סנאפצ'אט מציגה גידול של 20% במספר המשתמשים, המניה מזנקת

נראה כי גם סנאפצ'אט הרוויחה בחודשים האחרונים מהעובדה כי בני נוער רבים נמצאים בבתיהם. החברה הכתה את התחזיות בשורת ההכנסות ובשורה התחתונה. הזמן היומי הממוצע של המשתמשים באפליקציה הכפיל את עצמו ביחס לתקופה המקבילה
 | 
telegram

עונת הדוחות בוול סטריט ממשיכה לצבור תאוצה, כאשר אחת הבולטות היום חברת סנאפ (סימול:SNAP), מפעילת האפליקציה הפופולארית סנאפצ'אט. מניית החברה מזנקת ב-24% לאחר שהחברה הצליחה להכות את התחזיות לרבעון האחרון. 

החברה דיווחה על הכנסות של 462.4 מיליון דולר ברבעון האחרון, עלייה של 44% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד ונתון הגבוה מהצפי המוקדם בשוק שעמד על הכנסות של 428 מיליון דולר. בשורה התחתונה, החברה דיווחה על הפסד 305 מיליון דולר או 0.21 דולר למניה, לעומת הפסד של 310 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. 

נראה כי בדומה לחברות כמו נטפליקס, הסגר שמגיע בעקבות הקורונה דווקא תורם לחברה. מספר המשתמשים היומיים עלה ברבעון האחרון ב-39 מיליון לרמה של 229 מיליון משתמשים – עלייה של 20% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. בממוצע, יותר מ-4 מיליארד פרסומים ליום באפליקציה במהלך הרבעון הראשון של השנה. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

החברה ממשיכה להגדיל את התכנים המופיעים ברשת (כמו תוכניות טלוויזיה וכו') ונראה כי המהלך משתלם. הזמן הממוצע של המשתמשים בצריכת תכנים נוספים עלה ב-35% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. נכון להיום, לחברה יש כ-60 סדרות המוצעות באפליקציה.  בסה"כ, זמן השימוש היומי הממוצע הכפיל את עצמו ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.

למרות העליות היום, מניית החברה נסחרת ברמה הנמוכה ביותר מ-22% מהשיא שקבעה בתחילת פברואר האחרון, ורחוקה בערך 48% מהשיא שקבעה מניית החברה זמן קצר לפני הנפקתה ב-2017. 

גרף מניית החברה בחודשים האחרונים

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות