פורסייט גייסה 25 מיליון שקל נוספים ממוסדיים בדיסקאונט של כ-20%

מיטב דש ישקיע כ-15 מיליון שקל ויהפוך לבעל עניין בחברה, פסגות ישקיע כ-5 מיליון שקל; המניות יהיו חסומות לתקופה של חצי שנה
 | 
telegram
(2)

חברת פורסייט 0% פורסייט 8.4 0% פורסייט בסיס:8.4 פתיחה:8.6 גבוה:8.6 נמוך:8.3 תמורה:58,487 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  הדואלית (FRSX), המתמחה בתחום מערכות ראייה ממוחשבות לרכב, דיווחה הבוקר (ב') כי חתמה על הסכמים להקצאה פרטית של מניות עם משקיעים מוסדיים, כולל עם קבוצת מיטב דש ופסגות בית השקעות בהיקף של כ-25 מיליון שקל.

במסגרת ההצעות הפרטיות, ישקיע מיטב דש כ-14.75 מיליון שקל ויחזיק במצטבר בכ-5.45% מההון המונפק של פורסייט. פסגות בית השקעות ישקיע כ-5 מיליון שקל ויחזיק בכ-1.85% מההון המונפק של פורסייט. את היתרה בסך של כ-5 מיליון שקל ישקיעו משקיעים נוספים.

על פי הדיווח, פורסייט תקצה כ-21.96 מיליון מניות במחיר של 2.05 שקל למניה רגילה - דיסקאונט של כ-18.8% על מחיר המניה בשוק, או במחיר של 2.81 דולר לכל ADS הנסחרות בוול סטריט - דיסקאונט של כ-18.6% על מחיר השוק.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

בנוסף, תקצה החברה כ-21.96 מיליון כתבי אופציה לרכישת ADS במחיר מימוש של 0.8 דולר למניה ולתקופה של 24 חודשים.

המניות הרגילות המוקצות יהיו חסומות לתקופה של שישה חודשים. בנוסף, ניירות הערך המוקצים לא נרשמו למסחר תחת חוק ניירות ערך בארה"ב, ולא יהיה ניתן למכור אותם בארה"ב בהיעדר רישום, או קבלת פטור מדרישות הרישום.

בשבוע שעבר דיווחה החברה על גיוס של 20 מיליון שקל באמצעות הצעה פרטית לחברת הראל ביטוח, כאשר לאחר השלמת ההצעה הפרטית, תחזיק הראל ביטוח במצטבר בכ-8.15% מההון המונפק של פורסייט (לכתבה המלאה).

אודות פורסייט
פורסייט נוסדה בשנת 2015 והינה חברה טכנולוגית הפועלת בראשית דרכה. נכון לרבעון הראשון של 2018 טרם הציגה החברה הכנסות או רווחים כלשהם. החברה פועלת בתחום התכנון, הפיתוח והמסחור של מערכות ראייה ממוחשבות העושות שימוש בשתיים או ארבע מצלמות ופתרונות V2X המבוססים על תקשורת סלולרית לתעשיית הרכב.

מערכות הראייה הממוחשבת של החברה מבוססות על ניתוח וידאו בתלת מימד, אלגוריתמים מתקדמים לעיבוד תמונה והיתוך חיישנים. החברה, באמצעות פורסייט אוטומוטיב, חברת הבת בבעלותה המלאה, מפתחת מערכות מתקדמות למניעת תאונות דרכים, אשר נועדו לספק מידע מהיר ובזמן אמת על סביבת הרכב בעת הנסיעה. המערכות נועדו לשפר את בטיחות הנהיגה ע"י גילוי מדויק ואמין של סכנות, תוך שיעור מזערי של התרעות שווא. מערכות החברה פונות לשוק מערכות סיוע לנהג (ADAS), ולשווקי הרכבים החצי-אוטונומיים והאוטונומיים. החברה צופה כי מערכותיה יחוללו מהפכה בתחום בטיחות הרכב הודות לרמה הטכנולוגית הגבוהה שהן מציעות.

תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איזה בדיחה החברה הזאת
    השוקע 25/06/2018 16:51
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אחרי שהודיעו שהם עוזבים כרגע את הראדרים לרכב בגלל שלא ממש הצליחו לעניין אף אחד בעולם, עכשיו הם עוד מנפיקים בכמעט 20% מתחת למחר המניה שגם ככה נשחטה השנה. איזה סיבוב עשו על המשקיעים, צריכה לבוא פה תביעה כנגד בעלי החברה. שפוט בושה וחרפה
    סגור
  • 1.
    זבל של חברה שרק מדללת משקיעים
    תום 25/06/2018 10:04
    הגב לתגובה זו
    7 2
    קטנים שהאמינו בחברה והשקיעו בה מההתחלה ועכשיו לא מפסיקה לדלל אותם כשהמוסדיים נזכרים להכנס על הגב של כל הקטנים
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות