
צילום: יח"צ
עוד יום עוד מכה - מניית אל על צוללת לשפל של מעל שנתיים
מניית אל על 1.94% ממשיכה להיסחר תחת לחץ כבד ומשלימה ירידה של 15% מתחילת החודש ונפילה של 41% תוך פחות מ-4 חודשים. הבוקר יורדת אל על 2.4% במחזור ער (השישי בגודלו בבורסה).
הלחץ הכבד על המניה החריף באמצע אוגוסט האחרון כאשר ביום פרסום הדו"חות לרבעון השני צללה מניית אל על ב-14.5% במחזור ענק של 60 מיליון שקלים (אחד המחזורים הגבוהים בשנים האחרונות) ויום לאחר מכן איבדה עוד 6.5%. אל על הציגה בדו"חות הללו ירידה של למעלה מ-50% ברווח הנקי כאשר בסיכום המחצית ההפסד הסתכם ב-13.6 מיליון דולר.
מאז אותה מפולת דו-יומית המניה בעיקר דשדשה סביב מחיר של 2.4 שקלים אך מתחילת אוקטובר לחץ המכירות התחדש והמניה נסחרת כעת בשפל של למעלה משנתיים ורחוקה 45% מהשיא כל הזמנים שנקבע לפני שנה. גרף מניית אל על מאז 2014:
- 8.מני 17/10/2017 19:34הגב לתגובה זוהאם בעל ענין שנימצא בדרקטוריון יכול למכור כמות מכובדת,1000000 מיליון מניות בשער-336 בתאריך 18/07/17 מבלי חקירה של רשות ניירות ערך מהסיבה שידע מה קורה וברח
- 7.מקס 17/10/2017 19:22הגב לתגובה זולמרות ירידה של כ-50% ברווח ,אין סיבה שהמניה תרד כל כך הרבה,קחו בחשבון א)שקט תעסוקתי עם כל המגזרים ב)קנית ישראייר ג)קנית מטוסים חדשים בכמות שלא היתה מעולם,לא מבין מה קורה
- 6.נהגוס 17/10/2017 19:12הגב לתגובה זולא ברור מדוע נהג אוטובוס אווירי משתכר עשרות אלפי שקלים, בעוד נהג אוטובוס קרקעי משתכר 7000. יקרה משהו אם יעשו תספורת 50% לטייסים? הם עדיין לא ירוויחו מצויין? כאשר משלמים כ"כ הרבה לנהגי אוטובוס אוויריים הרווחים יורדים והמניה יורדת. ההנהלה נכנעה לטייסים והמניה חוטפת.
- 5.גדי 17/10/2017 13:45הגב לתגובה זוהמלצות של מי שמוכר לפריירים! מישהו אמר לא לקנות כי זה לא הגיוני להשקיע בחברה שירדה מהשיא וטכנית היה בעיות. זהירות מהמלצות של חברות ברוקרים ומיניהם!
- 4.חברה פח (ל"ת)ע. 17/10/2017 13:37הגב לתגובה זו
- 3.כסף בבנק 17/10/2017 12:09הגב לתגובה זונפט עולה אל על יורדת ככה זה. רק כשהנפט ירד המנכ"ל החצוף לקח אחריות על עליית המניה וסידר לעצמו בונוס, האם עכשיו יפוטר המנכ"ל???? :()
- 2.עלתה מהר ותרד מהר-ככה זה (ל"ת)150 שווה כניסה 17/10/2017 11:21הגב לתגובה זו
- 1.ארז 17/10/2017 10:33הגב לתגובה זועם כל השביתה שעשו יגרמו לה לפשוט רגל כמו להרבה חברות תעופה אחרות. אף אחד לא רוצה לטוס בחברה שבה הטייסים עם כל כך הרבה בעיות בריאות