ספוטיפי מזנקת ב-15% לאחר הדו"חות
עונת הדו"חות בוול סטריט ממשיכה גם היום בהילוך גבוה, כאשר אחת המדווחות הבולטות היום היא חברת שירותי המוזיקה ספוטיפי (סימול:SPOT), שמצליחה להכות את התחזיות המוקדמות ומזנקת בתגובה ב-15%.
החברה משטוקהולם דיווחה על הכנסות של 1.73 מיליארד אירו, עלייה שנתית של 28%, ונתון הגבוה מהתחזיות המוקדמות בשוק. ההכנסות ממשתמשי הפרמיום עלו ב-29% בחישוב שנתי, והסתכמו ברמה של 1.56 מיליארד אירו. ההכנסות מפרסומות עלו בכ-20% בחישוב שנתי לרמה של 170 מיליון אירו. ההכנסה הממוצעת למשתמש הסתכמו ב-4.67 דולר ברבעון האחרון, ירידה שנתית של 1%.
נכון לסוף הרבעון האחרון, לחברה יש כ-248 מיליון משתמשים פעילים (MUA), נתון המהווה עלייה שנתית של 30%. בשוק ציפו לנתון של 243 מיליון משתמשים פעילים. מתוך מספר זה, כ-113 מיליון הם משתמשי פרמיום, עלייה של 31% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. בחברה טוענים כי מספר זה גבוה מהתחזיות שלהם, כאשר עיקר הגידול נרשם בעקבות "תוכנית למשפחה" ותוכניות לסטודנטים.
בשורה התחתונה, החברה רושמת רווח נקי של 241 מיליון אירו או 0.36 דולרים למניה, לעומת רווח של 43 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
במהלך הרבעון האחרון ביצעה החברה רכישות חוזרות (BUYBACK) בהיקך של 142.1 מיליון דולר, בעלות ממוצעות של 125 דולרים למניה. מאז נובמבר האחרון ביצעה החברה רכישות חוזרות בהיקף של 554 מיליון דולר, בעלות ממוצע של 131 דולרים למניה.
לרבעון הקרוב, החברה צופה כי מספר המנויים הכולל יסתכם ב-255-270 מיליון משתמשים, כאשר מתוכם כ-120-125 מיליון משתמשי פרמיום. הכנסות החברה צפויות להסתכם ב-1.74-1.94 מיליארד דולר.
למרות העליות החדות היום, מניית החברה נסחרת כעת ברמה הנמוכה בכ-33% ממחיר השיא שקבעה בקיץ שעבר.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה