: צ'ק פוינט חתכה קמפיין בינ"ל של 'אלנבי'

כפי הנראה, הורדת הקמפיין מגיעה לאחר היסוס פנימי מצד הנהלת החברה ועובדיה הבכירים שחששו לתדמיתה השקט בעקבות הקמפיין הפארודי הנועז מדי לטעמה
 | 
telegram
(5)

ביום חמישי האחרון עלה לאוויר קמפיין בינלאומי שהיה גם קמפיין הפרסום הראשון אי פעם של חברת צ'ק פוינט למוצר חדש אותו השיקה - ZoneAlarm Anti-Ransomware הנלחם בהאקרים שמשתלטים על קבצי מחשב וסוחטים גולשים בעבור דמי כופר. עם זאת, 24 שעות לאחר מכן, כבר ב-25 באוגוסט, הקמפיין שהיה אמור לעלות בכל העולם בוטל וירד מהאוויר בהוראת צ'ק פוינט, לאחר שהחברה התחרטה. 

הקמפיין שיועד לקהל יעד צעיר שמבלה שעות רבות בגלישה ולכן גם מועד יותר לפורענות דיבר בשפה של צעירים בכיכובם של שני קומיקאים אמריקאים שגילמו את דמויותיהם של שני גנגסטה ראפרים בשם J0n-G0tti-y0ur-files ו-Hand$ome Ran$om. הסרטון שצולם בלוס אנג'לס בשבוע שעבר עלה בבוקר יום חמישי לעמוד הפייסבוק של ZoneAlarm לצד מיני סייט תחת השם fuckzonealarm, לכאורה של אותם שני ראפרים, שכבר הספיק לרדת מהאוויר כמו גם כל אזכור לסרטון-קליפ מוסיקה שהופק.

מה שנראה כניסיון נועז למדי לא להיות מיינסטרימי ובכלל עבור צ'ק פוינט כזינוק אדיר משקט תעשייתי ואופי סייברי-שמרני למן חיית רשת פרובוקטיבית לא החזיק מעמד וחוסל כמעט לאלתר. בהודעה פנימית לעובדי החברה ושהגיעה לידי אייס, כתב ניקולס לב, ראש מערך המכירות לצרכן, כי "אתמול שלחנו (לעובדים במייל, מ"ב) סרטון עם קליפ. הכוונה הייתה לייצר פארודיה על האקרים שיועדה לקהל הצעיר. לא הייתה שום כוונה לפגוע באף אחד.."

כותרת ראשית

- כל הכותרות

עוד כותב לב: "קיוויתי שזה יתקבל כשמהו שמח שייצור באזז למוצר אותו השקנו...בהתבסס על הפידבק שהתקבל, יהיה זה נכון שלא להמשיך ולהפיץ את הסרטון ואנחנו נמצא דרך אחרת לקדם את המוצר החדש שלנו..".



משרד הפרסום בית הקונספטים אלנבי קנה את עולמו בשנים האחרונות באמצעות סדרת הסרטים למותג סודה סטרים הבינלאומי שהפך להצלחה מסחררת מסביב לעולם. המשרד הצליח למצב עצמו בנישה מאוד נחשקת של לקוחות ישראליים הפועלים בגזרה בינלאומית כמו במקרה הנוכחי. כפי שזה נראה, הורדת הקמפיין מגיעה לאחר היסוס פנימי מצד הנהלת החברה ועובדיה הבכירים שחששו לתדמיתה השקט ופחות מתגובות של הקהל הרחב שכן הקמפיין לא הספיק לעשות גלים ובקושי סוקר על ידי סוכנויות החדשות מסביב לעולם. 

תגובות לכתבה(5):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מי חותם על הצקים אצל כל הלקוחות האלה? בושה והביתה! (ל"ת)
    ערמות של לא מקצוענים 29/08/2017 12:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    הסיבה האמיתית להורדת הקמפיין
    דודי בסר 29/08/2017 11:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסיבה האמיתית היא שאלנבי העתיקו את הקונספט מחברת אבטחת מידע אחרת! מה שמתאים לפרוייקטים בארץ אבל לא ברגע שעובדים עם ברנד עולמי ועוד מאותו התחום! ושוב בושה לתעשייה.
    סגור
  • מעניין מאד
    ששש 21/09/2017 10:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין לראות את שני הסרטים יש לך קישורים אולי?
    סגור
  • 2.
    בושה לחברה להעלות מיניסייט עם דומיין פאק.
    נעמי 28/08/2017 18:37
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נזכרו לגנוז מאוחר מדי
    סגור
  • 1.
    צריך לדעת לשים גבולות
    מבין בדיגיטל 28/08/2017 17:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרבה מאוד פעמים אני מסתכל על סירטונים שיוצאים ברשת ואני מזדעזע. פרובוקטיביות זו לא הדרך. שימו לב שמאחורי קמפיינים רצינים ובעיקר בדיגיטל הכוח הוא דווקא בחכמה ולא בבוטות. כנראה שגם אלנבי למדו זאת על בשרם.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות