מרחביה השלימה מכירת RDMY - הרווח: לפחות 600 אלף דולר
חברת מרחביה אחזקות 0% מרחביה אחזקות 66.1 0% בסיס:66.1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה כי החברה המוחזקת (9.45%) RMDY (רמדי) השלימה מיזוג משולש הופכי עם חברת OptimizeRx. זאת, בהמשך לדיווח על אודות סיכום המיזוג ופרטי העסקה. ע"פ הסיכום מהחודש שעבר חלקה של מרחביה, בתמורה מעסקת המכירה, מוערך בסכום בטווח של 3.7-1.1 מיליון דולר - לעומת הסכום הכולל שהשקיעה ברמדי של כ-0.5 מיליון דולר.
ההכנסות השנתיות של רמדי בשנת 2018 עמדו על כ-2.5 מיליון דולר, והנהלת החברה צופה צמיחה דרמטית בהכנסות בשנים הקרובות. לרמדי כ-30 לקוחות בארה״ב ובישראל, המניבים לה הכנסות שנתיות בהיקף של מספר מיליוני דולרים, ביניהם Medtronic, Merck, American Heart Association, Dana Farber, Jefferson, Moffit, VNSNY, Mobe Health.
חברת רמדי נוסדה על ידי ד"ר עמיר קישון, בנו של אפריים קישון. החברה מפתחת ומפעילה מערכת המספקת קשת שירותים דיגיטליים הנדרשים ליצירת קשר מקוון עם חולים. מערכת זו מאפשרת פתרונות עקיבה אחר נתונים המדווחים על-ידי החולים עצמם, בין אם באמצעות ציוד מקוון או באמצעות דיווח עצמי, פתרונות אינפורמציה ולימוד לחולים, מערכות טפסים, שאלונים וניהול לוחות זמנים וכן קשת רחבה של פתרונות תקשורת שכוללים ווידאו, אודיו וטקסט. הפלטפורמה של רמדי מספקת גם פתרונות לצוות או למוקדן הרפואי הכוללת ניהול קהיליית החולים, תיק חולה, ופתרונות תקשורת עם החולים.
חלקה של מרחביה בתמורה הכוללת לאחר הקיזוז כאמור עשוי להיות בסך של בין כ-1.1 לבין כ- 3.7 מיליון דולר.
במסגרת תנאי ההסכם, תשלם החברה הרוכשת, אופטימייז, תמורה מיידית של 8 מיליון דולר במזומן ו-8 מיליון דולר במניות אופטימייז אר אקס. העסקה כוללת תמורה עתידית של 30 מיליון דולר בכפוף להשגת יעדי מכירות בשנים 2020-2021. מחצית מהתמורה העתידית היא במזומן ומחציתה במניות אופטימייז אר אקס. כך התמורה העתידית המקסימלית עומדת על 46 מיליון דולר.
החברה הרוכשת, אופטימייז אר אקס הנסחרת בנאסד"ק (סימול: OPRX) מתמקדת בפיתוח וייצור של פלטפורמה טכנולוגית מבוססת ענן ליותר מ-50% מספקי שירותי הבריאות בארה"ב. באמצעות אותה פלטפורמה, המשתרעת על כל התחומים והתמחויות הטיפול, מובטחת זרימת מידע בזמן אמת בין מטפלים למטופלים לספקי שירותי בריאות, ייעול של תהליך הטיפול ובכך שיפור של תוצאות הטיפול, גם כאשר המטופלים אינם נמצאים במרפאה או בבית חולים. כמו כן, מדובר בפלטפורמת קידום מכירות לספקים בתחום הבריאות, המאפשרת ערוץ תקשורת ישיר הן עם גופים גדולים דוגמת בתי חולים ומרפאות והן ישירות עם החולים.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה