טייקאווי.קום רוכשת את תן ביס תמורת 135 מיליון אירו

הרווחים של תן ביס הסתכמו בשנת 2017 בכ-13.2 מיליון אירו (כ-56 מיליון שקל) וב-EBITDA מתואמת של כ-5.7 מיליון אירו (כ-24.2 מיליון שקל)
 | 
telegram
(2)

חברת המשלוחים העולמית טייקאווי.קום (Takeaway.com) הודיעה כי תרכוש את חברת תן ביס הישראלית מידי שותפות TA והמייסד תמיר כרמל תמורת 135 מיליון אירו (כ-575 מיליון שקל). 

תן ביס, שנוסדה בשנת 2000 מספקת שירותי הזמנת ארוחות לעובדי חברות כחלק מתנאי העסקתם ומאפשרת לחברות להחליף את חדרי האוכל המסורתיים בארוחות ממסעדות מקומיות. החברה נותנת שירות לאלפי חברות בישראל, כאשר רק בשנת 2017 סיפקה מעל 15.2 מיליון הזמנות, בשווי של מעל 140 מיליון אירו. הרווחים של תן ביס הסתכמו בשנת 2017 בכ-13.2 מיליון אירו (כ-56 מיליון שקל) וב-EBITDA מתואמת של כ-5.7 מיליון אירו (כ-24.2 מיליון שקל).

טייקאווי.קום צפויה להשלים את העסקה במהלך המחצית השנייה של השנה, ואף הסכימה לתשלום פיצוי של 2.6 מיליון אירו במקרה שהעסקה לא תושלם עד חודש אוקטובר הקרוב.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

יורג גרביג, סמנכ"ל תפעול בטייקאווי.קום: "תן ביס בנתה שוק אוכל מקוון מאוד אטרקטיבי ובין הבודדים שמציגים רווחים גבוהים בתחום. אנו נרגשים לצרך את החברה למערך הפעילות שלנו".

תמיר כרמלי, מנכ"ל ומייסד תן ביס: "אני גאה בצוות המדהים שיש לנו בתן ביס, שבנה את העסק הזה במקצועיות במשך 18 שנים. נמשיך לשרת את לקוחותינו בצורה הטובה ביותר".

תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הזייה. מה בעצם הם מוכרים? חוזים עם מקומות עבודה ומסעדות
    ממי 29/07/2018 11:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בשני מיליון יורו מעמדים 30 אנשי מכירות ושיווק שבתוך שלושה חודשים סוגרים את אותם חוזים בדיוק ואפילו יותר טובים. בדיחה. נראה לי שאת גבאי פלאפל אפשר לשכנע לחתום על חוזה עם מתחרה בחו"ל בעל פריסה עולמית, תמורת קצת יורת טחינה בפיתה....חחחחחחחח
    סגור
  • חוסר הבנה מדאיג - תתייעץ
    גימל 29/07/2018 17:20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    זה לא רק חוזים אלא גם מערך תפעולי שמאפשר למסעדות שמעוגנות בחוזה למכור לציבור לקוחות גדול באופן יעיל ואוטמטי וסוגר מעגל שלם של שיווק, מכירה ושינוע. זה כולל מערך תפעול ומערך טיפול בלקוחות גם בטלפון וגם באינטרנט ובכל כבר עובד. להרים את הכל מאפס ייקח הרבה זמן וההליך עצמו כולל סיכון עסקי לא מועט עקב קיום מתחרים בענף. סביר להניח שהרבה מסעדות גם לא יירצו לפתוח ממשק נוסף מול "שחקן חדש" בשוק -ללא שיראו ערך נראה לעין בטטו קצר - וכזה אין. הקמת מערך שכזה דורשת עלויות תפעול גבוהות עם הפסדים עד להגעה לנקודת האיזון. לנקודת האיזון תגיע רק אם תצליח למכור - ובמקרה של המסעדות, המכירה קשה - המקום על הדלפק כבר תפוס.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות