איי.די.איי ביטוח: קיטון של 4% בפרמיות, ל-600 מיליון שקל

הרווח הכולל של החברה זינק במאות אחוזים, ל-45 מיליון שקל ברבעון הרביעי של 2019. בעקבות הקורונה, החברה חווה האטה במכירות בענף הרכב לצד ירידה בתביעות
 | 
telegram

חברת איידיאיי ביטוח -2.34% איידיאיי בי 13,340 -2.34% איידיאיי ביטוח בסיס:13,660 פתיחה:13,670 גבוה:13,670 נמוך:13,280 תמורה:988,156 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  המפעילה את המותג "ביטוח ישיר", דיווחה  על תוצאותיה לרבעון הרביעי של שנת 2019, עם ירידה של כ-4% בפרמיות ברוטו, זינוק של מאות אחוזים ברווח הכולל. בעקבות התפשטות נגיף הקורונה החברה חווה קיטון במכירות חדשות בענף רכב במקביל לירידה בתביעות.

הפרמיות ברוטו הסתכמו בכ-575 מיליון שקל לעומת כ-600.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, קיטון של כ-4%. השינוי בפרמיות ברוטו נובע בעיקר מגידול במספר הלקוחות והיקף הפעילות במרבית הענפים בהם פועלת החברה, לצד פעולות יזומות של החברה לטיוב תיק הלקוחות בענפי הרכב והורדת תעריפים בענף רכב רכוש עקב השינויים בסביבה התחרותית.

הרווח הכולל הסתכם בכ-45.1 מיליון שקל, בהשוואה לרווח של כ-2.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נובע בעיקר מעלייה בהכנסות מהשקעות ומשיפור ברווחיות החיתומית בענפי ביטוח חיים, בריאות וחובה.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

הרווחים מהשקעות, נטו והכנסות מימון כ-53.3 מיליון שקל לעומת הפסד של כ-15.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

השפעת משבר הקורונה
לדברי החברה, היקף המכירות הכולל של החברה בענפי חיים, בריאות ודירה, כמו גם חידושים ברכב מקיף ממשיך בהתאם לתכנית העבודה. עם זאת, קיימת האטה במכירות חדשות בענף רכב במקביל לירידה בתביעות. כחלק מההיערכות של החברה להתנהלות במשבר, החברה עברה במהירות ותוך שמירה על המשכיות עסקית מלאה לעבודה מהבית של מעל -70% מהעובדים, כולל מוקדי המכירות ונקטה בצעדים לריסון ההוצאות

מנכ״ל ביטוח ישיר, קובי הבר: "אנו רואים בהישגי 2019 עדות להצלחת המהלכים שאנו מבצעים, אשר באו לידי ביטוי בשמירה על הרווח החיתומי תוך ריסון קצב גידול ההוצאות. התוכנית האסטרגית נועדה לסייע לנו להמשיך ולהוביל את השוק הישיר בישראל, תוך מתן מענה לשינויים בסביבה העסקית, ולאתגרים רגולטוריים. במקביל, אנו פועלים לפיתוח מנועי צמיחה חדשים, בדגש על ענף בריאות, עסקים קטנים וענף החיסכון".

<

"בימים אלה , העולם מתנהל בצל משבר נגיף הקורונה, אשר הביא עימו אי וודאות גדולה. ההאטה הכלכלית במשק, עם עלייה משמעותית בשיעור האבטלה, תביא להאטת הביקושים ככלל, וקרוב לוודאי גם בענפי הביטוח. יחד עם זאת, כיוון שהמוצרים שלנו אינם כוללים עמלה לסוכנים אנו יודעים להציע מחירים תחרותיים וזולים ביחס לשוק, בכל הענפים בהם אנו פועלים ובכך לתת מענה לציבור שיחפש לשמר את הכיסוי הביטוחי שלו במחיר נוח יותר. נמשיך לפעול לפי התוכנית שהגדרנו, בדגש על המשך ריסון ההוצאות וננקוט בכל הצעדים הנדרשים על מנת להתמודד בצורה מיטבית עם אתגרי התקופה."
 

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות