תוצאות חלשות לסאני תקשורת: הרווח ברבעון ירד ב-80% ל-3 מיליון שקל
סאני תקשורת מדווחת על תוצאות חלשות - הרווח הרבעוני נפל מעל 80% ל-3 מיליון שקל (לעומת 17 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד). הירידה ברווח מוסברת בשחיקה משמעותית ברווחיות. המכירות דווקא עלובכ-12% ל-284 מיליון שקל.
הגידול בהכנסות נובע מגידול במכירת המכשירים, כתוצאה מהשקה של סדרות ה-A וה-S10. הרווח הגולמי הסתכם ב-30.6 מיליון שקל, לעומת 32.3 מיליון ברבעון מקביל. הירידה ברווח הגולמי נובעת לדברי החברה, כתוצאה משינויים בתמהיל מכירות המוצרים
ה-EBITDA ברבעון הסתכם ב-19 מיליון שקל, לעומת 21 מיליון שקל ברבעון מקביל, - ירידה של כ-10%.
משה פרי, מנכ"ל סאני תקשורת סלולרית: "אנו ממשיכים לפעול בהתאם לאסטרטגיה של סמסונג העולמית להגדלת נתחי השוק באמצעות שיווק והפצה של סדרות הביניים של סמסונג. מטרתנו היא לעודד נאמנות צרכנית ולהמשיך להעמיק את הנוכחות של סמסונג בשוק הישראלי. אנו נוקטים בתמחור אטרקטיבי שמוביל להגדלת כמות המכשירים וצמיחה בהכנסות זאת על אף התחרות העזה".
"תוצאות האסטרטגיה באה לידי ביטוי בעלייה עקבית בנתחי השוק של סמסונג בישראל תוך שאנו מוכרים למעלה מ-50 אלף מכשירים מידי חודש. היצע מכשירי סמסונג שאנו משווקים כיום נותן מענה לכל פלחי השוק עם תמהיל שמשרת צרכנים בכל רמת מחירים. בנוסף, אנחנו עדים לעלייה משמעותית באביזרים הנלווים כגון שעונים חכמים ואוזניות, הנמכרים בערוצי השיווק המגוונים שלנו.
"במחצית הראשונה של השנה זכינו בפעם החמישית ברציפות במכרז לאספקת מכשירים עבור משרדי הממשלה, ביצענו השקות מוצלחות של מכשירי סמסונג ואנו מצפים להשקה דומה ומוצלחת של שני דגמי הNote10 שהחלה לאחרונה".
"סאני ממשיכה להציע מגוון רחב ושלם של מכשירים ושירותים נלווים ולכן יצאנו לאחרונה עם חבילת תקשורת מאוד משתלמת, הפונה לכלל הצרכנים, וזכתה לעניין רב. עקב כך, זיהינו תנועה ערה ברשת הסניפים ובערוצי השיווק הנוספים ואנו מאמינים כי לחבילת התקשורת שהצענו תהיה תרומה חשובה להמשך הצמיחה של סאני גם ברבעונים הבאים."
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.בזמנו של אילן בן דב החברה הרויחה הרבה כסף.לאן אילן נעלםחמודי 26/08/2019 11:41הגב לתגובה זו0 0מישהו יודע לאן אילן נעלם?סגור
-
1.מה זה החרטה הזואיציק 25/08/2019 21:25הגב לתגובה זו0 0מרויחים 3 מיליון על כמעט 300 מיליון? אחוז אחד? עובדים על כולם בעיניים אין מצב שעם דולר חלש יבואן יפסיד כסף עם 50% מן השוק שקונה את המותג, פשוט מבשלים כאן דוחות!!!סגור