אבי גבאי: "מתווה הגז המושחת מתפרק - המחירים יירדו"

זאת בתגובה לקביעת בג"צ לפיה ניתן לתבוע ייצוגית את שותפויות הגז על גביית מחיר מונופוליסטי
 | 

על רקע קביעת בג"צ לפיה ניתן לתבוע ייצוגית את שותפויות הגז על גביית מחיר מונופוליסטי, אבי גבאי שהתפטר בזמנו מהממשלה על רקע התנגדותו למתווה הגז, שיגר הודעה בפייסבוק.

ניו-מד אנרג יהש -1.11% ניו-מד אנרג 1,155 -1.11% ניו-מד אנרג יהש בסיס:1,168 פתיחה:1,148 גבוה:1,169 נמוך:1,148 תמורה:8,974,941 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דלק קבוצה +0.77% דלק קבוצה 46,860 +0.77% דלק קבוצה בסיס:46,500 פתיחה:46,980 גבוה:47,060 נמוך:46,500 תמורה:21,665,556 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  

וכך כתב גבאי: "מתווה הגז המושחת מתפרק. החלטת העליון להתיר לתבוע את חברות הגז על מחיר מופרז היא החלטה חשובה מאין כמוה. כשאושר מתווה הגז אמרתי שדברים לא הגיוניים סופם להתפרק. זה קורה היום בעוול הכי גדול במתווה - המחיר. העליון אומר בעצם שחברות הגז יכולות לגבות מחיר סביר ולא את המקסימלי והלא סביר שנקבע במתווה".
 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

נזכיר כי בחודש יוני 2014 הוגשה בקשה לאישור תובענה ייצוגית בהיקף של 50 מיליארד שקל נגד חברות הגז, וזאת בטענה כי מחיר הגז הטבעי שאותו הן גובות הוא מחיר מונופוליסטי מופרז. לפי הבקשה, מחירו ההוגן של גז טבעי עומד על 2.34 דולר ליחידת חום - פחות ממחצית המחיר שנקבע במתווה הגז. (לכתבה המלאה)

תגובות לכתבה(131):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 86.
    מה שקובע את מחיר הגז הוא מתווה ששינסקי והתמלוגים
    ישראל ישראלי 01/10/2017 16:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלוקחים יותר מ60% מהרווח ועוד 12.5% מההכנסות שהם ככל הנראה הרבה יותר מ 75% מהרווח, ישר לכיס המדינה. וכל זה לפי דוח ששינסקי.
    סגור
  • 85.
    החמאה נשפכת על הפרוקה
    א 01/10/2017 11:15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גבאי החוקרים כבר בדרך אליך. לבחירות לא תגיע כמועמד.
    סגור
  • 84.
    איבדתם עוד קול למפלגת העבודה (ל"ת)
    משקיע שלקח סיכון 01/10/2017 10:51
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • להיפך, רוב המצביעים לא מרוויחיפ ממץווה הגז אבל משלמים
    שמטוב 02/10/2017 11:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מחירו במחיר החשמל. הם לא מאמינים להבטחות שהם ירוויחן ממנו. לכן יצביען למפלגת העבודה.
    סגור
  • 83.
    לא הפסדנו כלום, צריך לעבור לאנרגיות שמש סולאריות.
    בן אהרון 01/10/2017 07:48
    הגב לתגובה זו
    1 2
    השמש זה בחינם, הבעיה שקשה לגבות מיסים על השמש.
    סגור
  • טען עוד
  • 82.
    לא צריך גז !!! רק אנרגיה סולרית נקייה. הגז שיך לעבר. (ל"ת)
    בן אהרון 30/09/2017 21:11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 81.
    צריך בכלל לעבור לסולארי. אנרגיה חינם מהשמש. לא צריך גז!
    בן אהרון. 29/09/2017 23:05
    הגב לתגובה זו
    1 2
    המחדל הגדול זה שיש מקומות באירופה שמפיקים כבר 35% מהחשמל באנרגיות נקיות כמו שמש סולארי ורוח ואנחנו מדינה עם כל כך הרבה שמש, רק 2%. זה המחדל האמיתי.
    סגור
  • 80.
    להעיף את שטייניץ ואת ביבי לכיבינימט (ל"ת)
    אריאל 29/09/2017 18:04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • מיד
    אחריך 01/10/2017 20:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ימח שמה של הקרן הארורה
    סגור
  • 79.
    וואו וואו וואו (ל"ת)
    אבי 29/09/2017 17:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 78.
    הפסדנו כ 20 מיליארדי ש"ח בעיכוב הנורא. להקים ועדת חקירה
    בגלל גבאי ויחימוביץ 29/09/2017 09:31
    הגב לתגובה זו
    12 3
    אם הממשלה הייתה אמיצה הייתה מקימה ועדת חקירה ממלכתית בראשות שופט, לחקור כמה נזק נגרם למשק בגין פעולותיהם של מתנגדי מיתווה הגז, בהם יחימוביץ, גבאי ובעיקר הממונה על ההגבלים הפרופ' הלא מכובד דיויד גילה. במסגרת סעיף זה צריך לחקור גם מי מימן את המחאות של מאות אנשים שיצאו למסע נגד המיתוים ותקעו את הגז ואת פיתוח ליויתן. נושא השני שעליו להיחקר הוא מה עמד מאחורי המסע המתוקשר של מערכת עיתון דה מרקר (הארץ) לחבל במיתוה הגז. ומילה קטנה לאבי גבאי ה"צדיק החדש". אולי תספר לנו מה חלקך בפשעים של שאול אלוביץ בזמן שכיהנת כמנכ"ל בזק? האם רק סטלה הנדלר החלה למעול באמון הציבור ואתה היית צדיק? כיום כשרואים שכל צמרת בזק פעלה להעשרת שאול אלוביץ בכניעה וברמאות מה היה חלקך בכך? האם ידך לא הייתה במעל?
    סגור
  • הבעיה היא לא העיכוב, אלא התוכניות הדמיוניות לייצוא הגז
    שמטוב 30/09/2017 18:07
    הגב לתגובה זו
    2 8
    כאשר אי אפשר לייצא את הגז לאירופה במחיר תחרותי. פיתוח לוויתן היה גורם לביזבוז נוסף של מיליארדים שלא היה מועיל במאומה. יותר גרוע מזה, העול של הגנה על בארוצ הגז היה מוטל על אזרחי ישראל בצורה של מיסים. אילולא הגז היעה בידי שודדים היו בונים צינור גז חילופי מתמר במחיר צנוע. לא בנו צינור חילופי כדי לסחוט את אזרחי ישראל בטענות השקריות כאילו מימון נוסף לתוכניות הדמיוניות מלוויתן הוא שיפתור את בעיות הגז של ישראל. צריך לבטל את המתווה ולחלק מחדש זכיונות כדי שתהיה תחרות בין בארות הנפט. לוויתן יצטרך לחכות שנים רבות כי אין קונים לגז .
    סגור
  • 77.
    גבאי צודק. וכל מי שנגדו הם בעלי מניות מסכנים
    מוקיל׳ה 29/09/2017 09:11
    הגב לתגובה זו
    4 9
    ביבי רקוב ומושחת מסדר מונופולים לחבריו הטייקונים על חשבון עם ישראל. שירקב בכלא עד סוף חייו. מניות הגז במגמת ירידה והחוק בהשקעות הראשון אומר שלא משקיעים במניות חלשות במגמת ירידה. זה לא קשור לייחמיביץ או גבאי. כמו שטבע יורדת ופריון יורדת. יש לכל מניה תקופות של עליות ותקופות של ירידות!!!
    סגור
  • 76.
    צריך בכלל לעבור לסולארי. אנרגיה חינם מהשמש. לא צריך גז!
    בן אהרון. 29/09/2017 05:57
    הגב לתגובה זו
    2 6
    המחדל הגדול זה שיש מקומות באירופה שמפיקים כבר 35% מהחשמל באנרגיות נקיות כמו שמש סולארי ורוח ואנחנו מדינה עם כל כך הרבה שמש, רק 2%. זה המחדל האמיתי.
    סגור
  • גז לא יכול לספק יותר מ- 30 אחוז מהתצרוכת כי אין שמש כל
    שמטוב 30/09/2017 18:10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בארץ אין אפשרות לאנרגיה סולרית ביתית כי אין מספיק בניה צמודת קרקע.
    סגור
  • הכוונה סולרי לא יכול לספק יותר מ- 30 אחוז מצריכת החשמל
    שמטוב 02/10/2017 11:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבניה צמודת קרקע סולרי יכול לספק יותר מ- 70 אחוז בתנאי שהסוללות זולות. אבל בארץ רוב האוכלוסיה לא גרה בבתים צמודי קרקע.
    סגור
  • 76
    דב 29/09/2017 13:41
    הגב לתגובה זו
    7 1
    מדהים כמה שאתה חכם. כיצד זה שבכל העולם לא גילו את חוכמתך ופועלים על-פיה. והנפט היה נותר באדמה, והגז? מה זה? סתם אנכרוניזם. די נמאס מהטיפשות שלכם. כמה אחוזים מהשמש - נהדר. לחשמל ישובים כאלה ואחרים - מקסים. לא צריך את הגז או הנפט? ודאי השתגעת.
    סגור
  • בואנה דב אתה מדרוב לך תזדכה על השכל שלא קיים (ל"ת)
    אריאל 29/09/2017 18:06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 75.
    החברות צריכות לשלם תמלוגים אז אשרו להם מחיר גבוה.
    בן אהרון. 29/09/2017 05:45
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אם יורידו להם את תשלום התמלוגים, המחיר ירד אולי לחצי ויהיה כמו בכל מקום אחר בעולם. אבל הכוונה כנראה היא לגבות דרך הגז עוד מיסים.
    סגור
  • 74.
    גבאי who?
    אביעד 28/09/2017 22:47
    הגב לתגובה זו
    8 1
    מי זה הגבאי הזה? והמיליונים שמשכת מבזק?
    סגור
  • 73.
    המתוה מושחת??
    בנימין 28/09/2017 22:45
    הגב לתגובה זו
    14 3
    אתה גבאי מושחת, מניפולטור ,ובלבלן מוח . אוי למפלגה שאתה בראשה . בגיחה
    סגור
  • 72.
    ולא פופוליסט זול (ל"ת)
    גבאי תהיה אמיתי 28/09/2017 21:19
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 71.
    המושחתים שהעבירו את מתווה הגז יעשו הכל בכדי למנוע הורדת (ל"ת)
    רמי 28/09/2017 19:37
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • 70.
    ייצוגית הזויה..??
    מ.ב.א. 28/09/2017 19:03
    הגב לתגובה זו
    10 0
    ....מסתבר, כי התביעה הייצוגית הנ"ל שהוגשה בידי אזרח "תמים" לכאורה , כנגד מחירי הגז הטבעי, נועדה כנראה להסוות ולכסות על הנזק החמור כפי שנגרם לקופת המדינה, כמו גם לבעלי המאגרים, כתוצאה מהתערבות, פוליטית מופקרת, לפיה עתרו מנהיגי תנועות שמאל כנגד עצם קיומו של מתווה הגז, ואף דרשו להותיר את מאגר "לוויתן" במעמקי הים ולשמרו לדורות הבאים.?? .....דרישה מטומטמת וחסרת אחריות זו גררה בעקבותיה בזבוז זמן יקר של כ- 5 שנים שעיכבה את פיתוח לוויתן ,שלא לדבר על אבדן הכנסות של מאות מיליוני $ למדינה ולבעלים.!!...לדעתי, דווקא על מחדלים אלה יש להגיש ייצוגית, ואף לדרוש הקמת וועדת חקירה ממלכתית לבדוק מה למה ומי עומד מאחורי הנזקים שנגרמו..??
    סגור
  • הגז לא הלך לאיבוד ויסיימו להפיק אותו גם 5 שנים מאוחר.
    בן אהרון. 29/09/2017 05:51
    הגב לתגובה זו
    0 6
    כי הכמות המאגר לא פחתה בתקופה שלא הפיקו אותו. אם זו כמות לעשרים שנים לדוגמה, התחילו באחור ויסיימו באותו אחור והכמות תהיה אותו כמות בלי קשר לאחור. כך לדעתי לא נגרם נזק.
    סגור
  • 69.
    נראה שתשובה וחבורתו הגדילו משמעותית את הטוקבקיסטים שלהם
    נו טוב 28/09/2017 17:45
    הגב לתגובה זו
    4 13
    מקווה שמשלמים טוב
    סגור
  • אתה טועה. לתשובה יש גדוד טוקבקיסטים בשכר כל הזמן
    שמטוב 29/09/2017 08:27
    הגב לתגובה זו
    2 7
    לא רק עכשיו. השודד ספר ההתחייבויות חושב שאם יעסיק טוקבקיסטים יצליח לשקר ולשדוד אותנו עוד ועוד. את ביבי שקרניהו הוא קנה אבל ביבי המושחת יזרק הביתה ומתווה הגז יחוסל.
    סגור
  • קשקשן
    מיכל 28/09/2017 23:51
    הגב לתגובה זו
    11 1
    כל מי שלא מסכים לדעתך הוא טוקבקיסט מטעם תשובה? מענין שכל אלה שרוממות חופש הביטוי בגרונם הם הראשונים שיסקלו באבנים כל מי שלא מסכים לדעתם.... קשקשן
    סגור
  • גם אתה טוקבקיסט שמתחזה ל"מיכל" או ל"יעקב" או ל"שמעון"
    שמטוב 11/10/2017 14:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או כל מיני שמות אחרים. כמו כן, לאחר שאתה כותב את התגובה שלך אתה רושם "לייק" לעצמך 10 פעמים.
    סגור
  • צר עין ישר מזכיר את תשובה ככה זה עם כישלונרים (ל"ת)
    יעקב 28/09/2017 21:33
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 68.
    מי זה גבאי? (ל"ת)
    אריה 28/09/2017 17:33
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • 67.
    ייצוגית הזויה....
    מ.ב.א. 28/09/2017 17:01
    הגב לתגובה זו
    13 1
    ....מסתבר, כי התביעה הייצוגית הנ"ל שהוגשה בידי אזרח "תמים" לכאורה , כנגד מחירי הגז הטבעי, נועדה כנראה להסוות ולכסות על הנזק החמור כפי שנגרם לקופת המדינה, כמו גם לבעלי המאגרים, כתוצאה מהתערבות, פוליטית מופקרת, לפיה עתרו מנהיגי תנועות שמאל כנגד עצם קיומו של מתווה הגז, ואף דרשו להותיר את מאגר "לוויתן" במעמקי הים ולשמרו לדורות הבאים.?? .....דרישה מטומטמת וחסרת אחריות זו גררה בעקבותיה בזבוז זמן יקר של כ- 5 שנים שעיכבה את פיתוח לוויתן ,שלא לדבר על אבדן הכנסות של מאות מיליוני $ למדינה ולבעלים.!!...לדעתי, דווקא על מחדלים אלה יש להגיש ייצוגית, ואף לדרוש הקמת וועדת חקירה ממלכתית לבדוק מה למה ומי עומד מאחורי הנזקים שנגרמו..??
    סגור
  • 66.
    חשבה שהיא תהיה ראש ממשלה ואמרה שאם היא תהיה
    שלי הדפוקה 28/09/2017 16:56
    הגב לתגובה זו
    16 1
    דבר ראשון תבטל את הסכמי הגז. ודבר שני תלאים את כיל ודבר שלישי תעלה מס בורסה ל 30%. אז שתדעו היא נדבקה לתחת של גבאי בתקווה שהוא יתן לה תפקיד והשפעה היא מתה להיות שרה. תהיה צרת העם .
    סגור
  • 65.
    לא ילך נגד המדינה. (ל"ת)
    בג"ץ 28/09/2017 16:54
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 64.
    היחיד שמתפרק זה גבאי ומפלגתו. יחד עם כל הבולשביקים
    פירוק 28/09/2017 16:51
    הגב לתגובה זו
    20 1
    ושרי האוצר לדורותיהם שטיינפלוץ שמחפש משקיעים בחו"ל ונוסע בכל העולם . בעבר הפיץ כל שבוע כתבה שיש מישהו שמשקיע עד שהפסיקו להאמין לו . בעתיד יסע שר האוצר לחפש משקיע לכיל אחרי שהבריחו את הטוב ביותר. ומצאו פטנט לכסות על הטימטום. שכיל תחזור למדינה ועידן עופר "ינהל" אותה כלומר ישקיע בחברה על חשבון המשקיעים. יום הכיפורים מתקרב וכל האשמים שגרמו הפסדים שיאבדו את כספם את בריאותם ואת ראייתם.
    סגור
  • עדיף להמשיך לשלם מחירים מטורפים ולשמור על המושחתיפ (ל"ת)
    רמי 28/09/2017 19:40
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 63.
    וודסייד, נובל, פוטאש. לישראל יש שם רע בעולם מדינת עולם
    כולם בורחים 28/09/2017 16:48
    הגב לתגובה זו
    10 0
    שלישי. מדינה פרימיטיבית עם עמך מוסת וטיפש. לפוליטיקה יש צבע של עיתון שלטון. עיתונאים יחצנים בשירות עצמם ובשירות כמה פוליטיקאים. תפצו את האזרחים על העושק בגז ובכיל תלאימו את החברות ותיחנקו עם הגז והאשלג.
    סגור
  • ישראל מדינת עולם שלישי כי הפוליטיקאים שלה נקנים בקלות
    הפוך טמבל 28/09/2017 17:43
    הגב לתגובה זו
    1 9
    ראש ממשלה, , שר אנרגיה, פקידי ממשלה , כולם נקנים בקלות על ידי בעלי הון. דוגמה מובהקת לכך היא מתווה הגז המושחת
    סגור
  • 62.
    יותר מתאים להיות גבאי בית כנסת מאשר במחנה הבולשביקי
    גבאי 28/09/2017 16:46
    הגב לתגובה זו
    17 0
    עוד אחד שמתפוצץ מרוב כסף ודואג לאזרחים. לך לעזה
    סגור
  • כמה תשובה משלם לך עבור השטויות ? (ל"ת)
    שמטוב 29/09/2017 08:29
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • 61.
    יש במדינה אוסף של עיתונאים לשעבר שדאגו לעצמם עם
    קומוניסטים מליונרים 28/09/2017 16:45
    הגב לתגובה זו
    11 0
    עבודה בכנסת. לכל אחד מהם יש מליונים בבנק. דירות להשכיר כמו שיש לרוזנטל שפנה לבג"ץ . יחימוביץ שכתבה פוסט שיש לה חושים נדלניים עילאיים וסיפרה כיצד היא הגיעה לבית וסגרה משכנתא. בשכר של 40 אלף שח לחודש לי בכלל לא היתה משכנתא. המזל שיחק לה והיא מגינת החלשים . רוצה 30% מס על הבורסה, רוצה שישנסקי , הכסף ילך לרווחה חינוך וכו. לפיד השפן סירב למכור את כיל בלי בדיקה ובלי ועדה והשויץ בחוכמתו היתרה שכעת המדינה תקבל דיבידנדים ולא המשקיעים והביא את שישנסקי זרע הרס וחורבן ועף כל אלה מטיפים לנו מוסר מטילים מיסים רק כדי להיות פופוליסטיים . הם עצמם לא צריכים השקעות בבורסה ולא צריכים דירות עם 40 אלף ומליונים בבנק אפילו בעו"ש לא צריך שום דבר יותר. שיהיה לכם לתרופות
    סגור
  • 60.
    מנוולים
    שלמי 28/09/2017 16:42
    הגב לתגובה זו
    18 0
    שנים הפגינו שהגז ישאר עמוק באדמה,והיום בוכים על כך שיש תקלה בהספקה,הנה שוב ניגוח של הממשלה על ידי השמאל.
    סגור
  • התקלה היא תכנון מראש להחזיק יד ולסגור את השיבר
    שמטוב 29/09/2017 08:31
    הגב לתגובה זו
    0 4
    בעסק נורמלי בונים צינור גיבוי בכל באר שהיא באר יחידה. אף אחד לא מנע מתשובה הגנב לבנות עוד צינור גיבוי, זו היתה החלטה מכוונת של הגנב.
    סגור
  • 59.
    תביעה ייצוגית נגד גבאי
    רפי אלעזר 28/09/2017 16:26
    הגב לתגובה זו
    19 2
    מאחר ואתה כ"סוציאליסט"גרפת עשרות מיליוני שקלים על לא עוול בכפנו (אנו תושבי המדינה שילמנו מחירים מופקעים לבזק בהיותך המנכל) הינך נדרש בזאת להחזיר את מרבית שכר העושק הזה שאם לא כן ניגש לבגץ
    סגור
  • 58.
    עוד אחד שחי על חשבון אחרים גבאי גב...איי (ל"ת)
    יעקב 28/09/2017 16:09
    הגב לתגובה זו
    18 1
    סגור
  • 57.
    אבי גבאי חכמולוג (ל"ת)
    יעקב 28/09/2017 16:07
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 56.
    התמלוגים שתכננו לשלם למדינה על חשבון הציבור, מתפוגגים. (ל"ת)
    בן אהרון 28/09/2017 16:03
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • 55.
    גבאי תמשיך לחיות בסרט , בעיני אתה פשוט אדם מגעיל
    טלי 28/09/2017 15:20
    הגב לתגובה זו
    24 2
    פופוליסט שלקח מיליונים על גב הציבור ופותח פה, אתה בושה למדינה, מי אתה חושה שאתה בכלל?? ילד כאפות
    סגור
  • לטלי ילדת הכאפות או אולי זה יאיר הון...???
    Xantippe 28/09/2017 16:33
    הגב לתגובה זו
    1 12
    מה גנב גבאי? את מה שמעליל עליו ביבי? ביבי סמל השחיתות שהימין מעריץ. הוא האוייב המסוכן ביותר לאזרחי המדינה ולמדינה. פופוליסט שהורס את המדינה ואת החברה בשביל טובות הנאה לו ולמשפחתו והאספסוף כהרגלו בארץ ובעולם נותן לו ולשכמותו (טראמפ, ארדואן, פוטין) את תמיכתו. נבערים עלובים התומכים במחריבי ביתם.
    סגור
  • כה שילמו לך?
    אהרון 28/09/2017 16:04
    הגב לתגובה זו
    1 11
    את חלק ממעגל מלחכי התוסיק של הטייקונים
    סגור
  • אהרון תפנים!!! הפסדת בבחירות שב בשקט!! אתה לוווווזר (ל"ת)
    שששששששששש 28/09/2017 16:37
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 54.
    כל הכבוד מר גבאי
    מ. 28/09/2017 15:19
    הגב לתגובה זו
    4 23
    תתעלם מכל האינטרסנטים כאן
    סגור
  • 53.
    נובל צריכה לסגור את הברז
    אזרח דפוק 28/09/2017 15:12
    הגב לתגובה זו
    18 0
    איזה אזרחים כפוי טובה . בלי הגז הזה מחיר החשמל היה פי שנים. כל מי שמדבר שיביא גז ב-2$ נראה אותו
    סגור
  • 52.
    לא פלא שאף חברה לא רוצה להתקרב לכאן
    מדינה של גנבים 28/09/2017 15:09
    הגב לתגובה זו
    15 3
    המשקיעים בגז איבדו עשרות אחוזים, במקום להרוויח עשרות אחוזים. הכל בגלל חבורת שמאלנים צרת עיין שכואב לה לראות את תשובה המזרחי מצליח. הביאו את מכת ששנסקי והעלו את המס מ 30 אחוז ל 60 אחוז, אבל עד שלא יראו את תשובה מתמוטט כלכלית הם לא יפסיקו. ביום הכיפורים לכו לבקש סליחה מבורא עולם, מתשובה , ומהמשקיעים בגז !!!
    סגור
  • השקעת אצל תשובה הגנב ? אז אל תתלונן. לא תראה ממנו גרוש
    שמטוב 29/09/2017 08:38
    הגב לתגובה זו
    0 6
    לא נותנים כסף חגנבים מוכחים.
    סגור
  • 51.
    הפנסיה התקציבית
    אזרח דפוק 28/09/2017 15:08
    הגב לתגובה זו
    7 1
    הפנסיה התקציבית היא פשע נגד העם..היא פוגעת בחצי מהאוכלוסיה והגיע הזמן לטפל בה..אבל זה ממש לא רק שופטי בג"צ...גם הפוליטיקאים שלך...ושאר עובדי המדינה וצבא העושק לישראל
    סגור
  • 50.
    אם מחיר הגז מופרז אז גם השכר של גבאי בבזק מופרז
    50 מיליון 28/09/2017 15:07
    הגב לתגובה זו
    17 0
    לא קרה שום דבר טוב עם בזק להפך. כולם נטשו את בזק לטובת חברות הסלולר. . הוא סך הכל פיטר את כל עובדי בזק אנשים בני 50 מצאו עצמם מתווכי דירות. כל טמבל חסר השכלה עם סמכות יכול לפטר בשניה את כולם ועל זה הוא גרף הון תועפות. וזה הגימיק החדש של מפלגת סטלין .
    סגור
  • 49.
    חלקלקות ואופורטוניסטים
    גבי 28/09/2017 14:57
    הגב לתגובה זו
    16 1
    זאת משאת נפשך ונפשה של הגב יחימוביץ משאת נפש אוולית מניפולטיבית המתאימה לאנשים חלקלקים כמוך שחושבי שהמציאו את החיים אילו הייתה ככול האדם אדם מן השורה אולי אפשר היה להאמין לך הלוא אתה איקון שכיר שמחזיק הון עתק שרוכב על הצדק החברתי החוקתי ו... ידידי אתה ולפיד חד הם אם את היתה מנהל את החברות הללו הייתה מתנהג לא בפיות חזירות ויעיד על כל יברך המפואר בקיצור אתה דוחה ובוכה ומתיפיף זו פוליטיקה מכובסת מלוקקת ומלוכלכת שבונה את עצמה על הרובד הכי נמוך
    סגור
  • 48.
    חברי כנסת תחזירו כבודכם
    דוד 28/09/2017 14:33
    הגב לתגובה זו
    1 4
    במשכורתם מטפלים יפה עולה ,לנכים לניצולי השואה ולמחיר הגז שיחכו כולם, איפוא ההגינות.ואיפוא מזכיר ההסתדרות האם ישן או מתעלם ולא מענין אותו.גמר חתימה טובה לכל עם ישראל.
    סגור
  • 47.
    כל פעם שהוא פותח את הפה רואים שהחוכמה ממנו והלאה
    גבאי 28/09/2017 14:31
    הגב לתגובה זו
    18 0
    אפילו התיצב עם המפגינים בפתח תקווה. איש קטן שלא מתאים להיות שום דבר חוץ מראש מפלגת האופוזיציה. והוא והרצוג חושבים שיחימוביץ רוזנטל טרכטנברג ושפיר זה נכס למפלגה אז ... לא. הפוך
    סגור
  • 46.
    כמו שלי יחימוביץ ורוזנטל הם עשו קריירה על גב כיל והרסו
    גבאי 28/09/2017 14:29
    הגב לתגובה זו
    17 1
    אותה. רוזנטל לא ויתר חלילה וכל מאורע בכיל הוא מיד השחיז כתבה ארסית ומאשימה כולל בחירת לוקר שלא מצאה חן בעיניו כעת גבאי עושה אותו דבר עם הגז.מנסה לעשות קריירה על גב הגז . המתווה לא יעלם כי גבאי רוצה. חברות הגז לא מתנדבים לספק את המאווים של גבאי וחבריו. שכל מה שהם רוצים שלא יהיה לביבי הכנסות מהגז. הם נלחמו על שישנסקי בגז ובכיל כי חשבו שהכסף יעבור אליהם והם יהיו בשלטון. אז הכסף לא עבר אליהם אלא נשאר אצל ביבי שמחלק אותו דווקא לשנואי נפשם. ככה זה "עוצו עצה ותופר" ולידיעת כולם אין גז בזול וגם שישנסקי או זה או זה.
    סגור
  • 45.
    תמשיכו לחיות בסרטים חבורת שמאלנים (ל"ת)
    Asi635 28/09/2017 14:21
    הגב לתגובה זו
    17 1
    סגור
  • 44.
    גבאי באמצעות דמגוגיה שמאלנית
    מעניין 28/09/2017 14:15
    הגב לתגובה זו
    20 0
    מנסה להסתיר את העובדה שהוא מגדולי הקפיטליזם החזיריץ לאחר שכיהן כרגולטור במשרד התקשורת עבר לעבוד בגוף העיקרי שעליו פיקח - בזק. הבנאדם התעשר ממשכורות עתק שמקורן בכספי הציבור ששילם לבזק במשך שנים עלויות מונופוליסטיות שערוריתיות
    סגור
  • 43.
    המתווה לא יתפרק והחוזים לא יפתחו. גבאי לא יהיה
    גבאי 28/09/2017 14:05
    הגב לתגובה זו
    21 2
    ראש ממשלה. ויחימוביץ תישאר בזכרון כפגע רע וגורמת הנזק מספר 1 במדינה. לא נסלח ולא נשכח
    סגור
  • 42.
    הניתוח הצליח החולה מת.
    שייקה 28/09/2017 14:04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חברות שמחפשות גז ונפט עומדות בתור ארוך. עכשיו בטח התור יגדל ולא יראו את סופו.
    סגור
  • 41.
    איש מסוכן
    zoro 28/09/2017 14:03
    הגב לתגובה זו
    17 1
    זה מנהיג השמאל? ואו. מפחיד. בסוף הוא יגיד ברדיו, כמו שגילון ממרצ אמר: " אנחנו המפלגה הכי טובה בכנסת רק אין לנו מספיק מצביעים " אמיתי לחלוטין שמעתי אותו בגלץ או רשת ב'
    סגור
  • 40.
    טיפש...סתם טיפש !!! (ל"ת)
    איציק מ 28/09/2017 13:50
    הגב לתגובה זו
    31 0
    סגור
  • 39.
    תגובת שותפות תמר
    שימו לב 28/09/2017 13:47
    הגב לתגובה זו
    9 0
    "משותפות תמר נמסר בתגובה, "החלטת בית המשפט העליון לאפשר דיון בלבד בעצם הבקשה לתובענה ייצוגית כנגד שותפות תמר אינה משנה את ביטחוננו המוחלט בכך שמדובר בבקשת סרק שדינה להידחות על הסף. הטענות המופיעות בבקשה מופרכות מיסודן, אינן עולות בקנה אחד עם העובדות ומנותקות לחלוטין מהפרקטיקות הנהוגות בעולם לקביעת מחירים ועריכת חוזים של גז טבעי".
    סגור
  • גנבים שחצנים חצופים (ל"ת)
    אילנה 28/09/2017 21:28
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 38.
    משקיעי תמר אגח לא מתרגשים מאבי גבאי
    dw 28/09/2017 13:34
    הגב לתגובה זו
    18 0
    הנייר יורד ב 0.16% בלבד. הנייר עדיין נסחר מעל הפארי. אם מחיר הגז בתמר ירד, מי ישלם כסף בשנת 2028? הפיה הטובה? מידרוג נתנו לאגח דירוג A1.
    סגור
  • אל תתרגש בסוף תבוא התספורת
    שמטוב 28/09/2017 14:19
    הגב לתגובה זו
    6 11
    את מי מעניינת שנת 2028. לאנחנו לא רוצים להפסיד היום. היום אזרחי ישראל הם שמממנים את ההצלחות המדומות של תשובה והם גם יממנו את הכשלונות האדירים של הנוכל הזה, הם יממנו היום את הפנטזיות של המגלומן ביבי שקרניהו. להעיף הביתה היום את שני הנוכלים הללו.
    סגור
  • 37.
    הו הא מי זה בא...גבאי ראש הממשלה הבא..! (ל"ת)
    דודו 28/09/2017 13:33
    הגב לתגובה זו
    1 31
    סגור
  • חלומות באספמיה
    קרוז קונטרול 28/09/2017 14:45
    הגב לתגובה זו
    12 0
    חחחחחחחחחחחחחחחח..........ה
    סגור
  • 36.
    האם לקחת 50 מיליון מבזק לפני שפרשת? זה בסדר?
    פנסיונר 28/09/2017 13:33
    הגב לתגובה זו
    43 1
    אם לא לקחת, קרנות הפנסיה היו מקבלות זאת כדיוידנד
    סגור
  • הוא לא גנב. הוא קיבל משכורת טובה מאד ולפי דין. מה הקנאה
    ר 28/09/2017 14:20
    הגב לתגובה זו
    0 30
    אם הוא היה עובר על החוק, היו מגישים נגדו כתב אישום מיידי. הרי מחכים לו בפינה כל מיני שרצים.
    סגור
  • גנב עוד איך. הכל חוקי. (ל"ת)
    ב 28/09/2017 15:58
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 35.
    וכמה כסף הוא גבה בבזק? שגם מונופול (ל"ת)
    אבי 28/09/2017 13:28
    הגב לתגובה זו
    30 0
    סגור
  • 34.
    אבי גבאי פופוליסט שמסלף את דברי בגץ (ל"ת)
    1 28/09/2017 13:21
    הגב לתגובה זו
    25 1
    סגור
  • 33.
    חמור מאד מה שגבאי עושה!!
    עידן 28/09/2017 13:16
    הגב לתגובה זו
    25 1
    אם יש לו מידע שמתווה הגז מבוסס על שחיתות שילך למשטרה! כל עוד הוא לא עושה את זה זה פשוט קשקוש
    סגור
  • 32.
    גם אני רוצה להיות מגיב בשכר של נובל ותשובה
    עצמאי מחפש תעסוקה 28/09/2017 13:07
    הגב לתגובה זו
    10 18
    איפה נרשמים? אני יכול לכתוב נגד גבאי לפחות 50 תגובות ב5 דקות
    סגור
  • השאלה אם יש לך כישורים מתאימים
    לעצמאי 28/09/2017 13:35
    הגב לתגובה זו
    10 3
    למשל לשון ארוכה שיכולה להכנס עמוק לתוך אבריהם של מנהלי חברות הגז. זה משהו שיש לכל מגיב בשכר של נובל ותשובה ובלי זה לא תתקבל לעבודה
    סגור
  • קודם כל תודיע ליחימוביץ שאתה פורש (ל"ת)
    כ"א תשובה 28/09/2017 13:13
    הגב לתגובה זו
    10 2
    סגור
  • עוד שמאלני שלא קולט שהימין שולט (ל"ת)
    חחח טיפש 28/09/2017 13:12
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • הימין שולט ? ככה זה ניראה
    שמטוב 28/09/2017 14:21
    הגב לתגובה זו
    0 4
    בלגן וכשלון על כל צעד
    סגור
  • הימין שולט ומבצע את מדיניות השמאל כדי להישרד
    צודק 28/09/2017 15:11
    הגב לתגובה זו
    0 4
    ביבי מעדיף את הכסא על טובת העם. לכן לא משנה מי יהיה בשלטון ביבי או השמאל. ביבי המבצע הכי טוב של מדיניות השמאל. ואכן זה רק נאחס ובלגן וגניבת כספי הצבור זה השמאל בעטיפת ביבי . העם הצביע ביבי כי חשב שיש לו מדיניות שונה אבל ביבי המציא כלכלה חדשה קוראים לה בולשיטקפיטליזים. לידעתך מר שמטוב
    סגור
  • האמת - השמאל שולט, באמצעות בג"צ (ל"ת)
    קרוז קונטרול 28/09/2017 14:42
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 31.
    שחיתות הון שילטון
    העם חייב להתעורר 28/09/2017 13:06
    הגב לתגובה זו
    2 13
    (שקרים) אמרו לנו שתאגיד המים יורידו את מחירי המים - בפועל עלו במאות אחוזים. (שקרים) אמרו לנו שמציאת הגז בארץ יוריד את מחירי החשמל - סתם סיפור. (שקרנים) אמרו שכל הנכסים של מדינת ישראל עדיף ל"תת" לטיקונים במקום למדינה - כולם קרסו אחרי שחיתות ותאוות בצע, אחרי שגרמו נזק בלתי הפיך לפנסיה של הציבור. יש פה משהו שמסריח מהראש - והם חשובים שאנו מלמטה לא רואים/מרגישים את הסירחון... הגיע הזמן שיהיה אדם הוגן שדואג לאזרחים ולא לעצמו... בסיפורי שווא. פעם היו מנהיגים שראו את האזרח ואחר כך את עצמם - היום זה אחרת - וחייב להשתנות מהר... דיי עם הסיפרים לפני (שקרים) ומעשים אחרי (שכחנו מה אמרנו)
    סגור
  • העם עבר בקלות הסתה ושטיפת מוח. לזה אחראית יחימוביץ
    עם טיפש 28/09/2017 15:16
    הגב לתגובה זו
    8 1
    וכל חבורת העיתונאים. הסיתו ושיקרו את הצבור והפעילו קשרים בעיתונות כדי לבלבל במוח לאנשים שהנה הכסף מגיע אליהם בינתיים לא רואים את הכסף . שישינסקי הקומוניסט רק פגע בחברות. . העם השתתף בהפגנות נגד הגז כל מוצאי שבת נגד כיל נגד מכירת כיל עד שכיל נהיתה חברה זניחה וקטנה שאף אחד לא שם עליה. בשעה שחכמים בעולם התאחדו והתמזגו פה לעגו לעידן עופר ובסוף כיל היא כלום. וכדי לתקן את טעותם הם ממציאם פטנטים איך להשאיר את עידן עופר ולמכור את כיל או להשאיר את כיל. דהיינו איך לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. העם יותר עני בזכות יחימוביץ רוזנטל לפיד טרכטנברג שישינסקי. ואיפה הם נמצאים ? במפלגה האבודה.
    סגור
  • אם אתה העם, תן להמשיך לישון (ל"ת)
    אזרח 28/09/2017 13:15
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 30.
    יוסי
    יוסי 28/09/2017 13:00
    הגב לתגובה זו
    18 0
    בתפקידך מנכ"ל בזק קיבלת שכר של מאות אלפי שח לחודש לא אמרת השכר מוגזם היום אתה פופוליסט טול קורה מביו עיניך
    סגור
  • 29.
    תרגיל מסריח של גבאי..??
    אבינועם 28/09/2017 12:56
    הגב לתגובה זו
    15 0
    נראה לי שגבאי הזה עומד להשקיע סכומי עתק נכבדים במניות הגז .....אחרת הוא לא היה יוצא בהצהרה ,אמנם מטופשת, אבל היא מכוונת בעיקר להוריד את שעריהן של המניות למשקיע התמים הפחדן שעשוי לברוח מההשקה בבורסה כל עוד נפשו בו
    סגור
  • 28.
    נובל לא תוותר ולא תשלם אז מה ? ילאימו את תמר וליויתן ?
    הקץ להתעללות 28/09/2017 12:56
    הגב לתגובה זו
    24 0
    גם שופטי בג"צ לא יוכלו להכיל ו/או להפיל עלינו את התגובה האמריקאית על צעד כזה, זה יהיה סוף דרכה הבינלאומית של מדינת ישראל. כבר כיום שום מפיקת נפט בינלאומית קטנה או גדולה, לא רוצה שום עסקים עם ממשלת ישראל.
    סגור
  • כן ילאימו. אין צורך בקרציות , אנחנו לא מדינת בננות של
    שמטוב 28/09/2017 14:25
    הגב לתגובה זו
    0 6
    נשתמש בגז למען עצמנו. אין דרך למכור אותו להרבה מדינות מסיבות גיאו פוליטיות. יש היום עודף עצום של מוצרי נפט, עוד 10 שנים נוצף באנרגיה סולרית. אין שום עתיד לגז של תשובה, סתם חומסים אותנו.
    סגור
  • הקרציה מספר אחד פוער את פיו (ל"ת)
    ב 28/09/2017 15:59
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • בג"ץ
    שמואל 28/09/2017 14:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התכוונת שלא רוצים קשרים עם הבג"ץ ולא עם ממשלת ישראל.
    סגור
  • 27.
    חבל"ז
    אורן 28/09/2017 12:50
    הגב לתגובה זו
    14 0
    על רקע התבטאות מופרכת על התפרקות מתווה הגז, מתווה "הפריימריס" המפוברק, שתוכנן כנראה בידי זה שנבחר לעמוד בראשו עשוי להתפרק בעודו באיבו ולהוריד את מפלגת העבודה לטמיון ....האיש הקטן הזה לא יודע איזה נזק חמור הוא מסב למפלגה כתוצאה מהתבטאות חסרת אחריות שלו שכל כוונתה לפגוע בעצם בבעלי המאגרים אבל מנגד ייפגע ציבור המשקיעים הרחב בבורסה כולל בוחריו של הפרסונה עצמו...
    סגור
  • 26.
    מחיר ליחידת חום נקבע יחד עם משרד האנרגיה...שטייניץ שותק (ל"ת)
    HHH 28/09/2017 12:49
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 25.
    בגלל העיכוב של גבאי אין גז בישראל
    אבי 28/09/2017 12:46
    הגב לתגובה זו
    23 0
    בגלל העיכובים של גבאי וחבריו הגענו לממב שיש לנו צינור אחד בלבד וכשהוא מתקלקל המדינה משותקת. ככה זה ישראלים תמיד נגד כל דבר ורק הם יודעים הכי טוב
    סגור
  • 24.
    מונופול? שיביא עוד חברה בנוסף לנובל,
    שעולY 28/09/2017 12:42
    הגב לתגובה זו
    15 0
    כולן מחרימות את ישראל משנת 1948, החרם הערבי חי ובועט.
    סגור
  • מי רוצה לבוא לכאן בכלל?
    דוד 28/09/2017 13:32
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כל שני וחמישי משנים רגולציות את האוסטרלים הבריחו ולאחרים יש אינטרסים במדינות ערב
    סגור
  • 23.
    כן גבאי כך הורסים מדינה
    מאיר פ 28/09/2017 12:33
    הגב לתגובה זו
    24 0
    בגלל שאתה שייך למחנה המסכן של משחקי כס ורוצה בכל מחיר את השילטון מוכן אתה להרוס כל חלקה טובה במדינה על מנת להשיג את השאיפות החולניות שלך אבל הפתעה... החברים שלך מהמפלגה ישחטו אותך
    סגור
  • 22.
    המחיר הגבוה נובע מהמיסוי הגבוה
    ד"ר משה פרץ 28/09/2017 12:33
    הגב לתגובה זו
    18 1
    בעיקבות ועדת ששנסקי, המיסוי על הגז עולה על 50%, בדומה למיסוי על הדלק, לכן אין להתפלא על המחיר הגבוה וגם לא על יוקר המחייה הגבוה בארץ. המדינה הגובת מיסוי מטורף היא האחראית העיקרית על יוקר המחיה. רובן המוחלט של הקרקעות בישראל נשלטות ע"י רמ"י. שיטת המכרזים לקרקע לבניה מאלצת את הקבלנים להציע מחיר גבוהה לקרקע על מנת שיזכו במכרז. כמובן את המחיר משלמים רוכשי הדירות. ניתן להוריד את מחירי הדירות ע"י מכירת קרקעות לקבלים במחיר מינימלי. הפחתה משמעותית יותר מאשר ויתור על מע"מ בתכנית של לפיד או מחיר למשתכן של כחלון.
    סגור
  • 21.
    התבטאות אומללה ומופקרת..
    חבר וותיק 28/09/2017 12:30
    הגב לתגובה זו
    34 0
    .....מדובר בהתבטאות נלוזה שתביא לקץ להישרדותה של תנועת העבודה בראשותו של היו"ר החדש הנמהר שלה , האיש חסר ניסיון פוליטי ,מדרדר בהבל פיו ,את התנועה שלנו אל עברי פי פחת ......
    סגור
  • 20.
    היה מנכ"ל בזק להזכירכם!
    אזרח 28/09/2017 12:27
    הגב לתגובה זו
    25 0
    האם ידע או לא ידע מה הולך שם ומה הקשר לראש הממשלה ?
    סגור
  • 19.
    משעשע לשמוע מאדם שהיה מנכ"ל משרד התקשורת
    נועם 28/09/2017 12:18
    הגב לתגובה זו
    27 1
    ועבר לנהל חברת תקשורת על שחיתות ונקי כפיים.
    סגור
  • אדם שקרע אותנו במחירים
    אכן מגוחך 28/09/2017 12:44
    הגב לתגובה זו
    28 0
    מונופוליסטיים כשהיה מנכ"ל בזק וקיבל שכר עתק
    סגור
  • 18.
    את הקול שלי קיבלת
    מושחתים לכלא 28/09/2017 12:15
    הגב לתגובה זו
    3 22
    כל הקוקסינלים שמכרו נשמתם בשביל בצע כסף ישלמו ויתנו את הדין.
    סגור
  • 17.
    כמה לקחת בבזק???מושחת!!! (ל"ת)
    תתבייש 28/09/2017 12:15
    הגב לתגובה זו
    29 1
    סגור
  • 16.
    מסיתים ושקרנים
    דוד 28/09/2017 12:15
    הגב לתגובה זו
    23 0
    אדון גבאי וגברת שלי זבלנוביץ כדאי מאוד שתבדקו באתר איגוד הגז העולמי מה מחירי הגז שמשמלים בישראל לעומת רוב המדינות באירופה. יש פירוט לפי מדינות. בישראל כן25% פחות!!!!!
    סגור
  • דקתי ומצאתי שאתה לא ממש עיכלת את חומר הלימוד:
    קורמורן 28/09/2017 12:53
    הגב לתגובה זו
    0 16
    בקנדה ובארה"ב המפיקות ומייצאות גז, המחירים נעים בין 1.78 ל- 2.66 דולר ליחידת חום. חברת החשמל משלמת 5.7 – 5.8 דולר ליחידת חום, כ-25% יותר מאשר באירופה ובעולם, ומפעלי התעשייה הישראלים משלמים עוד יותר, 6-7 דולר ליחידת חום.
    סגור
  • אתה טועה, לא יודע היכן בדקת
    דוד 28/09/2017 13:36
    הגב לתגובה זו
    1 2
    וכמה משלמים על גז בבעלות המדינה (הגז מראש זוהר)? פי 3 בערך
    סגור
  • 15.
    לקח מיליונים מחברה ציבורית ובכלל מדבר? (ל"ת)
    איפה הבושה? 28/09/2017 12:12
    הגב לתגובה זו
    28 0
    סגור
  • 14.
    היכן ביבי ושטייניץ ?
    monka 28/09/2017 11:58
    הגב לתגובה זו
    3 14
    אין ספק שהמתווה נגוע באינטרסים ויתכן גם בשחיתות.
    סגור
  • תיק 5000 . אין כלום כי לא קרה כלום יש רק ביבי כלום.
    שמטוב 28/09/2017 12:39
    הגב לתגובה זו
    0 11
    עסקי הגז בישראל הם בור מצחין של שחיתות. פואד התחיל בזכיונות לא כשרים, ביבי קיבל מתחת לשולחן כדי להמשיך את השחיתות. רק אזרחי ישראל ישלמו את ההפקרות הזו. סיפרו לנו שמאות מליארדי דולרים יזרמו לישראל מבארות הגז, בינתיים כלום ולא יהיה כלום חוץ ממחירי עתק עבור גז שנימצא מתחת לאף שלנו. היו יכולים לתעש את כל המדינה בגז זול ובמקום זאת ביבי מייקר הכל כולל הגז. מעניין כמה כסף ביבי מקבל עבור זה.
    סגור
  • כנראה קיבל הרבה. פרשת השחיתות הגדולה בתולדות המדינה (ל"ת)
    אחד 28/09/2017 13:37
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 13.
    המחנה
    דב 28/09/2017 11:54
    הגב לתגובה זו
    17 1
    יראה העם היושב בציון, ערב יום הכיפורים, מי שעומד בראש המחנה שקרוי "ציוני". אוי לבושה. פראבדה היה אמין הרבה יותר. ובנוסף, עד כמה החקירות מגמתיות. חוקרים את בזק, ומה עם הדבר הזה שהפך ליו"ר?
    סגור
  • 12.
    עם
    ומה 28/09/2017 11:53
    הגב לתגובה זו
    23 0
    הבוס הקודם שלך??? לא מושחת??? אתה עדיין הפודל של אלוביץ אהה - גם לקומבינות שאתה עשית עם אדונך יגיעו! כל כלב ביג' יאום!
    סגור
  • 11.
    לא אצביע למפלגת העבודה (ל"ת)
    לעולם 28/09/2017 11:48
    הגב לתגובה זו
    26 0
    סגור
  • 10.
    ביום שתעיף את שלי יחימוביץ השמאל יזכה! כל עוד היא
    אריה 28/09/2017 11:45
    הגב לתגובה זו
    11 0
    איתך אין לשמאל סיכוי, בסוף תבין את זה
    סגור
  • 9.
    פרשת 7000
    משה+ 28/09/2017 11:40
    הגב לתגובה זו
    0 5
    צריך לחקור איך , מי ולמה חתם על המחירים האלה והחוזה שמחייב את הצרכן על תיקון באסדת הגז אולי זה כבר פרשת כמה אלפים הבא
    סגור
  • 8.
    מניות הגז לא עולות ומניית טבע שעל סף פשיטת רגל עולה
    העיקר 28/09/2017 11:37
    הגב לתגובה זו
    16 1
    עם מטומטם אז מגיע לו .
    סגור
  • איזו פשיטת רגל?
    dw 28/09/2017 13:38
    הגב לתגובה זו
    0 3
    במקרה שהיית בחול בזמן האחרון - טבע הודיעה על מימוש כמה נכסים ב 2.5B$, בקטנה, שזה מעל הציפיות. הוסף לכך מיליארד דולר שנתי דיבדינד שעבר מאיתנו לנושים מדי שנה, וכבר רואים שעד סוף השנה אנחנו ב 32B$ לכל היותר. החברה ממשיכה לייצר 7B$ תפעולי אז על איזו פשיטת רגל אתה מדבר? נכון. היו ועדיין יש קצת בעיות, אבל מכאן ועד פשיטת רגל? נו נו.
    סגור
  • 7.
    שקנו מניות גז וחשבו שזה לפנסיה כל פעם דיללו אותם מיררו
    הטמבלים 28/09/2017 11:36
    הגב לתגובה זו
    6 11
    את חייהם והתעללו בהם. מזל שמכרתי את מניות הגז מזמן בחיים לא אקנה מניית גז זה הימורים .
    סגור
  • הקנאה אוכלת אותך (ל"ת)
    ב 28/09/2017 16:00
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 6.
    חושבים שהחברות יהיו קבלני בצוע. את הרווחים תקח הממשלה
    גבאי וחבורת סטלין 28/09/2017 11:34
    הגב לתגובה זו
    18 0
    החברות יחפשו יעסיקו עובדים יסכנו את כספם כל זה תמורת החסד שהמדינה נתנה את אוצרות הטבע שאלוהים נתן לה והמשקיעים כמובן יתרמו את כספם כדי שהבורסה תרויח מעמלות. הממשלה מוזמנת להלאים את הגז לחפש בעצמה ולהעסיק את עובדי חברת החשמל והנמלים בחברה ניוד עובדים זה טוב.
    סגור
  • 5.
    תראו מי מדבר
    צפוני 28/09/2017 11:33
    הגב לתגובה זו
    23 1
    מוזר שחקירות של בזק עדיין לא הגיעו לאבי גבאי... למה לא מספרים לנו על כל קומבינות ושוחיתות שהיו למונופול הזה בתקופתו?
    סגור
  • לא הגיעו ולא יגיעו. בזק היה אז חברה ממשלתית. (ל"ת)
    קורמורן 28/09/2017 12:55
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 4.
    איך ירדו אם יש פה מס שישנסקי? (ל"ת)
    גבאי משקר 28/09/2017 11:31
    הגב לתגובה זו
    14 0
    סגור
  • 3.
    מישהו באמת מאמין שהתביעה תזכה? את מי תובעים
    פשוט מגוחך 28/09/2017 11:31
    הגב לתגובה זו
    19 8
    שהנדלן הדלק והכל יקר???
    סגור
  • 2.
    אתה תהיה ראש הממשלה שלנו .
    תנחום 28/09/2017 11:30
    הגב לתגובה זו
    5 29
    גמר חתימה טובה .
    סגור
  • 1.
    תחזיר את המיליונים שלקחת מחברה ציבורית, בזק, ואחרי זה
    פשוט בושה 28/09/2017 11:28
    הגב לתגובה זו
    43 2
    תדבר!!! אדם פופוליסט ולקח על הגב של הציבור מיליונים
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות