איתמר מדיקל מבקשת לגייס 30 מיליון דולר בהנפקת ADS

חברת הטכנולוגיה הרפואית פרסמה הצעה להנפקת מניות פיקדון אמריקאיות (ADS); כל ADS מייצג 30 מניות רגילות של החברה; תעניק לחתמים אפשרות לרכוש עד 15% נוספים באותם תנאים
 | 
telegram

חברת הטכנולוגיה הרפואית, {איתמר} מדיקל, פרסמה הצעה להנפקת מניות פיקדון אמריקאיות (ADS) בהיקף של 30 מיליון דולר, כאשר כל ADS מייצג 30 מניות רגילות של איתמר מדיקל.

החברה מתכוונת להשתמש בתמורה כדי להעסיק אנשי מכירות ושיווק נוספים ולהרחיב את תוכניות השיווק שלה, פיתוח המוצרים, פעילויות מחקר ופיתוח ומחקר קליני, ולהשקעה בתשתיות טכנולוגיות מידע ומתקנים. בכוונת החברה להעניק לחתמים אפשרות של 30 יום לרכוש עד 15% נוספים מה-ADS באותם התנאים.

לפני כשבועיים הודיעה החברה כי היא צפויה לדווח על הכנסות של 9.6-9.8 מיליון דולר ברבעון הרביעי, גידול של כ-49%-46% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. עבור 2019 כולה צפויה החברה לדווח על הכנסות בהיקף של 31.1-31.3 מיליון דולר, גידול של כ-29% לעומת 2018. לדברי החברה, כ-92% מההכנסות ברבעון הגיעו ממכירות מוצר הדגל שלה - WatchPAT , כאשר כ-80% מהכנסות הגיעו מארה"ב.  

כותרת ראשית

- כל הכותרות

כמו כן, החברה פרסמה תחזית לשנת 2020, והודיעה כי היא צופה הכנסות של 39.5-42 מיליון דולר, וצמיחה של 26%-35% לעומת שנת 2019.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות