חילוקי דעות הכשילו את הנפקת רשת פרשמרקט
האחים שלומי ויוסי אמיר נסוגים מרעיון ההנפקה של חברת פרש מרקט בבורסה בת"א. הסיבה – ביקושים נמוכים בשלב המוסדי, ששיקפו שווי שוק של 700 מיליון שקל לחברה.
האחים אמיר ביקשו לגייס כ-200 מיליון שקל, לפי שווי מינימלי של 750 מיליון שקל, אך הביקושים שהוזרמו מצד המוסדיים הסתכמו בכ-100 מיליון שקל בלבד. גופים נוספים הציעו להזרים 100 מיליון שקל נוספים בתנאי שהשווי יירד ל-700 מיליון שקל, אך האחים אמיר סירבו לבקשה.
נציין כי הביקושים הנמוכים להנפקה הגיעו למרות שלפני יומיים הרשת חתכה את השווי המבוקש בהנפקה בכ-25%.
פרשמרקט מחזיקה כיום ב-31 סניפי סופרמרקטים ברחבי הארץ, בשטח כולל של יותר מ-22 אלף מ"ר. לפי החברה מרבית הסניפים הם סניפים "שכונתיים", הממוקמים בשכונות ובמרכזי ערים.
בשורה התחתונה רשמה הרשת רווח נקי של כ-14.2 מיליון שקל ברבעון הראשון לשנת 2018, עליה של כ-75% לעומת כ-8.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. בשנת 2017 הסתכם הרווח הנקי לכ-49.3 מיליון שקל, עליה של כ-92%, לעומת כ-25.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.האב היה ראש עיר מושחת והם החליפו שמות המשפחה מעמר לאמיר (ל"ת)הזהרו מאחים עמר 27/07/2018 00:17הגב לתגובה זו1 0סגור