ויקטורי: צמיחה של 9% בהכנסות ל-443 מיליון שקל
רשת ויקטורי -1.32% ויקטורי 5,290 -1.32% בסיס:5,361 פתיחה:5,410 גבוה:5,410 נמוך:5,245 תמורה:411,675 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מדווחת על גידול של 9% בהכנסות הרבעון הרביעי של 2019 ועל ירידה של 14.2% ברווח הנקי בשל השפעות תקן החשבונאות החדש. עם זאת, הרווח הנקי המתואם (בנטרול תקן החשבונאות החדש) עלה ב-13.6%. בשלב זה התפשטות נגיף הקורונה, משפיעה בצורה חיובית על החברה בשל גידול בצריכה.
הכנסות ויקטורי הסתכמו בכ-443 מיליון שקל, צמיחה של כ-9% לעומת הכנסות של כ-407 מיליון שקל ברבעון מקביל אשתקד. הפדיון בחנויות זהות במהלך הרבעון הרביעי של שנת 2019 גדל בכ-0.5% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
בשורה התחתונה מדווחת החברה על רווח נקי של כ-6.6 מיליון שקל, ירידה של כ-14.2% לעומת רווח נקי של כ-7.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. עם זאת, בחברה מציינים כי הרווח הנקי הושפע לשלילה מיישום תקן IFRS16, כאשר בניטרולו הרווח הנקי היה מסתכם בכ-8.8 מיליון שקל - עליה של 13.6%.
השפעת מגפת הקורונה
להערכת החברה, נכון למועד הדוח, ההשפעה מהתפרצות מגפת הקורונה על פעילות החברה ועל מצב העסקי, הינה חיובית. הלחץ של ציבור הצרכנים מביא לגידול ניכר בצריכה הן בחנויות והן באמצעות ההזמנות האינטרנטיות של החברה. החברה נערכה מבעוד מאד לגידול בצריכה למשך תקופה לא קצרה דרך התאמת המלאים בחנויות ובמחסן המרכזי של החברה וכן על ידי היערכות מתאימה בתחום המקוון.
שיפור בשולי הרווחיות
הרווח הגולמי של ויקטורי הסתכם בכ-111.9 מיליון שקל ברבעון הרביעי (25.2% מההכנסות), עלייה של כ-9% לעומת הרווח הגולמי ברבעון המקביל אשר הסתכם בכ-102.7 מיליון שקל (25.2% מההכנסות).
הרווח התפעולי של ויקטורי עלה בכ-15.3% והסתכם בכ-14 מיליון שקל ברבעון הרביעי (3.2% מההכנסות), לעומת רווח תפעולי של כ-12.1 מיליון שקל (3% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד.
אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי: "אנו מסכמים שנת פעילות חזקה, עם סניפים חדשים שנפתחו באזורים בהם לויקטורי לא הייתה פעילות. בדצמבר 2019 נפתחו 5 סניפים שפעלו באופן חלקי בחודש זה מתוכם 4 סניפים אשר נרכשו מיינות ביתן ורשת "מגה" וכן 3 סניפים נוספים ומשמעותיים אשר נרכשו מיינות ביתן ורשת "מגה" אשר שניים מהם נפתחו במהלך הרבעון הראשון של 2020 והסניף הנוסף יפתח במהלך הימים הקרובים. הסניפים החדשים הינם מאד משמעותיים לצמיחת החברה ואמורים להגדיל את פעילותה ורווחיותה באופן מאד משמעותי של לפחות 30% להערכת החברה. כמו כן הנזילות הגבוהה שלנו והיציבות הפיננסית מאפשרות לנו להמשיך לצמוח באמצעות פתיחת סניפים חדשים, רכישת סניפים מרשתות אחרות, הרחבת הנוכחות הגיאוגרפית, שיפור בתנאי הסחר ויצירת הכנסות ורווחים הולכים וגדלים".
"על רקע התפרצות מגיפת הקורונה ועליה ניכרת בצריכה, הרשת פועלת באופן שוטף על מנת להמשיך ולספק את כל המוצרים לקהל הלקוחות באמצעות המטה וצוות העובדים המדהים של הרשת – אלו הם גיבורי השעה. ויקטורי נערכה הן ברמת הסניפים והן באמצעות אתר האינטרנט לספק ללקוחותיה סל מוצרים משתלם ואיכותי. בהסתכלות קדימה לחודשים הקרובים, בואכה חג הפסח והמשך השנה, ויקטורי תמשיך לפתוח סניפים עבור קהל לקוחות קיים וחדש כך שאנו מאמינים כי אמון הלקוחות יוביל להמשך מגמת הצמיחה תוך יצירת ערך לכלל בעלי המניות של ויקטורי."
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.רוב הסופרים מגעיליםחגי 19/03/2020 07:39הגב לתגובה זו0 0מנצלים את המשבר להקפיץ מחירים בעשרות אחוזים בתקופה .סגור