צפי לתנודה חריפה? זיו פניני מתייחס למצב השוק ערב הבחירות בארה"ב, ומציע דרכי פעולה לסוחר - צפו בראיון

בעוד שבוע בדיוק יתקיימו הבחירות בארה"ב. בשיחה עם BizportalTV מתייחס מנהל תחום נגזרים וסיכונים ב-IBI לדרכי הפעולה האפשרויות
 | 

ביום שלישי בשבוע הבא (8 בנובמבר) יתקיימו הבחירות בארה"ב. ולפי סקר עדכני של הוושינגטון פוסט ו-ABC שפורסם היום - טראמפ תפס את ההובלה עם 46% מול 45% להילרי קלינטון. למעשה, מדבר בשיויון שכן ההובלה המעזרית הינה עמוק בתוך טעות הדגימה, אבל הדבר החשוב הוא המומנטום שנמצא לחלוטין בידיים של טראמפ. מבחינת השווקים, אמנם וול סטריט רשמה אתמול 5 ימי ירידות רצופים ברקע להתחזקות הדרמטית של טראמפ בסקרים אבל הירידות היו מתונות מאוד. בשיחה עם Bizportal התייחס זיו פניני מ-IBI לסיטואציה בשוק ערב הבחירות, ולאפשרויות של הסוחרים. 

תגובות לכתבה(38):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    זיו פניני - תמיד מרתק ומדבר לענין
    דן 03/11/2016 06:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש תענוג לשמוע
    סגור
  • :) תודה. (ל"ת)
    זי"פ 03/11/2016 08:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    עכשיו הסטייה כבר לא זולה... מה עכשיו? (ל"ת)
    סמי 02/11/2016 21:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תשובות
    זי"פ 03/11/2016 08:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה צודק.. מסכמים ביום נתון מצלמים יום אחרי ומפסרסמים עוד יום.. ככה זה -זה לא LIVE .. בכול זאת ביז הוציעו את הכתבה בזמן כשעדיין היה שקט והסטייה נמוכה... כעת יש גם אסטרטגיות אחרות (ולא ממונפות) המבוססות על כתיבה וגאמא שלילית...(וגם שם מתאים לגידור תיק מניות או חשיפה אל השוק...)
    סגור
  • 11.
    שאלה לפניני מה עם הדולר ?
    avi 02/11/2016 08:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה ירד חזק אתמול עם פרסום הסקר שטראמפ מוביל מה תחזיתך לגבי הדולר בשבוע הקרוב אודה לתשובתך
    סגור
  • טען עוד
  • תשובות
    זי"פ 02/11/2016 09:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין אני אמור לתת תחזיות (לא לפי ההגיון ולא לפי הרגולציה) בכתבות מסוג זה.. בטח לא ברמת הנכס הבודד...אני מניח שאתה מתכוון שקל דולר... וכאן זה מאוד מאוד מורכב..בעיית פער ריביות/ אחזקת גופים רבים שורט כגידור/אחזקה מסיבית של בנק מרכזי/ תחושה ארוכת טווח ומשרשת שהשקל הוא בין המטבעות החזקים בעולם... פערי אינפלציה סמויה שיש ויכוח על דרך המדידה שלה והשלכות על הריבית הראלית... מסובך אמרתי?? ככלל אם הריבית תעלה ראשונה בארה"ב.. נראה מעניין...כמובן כחלק מאלוקציה בתיק (בדר"כ מגיע עם אחזקת אג"ח בחול או ניירות בעליי תשואה פנימית.. - ולא מחליף את החובה בקבלת ייעוץ ספציפי ללקוח...)
    סגור
  • 10.
    עזוב נגזרים אין נכסים סולידיים להחזיק
    אמיר 01/11/2016 17:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק דירות וגם זה כבר לא משהו.
    סגור
  • תשובות...
    זי"פ 01/11/2016 18:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ראשית איני יכול לתת יעוץ מעל במה זו... ללא קשר והיות ואיננו יודעים מתי יגיע אותו תמחור אגרסיבי בנכסי הסיכון.. אנו יכולים לקנות אג"ח בשיטת הסולם.. חלק לשנה, שנתיים, שלוש, ארבע.. וכו של אג"ח קונצרני של חברות טובות (עדיף צמוד - לריבית הראלית ייקח יותר זמן לעלות..) וכול שנה להעלות את הסולם חזרה בכסף שנפדה.. ע"י כך נקבל תשואה...ו"נשב" לפדיון במקרה של עליית תשואות... לגבי מניות עדיף להשקיע פחות הון במניות אגרסיביות מאשר יותר הון במניות "סולידיות".. וגם שם לבצע ניהול וגידור סיכונים ע"י מכשירים נגזרים בצורה מדודה...
    סגור
  • 9.
    למה כשהתרופות יורדות הבנקים עולים
    סוחר 01/11/2016 16:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ולהיפך? זה מראה שאין כאן שוק והעצם מווסטים אותו. עדיף לסגור את הבורסה.
    סגור
  • תשובות
    זי"פ 01/11/2016 18:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעבר לכך שלכל סקטור (תרופות.. בנקים..) יש את הסיבות שלו להגדלת התנודתיות.. הסיבה פשוטה הרבה יותר.. אחרי שהתרופות באדיבות הילרי+ שווקי חול או הבנקים באדיבות הרגולטור המקומי+ ריבית אפס נעים לכיוון מסוים באגרסיביות אולם החוזה הגלום באופציות לא זז באותה האגרסיביות זה רק עניין של מתמטיקה ומכונות שסקטור אחר יזוז לכיוון נגדי כדי שהמדד הגלום באופציות ישווה למדד עצמו וליהפך...
    סגור
  • 8.
    תמיד מעניין ומרתק לשמוע את פניני (ל"ת)
    צ'ארי זארד 01/11/2016 15:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • תודה. (ל"ת)
    זי"פ 01/11/2016 18:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    משקפיים? ממתי?? (ל"ת)
    אחד שמכיר 01/11/2016 14:32
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • תשובות
    זי"פ 01/11/2016 18:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    די מזמן.. אני מתפלא שאתה מתפלא...גיל ומסכים...
    סגור
  • 6.
    מפולת בבורסה
    איציק 01/11/2016 14:28
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לאט לאט יורדים שערי המניות בבורסה בתל אביב ופיזפוטל לא מדווח על זה בכלל. כנראה המפולת במניות מתקרבת מהר.
    סגור
  • תשובות...
    זי"פ 01/11/2016 18:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ראשית אתה צודק בירידות בהילוך איטי.. שנית כן מדווחים בביז ואף חלק טוען שבמרץ רב מידי.. :).. לגבי תזמון המפולת שנבנית כאן לאורך זמן באדיבות ריבית אפס לא לי הפתרונים...
    סגור
  • אני אשאל אותך שאלה ,
    האחד 01/11/2016 15:12
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מה עדיף רעידת אדמה אחת גדולה ? או כמה רעידות משנה קטנות , לפעמים בכדי לשחרר לחץ עדיף שיהיו ירידות מתונות ולא שכל העדר יקפוץ ביחד לתהום.
    סגור
  • תשובות
    זי"פ 01/11/2016 18:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה בהחלט צודק אולם ההיסטוריה מוכיחה שתנודות בורסאיות לכיוון אחד לא יכולות להימשך בצורה אחידה ובתנודתיות קטנה... תמיד מגיעים המאחרים הממונפים והלחוצים...כשכדור קופץ מגיעה למדרגה .. הקפיצות גדלות תמיד.. זה פיזיקה...
    סגור
  • 5.
    למה הסטייה כאן כ"כ נמוכה יחסית לעולם
    סוחר ותיק 01/11/2016 14:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה לא ראבטראז? זה יכול להיות כ"כ נמוך כאן?
    סגור
  • תשובות...
    זי"פ 01/11/2016 18:17
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בסטייה וקניית פרמיה יש 2 אלמנטים... אחד- תנודתיות ושני -ריצה ממושכת לאחד הכיוונים... בנושא של תנודתיות - אין מה לעשות בעולם הנכסים תנודתיים וכאן(בינתיים) לא - סוג של כשל שוק... בנושא של ריצה לאחד הכיוונים אני אכן מסכים כי לא ייתכן שבעולם תהה תנודה גדולה מתמשכת וכאן לא יגיב.. באמת מעניין לקנות כאן ולמכור שם.. אבין צריך להתייעץ לפני כן...
    סגור
  • מספר חודשים שהכתיבות נתנו
    אברהם 01/11/2016 17:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסטייה קטנה מאחר ומספר חודשים הכתיבות נתנו יפה, אי בהירות מנפחים שבוע לפני נחזור לכתיבות
    סגור
  • תשובות
    זי"פ 01/11/2016 18:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אכן יש משהו במה שאתה כותב...ראה את תשובתי מעלה..
    סגור
  • 4.
    לא לגעת בנגזרים. אתם תמחקו..
    עמי 01/11/2016 14:17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נשק להשמדה המונית.. ראו דויטשבנק
    סגור
  • תשובות
    זי"פ 01/11/2016 18:14
    הגב לתגובה זו
    7 2
    כשאתה פועל במינוף ויש לך יותר אופציות בתיק מאשר מזומנים במונחי נכס בסיס - אתה בפירוש צודק (וההסטוריה מגבה אותך...) כשאתה משתמש בכלים אלו ללא מינוף וכאסטרטגיות גידור או חשיפה מוגבלת - אתה לומד כי אי אפשר בלעדיהם... למעשה הכלים הם כלים.. הבעיה כתמיד היא במשתמש.. בעוצמתו.. ובתאוות הבצע שלו...
    סגור
  • לא לגמרי מדוייק (ל"ת)
    סוחר 01/11/2016 15:29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • תשובות..
    זי"פ 01/11/2016 18:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה צודק...
    סגור
  • 3.
    איזה אסטרטגיה אתה היית עושה?
    משקיע 01/11/2016 13:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אבל באמת..
    סגור
  • תשובות...
    זי"פ 01/11/2016 18:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדוק את התשובה ל - 1.
    סגור
  • 2.
    פרפר , אוכף , הפעם הצלחת לבלבל אותי ! (ל"ת)
    קוקי 01/11/2016 13:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תשובות
    זי"פ 01/11/2016 18:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתנצל - לא התכוונתי, נראה שאתה מתבלבל בקלות מידי...מכירת פרפר זו אסטרטגיה דומה לקניית אוכף אך פחות אגרסיבית...(אתה בעצם קונה פרפר בכסף ומוכר כפרמיה משנית שוקת מחוץ לכסף - ממליץ על קורס בנושא...
    סגור
  • התכוונת לקניית אוכף ומכירת שוקת =פרפר. (ל"ת)
    אבשלום קור 01/11/2016 20:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נכון :) (ל"ת)
    זי"פ 02/11/2016 09:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הסוס מת (ל"ת)
    נשאר רק האוכף 01/11/2016 17:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • גם את האוכף הם יקחו לך... (ל"ת)
    סוחר 01/11/2016 19:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    איזו אסטרטגיה אתה היית עושה?
    שאלה לפניני 01/11/2016 13:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הרגילות משהו יותר מתוחכם... ושנית מה לגבי הדולר.. גם שם יש נגזרים., תודה.
    סגור
  • תשובות
    זי"פ 01/11/2016 18:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראשית איני יכול לייעץ כאן ואתה צריך ייעוץ ספציפי העונה לצרכייך... ללא קשר מעניין למכור מעט CALLים וPUTים באיזור הכסף ולקנות פי 2 PUTים קטנים מחוץ לכסף.. בצורה זו אם השוק יציב אתה כתוב.. אם נופל מטה - יש הגנה מלאה על תיק המניות ואם רץ מעלה.. חצי מהתיק ב COVERED CALL וחצי חשוף ומרוויח... לגבי הדולר.. ניתן לחשוב על צילינדרים בריסק רוורסל במקום למכור חוזים מלאים על ההגנה המטחית בתיק...בצורה זו אתה חוסך את הפיפסים השליליים ואת עלות הגידור ואף יכול להרוויח מעליית הדולר עד שלב מסוים...
    סגור
  • זהב
    דן 01/11/2016 21:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    האם כדאיי להשקיע עד שיתברר הצמב הפולטי בארצות הברית תודה
    סגור
  • תשובות
    זי"פ 02/11/2016 08:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין אני אמור לתת תחזיות (לא לפי ההגיון ולא לפי הרגולציה) בכתבות מסוג זה.. בטח לא ברמת הנכס הבודד... ככלל תמיד כדאי להחזיק בתיק השקעות אלוקטיבי גם נכסים שהמתאם בינהם שלילי והרווחים עליהם מגיעים מענפים שונים...אך להגיד על נכס שאין לו הסבר מתמטי לקורלציה שלילית לשוק שהוא יהיה הגידור המושלם... זו טעות...
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות