שי סלומון מונה לסמנכ"ל מכירות ושיווק של הלמן-אלדובי
שי סלומון, האיש שהוביל את קמפיין "הפנסיה של כחלון", מונה לתפקיד סמנכ"ל מכירות ושיווק של בית ההשקעות הלמן-אלדובי.
במסגרת תפקידו יהיה סלומון אחראי על מערך המכירות והשיווק של בית ההשקעות ומוצריו השונים, במיקוד על מוצרי חסכון לטווח ארוך, לרבות ניהול ערוצי ההפצה ובכללם מעסיקים, סוכנים, בנקים, יועצים ומערך ההפצה הישירה של בית ההשקעות לצד הובלת מערך השיווק, הפרסום והדיגיטל של הבית. זאת כחלק משינוי ארגוני וריכוז מערכי השיווק וההפצה תחת מוטת ניהול אחת, כאשר סלומון מונה להוביל את המהלך.
סלומון (35) החל את דרכו בבית ההשקעות הדס ארזים בשנת 2011 ומילא תפקידים שונים בתחום השיווק והמכירות. לאחר המיזוג עם הלמן-אלדובי שימש כמנהל מטה המכירות של בית ההשקעות המאוחד. משנת 2015 כיהן סלומון כסמנכ"ל השיווק והפרסום של חברת הגמל של בית ההשקעות. במסגרת זו הוביל את פעילות השיווק של החברה במהלך הזכייה בשני מכרזי הפנסיה של האוצר.
במסגרת זו, הוביל סלומון את הקמפיין של בית ההשקעות תחת הכותרת "הפנסיה של כחלון", מהלך שזכה בתחרות ההשקה המנצחת של השנה. בנוסף, סלומון היה שותף בתכנון וייזום של מוצרים פיננסים חדשים, החדרתם לשוק והגדלת מכירות.
לסלומון תואר MBA עם התמחות במימון מהמסלול האקדמי של המכללה למנהל ותואר BA בכלכלה וניהול.
רמי דרור, מנכ"ל בית ההשקעות הלמן-אלדובי: "בית ההשקעות נמצא בצמיחה וגידול משמעותיים במגוון מגזרי הפעילות אשר הובילו אותנו לביצוע שינוי ארגוני שיענה על הצרכים המשתנים של הבית. שי צמח בבית ההשקעות ב-9 השנים האחרונות ולקח חלק בשורה של מהלכים אסטרטגיים שהביאו את בית ההשקעות לצמיחה מהירה הן בהיקף הנכסים והן במספר העמיתים. בכלל זה היה אחראי על מערך השיווק והפרסום של חברת הגמל ועל הפיכת קרן הפנסיה של החברה לקרן הפנסיה הצומחת ביותר בישראל. אין לי ספק כי במסגרת תפקידו החדש ימשיך שי להביא את יכולותיו וניסיונו להמשך צמיחתו ופיתוחו של בית ההשקעות".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.הטובים לצוללות! (ל"ת)סנפיר 04/09/2019 10:04הגב לתגובה זו0 0סגור