הלבשה תחתונה, תחתונים על חבל
צילום: getty images, Ashley Jouhar

לא תפור: הפסדי תפרון קפצו ב-100% ל-1.8 מיליון דולר

ההכנסות עלו ל-31 מיליון דולר, הרווח הגולמי נחתך במיליון וחצי דולר, ההפסד התפעול קפץ פי 8 ל-1.2 מיליון דולר. ה-EBITDA ירד ל-672 אלף דולר
ארז ליבנה |
נושאים בכתבה שוק ההון תפרון

עלייה לצורך ירידה: על רקע מלחמת הסחר, חברת תפרון מציגה רבעון חלש, כשהיא מציגה הפסד של 1.8 מיליון דולר, ביחס להפסד של 900 אלף דולר בתקופה מקבילה אשתקד. גידול של 100% בהפסדים. לטענת החברה, ההפסד נובע בשל תשלומי מס חד פעמיים על חברת בת.   ההכנסות מהמכירות עלו מ-29 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2018, ל-31 מיליון דולר ברבעון האחרון. עלות המכירות עלתה ב-14%, מ-23 מיליון דולר ברבעון 3 של 2018, ל-27 מיליון דולר לרבעון האחרון.   הרווח הגולמי ירד בקרוב ל-30% ב-YoY, מ-6 מיליון דולר אשתקד ל-4.5 מיליון דולר ברבעון האחרון. הוצאות המכירה והשיווק ירדו ב-10% ב-YoY מ-4.4 מיליון דולר ב-2018, ל-4 מיליון דולר ברבעון האחרון.   בשורת ההפסד התפעולי קיימת הקפיצה הכי משמעותית, כאשר ההפסדי קפצו מ-140 אלף דולר ברבעון השלישי של 2018, ל-1.2 מיליון דולר ברבעון האחרון. כמו כן, בשורת ה-EBITDA, החברה ירדה מ-1.2 מיליון דולר ל-700 מיליון דולר בלבד.   תפרון עוסקת בעיצוב, ייצור ושיווק של מוצרי הלבשה תחתונה, ומספקת מוצרים לחברות כמו אנדר ארמור (סימול: UA) ומשווקת גם לענקיות כמו וולמארט (סימול: WMT). החברה    בשל מצבה של תפרון באחרונה עלו ספקולציות לפיהן החברה עלולה להירכש על ידי אחת החברות הגדולות יותר בתחום כמו דלתא. דלתא הכחישה כי בכוונתה לרכוש את החברה בעת הזו.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה