דו"חות חלשים ללייבפרסון: ההכנסות עלו, ההפסד הנקי גדל פי 7
חברת התוכנה לייבפרסון פרסמה בסוף השבוע את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של השנה והציגה ירידה חדה ברווח הנקי, וזאת למרות עליה בהכנסות. בתגובה לדו"ח החלש, מניית החברה צללה 10% בנאסד"ק ביום שישי.
על פי דו"חות החברה, הכנסותיה של לייבפרסון התסכמו ברבעון השלישי בכ-64.2 מיליון דולר, עלייה של כ-13% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, אך גם עלייה כזו לא מנעה מהחברה לסכם רבעון חלש במיוחד, שההפסד הנקי שלה גדל לכ-7 מיליון דולר לעומת 1.3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
למרות הרבעון החלש, לייפרסון דווקא מעלה תחזיות לרבעון הרביעי בו היא צופה הכנסות של 63.9 עד 65.9 מיליון דולר. ברמה שנתית, החברה מעדכנת את התחזיות כלפי מעלה, כשהיא צופה כעת הכנסות של 248 עד 250 מיליון דולר, וזאת לעומת תחזית קודמת של 245.5 עד 247.5 מיליון דולר.
"בשנת 2016 הצגנו לעולם את הקונפסט לפיו צרכנים יוכלו להתכתב עם עסק כמו עם בן משפחה או חבר" אמר מנכ"ל החברה רוב לוקאסיו. "עד סוף השנה אנו צופים כי מעל 30% מלקוחותינו יעברו להשתמש במערכת החדשה LiveEngage ויציבו אותה כסנטדרט בתעשייה".
לייבפרסון היא חברת תוכנה אמריקאית המספקת שירות מתקדם לניטור אתרי אינטרנט ויצירת קשר בזמן אמת (לדוגמה על ידי צ'אטים ומסרים מיידים) עם המבקרים באתר או משתמשים באפליקציות וזקוקים לסיוע או עומדים לבצע רכישת מוצרים. הטכנולוגיה של לייבפרסון מבוססת באופן מלא על מחשוב ענן ותוכנה כשירות. החברה נסחרת בנאסד"ק ובבורסה בתל אביב. כיום מתוך כ-1000 עובדי החברה, כ-450 ממוקמים במרכזי הפיתוח ברעננה ותל אביב.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה