סומוטו מספקת תחזית הכנסות חזקה להמשך השנה; מכריזה על דיבידנד
חברת {סומוטו}, העוסקת בפתרונות פרסום באינטרנט, מובייל ובוידאו, פרסמה אתמול את תחזיתה לשנת 2017 ונראה כי למרות התוצאות החזקות והשיפור המשמעותי שרשמה החברה כמעט בכל הפרמטרים בסיכום השנה החולפת, השנה הנוכחית אמורה להיות חזקה הרבה יותר.
החברה הציגה צפי לעלייה בהכנסות לסך של כ-70 מיליון דולר לפחות, זאת לאחר שאת השנה החולפת סגרה סומוטו עם סך הכנסות של 51 מיליון דולר, המשקף עלייה תלת ספרתית של כ-340% בהשוואה לשנה המקבילה אשתקד. עוד מעדכת החברה כי היא צופה צמיחה מהירה בתחום הווידאו והגדלת היקף רכישת מדיה בהפצת אפליקציות, דבר שעשוי להטיב עם תוצאות החברה בהמשך השנה ואף כבר ברבעון השני.
עוד מעריכים בסומוטו כי סך ההכנסות ברבעון הראשון של 2017 צפויות להסתכם בטווח שבין 14-15 מיליון דולר. עוד מצפה החברה ל-EBITDA בטווח שבין 3.0-3.3 מיליון דולר ברבעון זה. התחזית משקפת עלייה ביחס לממוצע הטווח של לפחות 49% בהכנסות וירידה ביחס לממוצע הטווח של כ- 9% ב-EBITDA בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. יתרת המזומנים של החברה נכון לסוף חודש מרץ עמדה על כ- 12.5 מיליון דולר, בהשוואה ליתרת מזומנים של כ- 5.6 מיליון דולר ליום 31 בדצמבר 2016 והמשקפת תזרים מזומנים חיובי חזק לרבעון זה.
תחזית החברה לצמיחה אורגנית בשנת 2017 משקפת הכנסות של לפחות 70 מיליון דולר ו- EBITDA של לפחות 17.5 מיליון דולר. כמו כן חוזרת החברה על תחזיתה לקצב הכנסות של 100 מיליון דולר כולל רכישות עוד בשנת 2017. נזכיר כי סומוטו עדכנה גם לאחרונה כי היא בוחנת רישום של מניותייה בבורסה בארה"ב, מהלך שלטענתם צפוי לצאת לדרך ללא סבב גיוסים.
"אנו חוזרים על תחזיותינו לקצב הכנסות של 100 מיליון דולר כולל רכישות, עוד במהלך 2017. צמיחת ההכנסות ברבעון הראשון של 2017, על פי התוצאות המקדמיות הלא סקורות ולא מבוקרות, משקפות את מימוש האסטרטגיה העיסקית וגם בקשר ליעדי קצב ההכנסות של החברה בשנת 2017, וזאת ברבעון שמבחינה עונתית צפוי להיות החלש ביותר בתחום הפרסום בווידאו, ובטרם ביצענו רכישות נוספות השנה. אנו שבעי רצון מפעילות הפרסום בווידאו כפי שהיא משתקפת בתוצאות הרבעון הראשון", כך בן גירון, מנכ"ל סומוטו.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה