צורכים יותר? עליה בפדיונות של רשתות השיווק המובילות

נתונים ראשוניים של הלמ"ס מצביעים על עלייה מתמשכת בפדיון של רשתות השיווק בשיעור של 2.6% בשנת 2018. מהם המוצרים הנמכרים ביותר בקרב משקי הבית?

 | 
telegram
(1)

צורכים יותר? נתונים שמפרסמת היום (ד') הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מצביעים על עלייה מתמשכת בפדיון של רשתות השיווק בשיעור של 2.6% בשנת 2018 בהשוואה ל-2017, בה נרשמה עלייה של 2.3%.

בתוך כך, נתוני המגמה מראים עלייה בפדיון של הרשתות בשיעור שנתי של 2% בין נובמבר 2018 לינואר 2019, זאת לאחר עלייה של 2.4% בין אוגוסט לאוקטובר 2018. הנתונים הם ראשוניים ומתבססים על מידע שהתקבל מהרשתות המובילות.

גם בקרב רשתות השיווק המתמחות במזון נראתה עליה בפדיון בקצב שנתי בשיעור של 3% בשנת 2018 בהשוואה לשנת 2017, אז נראתה עליה של 2.4%. אמנם, נתוני המגמה מצביעים דווקא על ירידה בפדיון בשיעור שנתי של 0.9% בין נובמבר 2018 עד ינואר השנה, בהמשך לירידה של 0.7% בין אוגוסט -אוקטובר 2018. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

כמו כן, נרשם גידול בהיקף הפדיון של הרשתות המתמחות במוצרים השונים: 1.8% ברשתות הטקסטיל וההלבשה, 5.9% ברשתות של מוצרי בני הקיימא, ו-1.7% ברשתות של מוצרי הקוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים, ציוד משרדי ואופטיקה.

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא צורכים יותר, חחח איזה מצחיקולים..
    אני 28/02/2019 11:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט משלמים יותר על הרבה פחות. ככה מציגים רווחים נאים.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות