במדד ה-S&P500, הדובים מתעוררים מתרדמת של עשור

בשבוע האחרון חווה השוק האמריקאי ירידות חדות שלוו במחזורי מסחר גבוהים. האם הגיעו סביב אותה רמה שהורידה את השוק על ברכיו בתחילת השנה?

 | 

בניתוח הקודם הערכתי שאחרי הכל, רמת הסיכון שמציע השוק האמריקאי גבוהה. כתבתי שסיומו של ספטמבר ותחילתו של אוקטובר מעידים על עלייה ברמת הסיכון. כדאי לשים לב להתפתחויות שיהיו בשבועות הקרובים.

למרות שנראה יציב ולמרות כיבוש השיאים משהו שם לא ממש הסתדר. בשבוע האחרון חווה השוק ירידות חדות שלוו במחזורי מסחר גבוהים. האם הגיעו סביב אותה רמה שהורידה את השוק על ברכיו בתחילת השנה?

לעניות דעתי המסר ברור. מה שחשבתי שיגיע אז, אי שם בתחילת השנה, מגיע כעת, אחרי הבשלה של עוד מהלך עליות ושיא חדש.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

אירופה, למי שלא ברור עדיין, ובפרט הדאקס, במצב לא פשוט. שם טענתי תקופה ארוכה שהתשתית לירידות מוכנה וגם אם זה לא קרה בתזמון שהערכתי, הרי שסימני החולשה פשוט סירבו להיעלם.

אז לצאת מהשוק? כל עלייה תהיה הזדמנות לכך וכמובן שגם לפתיחת פוזיציית שורט.

{​S&P 500}

בגרף החודשי

  1. בגרף החודשי אפשר לראות את הנר האחרון. הגם שהחודשי באמצעו הרי שמדובר באיום רציני לשבירת הרצף העולה. ציינתי זאת בניתוח האחרון. 
  2. שבירת רצף עולה היא סימן מובהק ליציאה מהשוק. 
  3. לעניות דעתי כל ניסיון עליות יהווה הזדמנות לכך. 
  4. בנוסף אפשר לראות את ספירת חמשת הגלים שהחלו בתחילת 2016. חמישה גלים אלו אמורים לסכם את הגל החמישי והאחרון בסדרה שראשיתה ב-2009 ועליה כתבתי לא מעט. 
  5. המשמעות הפשוטה היא שירידות משמעותיות בדרך.

בגרף השבועי

  1. בניתוח הקודם הערכתי שהגרף השבועי מגלה חולשה מבחינת מבנה המחירים. 
  2. כפי שאפשר היה לראות אז, המדד כשל בקביעת רמת שיא גבוהה מקודמתה. 
  3. המשמעות היתה סיום מגמת העלייה שהחלה באפריל השנה.
  4. המשמעות היתה שממד הזמן הבינוני רמת הסיכון עולה. 
  5. גם כאן אפשר לראות 5 גלים ברורים שנכנעים לחוקיות וראשיתם באפריל השנה.

עוד עליות?
לא. אם אני קורא נכון את המפה, מהלך העליות שהחל ב-2009 הגיע לסיומו וכעת השוק השורי אמור לפנות את מקומו לדובים שהתעוררו מתרדמת של יותר מעשור.

הערה: כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.

אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.

תגובות לכתבה(81):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 46.
    גורביץ'-אתה גאון. אני עושה הפוך ומרוויח.
    יצחק 17/10/2018 08:50
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גורביץ - גאון. תקשיבו לו .אני כבר שנים מקשיב לו , עושה הפוך ומרוויח.
    סגור
  • 45.
    הסלים העיקריים שבדקתי
    שימי 15/10/2018 09:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכל סקטור יש הרבה סלים ארשום טת הסלים העיקריים כך שיהיה אפשר לבדוק אינטרנט fdn igv מיכשור רפואי ihi ביוטכלוגיה ibb xbi שבבים soxx psi
    סגור
  • 44.
    לא נראה כשינוי מגמה
    שימי 15/10/2018 08:53
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אם נבחן את הסקטורים שהובילו את העליות בשוק מתחילת השנה נראה סקטור האינטרנט עדיין בעליה של יותר מ 12 אחוז מכשור רפואי יותר מ 15 אחוז מתחילת השנה היוטכלוגיה בלי עליה או ירידה אבל בשנה שעברה עשה יותר מ35 אחוז השבבים ירידה של כ5 אחוז שנה שעברה עליה יותר מ 40 אחוז תיקון קל
    סגור
  • 43.
    מה עם הדולר גורביץ הבטחת שיעלה
    משה 15/10/2018 08:00
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הבעיה גם בירידות חדות בשוק הוא לא עולה
    סגור
  • תבטיח גם אתה אתה יודע בדיוק כמו אייל (ל"ת)
    למשה 15/10/2018 15:57
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • טען עוד
  • 42.
    בשליש האחרון של הירידות
    Sassi6 15/10/2018 05:51
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חברים, כדי שמהלך תיקון עמוק יצליח לזרום למטה במחזורים משמעותיים, חייבים להיות לו את הפראיירים שיאכלו אותה עד תום >> אממה אומרים הפראיירים של היום? הם אומרים: "אנחנו לא מאמינים שהעליה ביום השישי היתה אך ורק מדרגת עצירה טכנית" >> למה ומדוע הם חושבים ככה? כי בתחילת השנה היו ירידות בעוצמה דומה לירידות האחרונות, למרות זאת הצליח השוק להתאושש מהירידות ולכבוש שיאים חדשים, אז מבחינתם זו הזדמנות פז לקלוט הצעים במחירים נמוכים >> לפראיירים כאלה מחכה התיקון העמוק כדי לזרום למטה במחזורים משמעותיים >> אז מתי הם יתעוררו ויתפכחו? בשליש האחרון של הירידות, תודה
    סגור
  • 41.
    אייל בוא נעשה כתבה ביחד
    שלמה גרינברג 15/10/2018 01:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני בעד אתה נגד
    סגור
  • גוגורביץ' מת שתהיה מפולת כדי להצדיק את הניתוחים שלו (ל"ת)
    יוסק'ה 16/10/2018 19:26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 40.
    לא מבינה את העניין של אנשים להשמיץ
    הסולידית 15/10/2018 01:36
    הגב לתגובה זו
    2 4
    לא מתחברים לאייל? אז למה אתם תמיד נכנסים להגיב???
    סגור
  • תכלס הסולידית צודקת
    ויקטור 16/10/2018 19:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    למי שלא מאמין לתחזיות של גורביץ' שייתכן שחלקן או רובן הפוכות למציאות שפשוט לא יכנס לכתבה. לסולידית (אם מדובר באותה סולידית) יש לא מעט כתבות רציניות, אמיתיות ובעיקר מבוססות על עובדות ולא על ניתוחים גרפיים, תחזיות בקפה, גלי אליוט ונסיונות להגיד בהחלטיות שמחר תגיע המגה מפולת.
    סגור
  • נכנסים כדאי להזהיר עיוורים כמוך שהחזאי יודע בדיוק כמוך
    לסולידית 15/10/2018 15:44
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ומהניחושים הכושלים שלו כדאי שלא יפסידו הרבה כסף
    סגור
  • 39.
    אייל אוהבים אותך
    ד״ר קנזס 15/10/2018 01:36
    הגב לתגובה זו
    0 7
    מחכה כל שבוע לניתוחים שלך, גם אם לא תמיד פוגע אתה לפחות מנסה, ועל זה שאפו
    סגור
  • זה לא ניתוחים זה ניחושים כושלים המתחזים לניתוחים (ל"ת)
    9 15/10/2018 15:45
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 38.
    גורביץ אתה ענק
    הרצל 15/10/2018 01:35
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אל תתייחס למפגרים
    סגור
  • צודק ענק בטעיות (ל"ת)
    להרצל 15/10/2018 15:45
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 37.
    אייל אני מסכים איתך במאה אחוז
    ג׳וני 15/10/2018 01:34
    הגב לתגובה זו
    0 6
    פוגע לרוב
    סגור
  • פוגע בדיוק כמו מטבע והשנה פחות (ל"ת)
    לג'וני 15/10/2018 15:47
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 36.
    אףחד כבר לא לוקח אותו ברצינות
    אורי 14/10/2018 23:08
    הגב לתגובה זו
    5 1
    כולם מגיבים פה בשביל להוציא את התסכול שלהם מהחיים עליו. כמו כל טוקבק בינוני בעיתונות מיינסטרים
    סגור
  • 35.
    רק שבוע שעבר אמר מהלך חד משמעי של עליות. (ל"ת)
    ביתא 14/10/2018 19:59
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 34.
    הפעם אתה טועה
    רציונאלי 14/10/2018 19:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני בדרך כלל תומך בגורביץ..הפעם הוא לקה בסחרחורת שלא מתאים לו.....כבר לאחר יום אחד של ירידות המגמה השתנתה....במאבק בין טרמפ לנגיד שלו אני חושב שטרמפ ינצח
    סגור
  • רק הפעם ?הוא יותר טועה מאשר מצליח הוא מנחש (ל"ת)
    רציונל לרציונאלי 15/10/2018 15:59
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 33.
    תשמעו לא להאמין למשפט הזה ...
    לא להאמין ליהירות 14/10/2018 17:21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    "לעניות דעתי המסר ברור. מה שחשבתי שיגיע אז, אי שם בתחילת השנה, מגיע כעת, אחרי הבשלה של עוד מהלך עליות ושיא חדש."אייל חושב שכולם טיפשים טוב שהוא לא טען את זה אחרי שנתיים ורק אחרי 9 חודשים כאילו הוא יכול לראות בציור המטופש מה היה עוד 9 חודשים הוא לא יכול לראות גם מה היה עוד שעתיים
    סגור
  • 32.
    אתה כותב את זה ברציפות משנת 2011
    יניב 14/10/2018 16:26
    הגב לתגובה זו
    5 0
    זה פאטתי גם אם הפעם אתה צודק.....פשוט בדיחה
    סגור
  • 31.
    גורביץ הוא גאון , הוא יודע מה הוא אומר.
    יצחק 14/10/2018 15:00
    הגב לתגובה זו
    3 13
    ממליץ שתקראו את הכתבה בעיון , תפנימו ותקשיבו לו. הוא יודע מה הוא כותב.
    סגור
  • כנראה שאתה גם גאון כמוהו .אתה הומלס לא ? (ל"ת)
    ליצחק 14/10/2018 16:45
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • ממליץ לך שתלמד מה זה....
    ליצחק 14/10/2018 16:33
    הגב לתגובה זו
    5 0
    נותן תחזיות אימתי א. אחד שמראה בצורה קונקרטית ומוכיח שהתחזיות שלו עולות על חוכמת המטבע בצורה שקופה כגון טבלת יחס הסתברותית או תיק יחס וירטואלי (את זה אייל לעולם לא הוכיח לך ) ב. אחד שנותן תחזיות באופן קוהרנטי ולא מתבטא בצורה עמומה היכולה להתפרש לכל מצב נתון לאחר מעשה ולא משנה את דעתו לפי המגמה שכבר התחילה וממציא לך סיפורי אנקדוטה כגון משלי הצפרדעים או כוכביות כדי שאייל יכול לבחור את התוצאה הרצויה לאחר מעשה מ-N =2 של תחזיות את זה כל אחד מהרחוב יכול לחזות לך .אייל יודע בדיוק כמוך רק מוליך אותך שולל בעזרת שיטה תכנית שהיא בפסבדו מדע נטו של ציורים ומספרים שאין להם דבר וחצי דבר מה יתרחש בעתיד יותר מאשר שאתה מביט על ציורי הרורשך שבו כל אחד רואה דבר אחר. לכן אני ממליץ לך לקרוא בעיון את המאמרים שלו שאין בהם שום אינפורמציה חוץ מדעותיו והניחושים שלו ולמעשה לא אומרים דבר.
    סגור
  • 30.
    לא לזלזל
    בני 14/10/2018 14:33
    הגב לתגובה זו
    2 8
    כותב המאמר צודק העליות נמשכות מס שנים כדאי למכור לתוך מהלך בתיקונו מעלה שיאים חדשים לא יגיעו...
    סגור
  • 29.
    אייל, היכנס לקרוא את עצתי אלך! חלק ב'
    משקיע 14/10/2018 14:32
    הגב לתגובה זו
    6 1
    4. אתה חייב להגיד למי שקורא ושומע את הניתוחים הטכניים שלך, שניתוח טכני הוא אחד הכלים לקבלת החלטות השקעה ואי אפשר להסתמך רק עליו על מנת להיכנס להשקעות. פשוט לא נכון להיכנס להשקעה רק על בסיס הניתוח הטכני בלבד, כי ניתוח טכני רק מראה לך היסטוריה ועוזר לך להעריך מה יהיה בעתיד מצד שני הניתוח הטכני מתעלם לחלוטין מהנתונים המאקרו והמיקרו כלכליים והשינויים בסביבה הכלכלית ומהנתונים הפנימיים של כל חברה וחברה בהווה. 5. מסקנתי שהמגמה בארה"ב היא עדיין חיובית אבל הסיכון גבוהה ולכן חייבים להיזהר ולשכלל את צעדנו. 6. מקווה שעזרתי לך במשהו ומקווה שתשנה קצת גישה כי אני מאוד אוהב לשמוע ולקרוא את הניתוחים שלך.
    סגור
  • תיקון - אייל חייב לידע את הקוראים שלו
    למשיע 14/10/2018 16:17
    הגב לתגובה זו
    5 0
    שניתוח טכני שווה מבחינה הסתברותית לניחוש אקראי
    סגור
  • 28.
    אייל, תכנס לקרוא את עצתי! חלק א'
    משקיע 14/10/2018 14:30
    הגב לתגובה זו
    6 0
    1. הרבה יותר מכובד להגיד טעיתי מאשר לקבל מסקנות חותכות כאילו אתה נביא, כי נבואה ניתנה לשוטים. 2. עקבתי אחרי כל הניתוחים הטכניים שלך, בחלק צדקת ובחלק לא, פשוט כמו כל מנתיח ואנליסט אחר לפעמים צודק ולפעמים טועה. לגבי ארה"ב טעית ובגדול. מלפני כחצי שנה עד לפני כחודש כל הזמן דיברת על שיהיו בארה"ב ירידות חדות ולא יהיו שיאים חדשים, מנגד המדדים בארה"ב עלו ועלו ועלו ועשו לא פחות מ 13% עד שמחקו את כל התיקון האגרסיבי שהיה באפריל עד ששברו מחסומים טכניים למעלה והגיעו לשיאים חדשים...(שיאים של כל הזמנים)... ורק אז התחלת להגיד שיש מגמת עלייה שאי אפשר להתכחש לה. פתאום היום אתה משנה את דעתך כמו אקרובט עם סלטה לאחור. 3. אתה צדקת בדבר אחד לגבי ארה"ב שרמת הסיכון היום היא הרבה יותר גבוהה משנים בעבר, מצד שני ולמרות התיקון החזק שהמדדים עשו ביום רביעי וחמישי, המגמה היא עדיין מגמת עלייה וכאן אתה מפספס שוב ועושה אותה טעות שעשית למשך חצי השנה האחרונה. וחבל! חבל שאתה לא לומד מהטעויות שלך!
    סגור
  • 27.
    ניתוח טכני=תשואה שלילית כל הזמן (ל"ת)
    עמית 14/10/2018 14:06
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 26.
    גורביץ - לא שווה אפילו תגובה
    אזרח מהשורה 14/10/2018 13:34
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הניתוחים שלך סותרים האחד את השני כל פעם מחדש. פעם אמרת שכל עליה צריך למכור כי השוק הולך לצלול, והשוק בשלו.....ממשיך לעלות ולעלות עד שלא היתה לך ברירה ואכלת את הכובע. התנצלת??? מה פתאום, פשוט יותר לשנות את דעתך ולטעון שהשוק ימשיך לעלות. בוודאי שהשוק מסוכן אחרי מספר שנים של עליות. בשביל זה לא צריך מומחה גדול כמוך. ועכשיו אחרי שהשוק קצת מתקן..............שוב פעם השוק גמר את הסוס וימשיך לרדת. אשרי המאמין לך. כן ייתכן שהשוק ימשיך לתקן כלפי מטה בתקופה הקרובה אחרי שבירת שיא אחר שיא והשוק שוב יתפוס תנופה ויעלה. אני מעריך שזה יקרה עוד החודש לקראת סופו עם פרסום דוחות כספיים חיוביים של ענקי הטכנולוגיה. אז.................שגורביץ לא יעבוד עליכם וחבל לשמוע לעצותיו.
    סגור
  • 25.
    לא לזלזל בדבריו
    אבי 14/10/2018 13:34
    הגב לתגובה זו
    4 4
    אין מנוס,,בסוף הירידות יגיעו..
    סגור
  • ממליץ לך שתלמד מה זה....
    לאבי 14/10/2018 17:01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נותן תחזיות אימתי א. אחד שמראה בצורה קונקרטית ומוכיח שהתחזיות שלו עולות על חוכמת המטבע בצורה שקופה כגון טבלת יחס הסתברותית או תיק יחס וירטואלי (את זה אייל לעולם לא הוכיח לך ) ב. אחד שנותן תחזיות באופן קוהרנטי ולא מתבטא בצורה עמומה היכולה להתפרש לכל מצב נתון לאחר מעשה ולא משנה את דעתו לפי המגמה שכבר התחילה וממציא לך סיפורי אנקדוטה כגון משלי הצפרדעים או כוכביות כדי שאייל יכול לבחור את התוצאה הרצויה לאחר מעשה מ-N =2 של תחזיות את זה כל אחד מהרחוב יכול לחזות לך .אייל יודע בדיוק כמוך רק מוליך אותך שולל בעזרת שיטה תכנית שהיא בפסבדו מדע נטו של ציורים ומספרים שאין להם דבר וחצי דבר מה יתרחש בעתיד יותר מאשר שאתה מביט על ציורי הרורשך שבו כל אחד רואה דבר אחר. לכן אני ממליץ לך לקרוא בעיון את המאמרים שלו שאין בהם שום אינפורמציה חוץ מדעותיו והניחושים שלו ולמעשה לא אומרים דבר.
    סגור
  • 24.
    קצת על גורביץ
    הגמד הננסי 178 סמ 14/10/2018 13:16
    הגב לתגובה זו
    13 3
    1.יש לו פה 2 מעריצים לפחות אש והקבוצה 100 ההזויים האלו שבכל פעם שיש תיקון מטה הם מופיעים.תכף הם גם יעירו לי על שגיאות כתיב א וניקוד לא תקין2.גורביץ מנחש הוא מנסה לאכול את כל העוגה ולהשאיר אותה שלמה .מתפתל ומתערפל ותמיד אומר שאמר או לא אמר ותכלס הוא מחרטט 3.השיטה שלו כישלון מוחלט הוא אפילו לא מאמין בה .4 הכי גרוע שהוא עוד נכנס בטוקבקיסטים במקום להודות שהוא פשוט בדיחה .5 יש לו מניות בביזפורטל נמשיך ונסבול אותו תמיד 6 תיקון יגיע אולי בקרוב אבל לא ימשך יוצר משבועיים .חכו ותראו .בהצלחה לכולם נראה אם זה יפורסם
    סגור
  • 23.
    מה אתם מקשיבים לו הוא לא כלכלן, הוא מהמר טכני (ל"ת)
    עמית 14/10/2018 12:34
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 22.
    אדון גורביץ. מה סוכם !!! שאתה יוצא לחופשה ללא הגבלה. (ל"ת)
    אלפא99 14/10/2018 12:28
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • 21.
    מי מגן על גורביץ פה ?.רק ניר 100 ואש (ל"ת)
    2 המטומטמים שמתים לנפילות 14/10/2018 12:13
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • יותר נכון שני אווילים עיוורים
    שני אווילים עיוורים 14/10/2018 17:03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זה לא משנה עם היו נפילות או עליות הניחושים שלו שווים להטלת מטבע
    סגור
  • 20.
    נו, אז מה
    מאירי 14/10/2018 12:02
    הגב לתגובה זו
    8 0
    הי אייל. מה שחשבת (לדבריך) שיגיע בתחילת שנה בארה"ב הגיע באוקטובר (טעות קלילה של 8-9 חודשים). וכמו כן (שוב לדבריך) טעית בתזמון באירופה. ומה למדנו ?? התזמון כנראה לא חשוב בשוק ההון. תאמר כל הזמן תהיינה עליות או תהיינה ירידות ובסופו של דבר תפגע בול !! מי ששמע לך כנראה יצא מהשוק. כמה הפסיד בתקופה זו ?? אולי מן הראוי שתכתוב : כשמדד מסוים היה בשער כזה וכזה המלצתי לצאת....... ואז ידע הקורא את איכות הניתוח. בהצלחה למנחשים (לא מאמין שכותב את זה באתר כל כך רציני)........
    סגור
  • 19.
    ההבחנה?רק אנליסט/מנתח שמפרסם תיק וירטואלי-למעקב ביצוע (ל"ת)
    כותבי תרחישים 14/10/2018 11:49
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 18.
    חרטטן רציני
    לא ייאמן 14/10/2018 11:46
    הגב לתגובה זו
    13 1
    איך ייתכן שבכל שבוע אתה טוען דבר אחר. פעם הזהב יעלה ו הוא יורד, השוק בירידה ואז עולה (כמו בתחילת השנה) לפני שבוע אמרת כל ירידה לצורך עליה , עכשיו הפוך. איך אתר כלכלי מכובד נותן במה למי שלא מבין דבר.
    סגור
  • גורביץ יקירי .אתה פשוט מומחה אדיר בבתחומך (ל"ת)
    ניר 100 לאסף המטופש 14/10/2018 13:11
    הגב לתגובה זו
    1 11
    סגור
  • כנראה תמיד היו כאלה שמאמינים באלילים (ל"ת)
    למגיב העיוור 14/10/2018 17:04
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • צודק הוא מומחה לחירטוטים את זה אני מסכים (ל"ת)
    לניר 100 14/10/2018 16:35
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 17.
    נראה לי שגורביץ לא מרוויח בכלל ממסחר או מהשקעות (ל"ת)
    עמית 14/10/2018 11:42
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • צודק, הוא מרוויח "מחרטוטים" בביזפורטל. (ל"ת)
    אלפא99 14/10/2018 12:29
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • אייל מרוויח ממכירת תוכנות מחשב
    לאלפא 14/10/2018 16:38
    הגב לתגובה זו
    4 0
    וקורסים הזהים לקריאה בקפה ופתאים כמו ניר 100 ואש אוכלים את זה
    סגור
  • 16.
    ההבחנה?רק אנליסט/מנתח שמפרסם תיק וירטואלי-למעקב ביצוע (ל"ת)
    כותבי תרחישים 14/10/2018 11:41
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 15.
    עצוב ועלוב וכאב !!! וללא פרשנות. (ל"ת)
    דוד הגנן 14/10/2018 11:29
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 14.
    שעת ה"פרשנים"
    אוי גורביץ גורביץ 14/10/2018 11:05
    הגב לתגובה זו
    11 1
    כמה צפוי שלאחר תיקון קל תנסה לנצל את ההיסטריה בשביל לדחוף את הקורסים המטופשים שלך למשקיעים תמימים. בפועל וכרגיל אתה טועה והשוק יפגין עוצמה עד הפעם הבאה שיהיה תיקון ותצוץ מהמחילה .מספיק עם ההפחדות אתה לא מבין ויודע דבר או חצי דבר.
    סגור
  • או שעת הפרשנים כדבריך. אתה שרץ שיקוצי חסר הבנה בסיסית .
    לאוי גורביץ גורביץ 14/10/2018 11:46
    הגב לתגובה זו
    1 8
    וגם חלש מאד עד גרוע ביחסי אנוש בסיסיים ביותר.
    סגור
  • האמת כואבת תמשיך לנשוך כריות
    ילד כאפות 14/10/2018 15:11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מתבטא כמו ילדה שגנבו לה את הדובי,חנננה שאוכלת כאפות
    סגור
  • לא אתה איצ 100 הנבזה והמגעיל עד מאוד (ל"ת)
    לא אתה . 14/10/2018 13:12
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • זה אתה איצ 100 אבירם .מזהים אותך (ל"ת)
    הוא לא שרץ.אתה זבל 14/10/2018 12:10
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 13.
    כל עוד טרמפ בשלטון לא יהיה דובים (ל"ת)
    shoon 14/10/2018 10:32
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • לך לישון שון שון..מי זה טרמפ נא ספר לנו. (ל"ת)
    לשוןשון 14/10/2018 11:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 12.
    שוק המניות באמריקה
    שאולי 14/10/2018 10:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מעניין שהפעם אייל קובע קטגורי שהשוק הולך לשנות כיווןלשוק דובי נקודה לא תיקון שום כלום היפוך מגמה. מעניין...
    סגור
  • מעניין מאד
    סיפורי סבתא 14/10/2018 11:28
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הוא בטח ראה את זה בתוך הנר.
    סגור
  • יש מי "שרואה" בכוכבים יש מי "שרואה בקלפים
    משה 14/10/2018 16:41
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יש מי"שרואה" בקפה ויש מי "שרואה" בגלים ובנרות ומוכר את זה לכל הפתאים
    סגור
  • 11.
    הבחור הזה לא מבין כלום בכלכלה
    הזאב 14/10/2018 10:14
    הגב לתגובה זו
    6 5
    אני לא מבין למה פורטל מכובד מעסיק פרשנים שכול השכלתם נרכשה מסוחרי אורז יפנים
    סגור
  • הדבר היחיד שהוא מצליח זה למכור קורסים ותכונות מחשב
    העורב 15/10/2018 15:55
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לאש ולעוד כמה פתאים הזהים לקריאה בקפה
    סגור
  • האם אתה מוסמך בכלכלה שמחלק ציונים והבנות? מי שמך? (ל"ת)
    לזאב האכברי 14/10/2018 11:48
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • הוא בדיוק אחד שמחלק את מה שהתחזיות
    הזאב החכם 14/10/2018 16:43
    הגב לתגובה זו
    3 0
    של אייל ש = 0
    סגור
  • פרופסור למדעיי הכלום (ל"ת)
    לא בטח אתה איצ 100 14/10/2018 12:10
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 10.
    לעשות הפוך מהכותב
    הותיק 14/10/2018 10:06
    הגב לתגובה זו
    9 3
    הניתןח הגרפי הקר לא תקף. מסתכל על ההגרפים ולא על המצב של הכלכלה בארהב. שנמצאת ביציאה מקיפאון של עשור. חכו לדןחות עד שבועיים ותראו פיצוץ עליות
    סגור
  • 9.
    ארגוני הסמול המלצתי קנו מניות!
    דבר המערכת 14/10/2018 10:01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ליהודים ימנים יקרים המתינו לסוף התיקון
    סגור
  • סמול ימינ סמול קדימה לבור צעד. (ל"ת)
    לדבר המערכת 14/10/2018 11:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 8.
    המגזין היוקרתי בארונס העריך לאחרונה, שהנפילות תהיינה
    בארונס 14/10/2018 09:48
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בקיץ 2019. בדרך כלל האנליסטים של המגזין הזה לא טועים. הם דייקו לפני מפולת 2008, ובהתאוששות במרץ 2009. הם טוענים שהריבית שהפד יעלה עד הקיץ הבא יאיים על שוק המניות, וסייקל העליות ייפסק, ויפנה מקום לירידות משמעותיות.הם לא פחות טובים מגורביץ, ואולי קצת יותר מדוייקים ממנו.
    סגור
  • אם היית מבין את מה שברונס כתב..אז:
    ל 8 14/10/2018 11:53
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לא קיץ ולא חורף..אנו בתוך תוכו של ברוך נוראי.. הקפד להבין את בארונס או אקונומיסט או וול סטריט ז'ורנל גם מבחינת שפה וגם מבחינת תוכן.
    סגור
  • השחור בעניים הזה.המנחוס הבלתי נלאה ניר 100 (ל"ת)
    מי שכותב לך זה ניר 14/10/2018 12:11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 7.
    הכל הפוך
    הפוך גוטה 14/10/2018 09:25
    הגב לתגובה זו
    8 1
    כל קניה בחיים זה לקנות בזול למכור ביוקר לא המצאתי את "הגלגל"לפני כמה חודשים כתבת ירידות שערים והשוק טס פשוט טס כמו קפיץ למעלה, התהפכת כתבת עליות השוק נפל למטה,כעת מגיע עליות אתה כותב ירידות,כלומר אתה קונה ביוקר ומוכר בזול שיטה תחדוב על זה.
    סגור
  • 6.
    קשקוש
    שרון 14/10/2018 09:23
    הגב לתגובה זו
    7 2
    לא יאמן איך אפשר לעשות כסף מחרטא
    סגור
  • 5.
    לא לוקח בחשבון את העליות החזקות ביום שישי
    בני 14/10/2018 09:20
    הגב לתגובה זו
    12 1
    שמתי לב שהנתוח הטעני שלך לא לקח בחשבון את העליות החזקות ביום שישי. זה נראה כיותר כתיקון מאשר מפולת בפתח. אין שום סיבה למפולת כל עוד הנתונים הכלכלים חזקים , זה לא יקרה.
    סגור
  • טעית בכתובת או בעצם היא והם מטעים אותך!!!!! (ל"ת)
    הנתונים חזקים???? 14/10/2018 11:55
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 4.
    מי ששמע לשרלטן הזה .לא נשאר כסף לנסיעה באוטובוס.פשוט עז
    צחי 14/10/2018 09:07
    הגב לתגובה זו
    5 4
    פנים.אמרתי ואמרתי........אנשים לא טיפשים.
    סגור
  • ממש לא נכון
    מיקי 14/10/2018 13:36
    הגב לתגובה זו
    3 3
    יש פעמים שגורביץ צדק. פשוט לא צריך ללכת כעיוור אחר דבריו אלא לבחון אותם בעצמך.
    סגור
  • אתה צודק זה היה נס סטטיסטי אם אייל לא היה צודק לפעמים
    למיקי 14/10/2018 16:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אבל הכישלונות שלו עולים על ההצלחות שלו לכן לשיטה ולתחזיות שלא אין ערך מוסף מהטלת מטבע
    סגור
  • 3.
    גם בתחילת השנה הרצף נשבר
    שבירת רצף 14/10/2018 09:03
    הגב לתגובה זו
    16 0
    והדובים חזרו לשינה של חצי שנה אז לך תדע עד סוף השנה יש עדיין buyback של החברות ויש פרסום דוחות רבעון 3 בקיצור יהיה מעניין קשה לדעת לאן הולך השוק
    סגור
  • 2.
    אתה אלוף
    יעקב 14/10/2018 09:00
    הגב לתגובה זו
    9 3
    מכירים זאב זאב הוא אותו דבר ירידות. ירידות עד שבסוף פוגע בזיון שבכלל מצטטים אותו
    סגור
  • 1.
    כמו תמיד, אתה צעד אחד אחורה (ל"ת)
    איל 14/10/2018 09:00
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות