הרובוטים שמנקים בריכות טסו 350% ב-5 שנים
מיטרוניקס יצרנית הרובוטים לניקוי בריכות רשמה ברבעון עלייה של 23% בהכנסות ושיפור ברווח הגולמי והתפעולי
מיטרוניקס -0.93% מיטרוניקס 1,070 -0.93% בסיס:1,080 פתיחה:1,080 גבוה:1,080 נמוך:1,045 תמורה:4,985,796 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של השנה ומראה עלייה של 31% בשורת הרווח הנקי לרמה של 57.8 מיליון שקל. מיטרוניקס מדווחת על עלייה של 21% בהכנסות שהגיעו לסכום של 279 מיליון שקל לעומת 229.9 מיליון שקל ברבעון המקביל של 2017.
החברה מציגה גם שיפור של 22% ברווח הגולמי שהגיע ל-121.5 מיליון שקל לעומת 99.4 מיליון ברבעון המקביל ועלייה ברווח התפעולי שהסתכם ב-73.5 מיליון דולר כשברבעון השני של 2017 הסתכם הרווח התפעולי ב-59.5 מיליון שקלים, שיפור של 23%.
מניית החברה מזנקת כעת בבורסה של ת"א בשיעור של 10%, ומשלימה זינוק מטאורי של 350% בחמש השנים האחרונות.
צבר ההזמנות של החברה ליום 30.6.18 המיועדות להימכר במהלך שנת 2018 מסתכם ב-61.3 מיליון שקל לעומת צבר הזמנות של 77.8 מיליון שקל ליום 30.6.17. ירידה של 21% הנובעת בעיקרה מתזמון מוקדם יותר אשתקד של קבלת הזמנות לרבעון השלישי בשל מזג אויר חם מאוד ששרר בתקופה המקבילה. מיטרוניקס מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק רובוטים לניקוי בריכות שחייה פרטיות וציבוריות וכן בפיתוח, ייצור ושיווק של כיסויים אוטומטיים לבריכות, אמצעים להגנת המשתמשים בבריכה מטביעה וכן בשיווק מוצרים נלווים נוספים לבריכות שחייה. עסקי החברה מבוססים על יצוא וכ-98% מהכנסות החברה נובעות ממכירות ושירותים בחו"ל. פעילות ההפצה של מוצרי החברה בעולם נעשית הן על-ידי מפיצים חיצוניים והן באמצעות חברות-בת. לחברה הטיה עונתית חזקה.
"אנחנו מסכמים רבעון שני מצוין בו הצלחנו להשיג צמיחה גבוהה במכירות וזאת למרות מזג אוויר סגרירי באירופה וארה״ב", אמר מנכ"ל מיטרוניקס, אייל טריבר. "ברמת המוצרים, הצמיחה ברבעון נשענה בעיקר על מכירות קו ה-S לבריכות פרטיות שממשיך להיות מנוע צמיחה משמעותי, גידול מרשים בקווי המוצר לבריכות הציבוריות, והמשך צמיחה נאה במכירות הכיסויים האוטומטיים בצרפת. ברמת הטריטוריות אנחנו מסכמים צמיחה מרשימה ודו ספרתית בכל הטריטוריות המרכזיות. הרחבנו במהלך השנה את פעילות השיווק הדיגיטלית בארה״ב וצרפת, וזו תורמת להגברת המודעות לטכנולוגיית הניקוי הרובוטית ולחיזוק המותג. בחצי הכדור הדרומי, אנחנו מצפים להמשך תרומה של קו ה- S בהמשך חדירת הדולפין והמשך חיזוק המודעות למותג" , מוסיף טריבר.
הראיון צולם בתחילת 2018, ולא לאחר הדו"ח הנוכחי
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה