבת שנרשמה בעבר עם קמפיין AIG שבו גילם את ה"לאמה" - קמפיין הומוריסטי שכמו קודמיו ב-AIG לא שרד זמן רב והוביל את חברת הביטוח למכרז חדש שבמסגרתו הועבר התקציב לראובני פרידן. זה גייס לתפקיד הראשי את מריאנו אידלמן, חברו של זרחוביץ' לקאסט של 'ארץ נהדרת'. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות


 


תגובות לכתבה(23):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    פרסומת אדירה! זרחוביץ אדיר! (ל"ת)
    תמרה 26/09/2016 22:07
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 15.
    האם יש רק קונספט אחד בעולם?
    אורן 26/09/2016 17:22
    הגב לתגובה זו
    7 0
    זה פשוט מדהים. מה קורה עם מנהלי הקריאייטיב הישראליים? בלי בושה הם פשוט משתמשים באותו קונספט לפרסם מותגים דומים. אסי כהן - כדמות גרוטסקית שיוצאת נגד הבנק הבינלאומי, אותו הוא מפרסם. שני כהן - כדמות גרוטסקית שיוצאת נגד הביטוח הישיר או האישי (השד יודע מי זה מי מרוב שאין בידול). אלי פיניש - כדמות גרוטסקית שיוצאת נגד חנות מכשירי החשמל אותה הוא מפרסם. אודי כגן - כדמות גרוטסקית שיוצא נגד סלקום טיוי, אותה הוא מפרסם. ערן זרחוביץ' - כדמות גרוטסקית שיוצאת נגד הבנק שאותה היא מפרסמת. ואני בטוח שיש עוד ושכחתי לרשום. אבל אשכרה, אותו קונספט, (כמעט) אותן עלילות. כמעט אותם משחקי מילים ושפה (אותם כותבים? ארץ נהדרת?). מה יהיה?
    סגור
  • העיקר מצחיק גם כך דוחפים לנו 20 פרסומות בדקה במיוחד בוואלה VOD לפחות שיהיה מצחיק (ל"ת)
    :) 25/03/2017 22:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    היחידי שבאמת צוחק מהפרסומת הזאת זה יוסי לובטון. (ל"ת)
    למה זרחוביץ? למה? 22/09/2016 10:18
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • טוקבק גאוני (ל"ת)
    אח של לובטון 22/09/2016 11:10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • טען עוד
  • 13.
    פני הטוקבקים כפני הענף
    ערן 22/09/2016 09:21
    הגב לתגובה זו
    8 1
    חבורה של מתוסכלים, חסרי כישרון שעובדים בשכר מינימום מבזבזים את זמנם בכתיבת טוקבקים אנונימיים ועלובים. מעניין מאוד מה פסגת הקריירה של כל הטוקבקיסטים שקטלו את הסרט החביב הזה. לכו הביתה
    סגור
  • יודעים גם לפרגן לדברים טובים
    לא נכון 22/09/2016 16:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל זה באמת כתוב לא טוב ולא מצחיק
    סגור
  • 12.
    זרחוביץ' ליהוק גרוע, והתאריך בינוני להחריד
    רן 22/09/2016 02:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי בלאומי אישר את זה?
    סגור
  • 11.
    פרסמן תחליף דיסקט (ל"ת)
    די הבנו 21/09/2016 19:31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • מחזק את דברי זה שמעלי (ל"ת)
    פרסמן תחליף מקצוע 21/09/2016 19:41
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • ואתה רגיל שיש מישהו מעליך
    ריקי 21/09/2016 21:44
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אז כדאי להקשיב
    סגור
  • 10.
    חלש מינוס
    בוב הבנאי האמיתי 21/09/2016 19:30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תכלס...
    סגור
  • 9.
    אחד הטובים
    עופר 21/09/2016 19:19
    הגב לתגובה זו
    1 3
    צריך לראות כמה פעמים כדי לקלוט את כל הדקויות
    סגור
  • 8.
    שעממת . הכל אותו שטנץ
    הילה 21/09/2016 18:51
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כל הפרסומות של מקאן אותו סגנון של דנית ... הצליח עם דנית כי זה היה חדש מסעיר מצחיק ומאז הכל נראה חיקוי שלא מתרומם ...גם כאן מדובר בסרטון משעמם שאפילו לא החזיק אותי עד הסוף . מאוד מאכזב
    סגור
  • סבלנות יקירתי (ל"ת)
    רהב 21/09/2016 19:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    כל כך בינוני
    דני 21/09/2016 17:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לזרחוביץ׳ מגיע יותר מזה. חבל
    סגור
  • 6.
    מתאמץ. ממש.
    יוני 21/09/2016 16:17
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אני כמעט יכול לשמוע את הלקוח יושב מאחורה ומתעקש להפוך את הסרטון הזה לבנאלי עד כאב, כי הקהל עלול לא להבין.
    סגור
  • 5.
    לא מוצלח
    הנפיחה הקסומה 21/09/2016 15:51
    הגב לתגובה זו
    1 1
    טכניקה משומשת וכתיבה מיוזעת. לא מצחיק, ונראה שזרחוביץ' וגורפינקל לא באמת ניסו לבנות דמות מיוחדת או מעניינת. חוץ מקצת איפור ובדיחות לוחצות אין שם כלום.
    סגור
  • 4.
    כמה לרלרלת. (ל"ת)
    מסכן זה שאישר את זה. 21/09/2016 15:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    נחמד אבל.......
    אמיר 21/09/2016 15:02
    הגב לתגובה זו
    7 7
    כבר לפני שנה דובר בקבוצת מנהלי שיווק מצייצים בפייסבוק על רעיונות קריאייטיבים הרבה יותר לקידום בנקאות דיגיטלית. מוזמנים לבקר ולצייץ.
    סגור
  • נסחפת
    מיכאל 21/09/2016 16:14
    הגב לתגובה זו
    11 0
    כולה עובד קבלן שבטוח שהמציא את השיווק. שאלת את עצמך למה הכנס ששנוררת חצי מתנה לא המריא?
    סגור
  • 2.
    חביב פלוס לא יותר (ל"ת)
    ד״ר חביב 21/09/2016 14:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    מצחיק
    נורית 21/09/2016 14:55
    הגב לתגובה זו
    0 2
    חבל שאין עוד סרטונים
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות