עברו באדום? בכירי אלבר לדין חשודים במרמה והלבנת הון

הבכירים, שכוללים גם את יו"ר הדירקטוריון, אלי אלעזרא, חשודים כי השיגו במרמה רישיונות יבוא ממשרד התחבורה. הבכירים, כל אחד בחלקו, צפויים לעמוד לדין בגין זיוף, הברחה, עבירות מע"מ, רישום כוזב והלבנת הון
 | 

על פי החשד חלק מהבכירים בחברת אלבר עברו על החוק – כביכול – בפרשת היבוא המקביל.

בין החשודים בפרשה ניתן למצוא את יו"ר דירקטוריון החברה, אלי אלעזרא, ואחריו ושורת בכירים בעבר ובהווה, בהם ינון עמית (שימש מנכ"ל החברה עד תחילת 2015), אורן אלעזרא מנכ"ל החברה הנוכחי, אירית פרנקו – מי שהיתה סמנכ"לית הכספים, ורעות בנודיס - מנהלת הרכש.


לפי כתב החשדות נגד הבכירים בחברה "בשלהי 2013 התקבלה החלטה באלבר על הקמת תחום פעילות של יבוא מקביל של כלי רכב לישראל. לנוכח מגבלות שנקבעו בדין על ייבוא מקביל של כלי רכב, רקמה אלבר ביחד עם גורמים נוספים תוכנית עבריינית, שמטרתה להונות את משרד התחבורה ולהציג לו מסמכים מזויפים על מנת לקבל היתר ייבוא מקביל עבור אלבר".

כותרת ראשית

- כל הכותרות

פרקליטות מיסוי וכלכלה הודיעה לחברה כי הבכירים חשודים בקבלת היתרי יבוא מקביל ורישיונות יבוא במרמה ממשרד התחבורה, זיוף הסכמים עם סוכני הפצת רכב בחו"ל, נוסח הפרקליטות כתב החשדות נגד בכירי חברת אלברהם חשודים, כל אחד בהתאם לחלקו, בקבלת היתרי יבוא מקביל ורישיונות יבוא במרמה ממשרד התחבורה, זיוף הסכמים עם סוכני הפצת רכב בחו"ל, עבירות הברחה של כלי רכב בניגוד לפקודת המכס, עבירות על חוק מע"מ וחוק מס קנייה, עבירות רישום כוזב במסמכי תאגיד ועבירות הלבנת הון, עבירות הברחה של כלי רכב בניגוד לפקודת המכס, עבירות על חוק מע"מ וחוק מס קנייה, עבירות רישום כוזב במסמכי תאגיד ועבירות הלבנת הון. 
בנוסף נמסר לחברת חיים לוי טרייד אין, חברת גלובל אוטומקס בע"מ ובעלי ומנהלי חברות אלה - דניאל לוי וחיים לוי כי נשקלת העמדתם לדין בכפוף לשימוע. עוד נמסר לעורכי הדין ירון גולדמן וגיל איזנברג, שייצגו את ינון עמית כי נשקלת העמדתם לדין בכפוף לשימוע באשמת הדחה בחקירה, שיבוש מהלכי משפט וקשירת קשר לביצוע עבירות.

תגובות לכתבה(10):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    קפיטליזם חזירי
    שאול 28/05/2020 15:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקור כל הבעיות והתרמיות .
    סגור
  • 7.
    יש מלא תלונות בלא קיבלו את הייחס
    דן 27/05/2020 09:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מלא לקוחות של אלבר נפגעו מפעילות החברה - יש מלא תלונות בעמוד בפייסבוק שנקרה נפגעי אלבר, שם סיפורים זוועה
    סגור
  • 6.
    נווווו ו......
    אביקו 26/05/2020 09:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה יעשו להם , יקבלו קנס ועל תנאי . המדינה שלנו היא חממה לנוכלים .
    סגור
  • 5.
    מי מתנגד ליבוא מקביל ? העושקים הקבועים היבואנים הרשמיים
    קש 26/05/2020 07:22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כיום וגם קודם יש עודפי יצור אצל כל החברות שמייצרות רכבים ומרוב שיש עודפים עצומים החברות משכירות שדות תעופה נטושים כדי לחנות את הרכבים שאין להם רוכש ונגמר המקום גם באותם חניות .
    סגור
  • הון שלטון
    ג'ק 28/05/2020 15:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המונופולים הם בעלי קשרים עם השלטון שמגן ושומר על הבלעדיות שלהם ומדכא מתחרים פוטנציאליים . שחיתות שפוגעת בצמיחה במיליארדי שקלים בשנה .
    סגור
  • טען עוד
  • 4.
    יש לי איזה רושם שהיבואנים הרשמיים מעורבים בחקירה (ל"ת)
    העיקר שלא תהיה תחרות 26/05/2020 07:10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    המונופולים בפעולה
    יעקב הון שלטון 26/05/2020 06:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל מי שיעז לקרוא תיגר אחת דינו....
    סגור
  • מבקר המדינה
    ברכה 28/05/2020 15:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נרדם בשמירה ושותף לשחיתות .
    סגור
  • 2.
    מי שעבריין כאן זה החוק במקרה הזה והיבואנים הרשמיים
    רונן 26/05/2020 04:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מחיר הרכבים בארץ הינם מהיקרים בעולם, הסיבה הראשונה היא המיסוי וההטלים, הסיבה השנייה זו החזירות של היבואנים הרשמיים, ביבוא מקביל היבואן המקביל יכול למכור לנו רכב במחיר זול משמעותית!!!! ממחיר הרכב אצל היבואן ועדיין להרוויח ממש טוב, אבל לא אסור ליבא או שמותר ליבא אך בתנאים מגבילים, אם השוק יהיה פתוח לכולנו יהיה טוב יותר, אז מי שעבריין כאן זה משרד התחבורה ויבואנים הרשמיים
    סגור
  • 1.
    6 שנים בפנים לא סתם עשו הנפקת אגח הם תכננו את זה (ל"ת)
    YL 25/05/2020 21:24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות