בנק הפועלים במהלך מיתוג מחדש: אדלר יוביל את הקמפיין
14 שנים לאחר שינוי הסלוגן האחרון, כמעט נצח במונחי הפרסום הישראלי, בנק הפועלים יוצא במהלך מיתוג מחדש המהווה מתיחת פנים אסטרטגית עבורו. הסלוגן החדש שילווה את פרסומי החברה יהיה "פועלים אתכם בכל החלטה" שיחליף את "להיות ראשון זה מחייב" שמלווה את הבנק מאז 2004.
השפה החדשה של הבנק שתגובה בקמפיין שיעלה לאוויר בימים הקרובים תתמקד "בהתלבטויות הפיננסיות של כולנו, תוך מתן מענה ללבטים אלו באמצעות יועצי הבנק המומחים ובאמצעים דיגיטליים מתקדמים, עם דגש על הכרת הצרכים האישיים של כל לקוח ולקוח" כך על פי הבנק. לדברי אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים: "אנו רוצים לראות את לקוחותינו מעורבים יותר בגורלם הפיננסי ונהנים מרווחה כלכלית, ולהיות עבורם הכתובת המשמעותית ביותר לכל החלטה פיננסית".
אסף אזולאי, מנהל מטה השיווק בבנק הפועלים, שזו עבורו ההחלטה האסטרטגית המשמעותית מאז נכנס לתפקידו בפברואר 2017 אומר: "נהיה הבנק הראשון בישראל שמפסיק לדבר על עצמו, ונעבור לדבר על הערך ללקוח". אזולאי שמלווה את הבנק מזה שנים רבות, עוד מימיו כמנכ"ל BBDO IM, היה זה שהניע את תהליך המיתוג במה שמעיד על הבעת האמון לה הוא זוכה מקברניטי הבנק בזמן הקצר שבו הוא נמצא בתפקיד.
אסף אזולאי. "נפסיק לדבר על עצמנו"
חברת המיתוג שקיבלה לידיה את המשימה היא OPEN לצד חברת הייעוץ האסטרטגי TACK. את קמפיין ההשקה מוביל משרד הפרסום אדלר חומסקי, אחד משני המשרדים המלווים את הבנק לצד גיתם BBDO. מזה שנים רבות, הבנק מחלק את פעילות הפרסום באופן שווה בין המשרדים - חלוקה שצפויה להמשיך גם ב-2018 למרות הבחירה באדלר להשקת המיתוג מחדש.
פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים, הוסיף עוד: "הבנק כבר הוכיח בשנים האחרונות שלהיות ראשון זה מחייב ואנו נמשיך להיות הבנק המוביל בישראל בכל חזית. יחד עם זאת, אנו רוצים שהחזון שחרטנו על דגלנו בשנים האחרונות גם יבוא לידי ביטוי בשיח התקשורתי שלנו עם הלקוחות ועל כן ראינו לנכון לשנות את המיתוג להרבה יותר אנושי, בגובה העיניים ורלוונטי לחיי הלקוחות שלנו והצמתים שלהם בחיים".
אחד המהלכים הקרובים של הבנק כחלק מהאסטרטגיה החדשה הוא השקת "מרכז לצמיחה פיננסית" שמובילה חטיבת מחזיקי עניין בראשות יעל אלמוג. המרכז, שהוקם בשיתוף עם שורה של גופים המתמחים בהדרכה, יציע ללקוחות כל הבנקים - פרטיים ובעלי עסקים - הדרכות במגוון נושאים פיננסיים. ההדרכות יהיו הן פרונטליות במרכזים קהילתיים ובמרכזי הדרכה ברחבי הארץ והן במרחב האונליין.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.שוב מתעסקים במיתוג ולא במהות. יבזבזו כסף גדול והכשל ישארגילה 15/01/2018 07:49הגב לתגובה זו1 0גם במיתוג הקודם המציאו את הצורה המטופשת המלבנית ולא שינו דבר בגישה. אותה אטימות, אותו זלזול ובעיקר, אז המשיכה הבעלים וההנהלה לרפד את המקורבים שלהם במחיקת חובות בהלוואות מטורפות ולהאכיל את הלקוחות הקטנים באותו חצץ ויחס שגבל לעיתים בהתעללות. אז ימתגו מחדש, ישפכו המון כסף על החברות הממתגות, יעשו השקה מפוארת ונוצצת והכל ישאר כמו שישאר. הגיע הזמן לבטל את השטות הזו: מיתוג, מיוג מחדש ולעבוד עם בני אדם של יומיום, כמו שצריך לעבוד עם בני אדם.סגור
-
1.אסטרטגיהצמח 09/01/2018 21:52הגב לתגובה זו0 0אסף אזולאי- חחחחחחחחחחחסגור