שבוע לאחר ההשקה: ירידה של 3 נקודות ל'מועדון לילה'

הצופים העדיפו את המדורות על הטלוויזיה. גם רצועת סרטי הדוקו שמשודרת מיד לאחר 'חדשות 2', רשמה ירידה דרסטית של 23% בשבוע. בערוץ 10: רק 7.9% לשידור החוזר של 'חרדיות'
 | 
telegram

אחרי השקה נאה של 25.9% בשבוע שעבר, איבדה אמש (יום א') מועדון לילה (קשת, ערוץ 2) 3 נקודות וקיבלה 22.9% - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.

ובכלל, בערב בו חגגו רבים במדורות ל"ג בעומר, הרייטינג של הערוצים היה נמוך יחסית. מ-21:00 עד 21:30 שודר סרטה של לי אברמוביץ' 'החופשה המושלמת' שהופק על ידי מחלקת הדוקו של חדשות 2 עבור הזכיינית 'קשת', ורשם 18%. הסרט של אברמוביץ' ששודר בראשון שעבר לפני 'מועדון' לילה - כמו בבית', הניב 23.4%, כלומר 5.4 נקודות יותר, ובסך הכל ירידה של 23% בשבוע.

שידור חוזר של סדרת הדוקו החרדיות (ערוץ 10) של אמנון לוי, הניבה רק 7.9%, 'הצינור' (ערוץ 10) קיבלה 4.7%. 'היום בלילה עם גורי אלפי' (קשת, ערוץ 2) הניבה 12.8%, 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) הניבה 8.9%, ו'היום שהיה' (ערוץ 10) עם 5.2%.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

ראש בראש בפרה-פריים: 'ימים טובים' (קשת, ערוץ 2) הניבה 8.7%, ואחריה 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 11.8%. מנגד קיבלה 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) 7.5%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' פושרת עם 17.5%, מול 9.6% ל'חדשות 10'. 

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות