קוראים לי רפי, אני עובד בבנק הפועלים ואתם כותבים שקרים שההנהלה מעבירה לכם

רפי סבור שאנחנו משת"פים של הנהלת פועלים, הוא ועובדים רבים נוספים מתרעמים על הכתבה - "הפועלים צמצם 5,000 עובדים בשנים האחרונות, בשעה שהשכר הממוצע עלה ל-35 אלף שקל", אלא שזו האמת. אנחנו משת"פים עם האמת - רפי וחבריו צריכים להגיד תודה על השנים הטובות וללכת הביתה... 

 | 

רפי: "שלום קוראים לי רפי, אני עובד בבנק הפועלים, אני רוצה לדבר עם ארז ליבנה".

אבישי: "ארז לא כאן. מדבר העורך שלו אבישי עובדיה".

רפי: "איך אתם לא מתביישים, אתם כותבים שקרים של ההנהלה. אני עובד 40 שנה בבנק הפועלים, אני לא מתקרב לשכר שארז כתב בכתבה - 35 אלף שקל. אנחנו בסניפים לא מתקרבים לשכר הזה. שילמו לכם על הכתבה, המנהלים שלנו. אנחנו באמצע משא ומתן, וכל מה שהם רוצים זה להשחיר את פנינו".

כותרת ראשית

- כל הכותרות

אבישי: "אף אחד לא משלם לנו, אנחנו בוחרים על מה ואיך לכתוב. מה לעשות – זה השכר הממוצע בפועלים, והכתבה של ארז היתה להצביע על כך שלמרות הפיטורים, השכר של העובדים שלא פוטרו, עלה".

רפי: "זה לא נכון, לממוצע אין משמעות, 6,000 עובדים של הבנק מרוויחים חצי מהממוצע הזה. אני 40 שנה בבנק, ואני אקריא לך את הנתונים בתלוש שלי שקיבלנו אתמול".

אבישי: "אל תקריא, תצלם לי אותו, מבטיח שלא אעלה את הפרטים שלך".

רפי: "אני לקראת פנסיה, לא רוצה להסתבך".

אבישי: "אולי אתה ממציא, לא יודע מי אתה, מאמין שרפי זה גם לא השם שלך".

רפי: "אני לא רוצה להסתכן, אני אקריא לך את הנתונים, תעשה בזה מה שאתה רוצה. אני לא יכול להעביר לך את התלוש, כי יש בו מקומות שאפשר לזהות אותי – ת.ז, הפרשות ספציפיות. אני יכול להעביר לך את הסכום נטו".

אבישי: "אתה יודע שאין משמעות לנטו – אתה יכול להרוויח נטו 7-8 אלף שקל והעלות מעביד שלך היא 25 אלף. אתה גם מבין שהממוצע - 35 אלף שקל שאתה מדבר עליו הוא עלות מעביד, לא שכר ברוטו. 35 עלות זה לדעתי בערך 25-27 ברוטו, אולי קצת יותר".

רפי: "אני 40 שנה בבנק ואני מרוויח ברוטו של 17 אלף שקל אחרי כל התוספות, ואני עובד שעות רבות, ובסניפים זה עוד שכר טוב. השכר הגבוה הוא למעלה בהנהלה, לא בסניפים. אני מקבל נטו של 10-11 אלף שקל, ובפנסיה יהיה לי 8 אלף שקל".

טוב הבנתם.

רפי כועס עלינו מאוד, הוא חושב שאנחנו משת"פים של הנהלת הבנק. זה מוזר כי הנהלת הבנק חושבת הפוך - שאנחנו מחוברים לוועד של הבנק. רפי צודק וטועה. הוא צודק כי הממוצע של ה-35 לא חל על חלק גדול מהעובדים. חלק גדול מעובדי הבנק משתכר שכר סביר, ממוצע.

אבל רפי במומו הוא פוסל. עם כל הכבוד, השכר שלו 17 אלף שקל ברוטו, עם כל התוספות של עובד בנק, עם כל ההפרשות, זה במינימום 25 אלף שקל של עלות – על מה הוא מלין בעצם? נכון שזה לא עלות של 35 אלף ונכון שהוא עובד 40 שנה בבנק, אבל הוא לא מרוויח גרושים.

עובדים יקרים כדאי שתתעוררו, השכר שלכם הוא הרבה מעל הממוצע. תגידו תודה על השנים הטובות, תמשיכו להילחם על התנאים גם אם אתם פורשים וגם אם אתם נשארים (לגיטימי כמובן), אבל לרגע אל תמכרו לנו את הבלוף הזה שאתם מסכנים - תסתכלו מסביב, על הלקוחות שלכם, רובם הגדול במצב פחות טוב משלכם.

הנהלת הבנק צודקת בפיטורים ובתוכנית הפרישה שהיא מיישמת, זה אפילו צריך להיות חד יותר וכואב יותר. אין דרך אחרת, השוק משתנה, המלחמה מול הדיגיטל תהיה מלחמה אמיתית. אבל זה גם צריך לבוא עם דוגמה אישית - צמצומי שכר בשכבת המנהלים. 

תגובות לכתבה(151):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 98.
    השכר הממוצע בבנקים הוא ישראבלוף קלאסי
    יובל, תל אביב 21/03/2021 09:10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הממוצע מושפע חזק ממעט עובדים עם שכר גבוה, לדוגמא המנכ"לים מרוויחים כמה מיליוני שקלים בשנה, וחלק ממנהלי הסניפים מרוויחים מעל 60,000 שקלים בשנה. דבר שני, הבנק מוציא המון משרות בשכר נמוך לקבלנים, לדוגמא עובדות ניקיון. כל הניירת עוברת לארכיון חיצוני, והעובדים של חברת הארכיון לא נספרים כעובדי בנק.
    סגור
  • 97.
    פעם בבנק
    א 28/05/2020 16:20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    פעם בבנק היו בנקאים היום לרוב מדובר במפעילי מחשב שמסתכלים מה המחשב מתיר להם לעשות
    סגור
  • 96.
    הציגו נתונים הוגנים ולא מוכווני אינטרס
    קולגה 28/05/2020 09:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אתם רוצים להציג דיווח מקצועי, הציגו את התפלגות השכר לפיצויים, לפי ותק. המעביד חוסך סכום עתידי אדיר מהוצאת העובדים לפרישה מוקדמת, גם אם הוא נותן להם פיצויים מוגדלים. אם אתם רוצים להראות כמה הפיצויים המוגדלים של עובדי הבנקים טובים ביחס לאחרים, נק' ההשוואה היא השכר לפיצויים, לפי ותק. אם אתם רוצים להראות את החיסכון של המעביד, בסיס ההשוואה הוא ההפרש בין הפיצויים המוגדלים, לפי ותק, ובין החיסכון בעלות העתידית של המעביד.
    סגור
  • 95.
    שטויות במיץ עגבניות
    שמואל 28/05/2020 07:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השכר של הנשארים לא עלה ולא נעליים,השכר של הבכירים כנראה עלה. שקר וכזב אל תכפישו עובדים רבים שעובדים בקופות בשכר מעל המינימום.
    סגור
  • 94.
    צריך שכר חיצוני הממוצע חסר משמעות
    שולה 28/05/2020 07:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להעלות שכר ממוצע זו הטעייה של קוראים, הנתון הרלוונטי הוא שכר חציוני, median, בטח ובטח במשכורות הנהלה שערורייתית כנהוג בבנקים. נא תקנו את הכתבה, היא מטעה. ובכוונה?.
    סגור
  • טען עוד
  • 93.
    בנק הפועלים פיטר נכים שהועסקו בניקוי כספומטים במשך 10 ש
    עובדת הבנק בגימלאות 09/12/2019 12:48
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בנק הפועלים פיטר נכים שהועסקו בניקוי כספומטים במשך 10 שנים ולא טרח לשלם להם תביעה הוגשה לבית המשפט המחוזי ת"א 16244-05-18 פתוחה לעיון הציבור
    סגור
  • 92.
    שכר מעביד
    רן 06/12/2019 08:40
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לאיש הפשוט אין מידע שהשכר שאתם מציגים סה שכר מעביד ועלותו גבוהה ב30 אחוז ויותר משכר עובד, כי כולנו עושים השוואה בין השכר שלי לשכר שלו ואף אחד לא מתייחס לשכר מעביד ולכן שבצד אחד אתה מציג שכר מעביד אתה מעוות את הנתונים, תשווה בין נתונים זהים שהאנשים מכירים וזה שכר הברוטו של העובד
    סגור
  • משקיע
    יצחק 08/12/2019 09:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איש פשוט לא בנמצא כאן . מה שכן יש לעלות את שכרם של הבכירים עם חוזים אישיים על מנת לראות עד כמה הכתבה מוזמנת . יש לדווח על שכר ממוצע של הפקידות בלבל הנמוך ללא כנסה של הבכירים שזה מעלה את הממוצע
    סגור
  • משקיע
    יצחק 07/12/2019 17:51
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אנשים פשוטים לא בנמצא כאן . מה שכן הייתי מצפה מכתב של עיתון רציני שתשכב נכונה את המצב ע"י כתבה גם אם היא מתוזמנת ותציין גם את השכר של בעלי תפקידים בהנהלה ראשית שעובדים עם חוזים אישיים
    סגור
  • משקיע
    יצחק 07/12/2019 17:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הייתי מצפה מהכתב שמעלה כתבה מתוזמנת של ההנהלה שיחד עם השכר ברוטו יעלה על הכתב את שכרם של הבכירים שעובדים חוזים אישיים על מנת לקבל תמונה קצת יותר אובייקטיבית
    סגור
  • 91.
    מושחתים גנבים בירושה של ההסתדרות
    אבי 06/12/2019 01:24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    על חשבון משלם העמלות ומניות של הציבור אתם חוגגים במתנות בונסים ומשכורות מנופחות שלא תבלבל
    סגור
  • תמותי
    תמותי 06/12/2019 14:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תמותי
    סגור
  • 90.
    עו"ד שאול פלס זאת השנה האחרונה שלך בבנק הפועלים
    906 06/12/2019 00:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עו"ד שאול פלס זאת השנה האחרונה שלך בבנק הפועלים
    סגור
  • 89.
    הם מקבלים 250% פיצויים, מרוויחים מצוין ולא מרוצים (ל"ת)
    דני 05/12/2019 09:08
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 88.
    ביזיון של כתבה של עורך ושל מגזין
    ביזי 04/12/2019 22:08
    הגב לתגובה זו
    9 1
    כתבה ביזיון!! של עורך ביזיון!!! אתם קוראים לעצמכם אתר כלכלי מקצועי??? ככה עושים כתבה מקצועית? 1. יש הבדל מהותי בין שכר חציוני לשכר ממוצע שקר להציג כך כותרת הכתבה. 2. גם אם לקחתם שכר ממוצע של 35K של עלות מעביד, שזה שוב שקר להציג זאת כך שזה שכרו של העובד הרגיל בעוד שהשכר האמיתי 25K 3. כתבה לא ממומנת ע"י לוביסטים של ההנהלה הייתה מציגה תלוש שכר אמיתי של עובד ולא מסתמכת על הצגה לא ראויה של ההנהלה. מאיפה לקחתם את נתונים בדיוק ??!! 4. אשתי עובדת בנק מנהלת צוות מקצועי של 12 עובדים המטפל בעסקאות ענקיות של מט"ח בהנהלה ראשית לא מגיעה לא קרוב לסכום שהצגתם. כמות השקרים והסילופים מציגים מקסם שווא שרוצה לתת דה-לגיטמציה לעובדים כדי להכשיר את הקרקע לפיטורי עובדים נוספים וקיצוצים בשכר בחסות של המנכ"ל החדש ואוברקוביץ מחברת החשמל. אני לא יודע כמה אתה העורך מרוויח דווקא מעניין אבל אם לוקחים עובדים מקצועיים ואיכותיים שיודעים היטב את עבודתם השכר לא גבוה. לדוגמא גם בהייטק השכר ההתחלתי לא דומה לשכר של עובד בעל ניסיון רב של כמה שניםץ עלותו של עובד מקצועי בהייטק גם גבוה, מה שבטוח שלעורך הלא מקצועי אין שכר גבוה
    סגור
  • משקיע
    יצחק 05/12/2019 16:59
    הגב לתגובה זו
    3 0
    האמת שלהציג שכר ברוטו ממוצע של המעביד כולל שכרם של כל הבכירים שעובדים עם חוזים אישיים לא מתאים ולא משקף גם כן את המציות . אקדמיי בעל תואר שני מתחיל לא עובר את 10.0Kשח . אז על מה אתם בכלל מדברים כתבים כלכליים ?
    סגור
  • אשתך לא היתה מרוויחה במקום אחר סכום כזה
    אלון 05/12/2019 09:11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    היא מקבלת ימי מחלה ימי חופש, סבסוד של לימודים לילדים גנים חופשות, הכל פי 2-3 מאשר כל האחרים, ביטוחים זולים, עמלות נמוכות, הלוואות, הכל, שכר הרבה מעל הממוצע, אתה לא מסוגל להסתכל אובייקטיבית על המצב, עובדה שאטשתך שם
    סגור
  • משקיע
    יצחק 05/12/2019 17:06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אלון -לעבוד במערכת פיננסית זו אחריות לא קטנה ,לו היית מגיע לרמת העובדת שמתחתיה יש טריסר עובדים היית מבין את גודל האחריות . חוץ מזה אתה מקנה בשכרם של המערכת -לך תציג מועמדותך ונראה עם בכלל יקבלו אותך -כי אתה נשמע כמו אנאלפבית שיש לו אם בכלל בקושי בגרות .
    סגור
  • 87.
    עיתונאי לא חכםנאבל רפי שוכח לציין ש..
    ערן 04/12/2019 21:49
    הגב לתגובה זו
    0 3
    כשיפרוש יקבלנ150אחוז פיצויים פלוס ימי מחלה לא מנוצלים וימי חופש שצבר כי בבנק מקבלים הרבה ימי חופש וכסף בקופג ופנסיה יפה מקגמ
    סגור
  • 86.
    כל הכבוד על הכתבה, צודק ואמיץ (ל"ת)
    דני 04/12/2019 20:57
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 85.
    הוא מקבל 11 נטו. זה לא ככ הרבה (ל"ת)
    לא עובד הבנק 04/12/2019 15:57
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 84.
    מצבת כח אדם
    Bb 04/12/2019 15:21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אין שינוי משמעותי בכל האדם כיוון שנכנסו המון עובדי קבלן
    סגור
  • 83.
    עובדי הסניפים הם הנושאים בעול
    אביטל 04/12/2019 11:39
    הגב לתגובה זו
    7 0
    בעלי השכר השמן הם אותם עובדי הנהלה שקטפו להם דרגות ומינויים שלא לפי סולם השכר של הסניפים. השכר אצלם הוא ממוצע 35 . עובדי הסניפים הם אלה שבעצם נושאים בעול , מגייסים את לקוחות משקי הבית והעסקים הקטנים, אליהם מופנה זעם הלקוחות על כל שינוי וגחמה של מי מחברי ההנהלה שבלי להיות יום אחד בשטח משנים סדרי עולם...ולא תמיד לטובה. ליבי ליבי איתם. הם לא מקבלים אפילו מחצית משכר של 35
    סגור
  • 82.
    העובדים הכי עשירים במשק ולא עושים כלום (ל"ת)
    מירי 04/12/2019 11:26
    הגב לתגובה זו
    4 9
    סגור
  • מטומטמת
    חיים 28/05/2020 07:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחליפי אותן לשבוע נראה אותך
    סגור
  • 81.
    ממוצע השכר
    איציק 04/12/2019 11:18
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אם נפחית את שכר הבכירים שסגרו לעצמם נתח שמן בחוזים ליברי ההנהלה הממוצע שכתבתם 35 א׳ ירד פלאים ש״ח
    סגור
  • 80.
    ..רפי אתה כנראה ליכודניק ותומך ב-ביבי
    שלמה 04/12/2019 11:07
    הגב לתגובה זו
    3 6
    רפי אל תתפלא שהשכר שלך בבנק נמוך כי השכר הגבובה נמצא אצל אלה שיושבים למעלה ולכם חוטבי העצים משאירים את הפנכה ללקק, כך זה כשהמנכ"ל הקודם השמאלן ציון קינן מבזבז את כספי הבנק כדי להתעסק עם פקידות באזרביג'אן
    סגור
  • 79.
    מי בעלי השכר השמנים
    איציק 04/12/2019 10:44
    הגב לתגובה זו
    4 0
    השכר הממוצע 35 אלף נובע מחוזים השמנים שסגרו לעצמם חברי ההנהלה מתקופת ציון קינן ועד היום שאר העובדים שכרם נשחק כדאי שההנהלה תתעסק בעסקים ולא להתפרנס מהעובדים
    סגור
  • 78.
    זה כתב או טרול?
    לי 04/12/2019 10:41
    הגב לתגובה זו
    5 2
    ככה נראה ראיון? ב"בשבע" יש יותר אוביקטיביות, העיתונאות מתה.
    סגור
  • 77.
    צריך להסתכל על שכר חציוני
    יוסי השקרן הקטן 04/12/2019 10:17
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ממוצע מושפע מערכים לעיתים קיצונים דוג' נקח 10 עובדים - 9 מרוויחים 10 ו1 מרוויח 200 ממוצע הינו בערך 20 לעובד כי העובד ה1 שמרוויח הרבה מעקם את השכר האמיתי ולכן צריך להסתכל על חציון ולא על ממוצע
    סגור
  • 76.
    כמה שחיתות בחטיבת הטכנולגיה.... הביאו ערסים שינהלו (ל"ת)
    איכס 04/12/2019 10:12
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 75.
    כל הכבד לרפי (ל"ת)
    רינה 04/12/2019 09:30
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 74.
    איך אתה ישן בלילה עיתונאי קטן?
    רעעעע 04/12/2019 09:10
    הגב לתגובה זו
    6 3
    מאחל לך שתגיע בקרוב לבנק לבקש עבורך הלוואה למימון טיפולים רפואיים ולא יהיה מי שיטפל בך. מצד שני.... בטח יהיו לך כבר חברים בכירים...
    סגור
  • 73.
    מדברים על ממוצעים..יש פה קוראים שהם טיפה..טיפה מבינים
    ביזיון של אתר 04/12/2019 09:06
    הגב לתגובה זו
    7 1
    דברו על חציון! לא על ממוצע.. תפסיקו לחרטט אנשים עם כתבות פופוליסטיות!!
    סגור
  • 72.
    ניתוח ענייני של הסיטואציה
    מאור מליקסון 04/12/2019 08:53
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לכל מי ששכח מי מייצר את הרווחים לבנק נזכיר כי ההיסטוריה של הבנק מלמדת שההנהלה דואגת לרווחים/מחיר המניה בטווח הקצר, ולהפסדים כבדים בטווח הארוך. אלו הפסדים? נזכיר כי ההפסדים הגדולים של הבנק הגיעו לאורך השנים מהחלטות הנהלה, ראו mbs, הפסדי אשראי ללוים הגדולים, חקירות המס בארה"ב, סניפי חול... העובדים הם אלו שמייצרים רווחים שוטפים ויציבים לטווח הארוך. עובדים שמייצרים לבנק 3 מיליארד שקל בשנה צריכים להיות מתוגמלים
    סגור
  • 71.
    למה לא בדקתם את השכר החציוני??
    אורית 04/12/2019 08:43
    הגב לתגובה זו
    4 1
    יש משהו בטענה שלו. שכר ממוצע הוא מידע חלקי, למה לא פרסמתם גם את השכר החציוני??
    סגור
  • 70.
    משכורתו של דב קוטלר
    ר' יוסי הגלילי 04/12/2019 08:37
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עלות שכרו של קוטלר בשנת עבודתו הראשונה תסתכם בכ -8 מיליון ש"ח כולל בונוס. אסור לשכוח שהוצאותיו של קוטלר יכוסו ע"י הבנק ויהיו לו עובדים אישיים שינהגו לו את הרכב. קצרה היריעה מלהכיל את מלוא הטבותיו.ושאלה גדולה: איך הרוויח הבנק את אהדת הציבור? לא צריך לפטר עובדים. צריך לסגור את הבנק ולכסות אותו בטונות של בטון שאוירת השינאה של העובדים לא תחלחל החוצה!
    סגור
  • 69.
    אבישי אתה צודק
    אבי 04/12/2019 08:17
    הגב לתגובה זו
    5 1
    השינויים חייבים להיות עם דוגמה אישית וערכת מצד ההנהלה .... בדיוק בגלל זה הם קבלו שחקן חיזוק ערכי וצנוע מחברת החשמל ....הוא מההזה ערכי צנוע וישמש להם דוגמה ...
    סגור
  • 68.
    על בנק הפועלים רובצת קללה בגלל ניצול נכים שניקו כספומטי
    מחלקה 905 04/12/2019 08:05
    הגב לתגובה זו
    3 1
    על בנק הפועלים רובצת קללה בגלל ניצול נכים שניקו כספומטים
    סגור
  • 67.
    עוד עובד
    עובד מוזנח 04/12/2019 07:42
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עורך קטן שלי ...אז,אירי שדיברת עם רפי הדמיוני הכותרת המפוצצת של ארז ל א נכונה????
    סגור
  • 66.
    עוד עובד
    עובד מוזנח 04/12/2019 06:24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אבישי הנחמד אתה טועה ומטעה.רפי גם אםהוא פרי גמיונך הקודח צודק.לא קיבלנו תוספת שכר כבר ש נ י ם .בתקופת החונטה קינן מזלג ופינטו אם מישהו ציוץ דרסו אותו והשתיקו. רפי דמיוני או לא מגרד 10 עד 12 אלף בחודש ועטבדי לאומי דיסקונט מקבלים הרבההיותר כן מהנלעשות האמת כואבת
    סגור
  • 65.
    יש לכם את המנכל הכי טוב בשוק
    יעל 04/12/2019 03:13
    הגב לתגובה זו
    1 8
    תתייעלו, תנו לו לעבוד. תבריאו את הארגוון שלכם, כדי לשמור עליו ועליכם. אבישי, כל מילה !!!!
    סגור
  • 64.
    כתבה לא מקצועית שיהיה לך בהצלחה באודישן לגיא פינס
    הנסיכה דיאנה 04/12/2019 01:08
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ולכל המגיבים הממורמרים תרכשו השכלה ואז אולי השכר שלהם יהיה קרוב למומצע במשק.
    סגור
  • הנסיכה דינה המרשעת
    איציק 04/12/2019 13:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי קנה אותך
    סגור
  • 63.
    בנק הפועלים ניצל נכים שהועסקו בניקוי כספומטים והבנק לא
    עובדת מחלקת בינוי 04/12/2019 00:12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בנק הפועלים ניצל נכים שהועסקו בניקוי כספומטים והבנק לא שילם להם תביעה אזרחית במחוזי בתל אביב
    סגור
  • 62.
    תגובה
    דניאל 04/12/2019 00:05
    הגב לתגובה זו
    4 1
    פשוט בושה. אין לכם מושג מה התנאים של ההעסקה ותנאי היום יום שעובדי הבנק מתמודדים איתם. לפני שמפרסמים משהו רצטי לבדוק טוב טוב את השטח. ברור שהכתבה מכורה....
    סגור
  • 61.
    נראה אותך חכם על עובדי חברת החשמל (ל"ת)
    גיגי השמנגוץ 03/12/2019 23:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 60.
    מאז 2001 לא קיבלנו שום תוספת למשכורת.
    עובד בבנק 03/12/2019 22:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מוזמן לפנות לוועד עובדי הבנק ותבין שהנתונים שבידך אינם מהימנים,אלא אם כן אתה שליח של הנהלת הבנק.
    סגור
  • 59.
    בטח מרוויח מתחת ל-10,000
    איזה כתב דפ"ר 03/12/2019 22:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מי הממוצע מעניין בדיוק? חציון זה הנתון היחיד שרלוונטי. בגלל זה הדבר היחיד שאתה יודע לעשות זה לכתוב על שוק ההון... איזה דביל אלוהים.
    סגור
  • 58.
    למה אף פעם לא מציינים שכר\עלות חציונית עם הממוצע
    זמבלה 03/12/2019 22:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי אתם מורחים לקוראים את הממרח שאתם רוצים שיאכלו.
    סגור
  • 57.
    כתבה מגמתית ודי שטחית
    נטע 03/12/2019 21:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1. לא הזכירו את החוזים האישים המנופחים את השכר ואת שיעורם מבין העובדים. 2. דברו על עלות שכר ממוצע ולא על שער חציוני. כשה בכירים מרוויחים הרבה אז הממוצע גבוהה- זה חוקי המתמטיקה... 3. לא הזכירו השוואה לבנקים אחרים 4. לא הזכירו שחיקת שכר כבר 10 שנים (כי גם ההסכם הקודם לא היה משהו). ועוד ועוד ועוד חבל זה מוריד מאוד מערך הכתב ומערך האתר !!!!
    סגור
  • 56.
    שכר
    גמביט המלך 03/12/2019 21:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום ילדים בני 27 בהייטק מרוויחים יותר ממנו.וואלה מסכן.
    סגור
  • 55.
    עיין צרה
    אורלי 03/12/2019 21:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל מי שחושב שעבודה בבנק זו עבודה קלה טועה ובגדול, נראה מי מוכן לעבוד 12שעות מבוקר עד ערב בלחצים,תלונות,האשמות,צעקות מלקוחות וגם לחץ של דרישות מפה ועד ההודעה החדשה. אמנם מרוויחים בסדר אבל זה לא דונה משאר המגזרים במשק. אני עובדת 31 שנים בבנק ולא ליקקתי דבש. אז לכל מי שעינו צרה שיסתכל על עצמו וידע גם לפרגן לעובדים בסניפים שקורעים את התחת להביא פרנסה הביתה בכבוד .
    סגור
  • 54.
    רפי צודק
    פנינה 03/12/2019 20:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאיפה קיבלתם את הפרטים הכוזבים? אין לנו הסכם שכר כבר שנים. את הקיצוצים עשו בעובדים ולא בהנהלה. תבדקו היטב את הנושא.
    סגור
  • 53.
    בושה
    מני 03/12/2019 20:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכתבה שלכם מתנשאת וממש תוקפת את עובדי בנק הפועלים שהם ציבור מסור לתורם לאורך שנים לבנק. יותר קל לתקוף ציבור עובדים מאשר את הנהלת הבנק שקצצה אלפי משרות. תתביישו לכם אני איתכם סיימתי ואני מקווה שיחד איתי יהיו עוד
    סגור
  • 52.
    בכל מקום עבודה יש 10% מהמנהלים שמקבלים את רוב השכר.
    עמי 03/12/2019 20:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לא נכון לעשות ממוצע כאשר 70% מהעובדים מקבלים שכר ממוצע ועוד 20% שמגרדים את המינימום. הכתבה לא הוגנת.
    סגור
  • 51.
    שקרים
    אחת שיודעת 03/12/2019 19:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההנההלה הכוחנית מפזרת שקרים, היא מנסה להשניא את העובדים על הציבור. מי שגורף את השמנת זו ההנהלה והבעלים,אשר ללא בושה גורפים מליונים ובמשך שנים לא שילמו לעובדים. שכר עובדי בנה"פ משמעותית נמוך משכר שאר הבנקים ואם הממוצע השכר עלה תבדקו מי בהנהלה גרף מליונים על חשבון העובדים....ומי בועד העובדים שוחד...
    סגור
  • 50.
    מימון "הנבכים" למרות הרצת מניות-והם ממשיכים לבכות
    fu,c 03/12/2019 19:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רפי מתעלם-כשהבנקי ביצעו הונאה-וקרסו המדינה מימנה אותם העובד הרגיל -שמפוטר-שנופל- אין לו הצלה - כמו הבנקי הבנקאים במערב- ביעו הונאה במשכנתאות- וקרסו והממשלות מימנו אותם- והם ממשיכים בהונאה
    סגור
  • 49.
    קל מאד לעיתונאי לשסות את הציבור
    עיתונאי ובנקאי לשעבר 03/12/2019 19:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעובדי הבנקים. אני מכיר עיתונאים ( גם אישית,) ואני יודע שעיתונאי מסוגל לכתוב דברים שיגרמו נזק גדול למרואיין שלו או לציבור שלם כמו עובדי בנה"פ. האמת היא שעובדי הבנק גם אחרי 20 שנות עבודה אינם מגיעים לשכר שננקב ואפילו לא קרוב לזה. אבל העיתונאי זרק לאוויר את השקר והנה יש לו מגיבים נגד הבנק ועובדיו. למי אכפת גורלם של העובדים ( עבדים בחליפות) שמרוויחים פרוטות בעוד הבנק מרוויח מיליארדים.
    סגור
  • 48.
    בכיינים
    עצמאי 03/12/2019 18:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל הבכיינים שלא מרוצים מהמשכורת. למה אתם לא מתפטרים ופותחים עסק משלכם ? אולי אז תבינו מה "להרוויח" כסף. כבר ראיתי הרבה "גנרלים" (מהצבא,למשל) שפתחו עסק ושברו את הידיים והרגליים.תפתח עסק ותתחיל בזה שתרויח 7000 בחודש (אם בכלל תרויח).
    סגור
  • 47.
    עובד ששכרו 300 א' ועובד ששכרו 15 א' לחודש!!! חזירות!!! (ל"ת)
    עושה שכל 03/12/2019 18:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 46.
    בשביל 40 שנה מדובר בשכר נמוך למדי. גם הפנסיה שלו קטנה ב
    ר טרפון 03/12/2019 18:17
    הגב לתגובה זו
    38 4
    גם הפנסיה שלו קטנה ביותר. מה עושים עם 8 אלף ש"ח לחודש ?
    סגור
  • אתה אמיתי? זו פנסיה יותר טובה מרוב העובדים במשק (ל"ת)
    dw 04/12/2019 12:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • ממש מסכן, לבכות (ל"ת)
    איציק 04/12/2019 09:52
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • הותק לא מעניין בכלל - עשו לו טובה
    רונן 04/12/2019 04:37
    הגב לתגובה זו
    3 3
    בכל רגע נתון יש תור ארוך של מחליפים, לא פחות טובים ושמוכנים לעבוד בהרבה פחות, אתה מדבר וכותב כמו שכיר, אני כותב כו עצמאי
    סגור
  • 45.
    ידוע שבבנק מרוויחים הרבה כסף ועובדים בקושי
    מנחם 03/12/2019 18:15
    הגב לתגובה זו
    21 21
    רפי אבא שלי בגילך ומרוויח חצי למרות שהוא אקדמאי, אתה כנראה לא, כשהתקבלת לבנק לא חיפשו וחייבו בתואר. י שיש לו תואר בבנק מרוויח אחרי 40 שנה במינימום 20 אלף לפני תוספות
    סגור
  • עוד עובד
    עובד מוזנח 04/12/2019 09:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה טועה ומטעה .אין לך נתונים ...שום 20 לפני תוספות זה ממש לא נכון
    סגור
  • בבנק עובדים גם אחרי סגירת הסניף וגם 2 כפולות (ל"ת)
    שמעון 04/12/2019 08:58
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • איזה שטויות שאנשים כותבים
    דני 03/12/2019 21:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבנק עובדים בלחץ נוראי ומרוויחים ממצע מאוד. חבל על האנשים המגעילים שכותבים כאן שטויות אולי מקנאה. נבלות...אני פרשתי מהבנק ומקבל חרא פנסיה ..אחרי עשרות שנות עבודה..תתבישו.
    סגור
  • שטויות ורוע לב!
    חשב שכר 03/12/2019 19:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם לא נכון וגם חשים את השנאה לעובדי הבנקים.
    סגור
  • 44.
    מה זה הקשקוש הזה - אתה עובד, משתכר, 4 שנה הבנק מפרנס
    ציון 03/12/2019 18:11
    הגב לתגובה זו
    15 17
    אותך ואתה עוד בא בטענות, אתה יורק לבאר ממנה אתה שותה - חוצפה
    סגור
  • ציון קינן? אתה מגיב פה!!! (ל"ת)
    אנני 03/12/2019 18:20
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • 43.
    בשביל בנק 40 שנה זה שכר נמוך
    אחד 03/12/2019 17:53
    הגב לתגובה זו
    29 3
    הבעיה שבכל הבנקים המנהלים לוקחים את הקופה . זה בכלל תופעה בכל המגזר העיסקי בישראל . מנהלים בשכר שוד ועובדים עם שכר רעב. לא מענין אף אחד כמה אתה עולה למעעביד אחא כמה הוא מביא כסך לאוכל חשמל מים ארונונה ומה יהיה לו בפנסיה .
    סגור
  • כנראה שהוא לא העיפרון הכי חד
    גידי 04/12/2019 09:40
    הגב לתגובה זו
    1 4
    ואם כל כך גרוע למה הוא שם?
    סגור
  • 42.
    אין דבר כזה 'רפי'
    עובד פועלים 03/12/2019 17:32
    הגב לתגובה זו
    12 2
    שלא יעבדו עליכם,עוד המצאה ללחוץ על העובדים
    סגור
  • עוד עובדת בנק פרנואידית - תתחילו לעבוד לא לקשקש
    ציון 03/12/2019 18:12
    הגב לתגובה זו
    5 13
    איפה האנשויות שלכם כשבאים לקחת ממכם הלוואה, פקידים שלא יודעים לעשות כלום חוץ ממה שכתוב בתקנונים שלהם
    סגור
  • עוד עובד
    עובד מוזנח 04/12/2019 07:44
    הגב לתגובה זו
    2 2
    תגיד אתה מטומטם? יאללל תתקדם
    סגור
  • 41.
    בהמשך לכישלוננו בחינוך - מבחני פיזה - אנא! התמשו בחציון
    טל 03/12/2019 17:15
    הגב לתגובה זו
    14 0
    למה עיתון/אתר כלכלי לא משתמש בחציון? או משיג אותו כמו שהשיג את הממוצע?
    סגור
  • כי אז הכתבה הייתה פחות מעניינת
    אני 04/12/2019 11:03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חציון היה מביא את עלות השכר הממוצעת לכ-20000 ש"ח ואת השכר נטו לכ-8000 ש"ח ואז היו שואלים על איזה עליה בעלות השכר מדברים....
    סגור
  • 40.
    שניכם צודקים אבל אבישי טועה בדבר אחד מהותי
    גדי 03/12/2019 17:13
    הגב לתגובה זו
    20 1
    ממוצע הוא נתון פשוט מטה בלשון המעטה. דמגוגים משתמשים בנתון הזה להתגאות במשהו לטובתם. אזרח אמיתי משתמש בחציון שמבטא את המציאות נכונה של חלוקת השכר, ומנטרל את השפעת משכורות העתק של דרג ההנהלה, מה שהממוצע לא עושה. זה כמו שבישראל שלטון הימין מתגאה בשכר ממוצע של המשק כך שבפועל החציון אפילו לא מפורסם, שם היה יכול לראות שחצי מהעובדים מרוויחים מתחת ל-7000 (הנתון האחרון שיצא לפני כמה שנים לפני שהפסיקו להתשמש בו כי הוא מוציא את הממשלה בצורה מביכה)
    סגור
  • 39.
    רפי אתה מרוויח טוב, מה אתה מקשקש (ל"ת)
    מיכאל נ 03/12/2019 17:09
    הגב לתגובה זו
    7 19
    סגור
  • עובדה שאתה שם 40 שנה (ל"ת)
    גידי 04/12/2019 09:41
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 38.
    עובדי פועלים הממורמרים תפסיקו להגיב ולבכות - הכל נכון (ל"ת)
    איתן מ 03/12/2019 17:06
    הגב לתגובה זו
    8 20
    סגור
  • עוד עובד
    עובד מוזנח 04/12/2019 07:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגיד אתה מטומטם או מה ? משעמם לך ?לך תרצה מי ים
    סגור
  • 37.
    מסכים עם רפי
    אבי שם טוב 03/12/2019 16:56
    הגב לתגובה זו
    20 7
    מסכים עם רפי בסניפים לא מגיעים לשכר כמו של עובדי המטה.
    סגור
  • 36.
    שטויות
    סבטלנב 03/12/2019 16:50
    הגב לתגובה זו
    1 8
    שטויות במיץ עגבניות. לא מאמינה שזה מישהו מבנק הפועלים. הכל המצאות
    סגור
  • 35.
    כתבה מוטת ומסיתה
    נ 03/12/2019 16:26
    הגב לתגובה זו
    46 11
    השכר הממוצע 35K שח? שכר למעסיק? למה זה חשוב? למה להציג את עובדי הבנק כעשירים ומפונקים? השכר נטו הוא שקובע בשוק! מי שעובד 20 או 30 שנה ומרוויח 10K שח נטו, הוא לא אדם שאתה יכול לזלזל בו בבוטות, אולי כתבים באתרים הדיגיטליים מרוויחים יפה מדי ויש יותר מדי ממכם אז לפטר חצי? מי נתן לך לגיטימציה לחרוץ גורלות? המנהלים והשמנת של הבנק הם בעלי השכר הגבוה, כמו כל מקום אחר אלו הפועלים (תרתי משמע) הקטנים שסופגים את האש מהלקוחות, לחץ ומרור מהמנהלים וכעת דעת קבל מוסטת בעיתונות נגדם. דרכך! היום כל עובד הייטק צעיר שמתחיל עבודה בחברה ועוד לא אסף את התעודה מהמכללה מתחיל בשכר שהאנשים האלו שתה מזלזל בהם חיכו שנים לצבור ולהגיע אליו. בבנק פועלים השכר מועלה אחת לשנה למחצית העובדים לפי גחמות המנהל ובהתאם לאהבתו או שנאתו את העובד, עובד ממורמר יכול להיות ללא העלאות שכר שנים אם מדלגים עליו בכוונה. בואו ונראה את השירות שגם ככה סובל בשל החלטות מטומטמות של ההנהלה לצמצום עובדים תקנים ושירות דיגיטלי, אחרי שכבודו מוביל את מחציתם לגרדום בקלילות דעת שכזו. ואתה קורא לעצמך כתב/עורך...
    סגור
  • אז לך לעבוד להיי טק
    הייטק 03/12/2019 22:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אתה חושב שכל כך טוב שם. אגלה לך סוד קטן - שם זה אותו חרא, צריך לעבוד 12 ולפעמים גם 16 שעות ביום ללא תשלום נוסף, וגם שם אם המנהל לא אוהב אותך לא תראה קידום והעלאת שכר שנים. בנוסף לכך אם אתה גבר אז יש לך סיכוי להיות מפוטר כל כמה שנים בהתראה של 30 יום, ולא בטוח אם תמצא עבודה אחרי גיל 40-45. ועוד לא פגשתי בן אדם אחד שעבד באותה חברת היי טק 40 שנה.
    סגור
  • 34.
    מסכים עם רפי
    מוטי ל. 03/12/2019 16:09
    הגב לתגובה זו
    32 3
    אני עובד בסנק משנת 2012 ומשנת 2016 בסניף והמשכורת בתור יועץ השקעות נמוכה ביחס לתפקיד מחוץ לבנק. ברוטו 17 נטו 11 בממוצע. אתם עושים ממוצע כאשר יש פער מאוד גדול בין משכורות של הבכירים במנהלה הראשית לבין העובדים הפשוטים בסניפים שתכלס זה העבודה הקשה מול הלקוחות. המשכורת לא עולה עם השניםמויש שחיקה. תתקנו את עצמכם!!!
    סגור
  • 33.
    ממתי שכר ממוצע אומר משהו
    ממתי שכר ממוצע 03/12/2019 15:50
    הגב לתגובה זו
    24 4
    הרי הוא מושפע קשות מבעלי שכר חזירי בהנהלה. לפחות הייתם אומרים מהוא השכר החציוני, שזה מדדהרבה יותתר אמין להכנסות העובדים
    סגור
  • מסכים עם הכותרת
    שריף 03/12/2019 16:22
    הגב לתגובה זו
    19 2
    בושה להנהלה ותעודת עניות לכם כעיתון. ככה מנתחים ממוצע הכנסה. אוי לנו!!! לפחות כבר לא גר בצפון הרחוק....
    סגור
  • 32.
    שכר
    אנונימי שלא יפטרו 03/12/2019 15:41
    הגב לתגובה זו
    20 3
    העובד צודק שכר עומד שנים על אותה משכורת. אחרי 20 שנה 8500 נטו ופעמיים עד שמונה בערב.
    סגור
  • וימים מפוצלים, וכסף ללימודים של הילדים - בכיינים (ל"ת)
    איציק 03/12/2019 15:50
    הגב לתגובה זו
    8 14
    סגור
  • ימים מפוצלים זו לא הטבה (ל"ת)
    ירוחם משל 03/12/2019 18:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    כל כך הרבה תגובות של עובדי בנק פועלים (ל"ת)
    אתם לא עסוקים חחח 03/12/2019 15:32
    הגב לתגובה זו
    9 10
    סגור
  • היום יום ג לא עובדים עכשיו (ל"ת)
    אנני 03/12/2019 16:35
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • חחח כל היום מגיבים לביזפורטל... (ל"ת)
    כדורי 03/12/2019 15:51
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • עוד עובד
    עובד מוזנח 04/12/2019 07:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כדורי אתה מטומטם לגמרי לך תתאבד
    סגור
  • יום שלישי עובדים עד 15:00 (ל"ת)
    אנני 03/12/2019 18:17
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 22 ימי חופש בשנה, דמי הבראה כפולים, סבסוד של חופשים
    זהבית 04/12/2019 09:42
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סבסוד של לימודים לילדים, סבסוד של גנים, סבסוד של רכב
    סגור
  • 30.
    בתי השקעות
    בתי השקעות 03/12/2019 15:31
    הגב לתגובה זו
    8 2
    ומה תגידו על העובדים בבתי השקעות שעובדים יותר שעות מכם ושכר 10,000 זה שכר שהם אפילו לא חולמים עליו
    סגור
  • 29.
    עובדי בנק הפועלים כמו כל שאר חברי ההסתדרות
    יו״ר הסתדרות העובדים 03/12/2019 15:30
    הגב לתגובה זו
    10 6
    כולם בכיינים, שבו בשקט ותשלמו דמי חבר כדי שחברי ואני (בעלי ההון) נרוויח הרבה על גבכם. העיקר שיאהבו אותי!!
    סגור
  • 28.
    שכר הבנקאים בבנה"פ
    משה 03/12/2019 15:29
    הגב לתגובה זו
    30 4
    אבישי. מי שמך ליועץ בעבורנו. האם בחנת את המשכורות בענף? האם השווית לתנאים המקבלים בבנקים האחרים? האם אתה יודע להבחין בין הבנקאים שאינם מנהלים לבין המנהלים בדרבות השונות? האם בדקת מתי נתנה תוספת יוקר לעובדי בנה"פ? האם אתה מודע ללחץ העבודה בסניפים? האם לא מגיע לעובדי הבנק"הפשוטים" להנות מרווחי הבנק הגדול בישראל? בוא אבישי הנח כאן את תלוש השכר שלך וננתח אותו יחדיו. מי שמך אבישי. יש לי הרגשה רעה מהי התשובה האמיתית. אל תנסה לעזור לגזול את פרנסתנו.
    סגור
  • השכר אצלכם גבוה מבתי השקעות חברות ביטוח ובנקים אחרים (ל"ת)
    עדי 03/12/2019 15:52
    הגב לתגובה זו
    5 12
    סגור
  • איזה שטויות!!!! (ל"ת)
    אני 04/12/2019 11:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 27.
    מר עובדיה ספר לנו מהיד של מי בבנק אתה אוכל?
    פביו קלימרו 03/12/2019 15:27
    הגב לתגובה זו
    21 1
    היית מעביר הרצאות בבנק... אז אתה מפחד להסתבך עם הנהלת הבנק...
    סגור
  • 26.
    אני 40 שנה במשרד הביטחון ומקבלת 11 ברוטו - הלוואי
    מירי 03/12/2019 15:16
    הגב לתגובה זו
    6 15
    הלוואי והייתי עובדת בבנק
    סגור
  • את פקידה כנראה
    בטח 03/12/2019 15:28
    הגב לתגובה זו
    8 3
    אנחנו עובדים במכירות נשמה ויעדים ולחצים ופעילות ומודדים אותנו אל האוויר שאנחנו נושמים בסניף
    סגור
  • את פקידה, אני ברכש, כולכם בבנקים פקידים (ל"ת)
    גלית 03/12/2019 18:18
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • אני במכירות 30 שנה , החברה קרסה, ועובד עכשיו ב-10 ברוטו (ל"ת)
    אלי 03/12/2019 15:52
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 25.
    עובדיה צודק - על מה אתם מתלוננים, על שכר של 25 אלף שקל
    דני 03/12/2019 15:15
    הגב לתגובה זו
    9 11
    העובד שהתקשר חי בסרט
    סגור
  • 24.
    בנק הפועלים.גמלאים
    מוטי. 03/12/2019 15:15
    הגב לתגובה זו
    8 1
    הפנסיה לא עודכנה למעלה מ7 שנים גם לא נומינלית.זה נושא חשוב לכתוב עליו
    סגור
  • 23.
    אנשי מקלדת חצופים
    אזרח מודאג 03/12/2019 15:11
    הגב לתגובה זו
    16 1
    לפי השיר של אריק זל על העיתונאי העלוב שחוץ מלכתוב והיום במקלדת הוא לא עושה כלום ולא תורם כלום ולכן תבדקו כמה מרוויח המנכל וכמה טלר יא חתיכת חוצפנים
    סגור
  • 22.
    מענין למה פרסמתם מה שרפי אמר
    עובד הבנק 03/12/2019 15:01
    הגב לתגובה זו
    13 0
    ולא במה שההנהלה מאשימה אותכם ...בבירור להשחיר את העובדים ..ובמיוחד השורה האחרונה שלך מר עובדיה
    סגור
  • 21.
    לא יעזור - כתבה מכורה
    הבנקאי 03/12/2019 14:58
    הגב לתגובה זו
    29 2
    17 א' ש"ח ברוטו לעובד בעל ותק 40 שנה במוסד שמרויח 3 מיליארד - זה לא שכר רעב אבל בהחלט לא שכר מופרז. חבריו העיתונאים של עורך העיתון (שמקבל מהבנק כסף רב עבור מערכת תקשורת בורסה...) מרויחים הרבה יותר, בחברות תקשורות מפסידות. כנראה ששם הקיצוץ צריך להיות כואב הרבה יותר. ולעניין - הנהלת הבנק הפסידה 3.3 מיליארד ש"ח על הפרשיה האמריקאית, ולפני כעשור מעל 3 מיליארד ש"ח על השקעה במוצרים בארה"ב שכלל לא הבינו מהם. הסכום הזה, 6.3 מיליארד ש"ח , יכל לממן את הסכם השכר הנוכחי (שעלותו כנראה כ 200 מליון ש"ח) במשך מעל 30 שנה. מי יכתוב על זה? לא ביזפורטל!
    סגור
  • 20.
    אבישי היקר אתה טועה ומטעה- תקרא היטב
    ערן 03/12/2019 14:58
    הגב לתגובה זו
    32 2
    אני עובד בבנק 9 שנים עם שני תארים- כלכלה ומנהל עסקים יועץ השקעות פנסיה ומה לא.. השכר נטו שלי הוא 10,500 ללא כל התוספות וכ 12,000 ברוטו כולל כל התוספות. שכר מאוד נמוך ביחס לכישורים שלי, רחוק מאוד מאוד מהממוצע שאתה מדבר עליו. לצערי יש כמה מאוד מנהלים שמעלים מאוד את ההממוצע ואת זה בנק ישראל צריך לתת את הדעת כי לצערי בעלי המניות בבנק לא חכמים מספיק. עצוב שכותב ברמתך מגיב ושופט בלי להכיר את כל הנתונים. כמוני יש עוד אלפי עובדים ואתה פשוט טועה. חבל
    סגור
  • אתה צודק, אבל מה בעצם הכתבות אומרות - שהממוצע 35 אלף...
    צודק 03/12/2019 18:23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    צריך לפטר גם מאותם מאות מנהלים...
    סגור
  • הכוונה היתה 10,500 ברוטו.. (ל"ת)
    ערן 03/12/2019 16:58
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • ערן אתה מרוויח מה שאתה שווה
    בלי לבאס 03/12/2019 15:31
    הגב לתגובה זו
    6 3
    בכלכלה קפיטליסטית ההגיון אומר שכל עובד חופשי לבחור את מקום העבודה שנותן לו מקסימום תנאים ואם זה המקסימום שלך אז זה מה שאתה שווה ואם לא אז תמצא עבודה עם תנאים יותר טובים שמצדיקים את הכישורים שאתה חושב שיש לך בהצלחה גבר
    סגור
  • אבל אתה עדיים הרבה מעל הממוצע במשק (ל"ת)
    סבבה והכל 03/12/2019 15:10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 19.
    שכר עובדי
    שלומית 03/12/2019 14:53
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הוצאות שכר למעסיק זאת זאת המשכורת הממוצעת...מגוחך..אז אולי יחשבו הכנסה פר עובד
    סגור
  • 18.
    שכר עובדים
    סמדר 03/12/2019 14:51
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ברור שאם לוקחים שכר של מנכל ושכר של פקיד כל שהוא הממוצע של הפקיד עולה.צריך לחשב ממוצע ללא הקצוות .
    סגור
  • 17.
    אתם הזויים
    שולה 03/12/2019 14:50
    הגב לתגובה זו
    13 1
    בואו..אתם הזויים. הנתונים שלכם לא מדוייקים. עובדים לרוחב הסינוף מרוויחים נטו כ 7 אשח לחודש לעתים גם (תחזיקו חזק) 9 אשח. בעבודה עם שעות ארוכות ושעות נוספות וגם יומיים שבהם אנחנו עד שמונה בערב בסניף. אז מי שלא תהיה כותב יקר אתה משוחד לאללה. תוריד את הכתבה היא רצה כבר בין כל העובדים וכולם יודעים מה מקורה.
    סגור
  • הזוי שעובד בנק לא מבין את ההבדל בין נטו לעלות למעסיק (ל"ת)
    ג 03/12/2019 15:24
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 16.
    ונוסיף בצחוק ורק בצחוק
    eikuncu 03/12/2019 14:47
    הגב לתגובה זו
    5 5
    זה השכר לפני המעילות ............חחחחחח
    סגור
  • 15.
    לא מקצועי לציין ממוצע שכר. מה שמשקף את שכר העובדים זה
    מוחמד 03/12/2019 14:46
    הגב לתגובה זו
    11 0
    לא מקצועי לציין ממוצע שכר כי ההצומע מושפע מהקצוות ובמיוחד שכר ההנהלה הגבוה. מה שמשקף את שכר העובדים זה אך ורק החציון. בברכה
    סגור
  • 14.
    מר עובדיה היקר
    עובד בנק 03/12/2019 14:44
    הגב לתגובה זו
    19 3
    ממליץ לך לפני שתפרסם טבלה שנשלחה ע" י ההנהלה אליך תכמס לפרטים תבקש שכר העובדים הזוטרים / עובדי הסניפים ...אני מכיר כאלה שלא סוגרים החודש עם וותר מעל 10 שנים ועם ילדים ..נעזרים בהורים
    סגור
  • 13.
    ממוצע הוא מדד מטעה
    אנונימי 03/12/2019 14:41
    הגב לתגובה זו
    9 0
    לצורך הענין - 35 הוא הממוצע של 32 ו- 38, וגם הממוצע של 55 ו-15. ככל הנראה שהטענות של העובד נכונות, מעניין לבדוק בכמה עלה הממוצע של חמשת המשתכרים הגבוהים בבנק.
    סגור
  • 12.
    ויכוח מגוכך ומיותר בין אבישי עובדיה לעובד בבנק.
    אור לגויים 03/12/2019 14:41
    הגב לתגובה זו
    12 2
    אבישי עובדיה ניזון ממספרים מצרפיים שהבנק מעביר אליו. כדי לקבוע מה באמת קורה יש לקבל את הנתונים הגולמיים, למשל התפלגות השכר בבנק, כמה עובדים מקבלים רמת שכר מסויימת וכך עך פני כל רמות השכר עם השוואה ללפני 5 שנים. אם הנתונים הגולמיים לא מוצגים כל טענה נשמעת כמו שת"פ עם מנהלי הבנק!!
    סגור
  • 11.
    בבנקאות ישמס שכר את זה לא רושמים. מחפשים כותרות. (ל"ת)
    נועם 03/12/2019 14:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    ביזפורטל - כתבה ברמה של וואלה סלב
    ישראל 03/12/2019 14:37
    הגב לתגובה זו
    34 1
    מערכת ביזפורטל היקרה! אולי אתם חושבים שכולם מטומטמים אבל זה לא נכון, לא כולם מטומטמים ואני אסביר. וגם מסכנים אנחנו לא. 1. מאתר פיננסי הייתי מצפה שיבין כי עלות שכר ממוצעת היא לא מייצגת את השכר במקובל בארגון וכדאי שתכירו מונח חדש "שכר חציוני" – כדאי שתתחילו להשתמש בו. 2. אולי אתם מכירים חברה שבשנים האחרונות רווחיה עולים בהתמדה וזאת במקביל לקיצוץ חד במצבת העובדים שלה? אני לא מכיר... 3. אנחנו לא צריכים להגיד תודה על השכר שאנחנו מקבלים. אנחנו מרווחים אותו ביושר. 4. אם תביעותינו לא יענו אנחנו נעשה מה שעושים העובדים במשרדי הממשלה, בנמלים, במערכת הבריאות (ואיפה לא?) – נשבית את האירגון! ואז אולי לכם עובדי ביזפורטל, אם אתם נמנים על לקוחות הבנק, יהיה לכל הפחות כמה ימים קשים, לא נעים לראות בנק סגור. 5. אם עובדים פורשים ואין גיוסים חדשים זה אומר שציבור העובדים בבנק הולך ומתבגר, נכון? ובכל ארגון שכרו של עובד עולה לאורך השנים, נכון? יפה לסיכום, רמה נמוכה של ניתוח הסיטואציה. זה הכל. ושנאה לבנקאים. תודה אנחנו לא מבקשים על זה שהבנקים בארץ היחידים שלא נזקקו לחילוץ במשבר הנכון. יום טוב
    סגור
  • האמת, כתוב היטב נוקב וענייני (ל"ת)
    נ 03/12/2019 17:00
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 9.
    ואתם קוראים לעצמכם אתר כלכלי רציני?
    יניב 03/12/2019 14:35
    הגב לתגובה זו
    25 1
    מה זו הכתבה הזו? אתם מתנגחים עם הקוראים שלכם? מה חדשה בזה? איך זה מעניין מישהו? תמשיכו להתבזות
    סגור
  • 8.
    בונוסים ויש להם משכרת 13 ביגוד הבראה גני ילדים .... (ל"ת)
    ויש להם 03/12/2019 14:30
    הגב לתגובה זו
    2 10
    סגור
  • השכר כולל את כל זה, תורידו שכר 13 ביגוד ועוד, מה ישאר? (ל"ת)
    נ 03/12/2019 17:00
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 7.
    אחלה קשקוש של אבישי
    קובי 03/12/2019 14:27
    הגב לתגובה זו
    14 2
    25 אלף ש"ח לאדם שעובד 40 שנה ? זה מעט מאד מה עוד שהוא עובד שעות נוספות ואם כל ההפרשות הגיע ל 25 אלף ש"ח בסה"כ 80 אחוז מעובדי הבנק מרוויחים כמו רפי והצעירים שבהם מרויחים הרבה פחות אז לכתוב ממוצע של 35 אבישי אתה טועה ומטעה
    סגור
  • 6.
    בנק זו חברה ציבורית שצריכה להיות יעילה
    בעלי מניות פועלים 03/12/2019 14:20
    הגב לתגובה זו
    4 12
    בפעם האחרונה שבדקתי ישראל זו לא כלכלה קומוניסטית לא מבין מה רוצים מהנהלת הבנק שפועלת למקסם רווח לבעלי המניות . יש מהפכה קוראים לה מהפכת המיחשוב ועובדים שמחשב שיכול להחליף אותם הולכים הביתה. זה היה צריך לקרות מזמן אבל העיקר שזה קורה. אתם לא היחידים . יש עוד הרבה כמוכם שהולכים הביתה וילכו הביתה. זה בדיוק כמו המהפכה התעשייתית . והולך להיות עוד יותר קשה כי מהפכת הרובוטיקה עוד לא התחילה אפילו. אדון רפי תגיד תודה שאתה קרוב לפנסיה ולא בן 45 שהולך הביתה כי גם ב 6000 שח לא היית מוצא עבודה . מה שנכון בסניפים עובדים קשה אבל יש תוספת שכר 25% ואף אחד לא מכריח אות לעבוד בבנק לך תלמד תכנות תהיה מהנדס תוכנה.
    סגור
  • 5.
    המשך ...
    יוסי המשך 03/12/2019 14:17
    הגב לתגובה זו
    4 6
    ימי המחלה לא אמת מנוצלים... גם אם משהו חולה מעבר לזמן מסוים יש ביכולתו להפעיל את הביטוח הנדיב שהבנק מממן .. וכך, משם תבוא התמורה (או היחידה או הכפולה) בסה"כ ניתן לרשום כי רפי... כן רפי מקבל בפרישה (במזומן) מינימום 1 מיליון ש"ח (מעבר לפנסיה) מעבר לתנאים של פנסיונר הבנק... שהם לא רעים כלל. ואם פרש בהסדר (כפי שיוצע כעת כנראה) ישלשל לכיסו קרוב ל- 2 מיליון ש"ח למה רפי טוב מאחרים במשק ? מה יעשה עם זה.. ? ירכוש דירה לדוגמה, יקבל שכר דירה של 6 אל"ש .. .וייהנה מפנסיה כפולה... לא רע. לא, וכול מה שנרשם הוא לא סוד.. אבל רפי בוחר שלא לספר את האמת .. לצערנו.
    סגור
  • עוד עובד
    עובד מוזנח 04/12/2019 07:49
    הגב לתגובה זו
    1 2
    יוסי אצה מטומטם ברמות של אישפוז,פסיכיאטרי...המספרים שלך בדיוק כמו האגדות של האתר הזה לך לשתות מי ים ולהירגע
    סגור
  • יוסי אתה הזוי 200%??????
    אנני 03/12/2019 19:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ברור שנתונים אלו פורסמו כדי שדעת הקהל תהיה נגד עובדי הבנק במקרה של סכסוך עבודה או שביתה. תן לי את התנאים שאתה כותב ואני פורש עכשיו.אתה מגן בחירוף נפש על הנתו יםכמו מישהו מההנהלה
    סגור
  • קשקשן
    רונן 03/12/2019 15:43
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ענק
    סגור
  • 4.
    תגובה על השקרים על עובדי הבנק
    עובד הבנק 03/12/2019 14:15
    הגב לתגובה זו
    14 2
    לדעתי צריך לקנות לכתב פופקורן שיוכל לצפות בסרט שהוא חי בו.
    סגור
  • 3.
    עכשיו אתה מדבר בלוף
    עובד הבנק 03/12/2019 14:15
    הגב לתגובה זו
    11 0
    עשר שנים בבנק הברוטו שלי 10 אלף הנטו שלי בערך 7500 עם תואא 'ני אז עם כל הכבוד אני רואה את הלקוחות שלי בלי השכלה מרווחים טוב ממני !
    סגור
  • משקיע
    יצחק 05/12/2019 17:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הפעם דייקת להפליא
    סגור
  • 2.
    אין דרך אחרת ?
    בני ב 03/12/2019 14:14
    הגב לתגובה זו
    14 1
    למה הדרך היחידה היא צמצום כח אדם אולי הדרך היא בלהוריד את שכר הבכירים
    סגור
  • משקיע
    יצחק 05/12/2019 17:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רעיון בהחלט סביר
    סגור
  • 1.
    השכר האמתי שם...הרבה!
    יוסי 03/12/2019 14:11
    הגב לתגובה זו
    7 11
    מי שכח ? הא כן העובד .. נזכיר לו כמה דברים: 1. נופש שנתי בארץ - כמעט בחינם = 5000 ש"ח 2. ביגוד (ללא לוגו.. היינו קונה מה שרוצה) - 1500 ש"ח 3. תלושים לחגים - 2000 ש"ח 4. ביטוחים (מכול הסוגים) - 1000 ש"ח 5. אופציות למניות במחיר מימוש 1 ש"ח (כ- 400 יח לעובד בשנה) עוד כ- 10 אל"ש ככה מתנה.. 6. הלוואות - עד מאות אלפי שקלים - בריבית פריים - עוד הרבה מאוד כסף בהשוואה לאדם רגיל וגולת הכותרת !!! צבירת ימי מחלה ... 30 בשנה כפול השנים שעבד הבחור ... .נטו לכיס (ללא מס כלשהו) כמה זה אצלו.... בואו נראה נניח 600 ש"ח ליום - כפול 30 = 18 אל"ש כפול 40 שנה = כמעט.. 720 אל"ש !!!!!!!!!!!!!!!!!!! נטו!!! וכמובן, מענק פרישה שבד"כ 200% ( 100% מעבר לפיצויים רגילים של עובד מסכן) והופ - עוד מיליון שקל... וכן, יש עוד אבל... שירשום את האמת בבקשה.
    סגור
  • משקיע
    יצחק 05/12/2019 17:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יוסי -חובה גם לדייק. אין פדיון ימי מחלה וגם לא ימי חופשה -לא ניצלת זבש"ך
    סגור
  • נתונים שקריים!!על ימי מחלה שלא
    אנני 03/12/2019 17:02
    הגב לתגובה זו
    7 0
    נוצלו משלמים ביחס של יום אחד על כל 5 ימים או יום אחד לכל 3.75 ימים.דבר שני מי מקבל מענק פרישה של 200%??אנחנו מקבלים 100%פיצויי פיטורין על פי החוק ולא יותר. מאיפה המספרים המנופחים??
    סגור
  • קשקשן
    רונן 03/12/2019 15:41
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גדול
    סגור
  • אולי אתה מנהל ומקבל את התנאים האלה
    עובד הבנק 03/12/2019 15:20
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מר מנהל יקר תסתכל על העובדים שלך שקורסים בסניפים שבקושי מגיעים ל8 או 9 1. נופש בארץ מענין שזה בחורף לא שווה אפליו 1000 שח תבדוק מחונות באילת בחורף2.הצחקת אותי עם הביוטחם זה בקושי 100 שח וזה נכנס לנטו3. בתוק מישהו שמבין קצת בחשבונאות ההלוואות לא בחינן אנחנו משלממן עליהם בתלוש שווי הטבה וגם זה הופ נכנס לברוטו4. מענק פרישה זה שלכם מנהל יקר לא שלנו המסכנים , שכל יום חופרים להם על יעדים ...הדור שלנו לא יקבל אפליו פנסיה נורמלית כמי מפרישים לנו על הבסיס מנהל יקר אז בבקשה סתום
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות