מנכ"ל באידו הסינית: "החורף הכלכלי מגיע"
מנכ"ל ענקית האינטרנט הסינית, באידו, הזהיר הבוקר את עובדי החברה כי "חורף קשה" עומד להכות בכלכלה הסינית, ולכן עליהם להיות הרבה יותר חדים ומפוקסים כדי לעמוד בפני האתגרים שצפויים להם.
לדבריו של מנכ"ל החברה, רובין לי יאנהונג, השינויים בכלכלה הסינית בתקופה האחרונה משמעותם "חורף קר וקשה עבור כל חברה סינית", אך ציין כי הדבר נותן לחברות כמו באידו הזדמנות לעזור ללקוחותיה להוזיל עלויות ולהתעייל.
"רק כאשר מתחיל להיות קר אנחנו מגלים את תכונותיהם הטובות של האורן ושל הברוש" אמר לי במכתב פתוח לעובדי החברה, תוך שהוא מתייחס לפתגם סיני מפורסם על האופן שבו מצוקות חושפות את התכונות הטובות. "זהו הזמן בשבילנו לצעוד קדימה" סיכם.
עוד במכתבו ציין לי כי החברה רשמה הכנסות של כ-100 מיליארד יואן סיני בשנה החולפת, וזאת כשהאנליסטים ציפו להכנסות של כ-101.5 מיליארד יואן - נתון המצביע על צמיחה של כ-20% בהכנסות החברה לעומת שנת 2017.
תאגיד באידו (בסינית: "מאה פעמים") נוסד בסין בינואר 2000 על ידי רובין לי ואריק שיו, שניהם סינים אשר למדו ועבדו במדינות מערביות לפני החזרה לסין. מבין השירותים הרבים שהחברה מציעה ישנו אתר חיפוש בסינית, וכ-57 שירותי קהילה פופולריים. בפברואר 2016 דורג אתר החיפוש של החברה כאתר ה-4 בעולם, לאחר שבדצמבר 2007 הייתה באידו החברה הסינית הראשונה שיוצגה במדד נאסד"ק.
השיחות על "חורף קשה" גוברות במעגל העסקים הסיני לאחר שהמדינה הציגה נתוני צמיחה חלשים ביותר שלא נראו מזה עשור בכלכלה השניה בגודלה בעולם, וזאת בעקבות מלחמת הסחר אותה מנהלת סין מול ארה"ב. ההאטה באה לידי לא רק בירידה בהכנסות, אלא גם בגל פיטורים וצמצום משרות בחברות סיניות, דבר שרק מוסיף לאווירה המתוחה במדינה.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
3.מה שעולה חזקפיתגם סיני עתיק אומר 03/01/2019 12:44הגב לתגובה זו2 0יורד חזק ועוד פעם קיץ פעם חורף פעם אף חורף אלים חזק תלוי במתבונןסגור
-
2.לקרר ולחמם.איילה לבנה 03/01/2019 08:25הגב לתגובה זו1 0סין החליטה לקרר את כלכלתה הרותחת רק כדי לגלות שאיש אינו שולט בעתיד. כעת רצה לחמם מחדש.סגור
-
1.ניגמרו נשיאים בוגדים באמריקה שמעבירים מפעלים לסין ,ככהבא 02/01/2019 12:20הגב לתגובה זו6 0ההיסטוריה תיזכור את בוש אובמה קלינטון.סגור