פרטנר: ירידה של 16% בהכנסות ל-850 מיליון שקל; בנבנישתי: "שוק התקשורת נמצא בצומת דרכים"
עונת הדו"חות לרבעון השלישי של השנה ממשיכה בכל הכח ולאחר שפלאפון פרסמה הבוקר קיפאון בהכנסה הממוצעת למנוי, חברת הסלולר פרטנר מדווחת על הכנסה ממוצעת למנוי של 66 שקל - ירידה של 7% וב-2 שקלים פחות מזה של פלאפון. בתוך כך, בסיס המנויים ירד ב-2% ל-6.69 מיליון מנויים.
ההכנסות של פרטנר ירדו ב-16% ל-849 מיליון שקל ברבעון השלישי של השנה. ההכנסות משירותים ירדו ב-8% ל-698 מיליון שקל. ההכנסות מציוד צנחו ב-39% ל-151 מיליון שקל וההוצאות התפעוליות ירדו ב-12% ל-570 מיליון שקל.
בשורה התחתונה, פרטנר עברה לרווח של 19 מיליון שקל לעומת הפסד של 9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר: "במגזר הסלולר גדל מספר מנויי הפוסט פייד ברבעון השלישי בכ-24,000, וכן נמשכה מגמת הירידה בשיעור הנטישה של כלל מנויי הסלולר ל- 9.7%. בנוסף, השלמנו פיילוט מוצלח של שירות WiFi Calling, המאפשר קיום שיחות על גבי אינטרנט אלחוטי ובכך מרחיב את הכיסוי של הרשת גם למקומות כמו מקלטים וחניונים תת-קרקעיים. בחודש שעבר, השקנו לראשונה בישראל את השירות לשימוש במכשירים מבוססי אנדרואיד ובחודשים הקרובים נרחיב את הפיתוח הטכנולוגי גם למכשירי אייפון ולמכשירים פופולריים נוספים. כמו כן, התחלנו בשדרוג מספר אתרים לדור 4.5 LTE Advanced, על מנת שנוכל להמשיך ולספק ללקוחותינו את הרשת המתקדמת והמובילה בישראל".
בנבנישתי הוסיף: "שוק התקשורת נמצא בימים אלה בפני צומת דרכים - בפני כנסת ישראל מונחת רפורמה בתחום התקשורת כחלק מחקיקת חוק ההסדרים, שמטרתה להביא להורדת המחירים לצרכן. החלטות מושכלות יביאו להגברת התחרות בשוק התקשורת. הנהנה המרכזי ממהלך שכזה יהיה הצרכן הישראלי. לקראת כניסתנו לשוק הטלוויזיה, אנו צופים כי יישום חובת מכירה (Must Sell) של תכני ספורט, יאפשר רפורמה צרכנית משמעותית בשוק הטלוויזיה הנשלט כיום על ידי דואופול, רפורמה שצפויה להביא להורדת מחירים בשוק הטלוויזיה הרב-ערוצית בישראל, הנחשב לאחד מהיקרים בעולם".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה