דו"חות ויקטורי: עלייה של כ-6% ברווח הנקי ברבעון הרביעי של 2018
רשת הקמעונאות ויקטורי -1.32% ויקטורי 5,290 -1.32% בסיס:5,361 פתיחה:5,410 גבוה:5,410 נמוך:5,245 תמורה:411,675 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמה הבוקר את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי לשנת 2018 כולה והציגה עליה בכל הפרמטרים לעומת הרבעון המקביל ב-2017. החברה הודיעה על חלוקת דיבידנד נוסף של 5 מיליון שקל.
על פי דו"חות החברה, הכנסותיה של ויקטורי ממכירות הסתכמו ברבעון הרביעי בכ-407 מיליון שקל, ירידה קלה לעומת הכנסות של כ-409 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2017, אך עם זאת, החברה מסכמת את הרבעון עם עלייה של כ-6% ברווח הנקי, שהסתכם ברבעון בכ-7.7 מיליון שקל בהשוואה לכ-7.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
ברמה השנתית, המכירות של ויקטורי בשנת 2018 הסתכמו בכ-1.7 מיליארד שקל, עליה של 4.2%, בהשוואה לכ-1.6 מיליארד שקל בשנת 2017, הרווח הנקי בשנת 2018 הסתכם לכ-33.3 מיליון שקל, עליה של 3.2%, בהשוואה כ-32.3 אלפי שקל בתקופה המקבילה אשתקד, כאשר שיעור הרווח הנקי בתקופת הדו"ח עמד על 2%, בדומה לתקופה המקבילה אשתקד.
אתמול דווח כי תיק החקירה נגד מנכ"ל החברה, אייל רביד, נסגר מחוסר ראיות, וזאת לאחר שהתבטאות שלו רמזה על כך שיתאים את מחירי הרשת לאלו של הרשתות המתחרות ברקע לשורה של עליות מחירים בשוק. לטענת רביד, לא הייתנ בדבריו כוונה לתיאום מחירים, אלא הבהרה לספקים, שאין טעם בפניה אליו עם בקשות להעלאות מחירים, שלא אושרו קודם לכן ברשתות הגדולות בשוק. "לא אאשר לאף ספק עליית מחירים, אלא אם שופרסל ורמי לוי אישרו לו לפני" אמר.
בבתייחסות לתוצאות הכספיות אמר רביד הבוקר: "הרשת תחצה השנה רף של 50 סניפים, כשהנזילות הגבוהה שלנו והיציבות הפיננסית מאפשרות לנו להמשיך לצמוח באמצעות רכישת סניפים, הרחבת הנוכחות הגיאוגרפית, שיפור בתנאי הסחר ויצירת הכנסות ורווחים הולכים וגדלים. במהלך השנה הצגנו שיפור בכל הפרמטרים התפעוליים, עלייה בפידיון למ"ר ועליה בפידיון בחנויות זהות. בהסתכלות קדימה אל 2019, אנו פועלים להמשיך לספק ללקוחותינו מחירים תחרותיים, אשר באו לביטוי חד משמעי בסקר בלתי תלוי שנערך לאחרונה, ואנו מאמינים כי אמון הלקוחות יוביל להמשך מגמת הצמיחה"
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה