הפנים החדשות של לאומי: ערן זרחוביץ' הוא "אופנת כהן ביזאר"
קמפיין חדש לשירותי הבנקאות הדיגיטליים של לאומי עולה הערב לאוויר, עם פנים חדשות בפרונט: שחקן 'ארץ נהדרת' ערן זרחוביץ' בדמותה של "אופנת כהן ביזאר", רכזת החוגים, או בטייטל הרשמי "ראשת אשכול חוגים".
זרחוביץ', מהקומיקאים המצליחים והעסוקים בישראל ומי שנחשב לחביב סמנכ"לי הקריאייטיב, מככב בלא מעט פרסומות בשנים האחרונות.
הוא חוזר לחיקו של מקאן תל אביב לאחר נפילה כואבת שנרשמה בעבר עם קמפיין AIG שבו גילם את ה"לאמה" - קמפיין הומוריסטי שכמו קודמיו ב-AIG לא שרד זמן רב והוביל את חברת הביטוח למכרז חדש שבמסגרתו הועבר התקציב לראובני פרידן. זה גייס לתפקיד הראשי את מריאנו אידלמן, חברו של זרחוביץ' לקאסט של 'ארץ נהדרת'.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
16.פרסומת אדירה! זרחוביץ אדיר! (ל"ת)תמרה 26/09/2016 22:07הגב לתגובה זו1 4סגור
-
15.האם יש רק קונספט אחד בעולם?אורן 26/09/2016 17:22הגב לתגובה זו7 0זה פשוט מדהים. מה קורה עם מנהלי הקריאייטיב הישראליים? בלי בושה הם פשוט משתמשים באותו קונספט לפרסם מותגים דומים. אסי כהן - כדמות גרוטסקית שיוצאת נגד הבנק הבינלאומי, אותו הוא מפרסם. שני כהן - כדמות גרוטסקית שיוצאת נגד הביטוח הישיר או האישי (השד יודע מי זה מי מרוב שאין בידול). אלי פיניש - כדמות גרוטסקית שיוצאת נגד חנות מכשירי החשמל אותה הוא מפרסם. אודי כגן - כדמות גרוטסקית שיוצא נגד סלקום טיוי, אותה הוא מפרסם. ערן זרחוביץ' - כדמות גרוטסקית שיוצאת נגד הבנק שאותה היא מפרסמת. ואני בטוח שיש עוד ושכחתי לרשום. אבל אשכרה, אותו קונספט, (כמעט) אותן עלילות. כמעט אותם משחקי מילים ושפה (אותם כותבים? ארץ נהדרת?). מה יהיה?סגור
-
העיקר מצחיק גם כך דוחפים לנו 20 פרסומות בדקה במיוחד בוואלה VOD לפחות שיהיה מצחיק (ל"ת):) 25/03/2017 22:24הגב לתגובה זו0 0סגור
-
14.היחידי שבאמת צוחק מהפרסומת הזאת זה יוסי לובטון. (ל"ת)למה זרחוביץ? למה? 22/09/2016 10:18הגב לתגובה זו5 0סגור
-
טוקבק גאוני (ל"ת)אח של לובטון 22/09/2016 11:10הגב לתגובה זו3 0סגור
- טען עוד
-
13.פני הטוקבקים כפני הענףערן 22/09/2016 09:21הגב לתגובה זו8 1חבורה של מתוסכלים, חסרי כישרון שעובדים בשכר מינימום מבזבזים את זמנם בכתיבת טוקבקים אנונימיים ועלובים. מעניין מאוד מה פסגת הקריירה של כל הטוקבקיסטים שקטלו את הסרט החביב הזה. לכו הביתהסגור
-
יודעים גם לפרגן לדברים טוביםלא נכון 22/09/2016 16:26הגב לתגובה זו1 0אבל זה באמת כתוב לא טוב ולא מצחיקסגור
-
12.זרחוביץ' ליהוק גרוע, והתאריך בינוני להחרידרן 22/09/2016 02:40הגב לתגובה זו2 0מי בלאומי אישר את זה?סגור
-
11.פרסמן תחליף דיסקט (ל"ת)די הבנו 21/09/2016 19:31הגב לתגובה זו4 0סגור
-
מחזק את דברי זה שמעלי (ל"ת)פרסמן תחליף מקצוע 21/09/2016 19:41הגב לתגובה זו2 0סגור
-
ואתה רגיל שיש מישהו מעליךריקי 21/09/2016 21:44הגב לתגובה זו4 0אז כדאי להקשיבסגור
-
10.חלש מינוסבוב הבנאי האמיתי 21/09/2016 19:30הגב לתגובה זו1 1תכלס...סגור
-
9.אחד הטוביםעופר 21/09/2016 19:19הגב לתגובה זו1 3צריך לראות כמה פעמים כדי לקלוט את כל הדקויותסגור
-
8.שעממת . הכל אותו שטנץהילה 21/09/2016 18:51הגב לתגובה זו3 0כל הפרסומות של מקאן אותו סגנון של דנית ... הצליח עם דנית כי זה היה חדש מסעיר מצחיק ומאז הכל נראה חיקוי שלא מתרומם ...גם כאן מדובר בסרטון משעמם שאפילו לא החזיק אותי עד הסוף . מאוד מאכזבסגור
-
סבלנות יקירתי (ל"ת)רהב 21/09/2016 19:15הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.כל כך בינונידני 21/09/2016 17:49הגב לתגובה זו2 0לזרחוביץ׳ מגיע יותר מזה. חבלסגור
-
6.מתאמץ. ממש.יוני 21/09/2016 16:17הגב לתגובה זו3 2אני כמעט יכול לשמוע את הלקוח יושב מאחורה ומתעקש להפוך את הסרטון הזה לבנאלי עד כאב, כי הקהל עלול לא להבין.סגור
-
5.לא מוצלחהנפיחה הקסומה 21/09/2016 15:51הגב לתגובה זו1 1טכניקה משומשת וכתיבה מיוזעת. לא מצחיק, ונראה שזרחוביץ' וגורפינקל לא באמת ניסו לבנות דמות מיוחדת או מעניינת. חוץ מקצת איפור ובדיחות לוחצות אין שם כלום.סגור
-
4.כמה לרלרלת. (ל"ת)מסכן זה שאישר את זה. 21/09/2016 15:13הגב לתגובה זו2 0סגור
-
3.נחמד אבל.......אמיר 21/09/2016 15:02הגב לתגובה זו7 7כבר לפני שנה דובר בקבוצת מנהלי שיווק מצייצים בפייסבוק על רעיונות קריאייטיבים הרבה יותר לקידום בנקאות דיגיטלית. מוזמנים לבקר ולצייץ.סגור
-
נסחפתמיכאל 21/09/2016 16:14הגב לתגובה זו11 0כולה עובד קבלן שבטוח שהמציא את השיווק. שאלת את עצמך למה הכנס ששנוררת חצי מתנה לא המריא?סגור
-
2.חביב פלוס לא יותר (ל"ת)ד״ר חביב 21/09/2016 14:55הגב לתגובה זו0 1סגור
-
1.מצחיקנורית 21/09/2016 14:55הגב לתגובה זו0 2חבל שאין עוד סרטוניםסגור