יפתח רון טל: "בנות כלוחמות בטנק?! זה טירוף מערכות, הצעה מטורללת של ארגוני שמאל - שנועדה להחליש את צה"ל"

ח"כ מרב מיכאלי בתגובה: "הוא יורק בפרצוף של המשרתות בצה"ל". האזינו לראיון רון טל 
 | 

האלוף במיל' יפתח רון טל, יו"ר דירקטוריון חברת החשמל כיום, עורר סערה לאחר שהתבטא בצורה שנויה במחלקות באשר להצעה לשלב נשים בחיל השיריון. רון טל התייחס להצעה בראיון שפורסם באתר 'כיפה' וכן הבוקר (א'), בראיון לקלמן ליבסקינד ברדיו גלי ישראל. רון טל טען כי ההצעה לשלב בנות כלוחמות בחיל השיריון היא שערורייתית ואף ניסיון להחליש את צה"ל. בין היתר, אמר שזה מכיוון ש"שילוב נשים יפגע ביכולת של החייל הדתי לשמור על האמונות והערכים שלו. להכניס בנים ובנות יחד לתוך טנק זה טירוף מערכות קולוסאלי, ואין לי ביטוי יותר עדין מזה". 

שערוריה, שיגעון וגורם לחרדה - כך תיאר רון טל את האפשרות שנשים ישתלבו בחיל השיריון. "להכניס לתוך טנק בפעילות מבצעית טנקיסטיות, זו איננה רק טעות בהקשר של השילוב הראוי אלא זה סיכון בריאותן של הנשים והחלשה מאוד משמעותית של אחד מהחילות המשמעותיים ביותר ליכולת מבצעית של צה"ל", אמר רון טל בראיון, כאשר זה ההסבר שלו לכך: "במסגרת עבודת המטה שנעשתה ב-2004, שבסיומה אושרה פקודת השילוב הראוי, הובלתי יחד עם הצבא האמריקאי מחקר פיזיולוגי שהוכיח למעלה מכל ספק, שהפיזיולוגיה של האישה איננה מאפשרת לה לעמוד במאמצים הנדרשים מטנקיסט בשדה הקרב. כמות שברי המאמץ והפגיעות הגופניות עלולות לסכן לא רק את בריאותה, אלא גם את חייה".

הראיון המלא בגלי ישראל:

כותרת ראשית

- כל הכותרות

רון טל התייחס בראיון ב'כיפה' לשילוב הנשים בחיל השיריון ואמר כי הוא "יהווה מדרון חלקלק שיאפשר גיוס נשים לתפקידי לחימה בחטיבות החי"ר. מה אנחנו השתגענו?". עוד אמר בראיון כי הוא חרד מהאפשרות שהרצון לשלב נשים בשריון אינו קשור לשיוויון בין גברים לנשים אלא נובע מרצון להחליש את צה"ל - "אני חושש שמדובר בכוחות נוספים שמעמדה של האישה זה אחד הדברים האחרונים שמעניינים אותם", וקינח בכך ש"יש מספיק תפקידים שכבר נפתחו עבור נשים כולל תפקידים מבצעיים ביחידות הכי מאתגרות שיש היום בצבא. ולא נכון לפתוח את שני המערכים הגדולים האלה חיר"מ ושיריון לנשים".

בתגובה ח"כ מרב מיכאלי כתבה בחשבון הטוויטר שלה כי על טל להיות מפוטר מתפקידו:

תגובות לכתבה(81):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 60.
    תגיד אתה אידיוט?
    יעקב 23/11/2016 10:19
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מה הקשר לארגוני שמאל מה נהיית ביביאו שאתה צריך משהו מביבי הצבא החליט ואףאחד לא חייב אותו להחליט
    סגור
  • 59.
    רמטכ"ל הנוכחי-יצא מכיוון ! - ושר הביטחון אפסנאי לשעבר !
    אבי קול 22/11/2016 13:33
    הגב לתגובה זו
    8 0
    עם כל הכבוד לרוח הנשית - אבל אישה בטנק...זו הפקרות קודם כל כלפי האישה...וזו גם הדרך לעצור כנראה חובשי כיפה לוחמים לשרת בצה"ל...הגיע הזמן שהרמטכ"ל יעצור ... רגע... ויחשוב... האם הפרטיות של האישה היא נחלת כל צוות הטנק...זו רוח הנשית שמרחפת היום...בושה וחרפה!!!
    סגור
  • 58.
    גלדה מאיר= מלחמת יום כפור
    רן 22/11/2016 11:57
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אשה ראש ממשלה= 3000 הרוגים
    סגור
  • מבצע בעזה ביבי ראש ממשלה
    יעקב 23/11/2016 10:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    70הרוגים ו 30 ימי מצור על הדרום ולא השיגו כלום נו אז מה זה אומר שביבי נקבה?
    סגור
  • זה אומר שיש הבדל בין 3000 ל70
    שני 24/11/2016 20:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מצחיק שכמותך
    סגור
  • טען עוד
  • 57.
    הוא צודק ב100% (ל"ת)
    צודק 22/11/2016 00:20
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 56.
    מה אכפת למיכאלי? היא קראה לאמהות לא לשלוח ילדים לצה"ל (ל"ת)
    גדי 21/11/2016 17:35
    הגב לתגובה זו
    18 1
    סגור
  • 55.
    עשית את זה פעם בטנק? (ל"ת)
    חם אש 21/11/2016 15:47
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 54.
    חלקו צודק ובחלקו מוזר מאד
    רן 21/11/2016 11:13
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אני מאמין שנשים לא צריכות לשרת כלוחמות בחילות המסתערים הן בגלל היבטים פיסיולוגיים אבל בעיקר עקב סיכון של נפילת חיילת כזו בשבי. עם ישראל מתקשה לעכל מצב בו האוייב מחזיק בשבוי גבר או אף גופות, על אחת כמה, אם יחזיק בשבי חיילת. אנו עלולים להגיע למצב בו נחליף חיילת כזו בכמות וסוג שבויים שהדעת איננה סובלת. מאידך, הטיעונים בדבר ה"חייל הדתי שלא יוכל לקיים אמונתו עקב נוכחות חיילת בטנק" מיועדים אולי למצוא חן בעיני הדתיים אבל למעשה מזלזלים זלזול מדהים בחוסן האמונה של אותם חיילים. אלמנט נוסף, הזוי, הוא הרעיון שיש כאן כמה מגיבים שגם "קנו" אותו. מזימה כביכול של ארגוני ה"שמאל" להחליש את צה"ל. זו כבר אמירה שהיא בגדר הסתה. היא נאמרת כביכול בזהירות אבל ללא שום ביסוס. "יש מחקר" הוא אומר. זה מצלצל לי כמו הפרוטוקולים
    סגור
  • 53.
    ליפול בשבי
    uzak 21/11/2016 10:13
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אני לא מקנא באותה לוחמת שתיפול בשבי או חטיפת לוחמת בידי האויבים המושבעים שלנו מה יקרה להן ראו הוזהרתן הורים התנגדו לבנות שלכם להתגיס כלוחמת יש מספיק תפקידים שחילות יכולות לבצע
    סגור
  • מסכימה איתך לגמרי (ל"ת)
    שני 24/11/2016 20:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 52.
    שמאלנים - האם אתם חיים על כדור הארץ או בעולם מקביל? (ל"ת)
    אתם תלושים מהמציאות! 21/11/2016 10:11
    הגב לתגובה זו
    12 2
    סגור
  • 51.
    רון טל צודק זה מאוד בעייתי.
    מדריך קרקל 21/11/2016 09:55
    הגב לתגובה זו
    12 1
    צריך למצוא איזון נכון.חיילות מדווחות על בעיות במארבים בינוניים ומעלה...
    סגור
  • 50.
    אני שמאלני וחושב שהוא צודק ב 100% שיתחילו עם שירותים ומ (ל"ת)
    דודי 21/11/2016 09:50
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 49.
    למה לא להתחיל בהשוואת גיל הפרישה לנשים וגברים? (ל"ת)
    שמש 21/11/2016 09:42
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • זה לא מתאים לפמניסטיות (ל"ת)
    כי 21/11/2016 11:42
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 48.
    צה"ל חייב להפוך לצבא מקצועי בתנאי קבע
    לוחם לשעבר 21/11/2016 07:13
    הגב לתגובה זו
    7 2
    פעם חייל התאמן 3 חודשים ונשלח לקרב ... כיום חייל בצה"ל מתאמן ומאמן כשנתייים ומספק קן פחות משנה אחת ... יש להפוך את צה"ל לצבא מקצועי, לתקופה של 18 חודש, המשובחים יוחתמו על חוזה ל- 60 חודשי שרות ... חייל משוחרר יקבל מענק של 1,000,000 שקל נטו ביד + אדמה לבניית בית בנגב או בגליל + מילגת לימודים ... הכוונה שצה"ל יהפוך לצבא מקצועי דרג מסתער, וכל הדרגים ותומכי הלחימה יהיו אזרחים חייל משוחרר יהיה זמין שנתיים לקריאה לזמן חרום בלבד ...
    סגור
  • לא לצבא שכירים, כן להטבות לחייל משוחרר. (ל"ת)
    גיוס חובה לכולם. 21/11/2016 10:48
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 47.
    השמאל המאוס
    גיורא 21/11/2016 06:41
    הגב לתגובה זו
    17 2
    צריך להכניס את השמאל המאוס לטנק. הם גם ככה לא עושים צבא
    סגור
  • השמאל משלם מיסים ולוחם בכל יחידות צהל שלא כמו
    בני 21/11/2016 13:08
    הגב לתגובה זו
    6 15
    הפרזיטים חובשי הכיפה נתיני החבר הדמיוני. מי יתן וישרפו אנשי האל והאלוהים שלהם, פרימאטים ארורים.
    סגור
  • משתמטים עלובים
    פנסיונר ששרת 21/11/2016 11:02
    הגב לתגובה זו
    3 8
    אתה ומרעיך חיים בשקר תוך הסתה פרועה והפצת שקרים בכוונה תחילה . ביחידות הלוחמות של צהל בסדיר ובמלואים משרתים קרוב ל 80 אחוז מהשמאל ומהמרכז הפוליטיים , קרוב ל 10 אחוז מהימין הפוליטי בעיקר דתיים חובשי הכיפות הסרוגות והיתר אפוליטיים . להוציא את המשרתים עם הכיפות הסרוגות שמספרם עלה בשנים האחרונות , היחס לרעת הימין רק גדל ובעיקר אצל לדתיים חובשי הכיפות השחורות שאחוז המשרתים מהם שואף לאפס . יתרה מכך , הציבור השחור על רבניו גם עושים צרות למעטים מהם שבחרו בכל זאת להתגייס . על רקע העובדות הללו ולאור העובדה שתקציב הישיבות השנה חרג מכל פרופורציה בדרישות לעוד ועוד דמים תרתי משמע , אתה והסקטור שלך צריכים להתנצל בפני המשרתים בצהל וכלל אזרחי מדינת ישראל כי אתם העלוקות האמתיות שגורמות להחלשת המדינה בכל התחומים ולחורבנה בסוף אם יתנו לכם . לפחות תתנצל על ההסתה השקרית שלך לפני הקדוש ברוך הוא שאתה מאמין בו ובמשיח מטעמו , יותר מאשר במוסדות המדינה ובמתכונת החוקית האזרחית שלה כולל בשרות החובה בצהל שאתה משתמט ממנו , ואת לפי תגובתך הבורה השטחית והמגעילה !
    סגור
  • אתה בעצמך מאוס. מה אתה מבין על ה"שמאל" ? (ל"ת)
    קורמורן 21/11/2016 10:52
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 46.
    וויכוח לגיטימי שגלש
    אחד מהשמאל 21/11/2016 06:22
    הגב לתגובה זו
    2 6
    האלוף רון טל עשה טעות כשעירב את הפן הפוליטי בטענותיו המקצועיות שרובן צודקות . חבל שהפמיניסטיות הקיצוניות קפצו מיד על העניין כמוצאות שלל רב וגורמות לסערה בכוס מים שלא לעניין בכלל . הרוב המוחלט של הציבור בלי קשר לדעותיו הפוליטיות מתנגד נמרצות לאפשרות לחוות בחורות נשרפות בזעקות אימים בטנק בוער שנפגע בקרב . הבנות היקרות לכולנו משרתות כיום בכל החילות הקרביים כלוחמות במקצועות קרביים שונים ולא צריך לגרור את העניין ואת גורלן לקיצוניות . באשר לקללות של הימין , חסידי ארץ ישראל השלמה עם כיפות ובלעדיהן , שידאגו קודם לכל שיותר זכרים ונקבות מתוך ציבור המשתמטים הגדול שלהם , ישרתו בצהל ובפרנסה בכלל ויקלו בכך על כל עם ישראל ועל גורלו . מי שהחזיר את סיני למצרים והפך את יהודה ושומרון לאוטונומיה ערבית , זה הימין עם בגין בראשו ולא השמאל ומוטב שיסתמו את פיותיהם זבי המוגלה !
    סגור
  • אוטונומיה ערבית ביהודה ושומרון זה אוסלו של השמאל.
    גדי 21/11/2016 17:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין מה להשוות את סיני שהוא לא בתוך הגבולות של ארץ ישראל ליהודה ושומרון שהם כן.
    סגור
  • 45.
    צודק מאוד חסר דוגמאות ממה שקורה סביבנו
    חיים 21/11/2016 01:42
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לא על כל דבר את אמורה ליקפוץ חתיכת אנטי שכמותך מיכאלי
    סגור
  • 44.
    שמאלנים הזויים - צה"ל אינו הצבא השוייצרי! (ל"ת)
    השמאל יחסל את המדינה 20/11/2016 23:58
    הגב לתגובה זו
    13 4
    סגור
  • ומה לגבי הצבא האמריקאי, פרימאט בור וטיפש?! (ל"ת)
    בני 21/11/2016 13:09
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • איך טמבל כמוך ששירת 3 שנים כעובד רס"ר מתמצא בצבא ארה"ב? (ל"ת)
    חתיכת קוף טיפש 21/11/2016 14:04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • מתמצא עקה היותי חילוני משכיל ונאור שלא מברך אחרי כל
    בני 22/11/2016 06:41
    הגב לתגובה זו
    2 4
    חירבון
    סגור
  • 43.
    צודק לגמרי. כשנחטוף במלחמה הבאה זה יהיה מאוחר מדי. (ל"ת)
    מ. 20/11/2016 23:35
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • 42.
    אכפת לו מנשים ולא משתמש בהם
    סופסוף מישהו שבאמת 20/11/2016 22:08
    הגב לתגובה זו
    9 2
    לצורכי קידומו הפוליטי
    סגור
  • 41.
    צודק, איך חיילת תטעין פגזים, איך תשתין בבקבוק בטנק??? (ל"ת)
    כושר מוגבל 20/11/2016 21:46
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • יש לצמצם את מצבת הטנקים של צה"ל בכ- 50%
    לוחם לשעבר 21/11/2016 07:18
    הגב לתגובה זו
    0 3
    בגלל גיוס חובה שכאילו עלות חייל היא בחינם, בצה"ל יש אלפי חיילים מיותרים בקיריה, אלפי חיילים מיותרים במתקני האימון, עודף בלוחמים, ועודף של טנקים ... יש לצמצם את צה"ל ולהתאימו לאיומים העדכניים
    סגור
  • 40.
    צודק
    דודו 20/11/2016 21:15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סוף סוף קם אדם ואומר את מה שכולם חושבים.בנות לא יכולות להיות בשריון
    סגור
  • 39.
    איזה גבר נורמלי ירצה לשרת עם פמיניסטית ? (ל"ת)
    יניר 20/11/2016 20:57
    הגב לתגובה זו
    12 2
    סגור
  • 38.
    הפתרון לעצירת דתיים בצהל, נשים בטנקים. (ל"ת)
    מטכל חילוני בלבד 20/11/2016 19:34
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 37.
    יפתח לא יודע שהכורדים והאיראנים משתמשים בלוחמות חי"ר
    דן 20/11/2016 19:12
    הגב לתגובה זו
    3 3
    ניתן לבנות מחלקות נפרדות לנשים בלבד שבאמת רוצות ומתאימות לתפקיד. הגברים ישארו רוב רובו של הכח הלוחם בצה"ל .
    סגור
  • 36.
    הסבה הסבה והסבה. יהפכו בנות לבנים ויחייבו את יחימוביץ
    הפתרון שלי 20/11/2016 18:41
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לחיות בטנק שנה
    סגור
  • 35.
    עכשו אני מבין למה השמאלנים לא יחזרו לעולם
    אבי 20/11/2016 18:29
    הגב לתגובה זו
    12 4
    לעולם לשלוט אחת כזו מקומה בגנון לא בכנסת לא מבינה כלום כמו יאיר לפיד ושות
    סגור
  • 34.
    מירב מיכאלי לכי להמשיך לשדר ברדיו, חצופה!! (ל"ת)
    המיץ של הזבל=מירב 20/11/2016 17:39
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • 33.
    נמאס מהפוליטקלי קורקט...הוא פשוט צודק,השתגענו !! (ל"ת)
    אנונימי 20/11/2016 17:39
    הגב לתגובה זו
    11 2
    סגור
  • 32.
    מירב מיכאלי - עוד אחת שהתהפכה והשתן עלה לה...
    ישראלי 20/11/2016 17:34
    הגב לתגובה זו
    10 2
    אלוף רון טל. אלוף קרבי בצהל. איך מעיזה המירב מיכאלי הזו לדבר אליו ככה???
    סגור
  • 31.
    עם כל הכבוד ליכולות של הנשים
    פיזיולוג 20/11/2016 17:24
    הגב לתגובה זו
    7 3
    מה לעשות שהטבע ברה את הנשים יפות יותר מכוחן הפיזי. לאשה יהי קשה מאוד להתמודד עם כול המטלות הפיזיות כגון טעינת פגזים ומשיכת חוטר לקנה הטנק. (גברים ממאדים ונשים מנוגה ) מניסיון אישי בעבודה עם חיילות בטייסת. קל וחומר בשיריון לח"כ מיכאלי נא להיות מציאותי
    סגור
  • 30.
    נשים זה שמאל? (ל"ת)
    חנטריש 20/11/2016 17:23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 29.
    סמולנים מינו את רון-טל לחב' חשמל כדי להחליש את המדינה! (ל"ת)
    ypalmor 20/11/2016 17:17
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 28.
    אני סומך על יפתח רון-טל
    י. 20/11/2016 16:48
    הגב לתגובה זו
    29 4
    יש במדינה הרבה מופרעים הן בציבור והן בכנסת.. מאחר ויש חופש דיבור יש אמירות או הצעות פסיכופטיות לחלוטין כגון ההצעה הנ"ל. ישראל איננה במלחמת עולם ואין בעיית כ"א ולכן רצוי מאוד שבעלי הצעות כאלה יתיעצו עם צהל לגבי הרלוונטיות ולא יציגו כלפי חוץ שלא חסרים מטומטמים מדינה.
    סגור
  • כלכך סומך שהחברה שהוא עומד בראשה בגירעון של מדינה שלמה! (ל"ת)
    בני 21/11/2016 13:11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 27.
    נשים יכולות לקדם את צהל בתפקידי חשיבה
    אזרח דתי 20/11/2016 16:47
    הגב לתגובה זו
    22 4
    נשים יכולות לתרום ואפילו לקדםמאת הרמה בצהל במגוון תפקידים בעיקר תפקידים שבהם נדרשת חשיבה דיוק בפרטים ויציאה מחוץ לקופסת החשיבה הגברית המוגבלת . יחד עם זאת לא נכון להכניסן לתפקידים שבהם נדרשת בעיקר יכולת גופנית והסתגלות לתנאים סביבתיים לא נוחים - במיוחד כאשר הן יכולות לתרום לצבא ולעצמן הרבה יותר בתפקידים אחרים
    סגור
  • 26.
    חשוך ומתרפס, שיצא לפנסיה עתידו מאחוריו (ל"ת)
    עמי 20/11/2016 16:41
    הגב לתגובה זו
    4 32
    סגור
  • 25.
    שתי סוגיות עיקריות..
    ייאי 20/11/2016 16:25
    הגב לתגובה זו
    8 10
    יש כאן שתי סוגיות עיקריות:האחת היא הפיזית - האם לנשים יש את הכח הפיסי לעמוד במטלות השוטפות ובמשימות של צוות טנק.השניה - היא הפסיכולוגית והיא נוגעת בכל תפקידי הלחימה - האם הציבור מסוגל לעכל את האפשרות שנשים תפולנה שבויות בידי אוייב? אבל לטעון "הצעה מטורללת של ארגוני שמאל - שנועדה להחליש את צה"ל" ? יפתח,הגזמתה בכל מובן!
    סגור
  • 24.
    יש גבול לטירוף המערכות, שיויון בסדר אבל התאבדות? (ל"ת)
    מיכאלי הזוייה מוטרפת 20/11/2016 16:14
    הגב לתגובה זו
    24 0
    סגור
  • 23.
    הנה היורש של ביבי... (ל"ת)
    החלפנו דבר בכולרה 20/11/2016 16:05
    הגב לתגובה זו
    2 9
    סגור
  • 22.
    צודק האלוף בכל מילה
    פיני טנקיסט מיום כפו 20/11/2016 15:59
    הגב לתגובה זו
    35 0
    אין מצב שבת תשרוד בטנק בתנאי הלכלוך והקשיים הפיסיים ועוד יחד עם שלושה אנשי צוות שחיים בטנק אוכלים בו צפופים בו , משתינים דרך פתח הריצפה כשאין ברירה ,מפליצים ביחד , מה מירב מיכאלי האדיוטית הזאת מבלבלת במח , יש גבול לכל שטות.
    סגור
  • 21.
    ...הצעד הבא של שילוב בנות בצבא- שירותים משותפים ???? (ל"ת)
    נעמי 20/11/2016 15:56
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 20.
    האיש צודק
    רון 20/11/2016 15:51
    הגב לתגובה זו
    33 1
    אין מה לעשות .האיש צודק ושמירב מיכאלי החסודה תיכנס לטנק למשך 24 שעות ואז תבין.הפמניזם שלה ושל כמותה כבר יוצאת מהאוזניים
    סגור
  • 19.
    צודק. איך חיילת תשתין בבקבוק בטנק בלחימה או מארב ? (ל"ת)
    אנונימי 20/11/2016 15:50
    הגב לתגובה זו
    25 0
    סגור
  • 18.
    להכניס את מירב מיכאלי לטנק עם שלושה טנקיסטים שאכלו
    צריך 20/11/2016 15:47
    הגב לתגובה זו
    31 0
    פסוליה ואז לשאול אותה שנית אם תישאר בהכרה
    סגור
  • 17.
    סתימת פיות? מירב מיכאלי?
    מי סותם למי את הפה? 20/11/2016 15:44
    הגב לתגובה זו
    37 0
    את רצינית שצריך לפטר אותו מכל תפקיד רק כי לדעתו אם משלבים בנות בטנק זה רע? איפה חופש הביטוי גברת מיכאלי? את יכולה לענות לו, את יכולה להגיד שדעתו לא מקובלת עלייך, אבל לפטר אותו כי הוא חושד כמו חצי עם ישראל לפחות?
    סגור
  • 16.
    הדבר השנוי במחלוקת היא ההוראה ההזויה של הרמטכ״ל (ל"ת)
    ד״ש 20/11/2016 15:41
    הגב לתגובה זו
    16 1
    סגור
  • 15.
    בדחפור היא כבר נסעה?
    הליקופטר 20/11/2016 15:34
    הגב לתגובה זו
    17 1
    מה מבינה החכים בשריון? הדחפור שעובד בכביש היא כבר נסעה? יש הבדל עצום בעומס הגופני במטוס ובבנק! מה שרואים מעורבת החכ לא רואים מעורבת המטק
    סגור
  • 14.
    צודק.. כל פעולה מאזנת לכאורה, חייבת להתרחש..
    גיל 20/11/2016 15:20
    הגב לתגובה זו
    17 1
    במידה הראוייה ובבחינה לגופה של הצורך בכך.. כמו שאישה ממוצעת לא תוכל להרים משאות כמו גבר ממוצע, כך גם תפקידי לחמיה בתוך טנק עלול לא להתאים לנשים... זה המצב וטוב שכך.. רק תחשבו מה יקרה לנערה שתיתפס עי ערבים בשדה הקרב.. כל צבא או ארגון ערבי... תתעשתו ומהר!
    סגור
  • 13.
    מה ההבדל בין F16 למרכבה?
    אבי 20/11/2016 15:14
    הגב לתגובה זו
    1 29
    לנשים יש את היכולת לפקד על טנק ואפילו תותחן. חלאס עם דעות לפני 80 שנה.. האדם הלבן מפחד על שמקומו זז
    סגור
  • אין לך מושג במה מדובר (ל"ת)
    רון 20/11/2016 15:53
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • חשבת קצת לעומק?
    תייר 20/11/2016 15:37
    הגב לתגובה זו
    21 0
    חשבת איך ילדה - כי זה מה שהיא - תתנהג, תחיה, תשרוד בטנק סגור במשך שבוע ימים בגבול רצועת עזה? או בתוך שטח אוייב? ללא יכלת לצאת מהטנק לשרותים/ מקלחת וכו? נראה לך הגיוני הדבר הזה? ועוד עם 3 בנים בקופסת שימורים סגורה
    סגור
  • ההבדל ,בטנק לידיעתך
    meir 20/11/2016 15:30
    הגב לתגובה זו
    15 0
    4 אנשי צוות דחוסים עד התחת,ומטוס אתה סולו לבד.
    סגור
  • 12.
    צודק ב -100 אחוז
    צודק 20/11/2016 15:06
    הגב לתגובה זו
    28 0
    נשים הם נשים וגברים הם גברים , כל אחד צריך לדעת את מקומו ולא לנסות להפוך לאחר. רק חסר לנו שהגברים יהפכו לנשים והנ שים לגברים , בעצם זה כבר קורה בת"א .....
    סגור
  • 11.
    תגידו. בחורי ישיבה בתוך טנק זה רעיון יותר סביר?
    שטייטל 20/11/2016 14:53
    הגב לתגובה זו
    27 4
    בחור ישיבה, אחרי אימון מתאים יוכל להרים פגז של 52 קילו. בחורה, כמה שתתאמן לא תוכל. בחור יכול לשבת שלושה ימים בתוך הטנק ברציפות בזמן מלחמה או פעילות מבצעית. ומה תעשה בחורה בתוך הטנק כשיהיה לה מחזור? תגידו התחרפנתם לגמרי? עם כל הכבוד לשיוויון בין המינים (ואני בעצמי פמיניסט) , אשתי אומרת שעדיין ישנם הבדלים בין המינים. וטוב שכך. מה לעשות שישנם דברים שאשה פשוט לא יכולה לבצע?
    סגור
  • יצא לך להיות בתוך טנק בזמן נסיעה במדבר סיני למשל
    שטייטל 20/11/2016 15:28
    הגב לתגובה זו
    23 0
    חוטף מכות מכל הכיוונים,על הראש בגב בידיים כתפיים,ויוצא חבול,להתחכך בחברים לצוות,ועוד יש את הצורך להרים פגזים לקנה,להרכיב זחל בזמן קרב,לגרז,לפתוח מכסה מנוע, כנראה השתגעתם.
    סגור
  • 10.
    טירוף המערכות הוא כנראה בראשו של הדובר.
    קורמורן 20/11/2016 14:45
    הגב לתגובה זו
    3 13
    הנושא של שילוב נשים ביחידות לוחמות, ביניהן בשריון, דון בצה"ל וב 17.5.15 התפרסם ברבים כי הוחלט שלא לצרף לוחמות לשריון. לא ברור מה ראה מר רון טל לתקוף כעת בשצף קצף נושא שזה מכבר התקבלה בו החלטה שתואמת את דעתו. מה שהזוי בטיעוניו של רון טל הוא צירוף ה"שמאל" לדיון, בתוספת חוות דעת שהמטרה להחליש את צה"ל וכן הבעיה שתהיה לשריונר הדתי ש"יתקשה לשמור על האמונות והערכים שלו". לדעתי, הטיעונים האחרונים כה הזויים ומעידים על חרדה לא רציונלית מדיון רגוע בעניינים אלו ואחרים. ההתייחסות הנסערת של מר רון טל מעלה את השאלה אם הוא כשיר לדון בצורה רגועה ורציונלית בענייניה של חברת החשמל שכולנו תלויים בה בדרך כלשהי.
    סגור
  • 9.
    צודק בהחלט
    meir 20/11/2016 14:42
    הגב לתגובה זו
    30 4
    אין מקום לנשים בשום כלי מלחמתי,וכל מי שלא היה פעם בתוך טנק או תומת",אין זכות דעה כלל.
    סגור
  • 8.
    יש טייסים וטייסות דתים . מה הבעיה בשיריון ?
    משה 20/11/2016 14:41
    הגב לתגובה זו
    3 32
    מאז שרונטל מונה לחברת חשמל בידי אנשי הליכוד הסתובב לו בורג קטן בכל הקשור לחשיבה עצמאית יש נשים בכל תפקידי הלחימה בצבא ראוי שמר רונטל יתרכז בחברה המתפוררת שהוא מטפח במטרה לסגרה ולשרת את מדיניות הליכוד . מי שמינה אותו לתפקיד
    סגור
  • גם בטיס יש סרגל מאמצים שונה מטיס לטיסת (ל"ת)
    יעקב 20/11/2016 19:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זה ממש לא אותו דבר (ל"ת)
    יוסי 20/11/2016 15:20
    הגב לתגובה זו
    22 1
    סגור
  • 7.
    סוף סוף גבר אחד שאומר את האמת הכל כך פשוטה הזאת!!! (ל"ת)
    מלחמה זה לא צחוק!!! 20/11/2016 14:35
    הגב לתגובה זו
    34 5
    סגור
  • 6.
    שיתעסק במחיר החשמל והגז
    אורי כהן 20/11/2016 14:24
    הגב לתגובה זו
    6 23
    זה הבנאדם שאחראי למחירי הגז המופקעים ולכן מחירי החשמל הגבוהים. הוא עשה בלחץ ביבי את העסקה עם נובל ותשובה
    סגור
  • 5.
    צודק בכל מילה!
    אמיר 20/11/2016 14:19
    הגב לתגובה זו
    37 6
    חיילים יתעסקו בחיילות במקום להתעסק בקרב, ארגוני שמאל מטריפים פה את המדינה והכל בשם השיוויון.
    סגור
  • 4.
    צודק ב-100% (ל"ת)
    טל 20/11/2016 14:19
    הגב לתגובה זו
    30 5
    סגור
  • 3.
    רון טל בדרך ללשכת האבטלה
    רון טל בדרך ללשכה 20/11/2016 14:18
    הגב לתגובה זו
    5 22
    כואב לו שיבינו שכל אדם ו/או בת אדם, יכולים לעשות מה שהוא עשה בצבא ושהוא לא סופרמן... סה"כ אדם שחושב שהשמש זורחת לו מה_ _ _ אשה יכולה לבצע כל תפקיד בשדה הקרב...
    סגור
  • גם ביחידת האיסוף יש סרגל מאמצים שונה
    יעקב 20/11/2016 19:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לחיילת ולחייל, בטנק זה בלתי אפשרי
    סגור
  • 2.
    שלא יתגייסו לצה"ל בזבוז זמן ושנים על שום דבר וכלום (ל"ת)
    נשים 20/11/2016 14:14
    הגב לתגובה זו
    16 3
    סגור
  • 1.
    כשצהל מוותר לבחורי ישיבה ונטפל לכמה בחורות
    בנות מתגייסות 20/11/2016 14:13
    הגב לתגובה זו
    6 11
    שמצהירות שהם דתיןת או שהם רזות מטבען מחכה שהם ישמינו הצבא עומד על כתפיהן כשסמרטוטים בישיבות לוחמים על התור לחלה ביום שבת במאפיה. מי שיכול שיעזוב פה
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות