מטומי מדווחת על גידול של 13% בהכנסות, "פעלנו ליישום האסטרטגיה החדשה"
חברת אוטומקס +1.11% אוטומקס 18.2 +1.11% בסיס:18 פתיחה:18 גבוה:18.9 נמוך:18 תמורה:13,307 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הדואליות (נסחרת גם בלונדון) שמתמחה בתחום הפרסום הדיגיטלי דיווחה הבוקר על תוצאותיה הכספיות לסיכום המחצית הראשונה לשנת 2017. בשורה העליונה דיווחה החברה על גידול של 13% בהכנסות ל-141 מיליון דולר. ההכנסות בתחום המובייל רשמו גידול של 104% וההכנסות מתחום הדומיין מוניטיזיישן רשמו גידול של 69%. מנגד, בתחום הוידאו והמייל נרשמה ירידה בהכנסות.
בתוך כך, ההפסד של החברה על בסיס GAAP גדל ל-6.5 מיליון דולר, זאת מול הפסד של 5.3 מיליון דולר בתקופה המקביל אשתקד. ההפסד המתואם (Non-GAAP) של החברה התכווץ ל-2 מיליון דולר מ-4 מיליון דולק בתקופה המקביל אשתקד.
בפילוח גיאוגרפי, ארה"ב המשיכה לרכז את מרבית הפעילות עם הכנסות של כ-107.7 מיליון דולר במחצית הראשונה לשנת 2017, לעומת כ-86.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. כמו-כן, ההכנסות באזור אסיה-פסיפיק גדלו בכ-151% והסתכמו בכ-12.8 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2017, בהשוואה לכ-5.1 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
תוצאות הפעילות (GAAP) במחצית הראשונה של 2017 ובמחצית הראשונה של 2016 כוללות התאמות חד-פעמיות של כ-8.4 מיליון דולר ו-0.3 מיליון דולר, בהתאמה. ההתאמות החד פעמיות מיוחסות בעיקר לירידת ערך נכסים בלתי מוחשיים הנובעות מפעילות הווידאו ומשינויים מבניים בתחום האימייל, התחייבויות בגין תמורות מבוססות ביצועים בגין רכישות עבר, עלויות עסקה ורווחי הון ממכירת פעילויות
שגיא נירי, מנכ"ל מטומי: "במהלך המחצית הראשונה של שנת 2017 פעלנו ליישום האסטרטגיה החדשה של מטומי, במסגרתה ביצעה החברה מהלכים לצורך התמקדות במנועי הצמיחה המרכזיים שלה, וזאת לצד מימוש אחזקות בפעילויות בתחומים שאינם בליבת העסקים המוגדרת. כמו כן, המשכנו בהתייעלות, שכללה צמצום סעיפי ההוצאות, והתאמת מצבת כוח האדם של החברה. אנו שבעי רצון מהשלמת המהלכים, וחשים כי המיקוד בתחומי המובייל ודומיין מוניטיזיישן יתחילו להניב פירות כבר בתוצאות המחצית השנייה, כשמלוא השפעתם תבוא לידי ביטוי במהלך 2018 והלאה".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.נקווה שגם סומוטו תפנק ככה (ל"ת)כי פירסום עובד :-) 28/09/2017 20:19הגב לתגובה זו0 0סגור