דיסני
צילום: יחצ

דיסני מכה את התחזיות - שירות הסטרימינג צומח; נטפליקס צריכה לדאוג

ברקע להשקת שירות הסטרימינג דיסני+, ענקית התקשורת מצליחה להכות את התחזיות המוקדמות בשוק. מספר הצטרפים לשירות הסטרימינג - 26.5 מיליון, גבוה מהתחזיות המוקדמות בשוק, אך בחברה לא מעדכנים את התחזיות לרבעון הקרוב
עמית נעם טל |

עונת הדו"חות בוול סטריט ממשיכה בהילוך גבוה, כאשר אחת המדווחות הבולטות היא חברת המדיה דיסני (סימול:DIS). החברה מצליחה להכות את התחזיות המוקדמות ברקע להשקה ברבעון האחרון של שירות הסטרימינג דיסני+. 

החברה מדווחת על הכנסות של 20.86 מיליארד דולר ברבעון האחרון, עלייה של 36% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד ונתון הגבוה במעט מהתחזיות המוקדמות בשוק שעמדו על הכנסות של 20.81 מיליארד דולר. 

השקת שירות הסטרימינג של החברה ברבעון האחרון מתבררת כמוצלחת במיוחד: החברה דיווחה על כ-26.5 מיליון מצטרפים חדשים, גבוה מהתחזיות המוקדמות בשוק שעמד על תוספת של 20.8 מיליון מצטרפים. עם זאת, לא ברור עדיין כמה מתוך נתון זה הגיעו במסגרת הרישום החינמי לזמן מוגבל באמצעות שיתוף הפעולה עם חברת ווירזון. בנוסף, בחברה לא מעדכנים את התחזיות למספר המשתמשים ברבעון הקרוב. 

בשורה התחתונה, החברה רושמת רווח נקי של 2.1 מיליארד דולר או 1.17 דולר למניה, לעומת רווח נקי של 2.78 מיליארד דולר או 1.83 דולר למניה - ירידה של 23%. הרווח המתואם הסתכם ב-1.53 דולר למניה, מעל התחזיות בשוק שעמדו על רווח של 1.44 דולר למניה.

תזרים המזומנים החופשי של החברה ירד ב-68% ביחס לתקופה המקבילה והסתכם ב-292 מיליון דולר בלבד. הירידה מיוחסת בעיקר להוצאות הגדולות בעקבות השקת שירות הסטרימינג. 

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה