אבגול: רבעון ראשון אמביוולנטי, הרבעון השני יהיה טוב
יצרנית הבדים הלא ארוגים אבגול +4.18% אבגול 137.2 +4.18% בסיס:131.7 פתיחה:131.7 גבוה:140.9 נמוך:133.3 תמורה:50,094 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על ירידה של 15.1% בהכנסות, לצד זינוק של של 107% ברווח הנקי, כתוצאה מירידה דרסטית בהוצאות המימון. החברה צופה השפעה חיובית על תוצאות הרבעון השני של 2020, כתוצאה מהתפשטות נגיף הקורונה. מניית אבגול ירדה בכ-42% בשנה האחרונה, והיא נסחרת בשווי שוק של כ-756 מיליון שקל ובמכפיל 13 על הרווח הנקי של 12 החודשים האחרונים.
הכנסות החברה ברבעון הראשון של 2020 הסתכמו בכ-90.6 מיליון דולר, ירידה של כ-15.5% ביחס להכנסות הרבעון המקביל אשתקד, אשר הסתכמו בכ-107.3 מיליון דולר. הירידה בהכנסות מיוחסת בעיקר לירידה במחירי המכירה הממוצעים, אשר עודכנו כלפי מטה כתוצאה מירידת מדדי מחירי חומרי הגלם. נוסף על, הנחות במחירים שניתנו ללקוחות באזור אסיה.
בשורה התחתונה דיווחה החברה על רווח נקי של כ-8.2 מיליון דולר, זינוק של כ-107.8% ביחס לרווח נקי של כ-3.9 מיליון דולר ברבעון המקביל. הגידול ברווח הנקי, מיוחס בעיקרו לירידה בהוצאות המימון.
הרווח הגולמי הסתכם בכ-17.9 מיליון דולר עם שולי רווחיות גולמית של כ-19.8%, קיטון של כ-8% ביחס לרבעון המקביל אשתקד בו הסתכם הרווח הגולמי בכ-19.6 מיליון דולר, על שולי רווחיות גולמית של כ-18.2%.
הרווח התפעולי הסתכם בכ-9.7 מיליון דולר על שולי רווחיות תפעולית של כ-10.8%, קיטון של כ-8.5% ביחס לרבעון המקביל אשתקד בו הסתכם הרווח התפעולי בכ-10.6 מיליון דולר, על שולי רווחיות תפעולית של כ-9.9%.
הוצאות המימון נטו, הסתכמו בכ-600 אלף דולר, לעומת הוצאות מימון, נטו שהסתכמו כ-6.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הוצאות המימון ברבעון הנוכחי כללו הכנסות מהפרשי שער של כ-2.5 מיליון דולר, בהשוואה להוצאות מהפרשי שער של כ-1.9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד
וירוס הקורונה
להערכת החברה, בהינתן שלא יחולו שינויים מהותיים בתנאים העסקיים והרגולציה הממשלתית, צפויה השפעה חיובית על תוצאות הרבעון השני של 2020. זאת, היות והחברה זכתה לגידול בביקוש מצד ממשל המקומי באזורים בהם הם פועלים בסין, לייצור בדים למוצרי מיגון כנגד מגיפת הקורונה. אלו, גרמו להקטנת יכולות הייצור המיועדות לייצור מוצרי היגיינה. אך, בחברה הצליחו להמשיך ולתפעל באופן מלא את כל קווי הייצור שלנו ברחבי העולם, למעט הקו בסין
שחר רחים, מנכ"ל אבגול: "במהלך הרבעון המשכנו לפתח ולממש את אסטרטגית החברה למקסם את ערכם של נכסי ההיגיינה של אבגול ברחבי העולם, הן בשווקים הקיימים בהם אנו פועלים והן בבחינת שווקים משיקים חדשים אשר יאפשרו את מינוף הידע הייחודי שלנו. בדומה לשאר העולם, התמודדה החברה במהלך הרבעון עם אתגרים שנבעו מה- Covid-19, בכלל אזורי הפעילות ואתרי הייצור".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.עוד ארוכה הדרך לתיקוןתומר 12/05/2020 11:43הגב לתגובה זו0 0המשקיעים ממתינים לחזרה ל400+סגור