פפסיקו הכתה את התחזיות בזכות צ'יטוס, ההכנסות ירדו ב-3% בלבד

הסגר הביא לעלייה של 7% במכירות החטיפים, אבל ירידה בשיעור זהה במכירת המשקאות, שנפגעה במיוחד בדרום אמריקה, שם לחברה קהל לקוחות גדול; הרווח המתואם עמד על 1.32 דולר למניה, לעומת הצפי לרווח של 1.25 דולר למניה
 | 
telegram

יצרנית המשקאות והחטיפים פפסיקו (סימול: PEP) אמנם מדווחת על ירידה של 3% בהכנסות, אבל מכה את תחזיות בזכות חטיבת החטיפים והורדת אמצעי הסגר שהגדילה את המכירות. בסך הכול, הרווח המתואם עמד על 1.32 דולר למניה, לעומת הצפי לרווח של 1.25 דולר למניה.

החברה מדווחת שבשל אמצעי הסגר, ההכנסות של חטיבת החטיפים, פריטו-ליי, שבין היתר גם בעלת מותג צ'יטוס, עלו ב-7%. עם זאת מכירת המשקאות נפגעה ב-7% שכן כתוצאה מהסגר נרכשו פחות משקאות במסעדות ובחנויות הנוחות, כשאת מרבית המכה היא קיבלה בדרום אמריקה, שם בשל התשפטות הנגיף, המכירות ירדו ב-17%.

בסך הכל, ההכנסות נטו של פפסיקו מסתכמות ב-15.95 מיליארד דולר, לעומת 15.38 מיליארד דולר בלבד שחזו לה האנליסטים. בחברה צופים גם עלייה במכירות ברבעון הקרוב בשל הורדת אמצעי הסגר במדינות רבות.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

בשורה התחתונה דיווחה החברה על רווח נקי (GAAP) של כ-1.65 מיליארד דולר ברבעון השני, ירידה של כ-19% לעומת רווח נקי של כ-2.04 מיליארד דולר ברבעון המקביל.

מניית החברה עולה בטרום ב-3%. עם זאת המניה רק עכשיו מתקרבת לרמתה מתחילת השנה, אז עמדה על 135.82, כשנכון לכתיבת שורות אלה מחיר המניה עומד על כ-138.5 דולר.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות