מאסטרקארד עושה סוף לעוקץ החיובים שלאחר תקופת הניסיון החינמי
חברת כרטיסי האשראי מאסטרקרד מדווחת היום (ב') על כללים חדשים הנוגעים לחברות איתן מאסטרקארד עובדת אשר ימנעו חיובי תשלומים בתום תקופת הניסיון החינמי בשירותים שונים כדוגמת אמזון פריים, נטפליקס, דיזר ועוד.
על פי הודעת מאסטרקרד, החל מחודש אפריל החברות השונות ידרשו בתום תקופת הניסיון החינמי לשלוח לבעל הכרטיס, בדואר אלקטרוני או בהודעת טקסט, את סכום העסקה, תאריך התשלום, שם השירות, כתובת, הנחיות מפורשות לביטול החיוב ואישור מבעל הכרטיס לחיוב עתידי.
מהלך זה נועד לסייע בהגברת השקיפות ולספק חוויה משופרת למחזיקי הכרטיס. בנוסף, כל החיובים המופיעים בהצהרה של בעל הכרטיס חייבים לכלול כעת את כתובת האתר של הסוחר או את מספר הטלפון של החנות שבה רכש בעל הכרטיס את המוצר.
במסטרקרד הסבירו כי צרכנים רבים לא יכולים לעקוב ושוכחים לבטל את השירות החינמי בתום תקופת הניסיון ובכך משלמים תשלומים רבים על שירותים שלא היו רוכשים אילולא הרישום החינמי.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה