פרופ' עומר מואב מסכם את השנה של כחלון במשפט אחד

 | 

לכבוד ראש השנה פרסם שר האוצר כחלון סרטון קצר שבו הוא מציג את פועלו בשנה החולפת - ואכן הייתה לא מעט פעילות מצידו. תכנית 'חיסכון לכל ילד', תכנית 'נטו משפחה', הוזלת הצהרונים, הארכת חופשת הלידה, 15,000 זוכים בתכנית 'מחיר למשתכן' ועוד.

פרופ' עומר מואב פרסם פוסט בעמוד הפייסבוק שלו בוא הוא טוען כי לכל פועלו של כחלון בשנה החולפת יש מכנה משותף אחד - "פעולות שמגדילות את ההוצאה הציבורית או פוגעות בהכנסות המדינה, כלומר פעולות מגדילות גרעון. מה המשמעות? שאנחנו חיים היום עוד קצת יותר על חשבון הדור הבא. כמעט כלום בתחום של הגדלת העוגה וצמצום עושק הציבור. כי להגדיל הוצאה זה קל והציבור בחלקו מרוצה, ולעשות באמת למען הציבור, זה כבר קשה ולא מתגמל. וכל זה עוד בלי להתייחס למפעל ההגרלות המטורף בדיור".

מואב כותב בפוסט כי "כדאי להזכיר מה רצוי שהממשלה והכנסת, ובראשם שר האוצר וראש הממשלה, יעשו למען הציבור הרחב: הגדלת עוגת הרווחה (התוצר) וצמצום גזל רווחה על ידי קבוצות חזקות שעושקות את הציבור. הבעיה: זה מאוד קשה לעשות. זה תמיד דורש מלחמה מול קבוצות חזקות. קשה לשנות את סדרי העדיפויות התקציביים, למשל להקטין את ההוצאה על שכר והטבות במגזר הציבורי, ובפרט במערכת הביטחון, ולהגדיל השקעה בתשתיות, או להשאיר לציבור יותר הכנסה פנויה. קשה להוציא לפועל רפורמות שמקטינות יכולת סחטנות של יצרנים ויבואנים שנהנים מהגנה בפני תחרות (למשל חשיפה ליבוא מתחרה), פתיחת שוק התחבורה לתחרות (למשל אובר, ומוניות שירות) או צמצום כוחם של ארגוני עובדים חזקים שעושקים את הציבור, או צמצום כוחו של מונופול הרבנות, או צמצום קצבאות מעודדות ילודה והימנעות מעבודה. קשה בגלל שיש כוח פוליטי-כלכלי למי שיפגע. קשה עוד יותר בגלל הבורות הכלכלית של הציבור והעדר התמיכה הציבורית במנהיג שיפעל בנחישות נגד קבוצות האינטרס למען הציבור. אז אין לנו מנהיגים, ונותרנו עם פוליטיקאים קטנים".

תגובות לכתבה(105):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 69.
    דיברתי אישית עם עומר מואב ויודעת היטב מה הוא רוצה
    דיאנה ליאחמן 13/11/2017 17:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הוא רוצה שהנכים והזקנים ימותו מרעב ויקבלו מכות רצח במוסדות כי לא אכפת לו מהם בכלל משום שלדעתו משלם המיסים לא צריך לעזור ולתקצב נכים ללא הכנסה וקשישים שעבדו כל חייהם בעבודות פרך ולא הצליחו להגיע לנכסים. לגבי הדיור מר פרופסור עומר מואב מבקש לשכנע את בעלי התפקיד לעזור לבעלי הדירות לקבל דמי שכירות מכל אותם אנשים שידם אינה משגת לקנות דירות וזאת באמצעות מנגנון סיוע בשכר דירה של שוק השכירות. כשפרופ' עומר מואב נשאל מהו הפתרון שהוא מציע לדיור אז כמו עורך דין ערמומי ששולח לשופט עשרות אלפי דפים כדי לבלבל את השופט כאילו יש לו ראיות, גם עומר מואב ערמומי ושולח את הנשאלים למאות אלפי דפים שכתב. וכשלאמיתו של דבר עומר מואב כשעומר מואב כותב שעזרה לרכישת דירה היא לעשירים הוא למעשה מתכוון לכוונה האמיתית שלו והיא לבטל את האפשרות שלחסרי יכולת כלכלית תהיה יכולת לקנות בעלות בקורת גג מתוך תוך כדי הכוונה שהוא מכוון את הסיוע לשכר דירה על מנת שבעלי הדירות יקבלו את הסיוע מהמדינה כשכר דירה על גבם של חסרי הדירות שייאלצו לשכור דירות. זוהי כוונתו האמיתית והוא גם דיבר איתי אישית והודה בכך. הוא אדם אכזר מאוד.
    סגור
  • 68.
    גם משה כחלון וגם עומר מואב אנשים אכזריים
    נטלי פץ יעקב 27/09/2017 12:32
    הגב לתגובה זו
    5 3
    לא אכפת להם מבעלי הכנסה נמוכה שהכנסתם מעבודה היא בקושי 3,000 ש"ח ומשלמים כמעט את כולה כשכר דירה. האכזריים האלה מעודדים את שוק השכירות, ושואפים שמחירי הדיור יהיו גבוהים על מנת שאחוז בעלי הדירות מקרב תושבי המדינה יהיה קטן. מטרתם האמיתית היא שהמדינה תסייע בשכר דירה על מנת שהכסף של המדינה יגיע כשכר דירה לבעלי הדירות (התשואה של בעלי הדירות). שניהם בעלי דירות והאינטרס שלהם לעודד את שוק השכירות כדי שכולם ישלמו להם דמי שכירות עבור הדירות שלהם. עומר מואב בכלל לא אכפת לו מאנשים חסרי ישע שמקבלים מכות רצח בבתי אבות ובמקומות של חסרי ישע (עמותות). העיקר להפריט לפרטיים את כל הרווחה. באותה תקופה שעומר מואב יעץ לשר שטייניץ (שר האוצר לשעבר) ניסו להפריט את בתי הסוהר ואת המשטרה ליצחק תשובה וללב לבייב. בתקופה שבה עומר מואב היה יועץ לשר האוצר, מחירי הדיור זינקו פי 4 כי לעומר מואב יש אינטרס שמחירי הבעלות על הדירות יהיו בשמיים על מנת לעודד שכירות (כי שוק השכירות משרת את האינטרס שלו כבעל דירה). לא אכפת לו שחסרי ישע מקבלים מכות רצח בבתי חולים ובבתי אבות והוא דוגל בהקטנת
    סגור
  • 67.
    כחלון שר אוצר חברתי הכי מוצלח העשור האחרון
    בן ציון 25/09/2017 22:03
    הגב לתגובה זו
    3 4
    לפיד חימם כסא ,שנתיים לא עשה כלום . אפס מעשים כמו ,התוכנית אפס אחוז מע"מ. עם לפיד אין עתיד ,כחלון איש ביצוע שבר את קרטל הדיור ,הבועה התפוצצה ואיתה ירידות מחיר ,משקיעים ברחו מהשוק קבלנים תקועים עם ,49,000 דירות חדשות,לא כל מי שמוגדר פרופסור מצדיק את התואר,כחלון עשה לכולם בית ספר ,אחרי הדיור יישבור את קרטל הבנקים.
    סגור
  • משה כחלון שר חברתי ? פחחחחח
    שמטוב 27/09/2017 20:21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כחלון גורם נזק לכולם גם לעשירים גם לעניים וגם למעמד הבינייםץ הנזקים של כחלון נעשים באופן שוויוני לכולם.
    סגור
  • בינתיים בדיור התוצאות חלשות. רצון יש יכולת אין.
    בן אהרון 26/09/2017 08:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כלכלה זה מיקצוע. לא בטוח שיש לשר הידע והכלים לנהל כלכלה של מדינה. זה מה שעולה מהרעיונות שלו. גם לפיד עם מעמ אפס לא הראה הבנה גדולה בכלכלה. ליתר דיוק, גילה חוסר הבנה בכלכלה לדעתי.
    סגור
  • טען עוד
  • 66.
    כשהפרופסור הזה יעץ לנתניהו המצב המשק היה גרוע על מה הוא
    מומי 25/09/2017 21:58
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הוט בלחץ מהצלחות כחלון ,הצלחה בהוזלת יוקר המחיה,צהרונים ,דמי ניהול פנסיה . העלה שכר חיילים,קצבאות זיקנה וניצולי שואה. הוזיל מחירי דיור ,הנחות מחיר למשתכן 400-900 אלף שקל ,על מה הוא מדבר הכסף חוזר לציבור ולמעמד הבניים ,כדאי שייקח שעורים אצל כחלון
    סגור
  • 65.
    כחלון בעד מעמד
    הביניים 25/09/2017 14:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולדפוק כמה שיותר את השכבות החלשות במדינה זו מדניות הממשלה עד שיגיע
    סגור
  • 64.
    קשקשן
    כאילו 25/09/2017 14:54
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סתם כלכלן זה בכלל מיקצוע בלי קשר סיסמאות וקלישאות עבשות בלי קשר אובר הוצאה מחוץ לחוק בלונדון
    סגור
  • 63.
    הפיל בחדר שמתעלמים ממנו
    מומחה לקנוניות 24/09/2017 23:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא השיטה הכלכלית. שיטת כסף כחוב. זה הסיבה לכך שאנשים נהיים הרבה יותר תאבי בצע וכך מועדים ל"פעולות לא מוסריות" כלפי שאר האנשים. בשיטה הזאת יש חוסר חריף בכסף במערכת מה שגורם לאנשים להתנפל אחד על צוואר רעהו. מובן שהדבר ידוע בעיקר בקהילת הקנוניות ובמינסטרים נמצאים עדיין בפנטזיות של יותר כח לממשלה או פחות שזה דבר חשוב אבל שני בחשיבותו. כרגע הבנקים מלווים כסף שאין להם - ז"א יוצרים כסף חדש שהם נותנים הלוואה. זה עושה אינפלציה של כ 4 אחוז בשנה. ז"א כל אחד מאיתנו מקבל קנס על כל הנכסים שלנו(מזומן ונכסים של 4 אחוז). גם אם הרוחנו את ה 4 אחוז הזה בנכסים אז שילמנו 25 אחוז מס+דמי ניהול/עשית עיסקה - נשאר לנו נזק של אחוז ומעלה שנתי וזה למי שיש נכסים. מי שאין לו מקבל את כל הקנס וחוטף בדר"כ יותר כי העלאת השכר נמוכה בדר"כ מ 4 אחוז לשנה.
    סגור
  • 62.
    בישראל כל אחד מומחה לכלכלה. כולל שר האוצר שלנו.
    בן אהרון 24/09/2017 21:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את המחיר כל הציבור משלם בגדול.
    סגור
  • 61.
    הגרלות לעשירון העליון על חשבון כל הציבור. זה צדק חברתי (ל"ת)
    בן אהרון 24/09/2017 20:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 60.
    אני מסכם את התאוריה הכלכלית של מואב בחצי משפט : קשקוש
    כלכלן 24/09/2017 17:48
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הבן אדם מחפש לייקים בפייסבוק , כאשר חצי ממה שכותב לא נתמך בחוקי הכלכלה הבסיסיים
    סגור
  • 59.
    שר אוצר פופוליסט שמחלק את הכסף של כולנו כשוחד בחירות
    ד״ש 24/09/2017 10:35
    הגב לתגובה זו
    7 1
    ממשיך בדרכו של יאיר לפיד הפופוליסט שאף לכל הרוחות
    סגור
  • 58.
    פ מואב הבעיה של מר כחלון הוא שר השיכון יואב גלנט
    YL 24/09/2017 10:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    א.נ מי יכול לתפקד ש חתרן נמצא תחת שולחנך? המלוגמיה של שר השיכון ו החלום והאשליה להחליף את אביגדור ליברמן בתפקידו פוגעים אנושות בהצלחת בנית דירות ל ציבור
    סגור
  • 57.
    קשקשן
    אריה 24/09/2017 09:46
    הגב לתגובה זו
    2 2
    איזה בלבול ביצים אם המדינה קצת מוותרת על מיסים דרקונים ומחירי קרקע למען הצעירים זה בזבוז כספים? כל האשמה של מחירי הדיור היא על הממשל עלות בניה של דירת 3חדרים סטנדרטית הינו 600א שח כולל רווח לקבלן כל היתר זה מיסים של המדינה מחיר הקרקע ומעמ רוצים שהצעירים ישארו פה אין ברירה להפסיק לחלוב אותם
    סגור
  • 56.
    בשנות ה 50 היו ממשלות אחראיות שבנו בעצמן
    אזרח 24/09/2017 08:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    באמצעות חברות בנייה ממשלתיות בנו דירות צנועות כדי לפתור את מצוקת הדיור, וכך סבא שלי שהיה פועל חסר כל יכל לקנות דירה עם משכנתה בהחזר סביר. היום אני מהנדס בהייטק ובכל זאת לא יכול לקנות דירה בגלל שהממשלה הפקירה את התחום לכוחות השוק "החופשי" , ואלה בונים דירות "יוקרה" שעולות 1.6 מיליון לשלושה חדרים.
    סגור
  • אההם אההם, סטנדרט הבנייה השתנה "טיפה"
    dw 24/09/2017 15:05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סבא שלך לא קנה דירה גדולה (משפחות גדולות גרו בדירת 2 חדרים 40 מ"ר), עם מעלית, מרפסת, חניה פרטית תת קרקעית ומחסן. לסבא שלך לא היה ממ"ד (כנראה אפילו מקלט משותף בבניין לא היה) והוא לא התלבט בין מרצפות גרניט פורצלן 60X60 ומטבח גדול. אצל סבא שלך הדלתות הן פורמייקה הכי פשוטה שיש, בעוד היום רוצים דלתות פנדור. מה בדיוק הבעיה עם אסלה וניאגרה פשוטה מפלסטיק של כתר או ליפסקי? מה? אם האסלה לא תהיה סמויה חייך לא יהיו חיים? אתה באמת חייב ברז גרוהה? למה? ברז מדגל לא טוב? בבניין של סבא שלך אין לובי מפואר. אפילו אינטרקום אין. עולים לקומה 4, בלי מעלית. מה יש? עושים טיפה כושר. ולבסוף... סבא שלך עבד בעצמו. פועל עברי גאה (אם לא הוא אז ישראלי אחר). היום אתה עובד הייטק מפונק (לא אישי, כולנו כאלה) ונדרשים לייבא פועלים סיניים יקרים (בכל העולם מפונקים ולכן פועל בניין זו מישרה שמשלמת היטב) נ.ב. בחריש מוכרים דירות חדשות בעודף ממיליון. המחיר הזה נובע מקרקע בעלות שלילית (סבסוד), פלוס סבסוד פיתוח. אם לא מתאים לך לגור בפרירפיה אז תדרש לשלם משהו על הקרקע. לפעמים יותר לפעמים פחות. באזור ביקוש הקרקע אכן יקרה.
    סגור
  • ל dw, נראה שלא הבנת אותי, אני לא מחפש "יוקרה", להפך!
    אזרח 24/09/2017 16:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סבא שלי קנה דירה בחיפה, לא באיזו עיירת פיתוח. ואני דווקא ממש לא רוצה אסלה סמויה , לובי, מרצפות 60X60, ושאר ירקות של מחומצנות השיער שמתלהבות מערבי מכירה "יוקרתיים של גינדי. דירת 3 חדרים בימינו יכלה לעלות לכל היותר מיליון שקל באזורי הביקוש, אילו המדינה הייתה לוקחת אחריות על זה
    סגור
  • אי אפשר לחיות בכבוד (ל"ת)
    עצוב 24/09/2017 09:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 55.
    החרדים לעבוד כמו בכל העולם
    במקום לעודד את 24/09/2017 00:06
    הגב לתגובה זו
    6 2
    וליצר מיסים לכולנו, מעודדים אותם להוליד עוד ועוד ילדים שלא עובדים וזוללים את קופת המדינה, הזוי!אני בעד שהם ילמדו בישיבות, בכללי בעד דת,זה באמת חשוב שכל אחד יחיה את חייו איך שהוא רוצה אבל למה אני צריך לממן את זה???? זה לא נורמלי!
    סגור
  • אכן, מדובר בבזבוז כ"א
    dw 24/09/2017 15:06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    גברים צעירים, בריאים וחסונים שלגמרי יכולים לעבוד כפועלי בניין. אין בחורות בביקיני באתרי בנייה, וגבר צעיר בריא וחסון, בן 22, לגמרי יכול לעבוד כפועל עברי גאה ולהתפרנס מצויין. אבל יותר נוח להתנדנד בישיבה ממוזגת. על חשבונך.
    סגור
  • 54.
    הרס עצמי, חבל אני אוהב את המדינה שלי
    עצוב, מדינה שמעודדת 23/09/2017 23:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין לי ארץ אחרת, חבל פוליטיקאי היום זה לא אדם אמין שנלחם למען המדינה, ערכים של שיוויון וחלוקה בנטל, במקום זה נלחמים על כיסאות, ועוד כחלון נחשב ליחסית בסדר...
    סגור
  • 53.
    מי שקונה היום דירה פשוט מתאבד המחירים יורדים וצונחים
    ניר 23/09/2017 20:19
    הגב לתגובה זו
    5 4
    לא קונים דירה במחיר של מנהטן ותשתית של עזה
    סגור
  • 52.
    טבע הדברים
    יובב 23/09/2017 17:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חיזוק זכויות ארגוני עובדים מובילים הוא כמו השקעה בתשתיות אלא שעם רווח פוליטי ולא יעזור כלום
    סגור
  • 51.
    כחלון בכיה לדורות
    אנונימי 23/09/2017 14:21
    הגב לתגובה זו
    6 8
    כל הפוליטיקאים יודעים שמס דירה שלישית הוא מס מטומטם, ולא מוסרי. כחלון, צועד בגאווה בבגדי המלך החדשים בעוד כולם מחרישים בפליאה פרופסור מואב כנער במשל, צועק "המלך הוא עירום" תתעוררו אזרחים לפני ששר האוצר המכובד יוביל את המדינה למיתון קשה
    סגור
  • ירידה של 50% במכירת דירות זה מיתון קשה למנוע צמיחה חשוב (ל"ת)
    בן אהרון 25/09/2017 05:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • המשך ישיר לשישנסקי ולפיד ואי מכירת כיל והגבלת שכר
    מגיע לכם 23/09/2017 20:42
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הבכירים. אז אף אחד לא פצה פה עד להתמוטטות הכלכלה בחסות ביבי מלך ישראל מר ביטחון
    סגור
  • 50.
    הוא בהחלט לא מאריות הכלכלה
    ראש לשועלים 23/09/2017 11:12
    הגב לתגובה זו
    3 4
    למרות שרואה עצמו ככזה. ואפילו בקרב האריות מרבית הניתוחים והתחזיות שגויות.
    סגור
  • 49.
    נותן לפחלון לספוג הכל במקומו. ביבי פיטר את לפיד
    ביב הטפלון 23/09/2017 10:51
    הגב לתגובה זו
    1 4
    על מעמ 0 בטענה שזה חלוקה לא צודקת ולא כל האזרחים יהנו מצא תירוץ. אבל אצל פחלון זה אותו דבר והוא לא מפטר אותו העיקר להישרד. ביבי ולפיד גרמו הפסדים למדינה כי לא מכרו את כיל בזמן. ביבי וכחלון כורים בור תקציבי ענק כדי להישרד ביבי גם אשם . מנהיג חסר חוליות.
    סגור
  • 48.
    פרופ מואב משכנע אותי שיש אינטרסים שהוא מקדם
    גאדמט 23/09/2017 09:32
    הגב לתגובה זו
    9 1
    לא מאמין שהוא כזה טיפש.
    סגור
  • 47.
    כחלון גורם עוולות מוסריות. לא מבין בכלכלה (ל"ת)
    א 23/09/2017 03:55
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • 46.
    ומשרד הביטחון מוציא את עובדיו הבטלנים והמדושנים לחופשה
    לא עובד ציבור 22/09/2017 22:56
    הגב לתגובה זו
    10 2
    מליון ילדים רעבים! רעבים ללחם!!! ומשרד הביטחון מוציא את עובדיו הבטלנים והמדושנים לחופשה במלון בראשית במצפה רמון, המלון הכי יקר בארץ! 3000 שקל ללילה כפול חמישה לילות!! לא מספיק לחברה ממשרד הביטחון מלון המלך שלמה באילת, הם רוצים את מלון בראשית!! הם אדוני הארץ החדשים. כמו פורשי צה"ל והמשטרה עם פנסיות של 30 אלף שקל נטו! שדדו את קופת המדינה! תמשיכו להאביס את עצמכם בבופה של מלון בראשית, מליון ילדים רעבים. תזכרו את זה!
    סגור
  • 45.
    כח לון או קח הלואה
    אהליב מה 22/09/2017 22:53
    הגב לתגובה זו
    7 5
    זה האיש וזה מה הוא יודע...חוץ מהחיוך המלאכותי שמרוח על פניו..צלמו רבותי צלמו....
    סגור
  • 44.
    מואב 100%צודק
    עמוס 22/09/2017 19:13
    הגב לתגובה זו
    13 11
    כחלון ומפלגתו כולנו מוכרים את העתיד שלנו בדיבורי סרק. הכל בחסות הקיסר ביבי שרק רוצה לשמר את שלטונו, ונשאר פוליטיקאי קטן ולא מנהיג
    סגור
  • ביבי מרשה לו רק כדי להישרד (ל"ת)
    ומי מרשה לו????????? 23/09/2017 10:46
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 43.
    גם משה כחלון וגם עומר מואב אנשים אכזריים
    נטלי פץ יעקב 22/09/2017 19:03
    הגב לתגובה זו
    5 7
    לא אכפת להם מבעלי הכנסה נמוכה שהכנסתם מעבודה היא בקושי 3,000 ש"ח ומשלמים כמעט את כולה כשכר דירה. האכזריים האלה מעודדים את שוק השכירות, ושואפים שמחירי הדיור יהיו גבוהים על מנת שאחוז בעלי הדירות מקרב תושבי המדינה יהיה קטן. מטרתם האמיתית היא שהמדינה תסייע בשכר דירה על מנת שהכסף של המדינה יגיע כשכר דירה לבעלי הדירות (התשואה של בעלי הדירות). שניהם בעלי דירות והאינטרס שלהם לעודד את שוק השכירות כדי שכולם ישלמו להם דמי שכירות עבור הדירות שלהם. עומר מואב בכלל לא אכפת לו מאנשים חסרי ישע שמקבלים מכות רצח בבתי אבות ובמקומות של חסרי ישע (עמותות). העיקר להפריט לפרטיים את כל הרווחה. באותה תקופה שעומר מואב יעץ לשר שטייניץ (שר האוצר לשעבר) ניסו להפריט את בתי הסוהר ואת המשטרה ליצחק תשובה וללב לבייב. בתקופה שבה עומר מואב היה יועץ לשר האוצר, מחירי הדיור זינקו פי 4 כי לעומר מואב יש אינטרס שמחירי הבעלות על הדירות יהיו בשמיים על מנת לעודד שכירות (כי שוק השכירות משרת את האינטרס שלו כבעל דירה). לא אכפת לו שחסרי ישע מקבלים מכות רצח בבתי חולים ובבתי אבות והוא דוגל בהקטנת קצבאות נכות כדי להרוג את החולים והנכים
    סגור
  • 2.5%-3.0% תשואה בדירות זה מאד נמוך וחצי מריבית המשכנתה! (ל"ת)
    בן אהרון 25/09/2017 05:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 42.
    לפרופ מואב
    אבי 22/09/2017 15:49
    הגב לתגובה זו
    10 9
    הפרופסור היקר והמודלים הכלכליים שלו יכולים ללכת לישון על האף... אם היה מקשיב לך אני בטוח שהיה מסיים מאוד מהר את הקריירה הפוליטית שלו ואז לא היה יכול לשנות כלום. אבל מה זה משנה לפרופ מואב הוא הרי רק העלה פוסט וכל האידיוטים שעוקבים אחריו מסכימים איתו בלי לחשוב אפילו.
    סגור
  • 41.
    מפלגת הבלוף כולנו היא המשך ישיר לפופוליזים שצמח לו
    כחלון 22/09/2017 15:42
    הגב לתגובה זו
    16 7
    פתאום יש מאין בעידודה של הגאונה יחימוביץ עם הקשרים שלה בעיתונות יכלה בקלות להפיץ את תורתה ולסחוף את העיתונאים החברים שראו הזדמנות להיבחר לכנסת ולהבטיח את עתידם הכלכלי לפני שהם יעופו מעבודתם כעיתונאים קשקשנים וכך עשתה יחימוביץ עם החבר רוזנטל קריירה פוליטית על גב כיל וכך המשיך לפיד עם פופוליזים על גב כיל וגרימת נזקים כספיים לכולם. העם חשב לתומו שאם רק ימררו לתשובה ולעידן עופר את החיים וישדדו את החברות עם שישנסקי הם ינצלו ממיסים. אבל הממשלה ראתה כי טוב שהעם טיפש ואפשר להמשיך לגנוב מיסים ובמשרדי האוצר התבדחו שאם הם ירצו להלאים את כיל אף אחד לא ימחה. עבדו על העם שתהיה קרן העושר עם ההכנסות מהגז. המשקיעים המסכנים פינטזו על זקנה בכבוד ואמרו שהמניות זה עד הפנסיה . ובאמת הם יצטרכו לחכות עד הפנסיה כדי שהם ירויחו משהו. המיסים עברו למנהלי הבנקים ולמס דירה שלישית ולחלוקת כספים למחיר למשתכן . וכעת גם אלה שלא מבינים שאין מתנות חינם יבינו בדרך הקשה. מזמן לא היה פה אוסף של פוליטיקאים גורמי נזקים שעובדים על העם הטיפש. וביבי יודע ושותק כי זה מבטיח לו שהוא ישאר בשלטון. אין כלום ולא היה כלום..
    סגור
  • 40.
    מואב צודק בהחלט , כחלון הוא אסון של כלכלת מדינת ישראל ! (ל"ת)
    רחל 22/09/2017 15:02
    הגב לתגובה זו
    12 8
    סגור
  • 39.
    אי אפשר לנצח את הבולשביקים, בהסתדרות, בפרקליטות, בתי המ
    מקס פאואר 22/09/2017 15:00
    הגב לתגובה זו
    10 6
    בתי המשפט, עובדי הנמלים והרכבות, עובדי רשות שדות התעופה, עובדי (טפילי) המדינה. רק דיקטטור כסטאלין או מאו דזה דונג, מסוגלים לחסל את המאפיה השמאלנית.
    סגור
  • 38.
    כחלון הוא האסון של ישראל נולד רק כדי להחזיק את כסא ביבי
    אדם 22/09/2017 14:42
    הגב לתגובה זו
    14 8
    האסון היותר גדול היא מפלגת כולנו - עשרת הדחלילים שמחזיקים את האסון הלאומי ומונעים את הליכתו הבייתה של נתניהו . ההפגנות צריכות להיות אצלם - מהרסי הארץ של כולנו
    סגור
  • 37.
    אנשים כמו מואב הפכו את הכלכלה לקיוסק ,כמה שיותר יקר יות
    חיים ברו 22/09/2017 14:15
    הגב לתגובה זו
    6 10
    ר טוב,ממחירי הנדלן יוקר המחיה שבתקופתו האמירו לכדי בועה ועד יוקר המחיה שפגע ופוגע בכל חלקה טובה,כחלון מנסה להוריד את המחירים והפעולות שלו מבורכות עם ישראל צריך להתפלל להצלחתו ,אחרת צינקנים כדוגמת הפרופסור המלומד ימשיכו באג'נדה של עלייית מחירים פעמיים בשבוע.
    סגור
  • 36.
    הציבור חייב להפנים שהוא משלם על כל הטבה שהוא מקבל
    אור 22/09/2017 11:55
    הגב לתגובה זו
    18 6
    ומשלם גם בשם החרדים והערבים.
    סגור
  • אתה טועה
    יעקב 22/09/2017 14:36
    הגב לתגובה זו
    10 4
    חלק אחד של הציבור(אלו שעובדים ) משלם על חלק אחר של הציבור (לא צריך להגיד מי) עומר מואב צודק, שר האוצר הנוכחי מחלק כספים כאילו אין מחר, ממשכן את העתיד של האנשחם העובדים והתורמים למיעוט שלא מגיע לו
    סגור
  • התכוונת שהוא משלם על הטבות שאחרים יקבלו (ל"ת)
    ; 22/09/2017 12:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 35.
    כלכלה זה מקצוע כמו אסטרולוגיה
    פרופסור לכלום 22/09/2017 11:26
    הגב לתגובה זו
    5 7
    בתור מי שלמד כלכלה הייתי בהלם כמה המקצוע הזה הוא לא קשור למציאות מר מואב לך תלמד משהו שמועיל לאנושות
    סגור
  • 34.
    מפעל ליצוא המשאבים שלנו
    אליהו 22/09/2017 09:12
    הגב לתגובה זו
    8 5
    הכה את המשקיע הישראלי הכה את המשקיע היהודי מתקון ליצוא המשאבים שלנו פטנט של האוצר שלנו
    סגור
  • 33.
    בדר"כ אני לא מסכים איתו אבל הפעם הוא פגע בול!
    איש 22/09/2017 09:02
    הגב לתגובה זו
    24 5
    מואב מנה את קבוצות הכוח שעושקות את הציבור הישראלי: מערכת הביטחון, חרדים פרזיטים שמביאים שמונה ילדים, פנסיות תקציביות , יבואנים גזלנים ללא תחרות . כל אלה יושבים לנו על הצוואר ומטביעים אותנו
    סגור
  • 32.
    מואב צודק לגמרי- כחלון שר האוצר הגרוע בהיסטוריה
    אנונימי 22/09/2017 08:50
    הגב לתגובה זו
    25 7
    מה שמואב רואה היום, לכחלון אין יכולת להבין כלכלית גם בעוד עשר שנים- האיש יוביל את כלכלת ישראל אל פי פחת רק בשל רצונו להיבחר שוב
    סגור
  • 31.
    הוא מזבז כספים על פרסום הוא התחיל במסע פרסום
    מסע בחירות 22/09/2017 03:16
    הגב לתגובה זו
    23 5
    ובבחריות נטו בולשיט . נטו חובות על הצבור. נטו בורסה הרוסה נטו הרס חברות . נטו פגיעה בהשקעות של הצבור נטו מיסים נטו העלאת מיסים. נטו כלום ושם דבר
    סגור
  • 30.
    בקופ"ח לאומית מחכים לרופא מקצועי 4 חודשים
    סל התרופות 22/09/2017 03:14
    הגב לתגובה זו
    7 1
    כך שסל התרופות לא רלבנטי . קודם שיהיו רופאים. או שעדיף לסגור את קופ"ח לאומית שהטיפול הרפואי בה מזעזע זה קופ"ח לבריאים. פשוט טיפול רפואי רשלני וכושל
    סגור
  • 29.
    יותר מסים בתקופת כחלון
    אילן 21/09/2017 23:35
    הגב לתגובה זו
    13 5
    מס שבח מקרקעין ששונה לגמרי לרעתנו בתקופת כחלון, מס רכישה הזוי בתקופת כחלון ובקרוב מס דירה שלישית, אז עם כל הכבוד לפרופסור בבקשה נא לדייק, כחלון מצא לו מאיפה לקחת מסים וזה כמובן מכולנו
    סגור
  • ממש לא מכולנו, רק מחזירי הנדלן (ל"ת)
    שמעון 22/09/2017 08:05
    הגב לתגובה זו
    4 15
    סגור
  • מאיפה הבאת את הפה המלוכלך שלך?
    שמעון הלא נבון 22/09/2017 10:00
    הגב לתגובה זו
    13 2
    כחלון הסית אותך? מי לימד אותך שאדם שקונה דירה להשקעה הוא חזיר? אבא שלך? אמא שלך? בבית הספר? או אולי במרכז הליכוד? בכל מקרה אתה תת רמה, יצור שמוסת על ידי כחלון שמומחה בהסתה ובפגיעה באחרים
    סגור
  • מוצר יסוד, קרי דירה, הוא לא מוצר להשקעה
    בשוק תקין 24/09/2017 15:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניפחתם את הבועה עכשיו תתפוצצו איתה. זוגות צעירים ומתחילי דיור לא צריכים להיות הגב להשקעה שלכם, זה לא תקין בשום צורה. שימו את הכסף שלכם בבנק או בבורסה ותניעו את הפנסיות של כולנו במקום לנפח שוק של מוצר יסוד מעבר לכל פרופורציה
    סגור
  • דירה זו השקעה בכל מקרה. (ל"ת)
    בן אהרון 24/09/2017 21:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • גם אם היה לכם 10 דירות הייתם מתנגדים למס דירה עשירי
    נפתלי 22/09/2017 05:25
    הגב לתגובה זו
    5 8
    ככה זה ,מי רוצה לשלם מסים? הייתם מסכימים למס דירה שלישית אם כל כולו היה הולך לטובת הגדלת קצבאות נכים?,,,,,,,אני מניח שלא
    סגור
  • כחלון לוקח מהחזקים ,אתה החזק כאן אם לא הבנתה את זה?
    נפתלי 22/09/2017 05:02
    הגב לתגובה זו
    7 12
    מס רכישה או מס שבח גובים בעיקר מבעלי 2 ו- 3 דירות ,יש במדינה זוגות בגיל 40+ שלא יכולים להרשות לעצמם דירה,אתם החזקים כאן בסיפור ,אז לוקחים מהחזקים לא מהחלשים .למרות שכולם רוצים להצטייר כחלשים למרות שיש להם 3 דירות. גולשי האתר כאן הם החזקים,כך יוצא שכל הטוקבקים הם באותו צד,גברת פריחה מעפולה עם דירה בשכירות לא תגלוש כאן כדי להעביר ביקורת
    סגור
  • טעות, לא לוקח מהחזקים, לוקח ממעמד הביניים והחלשים. (ל"ת)
    בן אהרון 25/09/2017 23:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • היה שר אוצר גרוע עם פגיעה עצומה במעמד הביניים
    לפיד 22/09/2017 03:18
    הגב לתגובה זו
    17 1
    ועם מיסים . עם הפסדי עתק למדינה ולמשקיעים באי מכירת כיל וכחלון עולה עליו הן בטיפשות והן בשקרים לצבור לפיד הרס את הבורסה עם חובת הגשת דוח מחזור וכחלון ממשיך להרוס ולהטיל מיסים שר הדירות ושר התינוקות וביבי מרשה לו העיקר להישרד
    סגור
  • 28.
    נכשל בהכל (ל"ת)
    כחלון כישלון 21/09/2017 22:40
    הגב לתגובה זו
    20 6
    סגור
  • 27.
    מאמר חכם ועצוב
    יואב 21/09/2017 22:39
    הגב לתגובה זו
    19 6
    חכם. אין ספק. עצוב-כי יש כאלו שרואים בכחלון משהו. לא משנה שהשכר שלהם בזבל בגלל מיסי עתק. לא משנה להם שהם לא יתקדמו מטר בחיים ושלא יוכלו לסייע לילדים שלהם למרות "רפורמות כחלון". לא משנה להם שהם משועבדים לריביות בלון שיגמרו להם את החיים ואם יפוטרו אז יאבדו את הדירה שזכו בה בהגרלה. כלום לא משנה להם. אבל, בגיל הפנסיה כשיתברר להם שהם עניים ואין להם שקל לתרופות, יבינו שמואב צדק. חבל רק שמאוחר מדי.
    סגור
  • חצי נקודת זיכוי במס הכנסה לפחות הוא עושה משהו
    גם אם זה 24/09/2017 15:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף אחד אחר לא דואג לציבור שנקרא מעמד הבניים וזוגות צעירים. אז למה שכמו החרדים אנחנו לא נצביע גם לפוליטיקאי היחידי שעושה משהו גם בישבילנו?
    סגור
  • זה אתר של החזקים לא של החלשים
    נפתלי 22/09/2017 09:32
    הגב לתגובה זו
    2 5
    כך שאתם משכנעים את המשוכנעים החלשים לא גולשים כאן הם למעשה לא גולשים כלל ,הם עשוקים במרדף אחרי הון עצמי למשכנתה או עסוקים בלגמור את החודש
    סגור
  • מאמר חכם? אני חולק עליך,"עצוב" תגיד לנו באיזה קטע להזיל
    נפתלי 22/09/2017 09:26
    הגב לתגובה זו
    4 13
    דמעה, בהגדלת ההיצע של שוק הנדלן ,? במחיר למשתכן לזוגות שאין להם בית? בשחיטה של שוק הסלולר? בהורדת מכסים? בהכפלת השכר לחיילים? בחיסכון לכול ילד? בתכנית נטו משפחה? שמפחיתה תשלומי מס הכנסה לזוגות עם ילדים
    סגור
  • 26.
    על כחלון ומואב
    איריס 21/09/2017 21:56
    הגב לתגובה זו
    22 3
    לעולם יהיה ויכוח בין חלק הלשון חסר היכולת, עם ציבור מאמינים טיפשים ואמוציונליים שמבזבזים את את חייהם באמונה לקלישאות הנבובות שלו (חסר התואר כחלון) לנביאי האמת, המדברים בשפת ההגיון והמאירים את המציאות (פרופ' מואב). זו מלחמה בין החושך (כחלון) לאור (פרופ' מואב). מלחמה עתיקה וידועה.
    סגור
  • וההבדל הנוסף הוא הדמגוגיה והפופוליזים למול העובדות
    יפה כתבת איריס 22/09/2017 10:07
    הגב לתגובה זו
    15 1
    כחלון הוא איש הפופוליזים המכוער, המסית, העובד על היצר הנמוך ביותר של האדם, הלא הוא "שינאת האחר". כך מסית כחלון את הציבור נגד אנשים שהשקיעו בדירות כאילו הם אוייבי הציבור. כאילו כולם נוכלים, גנבים, ותומכי חמאס. ראי למשל את המגיב שמעון מתגובה 29 איך כתב על "חזירי הנדל"ן". איש טיפש שהוא בדיוק חומר ביד היוצר של תופעת הכחלוניזים המכוער. מול זה ישנם אנשי מקצוע הגונים, פרופ מואב בניהם, פרופ' צבי אקשטיין, וכלכלנים נוספים בניהם קרנית פלוג נגידת בנק ישראל. הם ינתחו וידברו עובדות. ילוו את דיבריהם בנתונים. וזה ההבדל בין דמגוגיה לעובדות.
    סגור
  • מעניין ,מי שחושב כמוך הוא בן האור ומי שחושב קצת אחרת
    נפתלי 22/09/2017 06:39
    הגב לתגובה זו
    1 7
    הוא בן החושך ,אחלה קטלוג, ישר ולעניין. כך את מבחינה בוויכוח במשפחה שלך או עם חברים?
    סגור
  • ואת כמובן הגאון שמחליטה מי חכם ומי טיפש
    נפתלי 22/09/2017 05:14
    הגב לתגובה זו
    1 7
    אינני יודע עם כחלון חסר תואר או לא,אבל אם אין לו תואר זה ייזקף לזכותו ,רבים הם אנשים בהיסטוריה שהיו חסרי תואר שהצעידו את העולם קדימה את כמובן מחליטה לפי זה מי הוא בן האור ובן החושך,ממש מלחמת הכוכבים 10,תני לי לנחש איזה עיתון את קוראת שמשם הבאת את הביטוי הזה (בני האור ובני החושך) ישראל היום?
    סגור
  • 25.
    אתה איש אקדמיה ,לא שטח
    נפתלי 21/09/2017 21:08
    הגב לתגובה זו
    6 23
    יש לי הרבה ביקורת על הביקורת שלך , אבל בקצרה,אם שר אוצר כזה גרוע איך אתה מסביר את השקל החזק הריבית הנמוכה,הכנסות מסים בשיא, ודירוג אשראי איתן,וכל זה בתקופה של שר אוצר גרוע (לדעתך) כבר שנתיים. אתה מתנגד לצעדיו של שר אוצר כמעט באובססיביות שר האוצר כן מגדיל את העוגה. עובדה הכנסות ממסים בשיא. את העוגה הזאת צריך לחלק לאזרחים לא לשמור במקרר. עוגה יותר מידי זמן במקרר מתקלקלת וגם לא משביעה כשהיא במקרר שר האוצר הוכיח את עצמו בעבר במלחמה עיקשת מול קבוצות בשוק התקשורת,והוזיל לכולנו את החשבון החודשי במאות שקלים. בזכותו אני משלם 20 שקל לקו. משום מה גם את זה אתה משתדל לשכוח ולא להזכיר,מה אתה עשית פרופסור מואב שראו להערכה יותר משר האוצר ידוע לי שלא אזכה להרבה לייקים זה אתר שגולשים בו בעיקר מהקבוצות החזקות,שבעיקר נעלבו מדרישתו של שר אוצר למס דירה שלישית (מוגזם שאנשים עם 3 דירות ישלמו מס של אלף שקל כדי להגדיל את העוגה לטובת החלשים ,גם לדעתך) או מאנשים שרוצים שיבטל את מס הבורסה ,ששכחו שלא הוא בכלל הטיל אותה או הגדיל אותה,אבל זכרונם קצר כמו שלך
    סגור
  • כל מילה בסעל
    שמעון 22/09/2017 05:05
    הגב לתגובה זו
    2 4
    ההצלחות הן תוצרת מעשייה קודמת . לפרסם כל כמה חודשים הנחה במכס או ביטול המכס זה נראה לי מאוד חשוד.. הגרלות בדיור זה נשמע לי הזוי - מה עם מי שלא זכה בהגרלה ? מה הוא הופך להומלס ?
    סגור
  • הצלחות מעשייה קודמת ,כמה קודמת ? הוא שנתיים שר אוצר (ל"ת)
    נפתלי 22/09/2017 09:18
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • חשוד ,הזוי,מה עם עובדות יש לך? (ל"ת)
    נפתלי 22/09/2017 09:16
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 24.
    עצוב כמה צודק מואב
    ronizu 21/09/2017 20:41
    הגב לתגובה זו
    25 1
    מה שפרופסור מואב רואה את העתיד היום לכחלון אין כל הבנה או יכולת להביו האיש פופטליבט יביא את המינה לפשיטת רגל העיקר להבחר
    סגור
  • 23.
    נטו כחלון נטו פופוליזם .
    צח 21/09/2017 20:36
    הגב לתגובה זו
    25 2
    כחלון מח מתנות לציבור מסויים שהוא בחר והם זוגות צעירים עם או בלי ילדים .בתחום הדיור הוא פגע בהם יותר מאשר עזר .בשאר המתנות על חן הציבור,והגירעון העתידי הוא הצליח לקנות קולות בוחרים .זהו שר האוצר הכי כושל וחסר הבנה בכלכלה .אילו היה נעזר בפרופ' עומר מואב היה מצבנו הרבה יותר טוב .
    סגור
  • 22.
    כן מואב כחלון מתקן עוול של עליית דיור ומונע ירידה מהארץ (ל"ת)
    פרופסור לאי שיויון 21/09/2017 20:06
    הגב לתגובה זו
    5 25
    סגור
  • 21.
    כחלון הוא היחיד שדואג למי שעובד
    גל 21/09/2017 19:51
    הגב לתגובה זו
    6 31
    בין כל המפלגות הסקטוריאליות טראש הממשלה שרק מעוניין להיבחר בפעם החמישית, יש פוליטיקאי אחד שדואג לרוב השקט והשפוי בישראל, אלה שעובדים עושים מילואים וקורסים פה תחת הנטל הכלכלי. כחלון הוא שר האוצר שלנו, ואני מאחל לו ולכולנו שנה טובה והרבה הצלחה
    סגור
  • הלוואי שזה היה נכון. (ל"ת)
    בן אהרון 25/09/2017 23:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    פח לון
    עופר 21/09/2017 19:41
    הגב לתגובה זו
    23 7
    כחלון גורם נזק נורא לשנים הבאות כל מעשיו משרתים את האגו שלו בלבד ואין בהם שום היגיון כלכלי
    סגור
  • 19.
    צודק. כחלון הוא פופוליסט בלבד. מאד מזיק לכלכלת ישראל (ל"ת)
    מארק 21/09/2017 19:13
    הגב לתגובה זו
    36 2
    סגור
  • 18.
    מדויק! (ל"ת)
    נמרוד 21/09/2017 19:03
    הגב לתגובה זו
    27 3
    סגור
  • 17.
    כחלון אינו אלא סוג של פופוליסט מהסוג הגרוע ביותר
    כחלוניזים מכוער 21/09/2017 19:02
    הגב לתגובה זו
    41 3
    נזקי כחלון לכלכלת ישראל הם כל מה שאמר פרופ' מואב, שהוא כלכלן מבריק. אבל לא רק. אמנה עוד כמה: 1. כניעה מוחלטת למפלגות החרדיות שמבצעות שוד שיטתי ומקיף של הקופה הציבורית. 2. כניעה מוחלטת לסחיטה הדתית ולהפיכת החרדים הקיצוניים לשליטים הבלעדיים על הדת תוך פילוג העם היהודי. 3. הסתה כנגד קהלים שלמים כמו, מחזיקי כמה דירות, טייקונים, בנק ישראל, בנקים, וכל מי שמעז להוציא מילה נגד תוכניותיו המוטרפות - ראה למשל מה אמר על עופרה שטראוס כשהעזה למתוח ביקורת עליו על הרס החקלאים "יש לה שומן על השפתיים" אימרה שמתאימה לסוג הסתה בסיגנון משטרים אפלים. אחר כך בא ה"נטו" ומפזר כספים כמו משוגע כדי לספק לציבור לחם ושעשועים עד הבחירות. ואחריו? המבול. לא מאמינים? תביטו על ענף התקשורת ההרוס עד היום לאחר "רפורמת הסוללר" של הכחלון
    סגור
  • 16.
    כל מילה הסלע.
    לירן 21/09/2017 18:39
    הגב לתגובה זו
    37 2
    כחלון רק מעביר כספים מקבוצות באוכלוסיה לקבוצות אחרות ולא עשה שום צעד קשה פוליטית שנלחם בקבוצות לחץ. מומלץ לעקוב אחרי עומר מואב בפייסבוק
    סגור
  • 15.
    כל פעולות כחלון מעודפי תקציב או תקציב קיים או לא מתקציב (ל"ת)
    קרקע זולה לא מתקציב 21/09/2017 18:30
    הגב לתגובה זו
    3 24
    סגור
  • 14.
    כרגיל צודק
    זרובבל 21/09/2017 18:15
    הגב לתגובה זו
    33 2
    פרופ' מואב צודק בדרך כלל וגם הפעם. כולנו נשלם מחיר אדיר על החלטותיו ההזויות של כחלון. דירות בהגרלה זה די מתאים למדינת חלם.
    סגור
  • 13.
    מואב צודק ב-100%
    צדק 21/09/2017 17:50
    הגב לתגובה זו
    49 4
    זה סתם לזרוק כספים של הדור הזה.... על חשבון דור העתיד... זו לא מנהיגות...זו חוסר מנהיגות
    סגור
  • 12.
    צריך קואליציה כדי להקים ממשלה ולא משנה מי יקים אותה
    זה מה יש 21/09/2017 17:48
    הגב לתגובה זו
    10 4
    גם במצב האידאלי שהליכוד והמערך יקימו ממשלה אף אחד מהם לא ינסה לפגוע בחרדים מתוך מחשבה על הממשלה הבאה. אולי יהיה פיתרון בצורת העלאה של אחוז החסימה אבל גם אז החרדים יכולים לסגור דיל עם אחד המועמדים שימנע מפגיעה בם. מנהיג בשיעור קומה ככל שיהיה לא יתאבד פוליטית ע"י פגיעה במגזר הזה. לגבי פנסיות תקציביות - אין יותר.
    סגור
  • 11.
    כחלון פופוליסט אבל מנסה ומתאמץ, רק חבל שאין יכולת!
    בן 21/09/2017 17:04
    הגב לתגובה זו
    7 15
    ולא רוצה להרגיז את בעלי הממון או חס וחלילה חרדים או הבית/בנק היהודי - לכן בסופו של דבר, מסתפקים בשטויות.
    סגור
  • 10.
    מקווה שהבלון ששמו כחלון יחזור למימדים הראויים (ל"ת)
    דרור 21/09/2017 16:40
    הגב לתגובה זו
    36 3
    סגור
  • 9.
    אם להגדיל גרעון, הנכים בעדיפות ראשונה.הצעירים לא נכים. (ל"ת)
    אובייקטיבית 21/09/2017 16:24
    הגב לתגובה זו
    8 16
    סגור
  • למה להגדיל קיצבה לכל הנכים? לתת לנצרך יש נכים עשירים
    יש בעיה אחת בנושא 21/09/2017 20:08
    הגב לתגובה זו
    13 0
    בעיה שקיימת שנקראת בכלכלה "מורל האזרד" - איפה שיש קיצבה שעל מנת לקבלה צריך אישור בירוקרטי חודרים לבין מקבלי רמאים, נוכלים, ומתחזים. כמובן שככל שהקיצבה גבוהה יותר כמות והתמריץ להתחזות עולים באופן מהיר. לכן גם מי שרוצה לסייע לנכים צריך לתמוך בתמיכה למי שאין לו ולא בהגדלה כללית של הקיצבה רק בגלל שיש לך תעודת נכה. למשל הבן של רוטישליד יכול להיות נכה האם גם לו מוסרית יש לתת קיצבה?
    סגור
  • 8.
    אם עשית כלכך הרבה למה רק 6 מנדטים? (ל"ת)
    השואל 21/09/2017 16:23
    הגב לתגובה זו
    11 3
    סגור
  • 10 לפי סקרים אחרונים (ל"ת)
    ג'קי 21/09/2017 18:12
    הגב לתגובה זו
    4 11
    סגור
  • רק 6 מנדטים (10 בסקר בודד). בבחירות משה כשלון = 2 בלבד
    שמטוב 22/09/2017 14:58
    הגב לתגובה זו
    2 3
    עד הבחירות יתברר לכולם שמשה כשלון לא שיפר במאוטמה את מצבם (זה כולל את רוב הזוכים ב"מחיר למסכן" שיבינו שהם קיבלו דירת פח בסוף העולם שתמסר להם עוד 5 שנים מינימום).
    סגור
  • 7.
    הכי קל לבוא בטענות
    יחודי 21/09/2017 15:54
    הגב לתגובה זו
    13 32
    נכון יש הרבה מה לשפר בחלוקת העוגה, לפחות שר האוצר הזה עושה משהו שאף אחד לפניו לא העז, תנו לו זמן והזדמנות ואין לי ספק יעשה למען העם יותר מכל אחד אחר מסיבה פשוטה הוא כבר הוכיח שהוא לא חושש מהתיקונים סוגיות כאלה דורשות הבה זמן .לבקר זה קל אך מי משרי האוצר עשה למען הציבור כמו כחלון בוודאי שלא לפיד קשקשן ללא תכלית
    סגור
  • 6.
    עומר מואב אתה גורם לי לבחילה
    שונא אינטרסנטים 21/09/2017 15:20
    הגב לתגובה זו
    9 61
    אתה מלא שנאה וארס לכחלון. ברור שזה נובע מעצם העובדה שאתה מושקע בנדל"ן ואתה פוחד שערך נכסיך יירדו.
    סגור
  • הוא שוכר בת"א ומשכיר בפחות בירושלים
    מיכה 21/09/2017 19:18
    הגב לתגובה זו
    9 3
    וראוי להתייחס באופן ענייני
    סגור
  • תגיד מר שונא, הבחילה שלך נובעת משינאה או מטימטום? (ל"ת)
    כחלוניזים מכוער 21/09/2017 19:03
    הגב לתגובה זו
    13 6
    סגור
  • 5.
    מה מטורף?
    יוסי 21/09/2017 15:08
    הגב לתגובה זו
    6 18
    ההגרלות מטורפות? לא! אולי מחירי הדירות מטורפים? הא פרופ'?
    סגור
  • 4.
    שטויות.
    ג'קי 21/09/2017 14:53
    הגב לתגובה זו
    7 29
    "מגדיל ההוצאות על חשבון הדורק הבא"?! הרי מה זה כל ענ יין ספסרות הנדל"ן בשחןר אם לא הדור המובגר שמחרבן על הדור הצעיר בלי חשבון?! כחלון בא לתקן עיוותים קשים שמסכנים (הרבה יותר מאיראן) אץ עצם קיומה של המדינה)
    סגור
  • 3.
    שגיאה בתחילת הכתבה
    אץ כץ 21/09/2017 14:06
    הגב לתגובה זו
    8 10
    "לכתוב ראש השנה פרסם שר האוצר נתניהו סרטון" ככה מתחילה הכתבה. א. נתניהו אינו שר האוצר ב. במקום המילה לכתוב צ.ל. לכבוד אני מניח... כל השאר די נכון הן בכתיב והן בתוכן. שנה טובה!
    סגור
  • 2.
    עם כול הכלים ,או הכלי שלו עשה מעט מאוד,קדימה כחלון
    בא 21/09/2017 13:38
    הגב לתגובה זו
    2 28
    העם מחכה.לא אבחר בך ,החרא הזה מחיר למשתכן הוא לא התרופה למחלה של מחירי הדירות שביבי הדביק אותנו.
    סגור
  • 1.
    פרופסור לכלום. אדון נואב מה ניהלת?
    אבשלום 21/09/2017 13:24
    הגב לתגובה זו
    12 66
    את ייצוא הגז הסמול והערבים(התשקורת) התנגדו. גם אתה אדון מואב נילחמת כדי למנוע הכנסות מהמדינה בייצוא הגזים
    סגור
  • אין קשר בין ניהול חברה לתכנון כלכלי של מדינה (ל"ת)
    מה הקשר? 21/09/2017 17:22
    הגב לתגובה זו
    25 4
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות