סנו עולה בהכנסות, יורדת ברווח

למרות עלייה של 10% בהכנסות ל-372 מיליון שקל, הרווח ברבעון ירד  ל-32 מיליון שקל; הסיבה - עלייה בעלויות הייצור וירידה במחירי המכירה

 | 
telegram
(1)

דוחות פושרים לקבוצת סנו, המשקוות מוצרי צריכה בתחום הטואלטיקה והניקוי, שמצד אחד עלתה במכירות מ-336 מיליון שקלים ברבעון השני של 2018, ל-372 מיליון שקלים ברבעון האחרון. מנגד, רווחי הקבוצה ירדו מ-36 מיליון שקלים ל-32 מיליון שקלים.

בדוח הדירקטוריון החברה נקבע ש"התוצאות מבטאות את המשך ההתייקרות בעלויות התפעול והייצור ושחיקה במחירי המכירה. כדי להתמודד עם אתגרים אלו, החברה הגדילה את אמצעי המכירה וכן את תקציבי הפרסום וזאת במטרה להגדיל את היקף המכירות כפי שארע במחצית הנוכחית".

כלומר, בסנו סבורים שעוד כמה פרסומות, עוד קמפיין בטלוויזיה, והכל יחזור לקדמותו. האמנם? האם סנו חסינה מפני אמזון ובכלל רכישות דרך האינטרנט? נכון, מוצרים ייחודיים, חלקם לא יימכרו דרך האינטרנט, אבל חלקם כן. מעבר לכך, נראה שהתחרות בשוק השתנתה על רקע התחזוקתה של שניב.  

כותרת ראשית

- כל הכותרות

הרווח הגולמי של החברה עלה מ-133 מיליון שקל ברבעון השני של 2018, ל-139 מיליון שקלים ברבעון האחרון. הוצאות המכירה והשיווק עלו מ-71 מיליון שקלים ל-79 מיליון שקלים ברבעון האחרון. הוצאות ההנהלה ירדו מ-17 מיליון ב-2018, ל-15 מיליון ברבעון האחרון.

הרווח התפעולי של הקבוצה ירד מ-48 מיליון שקלים ל-43 מיליון שקלים. הרווח הנקי ירד  כאמור מ-36 מיליון שקלים ברבעון השני של 2018, ל-32 מיליון שקלים ברבעון האחרון.

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הנייר טואלט עלה ואורך הגליל התקצר
    צרכן 28/08/2019 14:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה עובדה מוגמרת. הלמ"ס לא מפסיק לשחרר פייק נתונים, במדד המחירים לשקרן.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות