שוק ההנפקות מתעורר: זום אינפו טסה ביומה הראשון בוול סטריט
שוק ההנפקות בארה"ב מתחיל להתעורר במקביל לסנטימנט החיובי בשוק. לאחר ההנפקה המוצלחת אמש של וורנר מיוזיק גרופ (לכתבה המלאה), הפוקוס היום מתמקד בחברת המודיעין העסקי, זום אינפו, שמייסדיה ישראלים.
זום אינפו עוסקת בכריית מידע ציבורי על חברות שאותו היא מוכרת לאנשים עסקים ומומחי שיווק. החברה נוסדה בשנת 2000 וביצעה גיוס הון אחד בלבד ב-2004. ב-2017 נמכרה החברה לחברת ההשקעות הפרטית גרייט היל פרטנרס תמורת 240 מיליון דולר. בתחילת 2019 נמכרה זום אינפו לחברת DiscoverOrg.
בתשקיף שהגישה החברה לפני ההנפקה דווח כי הכנסותיה במהלך 2019 עמדו על 293.3 מיליון דולר, כמעט כפול מהכנסותיה במהלך 2018. בשורה התחתונה, החברה רשמה הפסד של 78 מיליון דולר, לעומת הפסד של 28.6 מיליון דולר במהלך 2018. ברבעון האחרון רשמה החברה הכנסות של 102.2 מיליון דולר, לעומת הכנסות של 54.6 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. ההפסד של החברה עמד על 5.9 מיליון דולר בלבד, לעומת נתון של 40.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
החברה הנפיקה היום כ-44.5 מיליון מניות לפי מחיר של 21 דולר למניה, גבוה ממחיר היעד הראשוני של החברה שעמד על טווח של 16-18 דולר למניה ומחיר המשקף לחברה שווי שוק יותר מ-8 מיליארד דולר. החברה החלה להיסחר תחת הסימול ZI ונסחרת כעת במחיר של 40 דולר. מי שהוביל את ההנפקה היו ג'יי פי מורגן ומורגן סטנלי.
מרכז הפיתוח של החברה נמצא ברעננה, כאשר החברה מעסיקה היום כ-150 עובדים. “אנחנו במרכז בישראל נרגשים להיות חלק מהצוות שהביא את החברה לנקודה זו", אמר ניר קרן, סמנכ"ל טכנולוגיה ומנהל המרכז ברעננה Zoominfo, והוסיף כי "הרבה מהעבודה לקראת ההנפקה נעשתה על ידי צוות מדעני הנתונים פה ברעננה, ואני מאוד גאה בהם. כ-50% מאנשי צוותי המו"פ, שיווק וניהול המוצר נמצאים בישראל. אנחנו להוטים לצמוח בשוק המקומי ולהמשיך בפיתוח הטכנולוגיה של זום אינפו המספקת את המודיעין העסקי המהימן והמקיף ביותר".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.הזום עשה את ההבדל (ל"ת). 04/06/2020 19:57הגב לתגובה זו0 0סגור