TV

גורביץ': "הירידות בשווקים יגיעו. הדולר יתחזק מול השקל"

אייל גורביץ', המנתח הטכני של Bizportal על העליות בשווקים, כיוון הדולר-שקל ו-2 מניות דואליות. צפו 
עדי ברזילי | (81)

(צולם ביום חמישי בבוקר 14.6.2018)

תגובות לכתבה(81):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 49.
    ניר 17/06/2018 12:17
    הגב לתגובה זו
    פעם זה יקרה ואז יגיד שהוא אמר את זה
  • 48.
    איך אני אצחק שה s&p יקבע שיא חדש.. (ל"ת)
    אורי 15/06/2018 23:03
    הגב לתגובה זו
  • 47.
    תקראו למה הוא תותח 15/06/2018 21:23
    הגב לתגובה זו
    . הוא מצליח 20 שנה למכור אוויר ועושה מזה כסף . .הוא אומר הכל ולא אומר כלום ואחר כך אומר שלא אמר ועדיין מאמינים לו . הוא באמת לא מבין כלום בשוק ההון אבל משחק אותה מה זה מבין .והכי חשוב הוא מעמיד דורות של פראיירים שלא משנה כמה פעמים הוא טועה הם עדיין סוגדים לו .תותח אמיתי .חייב ללכת לפולטיקה .
  • 46.
    ילד בן 3 יכול לדעת את זה.טיפשי (ל"ת)
    הירידות יגיעו.וואו. 15/06/2018 18:37
    הגב לתגובה זו
  • 45.
    סחתיין על העגיל באוזן גורביץ, עוד מעט תעשה גם קעקוע (ל"ת)
    אלין 15/06/2018 18:20
    הגב לתגובה זו
  • אייל כנראה נמצא במשבר גיל ה 40 (ל"ת)
    לאלין 17/06/2018 13:45
    הגב לתגובה זו
  • 44.
    אנונימי 15/06/2018 18:14
    הגב לתגובה זו
    אם כבר טרחתם, שמישהו יודה שאכן ניתן לצפות בכתבה.
  • 43.
    מי ששומע לך תמיד יפסיד (ל"ת)
    אתה על הפנים 15/06/2018 17:51
    הגב לתגובה זו
  • 42.
    אייל מה קורה אם אל על עד מתי הי תעצר הי רק יורדת (ל"ת)
    דוד 15/06/2018 16:20
    הגב לתגובה זו
  • 41.
    המעניש 15/06/2018 15:58
    הגב לתגובה זו
    גורביץ' אפס .
  • 40.
    חכם 15/06/2018 15:32
    הגב לתגובה זו
    המלווים באירופה בסיכון. הנכסים שלהם מתכווצים במהירות. נפילה של דוייצה בנק או BNP והתוצאה תהיה פי 10 מנפילת ליטמן ברדרס. השווקים במקרה כזה יקרסו בלפחות 50% זה מתקרב.
  • 39.
    הירידות יגיעו.איזה כותרת.חחחח (ל"ת)
    בלילה לא תזרח השמש. 15/06/2018 15:16
    הגב לתגובה זו
  • 38.
    צרנוחה 15/06/2018 14:27
    הגב לתגובה זו
    כבר חודש וחצי אתה מדבר על ירידות.אני מבטיח לך שהירידות יגיעו
  • למה חודש וחצי כבר חודשיים וחצי (ל"ת)
    1 17/06/2018 13:46
    הגב לתגובה זו
  • 37.
    המעניש 15/06/2018 14:00
    הגב לתגובה זו
    מדד 500 מתקרב ל 2800 ולא חסר הרבה מלהגיע ליעד זה , היו ניסיונות של כמה פעמים אבל , זה יגיע ובחוזקה ידחף את כל השוק מעבר ל 2800 ויעדים 2833 ולאחר מכן נקודת מבחן חזקה מאוד ב 2880 . שוק המניות במגמה עליות . זה שיש מימושים הדבר טבעי בכל המניות . אני לא מתייחס למה שגורביץ' מעלה בסקרים . ראיתי כמה פעמים סקרים שמעלה וקיבלתי את הקפה הפוך על הפוך על הפרצוף .
  • 36.
    עד סוף החודש המעוף 5 אחוז למטה (ל"ת)
    עמית 15/06/2018 13:53
    הגב לתגובה זו
  • 35.
    היום שעון יגיע לשעה שש בערב (ל"ת)
    סרגיי 15/06/2018 13:44
    הגב לתגובה זו
  • 34.
    כל הכבוד אייל.מקצוען. (ל"ת)
    אדם 15/06/2018 13:33
    הגב לתגובה זו
  • מקצוען אמתיי לכסילים כמוך (ל"ת)
    לאדם הכסיל 17/06/2018 13:47
    הגב לתגובה זו
  • 33.
    וולסטריט 15/06/2018 13:20
    הגב לתגובה זו
    עכשיו אין דרך חזרה. הבורסות לקראת ירידות משמעותיות.
  • 32.
    מעולם לא האמנתי בך (ל"ת)
    ובגלל זה לא הפסדתי 15/06/2018 13:08
    הגב לתגובה זו
  • 31.
    ממרץ אתה צועק תיקון (ל"ת)
    ומאז מי ששמע לךהפסיד 15/06/2018 13:07
    הגב לתגובה זו
  • 30.
    קבוצה 15/06/2018 13:07
    הגב לתגובה זו
    מה עוד שהגברת אמרה שהשוק היה נפלא השבוע נכון לעת כתיבתכם מה עוד שS&P דווקא ירד באותם ימים בדיוק(מסוף יום שישי האחרון לסוף רביעי השבוע לדיבריכם). באה לך הזדמנות היסטורית והיסטרית. צא ותן בראש והודע במפורש שניגמרו המישחקים ואנו לכיוון שDJIA לא יירד יותר מ83% משיאו ב26/01/08 שהיה26.616.7. קיימת אפשרות של 5.67% לסטייה מטה של עוד 7 אחוז מאותו שער מטה.(זה הכל חישובים מתמטיים וכלכליים של טובי הבנים שעבדו מאז ומעולם..)
  • 29.
    אבל גרבץ מתעשר מכם סתומים (ל"ת)
    אתם לא תתעשרו מגרבץ 15/06/2018 13:05
    הגב לתגובה זו
  • 28.
    שלום לזיקית גורביץ (ל"ת)
    שוב הטיפשים יאמרואמן 15/06/2018 13:04
    הגב לתגובה זו
  • 27.
    ברוקר 15/06/2018 12:33
    הגב לתגובה זו
    הירידות בשווקים יגיעו..... ברור שיגיעו אבל העיתוי זה הדבר. כי חשוב... שיגיעו תגיד ״אמרתי לכם״ בדיחת השנה
  • 26.
    אחת שמבינה א 15/06/2018 11:51
    הגב לתגובה זו
    מנייה ומצליח לא עובר זמן רב ואתה מנתח אותה שוב רק כדי להוכיח לנו שהצלחת, זה קרה בטבע ועכשו באופקו, יופי אני מפרגנת. מניות שאתה מנתח ולא מצליח ומפשל, עובר זמו רב שאתה מנתח אותן שוב, לדוגמה בזק ועוד מנייה שהתעלמת ממנה זו פרטנר פישלת ולא ניתחת אותה שוב. להזכיר לך ניתחת אותה לפני קצת יותר משנה. שבת שלום ומבורכת לכולם
  • 25.
    אחת שמבינה א 15/06/2018 11:46
    הגב לתגובה זו
    ושיאים חדשים בנסדאק, לכן הסבירות לגל ירידות קיימת, שווקים תמיד מתקנים את עצמם, אבל זו לא תהיה מפולת. הירידות בסופו של דבר יגיעו השאלה מתי? אתה הימרת לפני 3 חודשים אחרי שהיו קצת ירידות חשבת שהנה זה מתחיל והשווקים מיד תיקנו את עצמם והתחילו לעלות. הסיכוי של הדקס להגיע ל14 יותר מהסיכוי להגיע ל10500 בחודשיים הקרובים. גם אם האס אנד פי ישבור שיא חדש תמיד תגיד שרמת הסיכון עדיין גבוהה.
  • 24.
    יניב 15/06/2018 11:42
    הגב לתגובה זו
    מגמת העליות מובהקת ואתה נצמד לשטויות
  • 23.
    סע חביבי סע חבר שלי מחפש פועל בשיפוצים מעוניין גור ביץ (ל"ת)
    דוד 15/06/2018 11:39
    הגב לתגובה זו
  • 22.
    נו באמת... 15/06/2018 11:33
    הגב לתגובה זו
    כמשקיע ותיק אני יכול לחזות בודאות שהשוק ינוע כך: יהיו ירידות, ואז עליות ואז ירידות ואז עליות - לא צריך להיות גאון בכדי לדעת שבסופן של עליות יבואו ירידות, שבסופן יבואו עליות וחוזר חלילה. את תזמונן של העליות והירידות אף אחד לא יכול לקבוע ואם היה כך הוא היה האדם העשיר בעולם.
  • 21.
    מה הסיבה לירידה 15/06/2018 11:22
    הגב לתגובה זו
    החזקות בבורסות אירופה אף ארהב יגיעו עת התחדשות המשבר האירופאי בינתיים הבורסות רדומות לכך
  • 20.
    מה הסיבה לירידה 15/06/2018 11:21
    הגב לתגובה זו
    לדעתי חשש בעתיד מפגיעה בכלכלות תחילה במדינות המתעוררות ראה טורקיה ברזיל ועוד אחר כך באגף החלש של אירופה איטליה ספרד ועוד ירידה בתשואות היא סימן מובהק מפני האטה מיתון צמיחה חזקה עליית תשואות . דעתי ברגע שהנגיד האירופאי הודיע על סיום חשש כבד לכניסת אירופה למיתון לא יתכן ירידת תשואות וצמיחה זו דעתי. סיום התוכנית עלולה לגרום לזעזועים כלכליים במדינות מסויימות באירופה עד כידי מיתון מכאן ירידת התשואות
  • 19.
    אמרת נאסדק לפחות 6600 אנחנו 7770 (ל"ת)
    צחי 15/06/2018 11:19
    הגב לתגובה זו
  • 18.
    משה חיים 15/06/2018 11:17
    הגב לתגובה זו
    ברור שהירידות יגיעו מתי שהוא, כל החוכמה לדעת מתי, ואת זה לאייל אין מושג(כמו כולנו)
  • 17.
    איתי 15/06/2018 11:05
    הגב לתגובה זו
    יכול להיות שאתה צודק אבל אף אחד לא יזכור לך את זה אם זה יקרה עוד שנה
  • 16.
    איתי 15/06/2018 10:39
    הגב לתגובה זו
    יכול להיות שאתה צודק אבל אף אחד לא יזכור לך את זה אם זה יקרה עוד שנה
  • 15.
    100 היי חבר 15/06/2018 10:38
    הגב לתגובה זו
    צפה ידידי לרע מכל ולך על זה במלוא העוצמה...!!!!!!
  • 14.
    היי אייל 15/06/2018 10:33
    הגב לתגובה זו
    על מה עדי מדברת :"שבוע נפלא" ואתה מתנצל שהשבוע עוד לא נסגר..(ובסוגריים ייסגר גרוע)בכל מקרה בעת כתיבת שורותיך הS&P נמוך מסוף שבוע שעבר..אז מה ? אתם תעקשים לעשות לעצמכם לא טוב ..?
  • 13.
    אחד עם ניסיון 15/06/2018 10:32
    הגב לתגובה זו
    הם גם יכולים לבוא עוד שנתיים מה שבאמת הגיוני וגם את זה אנחנו לא יודעים. שלא נדבר על זה שאנחנו במגמת עלייה והרצף היורד בחודשי עוד שנייה נשבר.
  • 12.
    דודו 15/06/2018 10:04
    הגב לתגובה זו
    אני אומר שאחרי הירידות שגורביץ מצפה להן הרבה זמן ובאופן טבעי יגיעו יבואו עליות ...תקנו אותי אם אני טועה....
  • 11.
    יעקב 15/06/2018 09:57
    הגב לתגובה זו
    שלום לכם ילדים וילדות אני אייל המבולבל......שבועותאני מדבר שטויות לא בכוונה בכלל.....
  • 10.
    בסוף יירד חצי אחוז ויגיד צדקתי (ל"ת)
    יוני 15/06/2018 09:45
    הגב לתגובה זו
  • איך אתה יודע מה יהיה בסוף? (ל"ת)
    ליוני מ א 15/06/2018 16:29
    הגב לתגובה זו
  • כל מי שחשב ודיברכמו א והיה בחוץ בשנתיים האחרונות הפסיד. (ל"ת)
    דוד הגנן 15/06/2018 11:48
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    גפריי גונדלך 15/06/2018 09:34
    הגב לתגובה זו
    השווקים שווקי אגחים בפסיכוזת המוניםהתשואות 1.4% מה כעת ? מה יהיה בעתיד ? שווקי המניות כעת בפסיכוזת המונים תבינו כל בועה להתרסק שווקי המניות יתרסקו הרבה יותר מאגח כי אגח יש פרעון יהיה כסף מניות יכולות להתאדות כל בועה תחילה בום אחר כך טראח התשואות היו 1.4%
  • 8.
    קובי 15/06/2018 09:30
    הגב לתגובה זו
    שלום אייל, בתור בוגר הקורס שלך, אני מזהה ב - S&P 500 ובנסד"ק מגמת עלייה מובהקת, בדיוק לפי הקריטריונים שלימדת: נקודות השיא ונקודות השפל גבוהים מקודמתם. ואני רואה מגמת עלייה מובהקת שבמובהקת: כל שיא שנשבר מעלה מחליף תפקיד ומשמש כרמת תמיכה. גם בשבועי אני רואה מגמת עלייה (חדשה יחסית, אחרי התיקון הקודם) וגם כן מובהקת. אני פחות מבין למה אתה נחרץ כעת לגבי ירידות בשווקים אלו.
  • אש 15/06/2018 22:41
    הגב לתגובה זו
    נקודת השפל האחרונה היתה בסוף מרץ והיא אכן גבוהה מהשפל שקדם לה בסוף ינואר. לעונת זאת נקודת השיא האחרון היתה בשבוע השני של מרץ והיא עדיין לא נפרצה. כך שעדיין אין שתי נקודות שפל עולות ושני שיאים עולים. אם אתה מתייחס לשני שיאים שהשני שבר את הראשון בטווח של שבועיים או שלשה, אז באמת יש שפלים עולים ושיאים עולים אך אלו לא באמת שני שיאים.
  • אם תשמעו לעצות שלו תפסידו כל הכסף חבל לכם , (ל"ת)
    המעניש 15/06/2018 15:59
    הגב לתגובה זו
  • ועד אז נמשיך להנות מפירות העליה שלה :) (ל"ת)
    דוד הגנן 15/06/2018 11:47
    הגב לתגובה זו
  • אחד מהעם 15/06/2018 11:34
    הגב לתגובה זו
    אתה מדבר??
  • התכוון לא במגמת עליה חזקה אלא עדינה (ל"ת)
    דודי 15/06/2018 11:30
    הגב לתגובה זו
  • אדני זקוק למשקפיים וקורט מלח!! (ל"ת)
    גמילות חסדים 15/06/2018 11:18
    הגב לתגובה זו
  • תפסיק 15/06/2018 10:56
    הגב לתגובה זו
    אמרו הנאסדק הגבול הוא השמיים
  • 7.
    יוסף 15/06/2018 09:29
    הגב לתגובה זו
    הבורסה לנירות ערך היא לא מערכת לינארית, יחס ליניארי מתבטא בקו ישר ויש לו סגוליות חשובה של מדולריות ,אפשר לפרק אותו ולהרכיב אותו מחדש לכן כושר החיזוי של המערכת הזו מדויקת יחסית ,מערכת כזו מורכבת ממספר קטן מאוד של משתנים וככול שכמות המשתנים בא תעלה היא כבר תהפוך למערכת בלתי ליניארית והדיוק שלה יורד עד חוסר אפשרות לחזות אותה וזו בדיוק מערכת בורסאית המורכבת ממאות משתנים : אין לה תכונות ומדולריות ,והחוקים שם דומים להליכה במבוך המשנים בכל רגע נתון את תכונתם ע"י המשתנים . מאמיני הניתוח הטכני לוקים בהטעיה הדומה הנקראת בז'רגון הפסיכולוגי הקוגניטיבית היוריסטיקה הייצוגיות זהו מצג שבו הם שופטים דברים כגון אירועים שהתרחשו בעבר בבורסה כדומים על בסיס הדמיון ביניהם "על פניו", לעיתים קרובות על בסיס תכונות שטחיות כגון מאפיינים עיקריים של גלים התנגדויות ומגמות וכו .לכן המנתח הטכני לדעתי הוא לא יותר מעיוור המחפש חתול שחור בחדר חשוך שאיננו שם. וכנראה זה גם חלק מהסיבות למה אייל עוד לא הציג לכם תיק יחס או טבלת יחס הסתברותית מכוון שאין שום אפשרות לחזות מערכת בורסאית בלתי ליניארית מעל ניחוש פרוע.
  • אחד מהעם 15/06/2018 11:37
    הגב לתגובה זו
    לבטל גם את זה או מה?
  • לאחד העם 17/06/2018 14:48
    דבר ראשון לא טענתי שאי אפשר בכלל לחזות מערכות בלתי ליניאריות אלה רק עם כמות המשתנים גבוה כמו למשל בשוק .נתחיל קודם כל שתחזית מזג האוויר יכולה להיות מדויקת מינוס פלוס 70% וזאת בתנאי שהמדינה יציבה מבחינת מזג האוויר בארצות פחות יציבות ההסתברות קטנה . תחזית מזג טובה רק למספר ימים עד מקסימום שבועיים .אתה צודק שתחזית מזג האוויר היא מערכת בלתי ליניארית וכאוטית אבל מצד שני יש לה סמנים פיסקליים גשמיים שנמצאים באטמוספרה כך שההסתברות שלהם להתרחש או להגיע ליעד מסוים גבוה באלפי מונים ביחס לתחזית בשוק ההון ששם יש אלפי משתנים ותת משתנים כגון פסיכולוגיה , גאופוליטיים ופוליטיים ,כלכליים ,גאוגרפיים ועוד ידי קצרה מלפרט אותם ולכל אלה יש עוד תת משתנים שעוד לא כאן בכלל ואף אחד לא יכול לחזות אותם בדיוק כמו שאף אחד לא יכול לחזות מתי תפתח המלחמה או מתי תהיה רעדת אדמה. אתה לא יכול להשוות גרף של מנתח טכני למחשב על שמורכב מאלגוריתמים שבנויים ממודלים מתמטיים הפועלים בצורה די קונקרטית.כל . חזאי מזג האוויר כפוף לביקורת שקופה בקשר לתחזיות שלו ע"י וסולם בראייר מתי אייל הציג לך בצורה שקופה את ההישגים שלו ?
  • אש 15/06/2018 11:34
    הגב לתגובה זו
    אז בוא נפשט את זה. כל המשתנים המשפיעים על הבורסה מתבטאים ביחסי הכוחות בים הקונים והמוכרים, ואלו מסתכמים לגרף. לחזות אי אפשר על סמך נתוני הגרף, מה שאפשר זה לסחור עם המגמה ולא נגדה ולדעת להבחין בין תיקון לשינוי מגמה. אם אתה יודע את זה יש לך יתרון עצום.
  • לאש 17/06/2018 15:00
    וכללה חפוזה למערכת מורכבת כגון שוק ההון ולמסגר אותה ביחסי הכוחות בין הקונים והמוכרים . הקונים והמוכרים הם התוצאה הם לא הסיבה .ומה שנקנה היום יכול בקלות להימכר מחר העבר הוא לא אינדיקציה לעתיד במקרה הנתון .וכללה חפוזה למערכת מורכבת כגון שוק ההון ולמסגר אותה ביחסי הכוחות בין הקונים והמוכרים . הקונים והמוכרים הם התוצאה הם לא הסיבה .מה שקונים היום יכול בקלות להימכר מחר העבר הוא לא אינדיקציה לעתיד במקרה הנתון .
  • סוחר מנוסה 15/06/2018 10:25
    הגב לתגובה זו
    היית רואה עד כמה החיזוי מדויק במקרים כ"כ רבים, למרות שכרגע אני לא מסכים עם אייל וכבר אני טוען את זה כמה חודשים...וכמובן עשיתי מזה כסף לצד השני ללונג.........
  • לסוחר "המדופלם " 17/06/2018 15:29
    בשיטה שלך - אני שואל אותך האם הייתה קונה כרטיס הגרלה באלפי שקלים או עשרות אלפי (אני לא יודע באיזה סכומים אתה מהמר) בהסתברות קטנה כזו?
  • שעוד היתה בחתולים אני הייתי סוחר בשוק ההון (ל"ת)
    לסוחר חסר הניסיון 17/06/2018 13:52
  • 6.
    חכם מה הוא אומר 15/06/2018 09:28
    הגב לתגובה זו
    בוואלסטריט יתמלאו במתאבדים קפיצות תתכוננו
  • חכם ? "הנבואה נתנה לטיפשים " (ל"ת)
    לטיפש 17/06/2018 07:09
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    חכם מה הוא אומר 15/06/2018 09:26
    הגב לתגובה זו
    מתי הסוף לנאסק השמיים הם הגבול מה שהיה לא שמיים אלא קרקע נחיתה קשה לקרקע התרסקות לכן כל צועקי צורחי הברסות יידמו בעת ההיא גם יידממו
  • 4.
    חכם מה הוא אומר 15/06/2018 09:24
    הגב לתגובה זו
    להכנס לפקדונות דולריים הריבית עלתה תעלה חזק ב2018 עוד שתי העלאות גם ב2019 דעתי הריבית תגיע ל3-3.5% ואף יותר הבעיה העלייה החדשה שתהיה בתשואות אגח . רסנו תשואות בצורה מלאכותית בארהב אירופה כעת עי הזרמת כסף ענקית הגדולה בהיסטוריה ההשפעות ההרסניות מגיעות יתעצמו במהלך השנים הבאות האינפלציה תעלה התשואות יעלו הטראח הגדול מעבר לפינה .
  • 3.
    השווקים 15/06/2018 09:16
    הגב לתגובה זו
    כל גם הכלכלה האמריקאית מי אמר זאת? מיודענו גפריי גונדלך תשואות האגח יטוסו ל6% הכל יגמר בבכי מר .גונדלך אמר דברים קשים עת התשואות היו 1.4% כעת פרצו את ה3% נעים בסביבות השער הזה.קרא לזה בזמנו השווקים "בפסיכוזת המונים"מה קרה האגחים קרסו טוטאלית מאז הצהרתו ב16 שוק דובי לחלוטין. דעתי צודק גם הפעם אמר הכלכלה האמריקאית בהתאבדות. גם מיודענו ברננקי מחלץ הכלכלה האמריקאית משבר 07 אמר הכלכלה האמריקאית לפני נפילה מצוק ב2020 כאשר כולם באטרף לא רואים כלום איך אומרים לא רואים מעבר למספר ימים . דווקא עכשיו השווקים מסוכנים מאוד יגמר בבכי גשר ברוקלין יתמלא במתאבדים
  • 2.
    הוא צודק הוא צודק 15/06/2018 09:03
    הגב לתגובה זו
    נאסדק חברות רבות סופר בועות חברות עם שווי מליארדי דולרים עם מעט הכנסות דומה לבועת הנאסק 2000שנה .סוף כל בועה להתרסק ממד כ5000נק. ל1300 נק. חברות רבות התאדו רבים נשארו ללא נכסים תור ליד גשר ההתאבויות יקפצו מהמגדלים בניו יורק . היה בעבר והסיכוי גבוה גם עתה
  • לא כל כך מהר. אנחנו עדיין רחוקים מבועה (ל"ת)
    ממי 15/06/2018 21:07
    הגב לתגובה זו
  • לא ייאמן שמאמינים לך 15/06/2018 13:10
    הגב לתגובה זו
    זה רק מראה כמה פראיירים יש במדינה הזו.כל כך הרבה טעויות.ככ לא מצליח לתזמן את השוק.פותח קורסים מטומטמים משלמים כסף ללמוד משהו שבחיים אבל בחיים לא יעשו ממנו כסף.איזו מדינה של סתומים
  • 3 חודשים עליות בינתיים (ל"ת)
    בטח צודק.צודק עלק 15/06/2018 13:09
    הגב לתגובה זו
  • דני 15/06/2018 09:48
    הגב לתגובה זו
    כסף "החכם" בחוץ עד לירידות
  • לדני 17/06/2018 15:32
    כמובן רק במקרה שהתיק ההשקעות בנוי בצורת מדדים
  • 1.
    הסמול רוצה ירידות.היהודים ששים לעליות!! (ל"ת)
    גמילות חסדים 15/06/2018 08:59
    הגב לתגובה זו
  • לגמילות 15/06/2018 16:33
    הגב לתגובה זו
    להקת היהודים לא מתעניינת בבורסה אז מה אתה מבלבל?
  • ביבי 15/06/2018 10:53
    הגב לתגובה זו
    מי העלה מס על הבורסה. מי הרס לצבור את החסכונות עם ועדת בכר. מי סירב למכור את כיל בשיא לקנדנים ביבי מכר לכם אגדה שהוא בעד כלכלה חופשית. הוא בעד לקחת לכם את הכסף חופשי. כולל יד ימינו פחלון שהשתלט על שוק הנדלן והוא כישלון צרוף. ביבי עשה לכם שטיפת מוח שהוא התרופה לכלכלה הוא קלקלה בהתגלמותה.
  • ביבי הגדול 15/06/2018 12:24
    של ישראל ותראה איזה צמיחה כלכלית יש .תמיד היו בכיינים כמוך
  • היי היי 15/06/2018 10:19
    הגב לתגובה זו
    לשרצים כמוך את המדינה?